Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #51 Skrevet 13. desember 2013 Har ei som alltid skriver om ungene og kaller dem trolla. Nå sitter trolla å ser barnetv Nå leker trolla koselig på gulvet Nå fikk trolla lekebesøk Nå er trolla syke igjen, stakkar små... End the list go on... Anonymous poster hash: b8bfe...6e2 He he, finnes sikkert mange av disse, men hun heter ikke A... Fra Skien!? Anonymous poster hash: c9fac...769
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #52 Skrevet 14. desember 2013 Har ei på mi liste som skriver like statuser hver dag: " Da var man hjemme fra jobb, middagen spist, ungene leker på rommet , og nå er det TOT.RO resten av kvelden" Hun kunne i det minste fortalt hva de spiser til middag da! Hihi Anonymous poster hash: 719e7...5b1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #53 Skrevet 14. desember 2013 Jeg må være ærlig å si at jeg ikke irriterer meg over andre sine statuser. Om noen koooser seg eller ønsker andre en fiiiin dag, så er jo det bare kjekt? For noen snerpekjerringer som irriterer seg over at andre har det godt eller ønsker folk en fin dag. Omg! Get a life! Anonymous poster hash: 33089...924
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #54 Skrevet 14. desember 2013 Jeg skjønner heller ikke hva det er med de som omtaler seg selv i tredjeperson på Facebook: "da har man...". Hva er galt med å skrive "da har jeg"? Og så skjønner jeg meg heller ikke på det med å kalle kjæresten for gubben, spesielt ikke når disse som gjør det, er i begynnelsen av tjueåra. Jeg synes det er svært uinteressant å bli oppdatert på hvor mange kaffekopper folk drikker i løpet av en dag. Det som irriterer meg mest er likevel et par bedrevitende søstre jeg er venner med. De kan og vet alt så mye bedre enn alle andre, og nå er de altså så heldige at de kan drive folkeopplysning via Facebook, og når ut til riktig mange. Disse søstrene er utrolig snerpete og lite fleksible. Dehar liten forståelse for at andre tenker annerledes. Anonymous poster hash: ea27f...4f9
Serepta Skrevet 14. desember 2013 #55 Skrevet 14. desember 2013 Innsjekk på sykehus og legevakt uten å si noe mer. Kanskje noe sånn som : "Jaja, så var vi her igjen" Etterfulgt av hundre spørsmå fra venberl om hva som skjer, fortsatt uten å svare.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #56 Skrevet 14. desember 2013 Jeg irriterer meg over en som stadig skriver enten ett :-( eller hva skal jeg gjøre med dette da? Slike det er synd på meg statuser, men når andre kommenterer skriver hun at hun ikke vil si det. Hva i alle dager er poenget med statusen da? Også de som deler visdomsord, jeg ser de som deler de, er de som går på NAV og er psykisk syk Anonymous poster hash: 8663c...0f9
*Yuna* Skrevet 14. desember 2013 #57 Skrevet 14. desember 2013 Jeg irriterer meg lite, men akkurat de vage statusene må jeg innrømme er irriterende Spesielt når de blir sure på de som spør.
*SommerFrisk* Skrevet 14. desember 2013 #58 Skrevet 14. desember 2013 Hvorfor irriterer folk seg om fartskontrollvarsler? Dere ser vel at dette er forebyggende mot f.eks trafikk uhell? UP har selv en side på facebook hvor de varkser storkontroller. Sålenge folk vet at politiet er på veiene så kjører man mer vettugt. Ergo; vinn vinn.
Elsker livet Skrevet 14. desember 2013 #59 Skrevet 14. desember 2013 "Det snør det snør, tiddelibom" og Bilder av fastelavensboller/lussekatter
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #60 Skrevet 14. desember 2013 Har en jeg gikk på ungdomsskolen på vennelista. Statusene hans er ille nok, men enda verre når mor hans kommenterer på ALT kan skriver Status: "Syk igjen. Kommer begge veier" Mor: "Stakkars lille gullet mitt. Husk å smøre deg godt bak. Kommer innom med ukeblader og mykt toalettpapir" SAY WHAT?? Slik holder de på. Tragikomisk!! (han er 34 år. mor hans er rundt 60 år) Anonymous poster hash: dd37d...4e2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #61 Skrevet 14. desember 2013 For ikke å snakke om #sweet#søteste#mammasprins#prøvernytt#8måneder#8months#varm#søt#lunt#flink#vokser#storgutt#childrenoftheword#cute#høst#kaldt Har en bekjent som hashtagger opptil 19-20 ganger bare for et uklart, halvdårlig mobilbilde. Anonymous poster hash: ab72b...056
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #62 Skrevet 14. desember 2013 Jeg synes egentlig folk kan få skrive akkurat det de lyster på Facebook, og det er ikke mye som irriterer meg. Skal man tenke på alt andre synes er teit, er det jammen ikke mye igjen å skrive. Men skulle jeg valgt ut noe jeg synes er mer irriterende enn andre ting er det: - Bilder eller statuser med sånne slibrige ordtak som "Jeg er kanskje ikke den peneste, smarteste og tynneste i verden, men jeg vil finne den som elsker meg som jeg er!" Blablabla.. - Ekstremt personlige og intime ting som dovaner, sykdom på intime steder og utlevering av barna. (Her inngår f.eks folk som klager over barna sine offentlig.) - Voksne mennesker med barn som støtt legger ut bilde av alkohol og skal kose seg.. (Har en bekjent som legger ut bilder eller statuser om drikking av alkohol HVER eneste uke. Det blir litt rart i mine øyne.) Anonymous poster hash: a0ed7...4ee
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #63 Skrevet 14. desember 2013 Enig med ALLE!!!! Unntatt fartskontroller, det syns jeg er greit, selv om jeg selv ikke kjører for fort. Jeg ser på det som forebyggende. Anonymous poster hash: 658e0...a2e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #64 Skrevet 14. desember 2013 "Nå har jeg og 'sønnen' gjort ditt og datt, see så god mor jeg er" ...når alle i nabolaget vet at guttungen går ute alene til alle døgnets tider i alt slags vær... Anonymous poster hash: 8842f...b71
overlord Skrevet 14. desember 2013 #65 Skrevet 14. desember 2013 Alle der bokstaven s er byttet ut med z.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #66 Skrevet 14. desember 2013 Å legge ut ønskeliste til jul, det syns jeg er snålt og grådig. Anonymous poster hash: 069cb...342
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #67 Skrevet 14. desember 2013 Alle der bokstaven s er byttet ut med z. Psj. Det skriv eg og av og til, men alle på facebook veit at det er kødd;)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #68 Skrevet 14. desember 2013 Kommentarer på profilbilder. "Så nydelig du er shnuppa mi" "Kutt ut da, du er nydligere enn meg" "Nei, serr ass. Du er nydligst" "Å kutt ut da, Jeg er fæl på dette bildet ass" Og sånn fortsetter det til det er ca 20 sånne kommentarer på samme bilde. Har du passert 30 og litt til, så vær så snill da. Kutt ut. Sånt er forbeholdt fjortiser. Anonymous poster hash: d0e13...7b3
det er berre mordi Skrevet 14. desember 2013 #69 Skrevet 14. desember 2013 Kommentarer på profilbilder. "Så nydelig du er shnuppa mi" "Kutt ut da, du er nydligere enn meg" "Nei, serr ass. Du er nydligst" "Å kutt ut da, Jeg er fæl på dette bildet ass" Og sånn fortsetter det til det er ca 20 sånne kommentarer på samme bilde. Har du passert 30 og litt til, så vær så snill da. Kutt ut. Sånt er forbeholdt fjortiser. Anonymous poster hash: d0e13...7b3 Ja! Ho er eg og venn med, om ho har store auge og LITT trutmunn?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #70 Skrevet 14. desember 2013 Måtte skjule en nabomann fra newsfeeden, Alltid slike statuser: Endelig kan jeg kose meg med baconsurret indrefilet blabla (bilde av maten) For i dag har jeg lagt nye fliser i gangen, malt garasjen, og tapetsert hele overetasjen. Har vel snart mesterbrev hehe:) Skrytestatuser av alt han har gjort, hvor perfekt det ble, hvor flink han er, hvor flink kona var som vasket så fint, og nybake fylte horn til frokost, og blablabla.....SPYR av folk som skal fremstå som supermennesker som har det så perfekt. Anonymous poster hash: b9718...4a5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2013 #71 Skrevet 14. desember 2013 Sjelden jeg gidder å irritere meg over hva andre skriver på facebook, selv om mange av de tingene som nevnes her er ganske teite. Tenker at folk kan få lov å være teite, og hvis de er 35 og synes det er greit å framstå som fjortiser så er det forsåvidt deres valg. Men jeg blir skikkelig irritert av de der statusene med følelsesmesig utpressing som går stadig vekk Jeg snakker om statuser av type, "seeeee den staaaaaakars pusen/babyen/hunden som er såååååå syyyk. Trykk liker for å sende en bønn/god tanke/vise at du bryr deg. Hvis du ikke trykker viser det hvilket gruuuuuusomt/foooorfeeeerdelig/hooooribelt menneske du er!!!!!" De statusene provoserer meg, hallo? Hvem er det som har rett til å bestemme hva jeg skal engasjere meg i? Dessuten kan det godt hende at det er synd på pusen/babyen/hunden, men hvis jeg trykker liker er det garantert ikke pusen/babyen/hunden som profitterer på reklameinntekter på grunn av mange likes.... Anonymous poster hash: e101e...edf
Gjest meg&mini Skrevet 14. desember 2013 #72 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Det er så mange at jeg vet ikke hvor jeg skal starte... - de som skriver sutrestatuser, som : </3, uffa meg, for en dritt dag, trist... Når noen bryr seg svarer de: vil ikke snakke om det. NEIVEL! -når noen advarer mot fartskontroll. Hver gang det er håndball/fotball-kamp eller en annen sport. Newsfeeden er proppfull av oppdateringer av kampen. Trenger ikke å se kampen selv engang:p Jeg var (!) venn med ei som skrev sånne statuser heeeele tiden:. -- Nå skal jeg på jobb. Elsker deg kjæresten min <3 <3 <3 - For en fin dag. Elsker deg kjæresten min <3 - ånei. Jeg har mistet lommeboken. Elsker deg, kjæresten min <3 <3 - hvil i fred bestefar. Elsker deg kjæresten min Uansett hva hun skrev så avsluttet hun med at hun elsket kjæresten sin. Kjæresten svarte alltid : "elsker deg, jenta mi" Og hun svarte tilbake: "ååå elsker deg også, kjæresten min" De hadde forresten vært på kjærestetur til utlandet og da kom det selvfølgende et album like etterpå. Det var mange bilder. Sikkert rundt 30-40. Alle, og nå overdriver jeg ikke, var kyssebilder. Close up-bilder. Jeg irriterer meg også over de som skriver alt de gjør eller skal. Uansett hva det er. "Må en tur på butikken" Spesielt hvis den starter med " Da er man tom for melk, så da blir det en liten tur på butikken" Jeg har en på FB som legger ut bilder av katten sin hele forbanna tiden. I tilegg skriver hun statuser som: I love you, pus. Nå kom jeg på at jeg har flere som gjør dette og to av dem har laget Facebook-profiler til katten sin. Jeg har fått venneforespørsel og du kan få gjette om jeg trykket på godkjenn eller ikke. Jeg har en venn som klager på hver eneste status, flere ganger om dagen. Enten på barna sine, været, kø. Alt sammen. Hun kan skrive; For et nydelig vær, det blir sikkert stygt i morgen.. Statuser som provoserer meg er av de som henger ut barna sine, noen driter de ut også. "Per har fått omgangssyken og at han har sittet på do hele dagen" Sønnen er 14 år! Over og ut! Endret 14. desember 2013 av meg&mini
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. desember 2013 #73 Skrevet 14. desember 2013 Ja, det var en ting til som irriterer meg ja.. Disse lik hvis du synes synd på, er imot dyremisshandling osv osv og da fæle bilder... Ut av disse vet jeg om to tilfeller hvor det bare har vært tull. En jente som ligger i en sykehusseng er liksom dødssyk osv. Det stemte ikke, hun hadde bare lungebetennelse eller noe slikt o det var faren selv som hadde lagt ut bildet. En annen viser ei skamslått jente. Var mot barnemisshandling. Sannheten var at hun hadde falt stygt på sykkelen sin!! Det er det som er skremmende, du legger ut bilder og hvem som helst kan kopiere dem og gjøre hva de vil. Derfor er det viktig å huske på å presisere hvem som får se hva du legger ut!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2013 #74 Skrevet 15. desember 2013 De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene? Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på). Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre. Anonymous poster hash: ef1a6...018 Kunne ikke vært mer enig! En skal ikke melde fra om fartskontroll. Hvis folk ikke kan holde fartsgrensen, kan de la være å kjøre bil! Gjerne meld om fartskontroll, men ikke promillekontroll syns jeg. Er noen dumme nok som kjører i påvirket tilstand så fortjener de jammen å bli tatt! Anonymous poster hash: 5b1ca...ef2
Gunner Skrevet 16. desember 2013 #75 Skrevet 16. desember 2013 Denne dukka opp hos meg idag: Når den største dildoen du har bare klasker i gulvet når du nesten har sovna! Holdt på og dø.. Det verste er at det ikke var facerape.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå