Gå til innhold

dummeste da facebook statusen du kommer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Da har man..." foran alt.

Og ca 15 innlegg hver dag av typen "Da har man tatt en dusj, nå blir det frokost", "Da var frokosten inntatt. Deilig. Nå blir det å ta en tur på butikken før lillegull skal sove.", "Lillegull har akkurat våknet etter å ha sovet 1,5 time. Nå skal vi leke litt før vi begynner med middagen." OSV OSV OSV...

"Helt forferdelig. At noen kan gjøre sånn mot andre!"

Og når noen kommenterer "Hva skjer??!"

Får de til svar "Bare noe privat, tar det på chat."  :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei so skryter noe vanvittig!

Legger ut bilder og statuser av alt hun kan, type se jeg hat lagt gulv, fliser over kjøkkenbenken, syr, broderer, strikker, trener... Alle kommenterer at hun eeer så flink og superwoman, og hun kommenterer at det var jo sååå enkelt...

Det er greit å skryte litt men ikke hver gang man legger ut noe

Anonymous poster hash: fb8b7...840

Skrevet

Så en i dag.

Oi som det regner, nå blir vi kjempe våte. Med surt smilefjes etter.

TA PÅ DEG REGNTØY DA. Herregud så sløve folk er.

Anonymous poster hash: 664c7...bb7

Skrevet

Denne dukka opp hos meg idag: Når den største dildoen du har bare klasker i gulvet når du nesten har sovna! Holdt på og dø..

Det verste er at det ikke var facerape.

Haha, er det mulig :D

Skrevet

"Har såååå vondt i ryggen! Dritts fibromyalgi som gjør meg hjelpesløs og ufør!"

2 timer senere:

"Har 2 ledige bokser og tar gjerne inn unghester/problemhester til innridning! Jo vanskligere jo gøyere :-) 5000 pr mnd inkl høy og spon"

Anonymous poster hash: 67a54...4d8

Skrevet

Dagens beste så langt er "visst noen har noe di vil si om meg kan di bare si det rett til meg!!!!"

Anonymous poster hash: 67a54...4d8

Skrevet

Alle som klager her har lagt til feil venner på Facebook!

Hvis dere ikke takler hva enkelte skriver, ville jeg slettet dem, eller tatt dem bort fra veggoppdateringene ;)

Anonymous poster hash: 61115...182

Skrevet

Har en venn på Facebook som oppdaterer statusen 100 ganger om dagen,

"Nå har vi stått opp, spist frokost mens vi så på barnetv. Nå skal vi kle på oss å levere barna i bhg før hu mor ska på jobb. Må jo ha peng vettu;)"

"Elsker jobben min<3"

"Nå er eg snart ferdi på jobb, gleder mg t å hente kidsa i bhg"

"Hentet kidsa i bhg, lekt litt, nå skal eg lage middag før vi ska ut å leke litt på lekeplassen"

"Spist deilig middag, nam nam go å mett. Nå ut å bruker opp energien vår, hehe elskar ungene mine<3"

"Nå er ungene badet å lagt, nå slappet mor av på sofaen med å se på tv, påan igjen imåren"

"God natt nå ska eg såve"

!!!! Skaff deg en blogg liksom, og lær deg å skrive ordentlig!! Men klarer ikke å slette henne, er så masse private ting hun legger ut at jeg bare må være venn med hun, tragisk komisk.

Også har jeg jo hun uføre da, har vel aldri fullført vgs, og er ufør pga epilepsi. Fester hver eneste helg, shopper, trener og gjør alt mulig, men jobbe? Nei er du gal. Også klager hun daglig over disse "fæle" innvandrerne som snylter på hennes skattepenger! Altså de pengene hun får av staten som hun igjen skatter av, haha.

Anonymous poster hash: fcac3...2ac

Skrevet

"Har bestemt meg for å slutte og bruke undertøy"

Skrevet

"Nå er det nok!!" eller "Huff som jeg gruer meg til i morgen!" eller "Gleder meg til onsdag!!" Og hvis noen spør "hva er det som har skjedd" så er det ingen svar... Enkelte er så sykt mediakåte! Neste realityprogram bør vel bli "Facebook", hvor vi følger slike middelmådige folk som vrenger ut sine og barns privatliv hver eneste dag. Ikke kan jeg fjerne disse folka fra vennelista heller for jeg kommer fra ei lita bygd, har foreldre som fremdeles bor der og vil ikke at det skal bli skitsnakk.

Anonymous poster hash: 01227...854
Skrevet

"Nå har vi stått opp, spist frokost mens vi så på barnetv. Nå skal vi kle på oss å levere barna i bhg før hu mor ska på jobb. Må jo ha peng vettu;)"

"Elsker jobben min<3"

"Hentet kidsa i bhg, lekt litt, nå skal eg lage middag før vi ska ut å leke litt på lekeplassen"

"Spist deilig middag, nam nam go å mett. Nå ut å bruker opp energien vår, hehe elskar ungene mine<3"

"Nå er ungene badet å lagt, nå slappet mor av på sofaen med å se på tv, påan igjen imåren"

!!!! Skaff deg en blogg liksom, og lær deg å skrive ordentlig!! Men klarer ikke å slette henne, er så masse private ting hun legger ut at jeg bare må være venn med hun, tragisk komisk.

Også har jeg jo hun uføre da, har vel aldri fullført vgs, og er ufør pga epilepsi. Fester hver eneste helg, shopper, trener og gjør alt mulig, men jobbe? Nei er du gal. Også klager hun daglig over disse "fæle" innvandrerne som snylter på hennes skattepenger! Altså de pengene hun får av staten som hun igjen skatter av, haha.

Dette er vel gjerne de samme som har fullført "livets harde skole" av utdanning.

Anonymous poster hash: 6f502...37d

Skrevet

Eg irriterar meg ganske mykje over at folk skriv vagt eg og. Men dei skal no på død og liv skrive at det er noko som plagar dei - men å fortelje kva det er, det er uaktuelt.

Det irriterar meg grenselaust at der er ei på vennelista mi som skiftar profilbilete om lag 5 ganger i veka, og samtlige er med oppsperra auge og LITT trutmunn.., og bestevenninnene skriv: ÅÅh, du er så fiiiiin! Hjarte, hjarte, hjarte. - "Nei, det er duuuu!! " bla, bla, bla.

(og når dei har passert 30 blir det så teit at eg får spasmer.)

Eg irriterar meg grenselaust over dei som offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre - Det er heldigvis slutt med dei fleste som har gjort det;)

Eg synes det er kjedeleg med folk som berre har statusar som "klikk lik på denne om du har verdens beste søster som du elsker over ALT på jord.. blablabla ", og KUN det.

Dei som legg ut klissete livsvisdom med klissete rosa og lilla bakgrunn det det står ting som : Det er i oppoverbakke det går oppover.. " "Man reiser seg igjen alltid om man møter motgang i livet..og blablabla".

Åh, det gjorde godt å få tømt seg!! Sug og svelg, tøm og røm! :D

Jeg digger deg.

Måtte bare få sagt det!

Anonymous poster hash: 2eb2b...911

Jeg kan si meg enig i mye her, men jeg må ærlig innrømme at jeg er en av de som "offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre". Og jeg vet at folk irriterer seg over det, men det driter jeg i. Jeg har kun venner på min facebookkonto, og hvis de ikke tåler lykken min, så kan de slette meg.

Sitater som "sug og svelg" og "tøm og rom" faller ikke i god jord hos meg, det syntes jeg er teit.

Men vi er alle forskjellige, og kanskje vi heller bør tenke på at det vi velger å irritere oss over, går mest utover oss selv, det er nemlig vi som må bære på all negativiten.

God jul! :tree:

Anonymous poster hash: 0d9f9...039

Skrevet

1. Har ei som jobber i barnehage og skrev " Fatter ikke at folk vil ha ungene i barnehage istedenfor å være hjemme med dem,angrer IKKE på tiden jeg var hjemme".   Um..kanskje bytte yrke???

2. Ei som hele tiden skriver ting som "Sukk", "Uff", "Klarer ikke mer", "Syk igjen"

3. Ei som heeeele tiden skriver og poster bilder av de forbaskede kattene sine eller katteting hun har kjøpt eller kattevideoer fra youtube eller sitater om katter osvosvosv

4. ALLE som legger ut linker fra tester og hvem de ble "Du ble...HEST om du var et dyr, 34 % ble HEST" osv.

Skrevet

"Elsker jobben min<3"

Dette er vel gjerne de samme som har fullført "livets harde skole" av utdanning.

Anonymous poster hash: 6f502...37d

Haha, måtte le litt av denne. Jeg har en av disse som venn, og hun er over 40! På hennes står det faktisk "livets skole" og hun skriver som en fjortis, men får det ikke helt til. Forteller hver gang hun reiser på ferie, og hun har ganske mange venner som hun ikke kjenner skikkelig. Også tar hun bilde hver gang hun kjøper noe nytt.

Skrevet

Eg irriterar meg ganske mykje over at folk skriv vagt eg og. Men dei skal no på død og liv skrive at det er noko som plagar dei - men å fortelje kva det er, det er uaktuelt.

Det irriterar meg grenselaust at der er ei på vennelista mi som skiftar profilbilete om lag 5 ganger i veka, og samtlige er med oppsperra auge og LITT trutmunn.., og bestevenninnene skriv: ÅÅh, du er så fiiiiin! Hjarte, hjarte, hjarte. - "Nei, det er duuuu!! " bla, bla, bla.

(og når dei har passert 30 blir det så teit at eg får spasmer.)

Eg irriterar meg grenselaust over dei som offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre - Det er heldigvis slutt med dei fleste som har gjort det;)

Eg synes det er kjedeleg med folk som berre har statusar som "klikk lik på denne om du har verdens beste søster som du elsker over ALT på jord.. blablabla ", og KUN det.

Dei som legg ut klissete livsvisdom med klissete rosa og lilla bakgrunn det det står ting som : Det er i oppoverbakke det går oppover.. " "Man reiser seg igjen alltid om man møter motgang i livet..og blablabla".

Åh, det gjorde godt å få tømt seg!! Sug og svelg, tøm og røm! :D

Jeg digger deg.

Måtte bare få sagt det!

Anonymous poster hash: 2eb2b...911

Jeg kan si meg enig i mye her, men jeg må ærlig innrømme at jeg er en av de som "offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre". Og jeg vet at folk irriterer seg over det, men det driter jeg i. Jeg har kun venner på min facebookkonto, og hvis de ikke tåler lykken min, så kan de slette meg.

Sitater som "sug og svelg" og "tøm og rom" faller ikke i god jord hos meg, det syntes jeg er teit.

Men vi er alle forskjellige, og kanskje vi heller bør tenke på at det vi velger å irritere oss over, går mest utover oss selv, det er nemlig vi som må bære på all negativiten.

God jul! :tree:

ok

Skrevet

Eller den klassiske: se hva schææsten kjøpte til meg. Også bilde av, klær, sko, telefoner, i name it. Samme dama har et behov for å skryte av hvor mye penger de har og hvor flott alt er.. Poster ingenting bortsett fra de statusene. Eller de som alltid slutter alle innlegg med navnet til barna sine og hjerter og elsker bla bla...

Anonymous poster hash: 67c3a...457

Skrevet

Eller den klassiske: se hva schææsten kjøpte til meg. Også bilde av, klær, sko, telefoner, i name it. Samme dama har et behov for å skryte av hvor mye penger de har og hvor flott alt er.. Poster ingenting bortsett fra de statusene. Eller de som alltid slutter alle innlegg med navnet til barna sine og hjerter og elsker bla bla...

Anonymous poster hash: 67c3a...457

Hehe, gjorde det samme i fjor på valentinsdagen. Jeg hadde kjøpt bil som tilfeldigvis kom 14 februar, så jeg la inn bilde og "SE hva jEG fikk av mannen på valentinsdagen <3<3<3".  

Fikk svært få svar, bare noen "ja...det er de som har det", så jeg måtte si det bare var tull.

Ingen unner meg dyre gaver tydeligvis :fnise:

Anonymous poster hash: 23245...eb8

Skrevet

Alle som klager her har lagt til feil venner på Facebook!

Hvis dere ikke takler hva enkelte skriver, ville jeg slettet dem, eller tatt dem bort fra veggoppdateringene ;)Anonymous poster hash: 61115...182

Da tar jeg gjerne imot en oppskrift. Jeg har en -1- facebookvenn som skriver slike vage, negative statuser og så nekter å fortelle hva problemet er når folk spør. Jeg har fjernet statusoppdateringene hennes fra tidslinjen min, men den prosedyren var visst ikke vanntett. Derfor flommer av og til nyhetsoppdateringen min av statuser som "huff a meg, nå må det snart være nok" eller "dette trengte jeg ikke nå!". Og jeg fikk fjernet oppdateringene hennes, og det funker når jeg går inn via pc. Det funker ikke via mobilen, så der får jeg alt sammen.

Det er jo selvsagt en mulighet å blokkere henne, men det ønsker jeg ikke å gjøre. Saken er at vi var venner i barndommen, gode venner. Og jeg vet at hun har det litt vanskelig og har litt problemer med selvbildet. Jeg har ikke lyst til å gjøre det verre for henne.

Men gi meg en oppskrift på hvordan jeg kan skjule dette, så skal jeg med glede gjøre det.

Skrevet

"Har bestemt meg for å slutte og bruke undertøy"

Mange som skrev det for noen uker siden. :P

Anonymous poster hash: 9b3c0...5f1

Skrevet

Jeg har ikke noe imot noen statusoppdateringer med mindre det "skader" andre.

Facebook er til for at folk skal legge ut om alt og ingenting så det er ingenting verdt å irritere seg over.

MEN, de som legger ut oppdateringer om at de vil dø, at ingen er glad i dem, at livet ikke er verdt å leve, om rettssaker osv, det har jeg ingenting til overs for. De det gjelder må virkelig begynne å ta hensyn til barna, søsken og andre rundt dem som har dem på facebook. Verst av alt er de som sympatiserer og prøver å gjøre det bedre i kommentarfeltet... Har slettet en del sånne fra facebook.

Skrevet

Når folk som ikke kan lage mat legger ut bilde av maten de lager og den ser fææææl ut :(

... også hvis de (når noe er litt småtrist) skriver "tårene renner" og "får vondt i (mamma)hjertet" *grøss* - gjerne i følge med link til noe i VG, Dagbladet eller en blogg.

Har også en bekjent som prøver hardt å få en me-diagnose: "På ME-klinikken i dag", "Vært å trent nå. Digg!", "Fuck NAV, ass", "Nytt besøk på ME-klinikken", "På ferie i Thailand. Digg!", "På ME-klinikken igjen", "Fuck NAV", "Har vært på langtur med bikkja. Digg!" ... osv.

Skrevet

Hvor skal jeg begynne...

- "Trist at familien ikke bryr om unga våre", eller klassikeren- klage på hvor dårlig barnefar er til å holde avtaler

- Mitt-liv-og-jeg-er-perfekt statuser. Prøve å fremstå så perfekt som mulig. Sender ikke akkurat ut gode signaler til ungdommene, blir som med rosabloggerne.

- Å si A men ikke si B.

- Statuser helt uten mening, a'la "jeg drikker kaffe". So what liksom.

Jeg er ganske tålmodig av meg, men enkelte statuser blir bare litt vel mye for meg. Hver gang jeg poster noe spør jeg meg selv:

- Hva ønsker jeg å oppnå?

- Hvem ønsker jeg skal se dette?

- Kan det støte noen?

- Vil andre ha nytte av statusen jeg skriver, eller vil noen trekke litt på smilebåndene av statusen? Gleder jeg noen?

- Og til slutt, men aller viktigst: ER DET NØDVENDIG?

Anonymous poster hash: 4349a...36e

Skrevet

Har en på fb som får ny kjæreste ca hver 3. Mnd.

En gutt faktisk. Og makan til klissete statuser skal man leite lenge etter.

Både fra han og kjærestene. Alt de gjør skal dokumenteres.

Elsker hverandre etter fem dager og har virkelig funnet den store kjærligheten. .. Spyr faktisk litt av det.

Viser seg hvertfall på min Facebook at de som er klissete og lykkelig på fb, har et dårlig forhold på ekte.

Anonymous poster hash: b3110...5a6

Skrevet

Skjønner ikke overskriften...hvor hører da hjemme?

Anonymous poster hash: 352c7...199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...