Gå til innhold

dummeste da facebook statusen du kommer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Livet er så urettferdig.

Hjertet mitt blør

Folk blir bekymret og flere lurer på hva som har skjedd. Personen skrev dette i formiddag og har enda ikke svart.

Anonymous poster hash: a8a0c...d1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fremstår jeg som verdens mest usympatiske menneske. Men, jeg har en dame på noen og førti år som mistet moren sin veldig plutselig søndag som var. Hun poster Gud vet hvor mange innlegg med <3 mammaen miiiin<3, lange innlegg om at hun ikke klarer dette lenger og hvor forferdelig familien er som ikke brydde seg tidligere og i hvertfall ikke nå. Hun bretter videre ut alt om hvor mye og hvor ofte hun gråter, alt om bisettelse, angstanfall osv, osv, osv...

Jeg har full sympati for at hun er inne i en tung periode. Men, hun har barn som hun er venn med på fb.

Anonymous poster hash: 8d7dd...c82

Skrevet

" vi har baket lussekatter. Og vi kooooser oss :D"

"vi har laget hjemmelaget pizza. Og kooooser oss <3 "

"koser oss ekstra mye med masse godis og godt, når mannen er borte må vi kooose oss litt ekstra vettu :D "

Ja, DJIZEEZ!!!  (samme dama) 

Anonymous poster hash: 04642...2ad
Skrevet

Alle statuser som starter med:

"Da har man ..."

Dæver.

Anonymous poster hash: 64ada...4e8

He, he, he... Da har man innsett at man kommer under kategorien av fb statuser som irriterer 😜

Jeg må innrømme at den språklige fantasien min er så dårlig at jeg sliter med å formulere meg på et mer interessant vis. Men, skal uten tvil ta det til etterretning og være det bevist neste gang jeg poster på fb 😜

Anonymous poster hash: 8d7dd...c82

Skrevet

Alle statuser som starter med:

"Da har man ..."

Dæver.Anonymous poster hash: 64ada...4e8

He, he, he... Da har man innsett at man kommer under kategorien av fb statuser som irriterer

Jeg må innrømme at den språklige fantasien min er så dårlig at jeg sliter med å formulere meg på et mer interessant vis. Men, skal uten tvil ta det til etterretning og være det bevist neste gang jeg poster på fb Anonymous poster hash: 8d7dd...c82

Stirrer flau ned på føttene mine og signerer denne :-)

Skrevet

De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene?

Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på).

Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre.

Anonymous poster hash: ef1a6...018

Kunne ikke vært mer enig! En skal ikke melde fra om fartskontroll. Hvis folk ikke kan holde fartsgrensen, kan de la være å kjøre bil!
Merkelig at det ofte er politiet selv som varsler om kontroll da. Forebygging kalles det.
Da får politiet ta seg av det da, og ikke folk på FB. Jeg foretrekker at fartssyndere blir tatt, ikke at de holder fartsgrensa den aktuelle dagen.

Skrevet

Har ei på lista mi, som kronisk syter om helsen sin. Noe ala dette; Åhhh denne kroppen verker, Kroppen vil ikke samarbeide, Kroppen ditt og kroppen datt.... Og null likes på de statusoppdatteringene gitt.

Eller de som "skryter" / klager over denne gressenkestatusen etter 7 timer alene :P

Skrevet

De som sender <3<3<3 sååååå glad i deg hele tiden. Har en gjeng på 4 stykker på vennelista mi og de sender slike meldinger til hverandre hver dag!!! I går ble jeg lei og skjulte dem..

Ei som legger ut bilder av en misshandlet hund annenhver dag. Ser ut som om noen har forsøkt å kutte over strupen på den. Jada, det er greit at hun dokumenterer fremgangen, men et gapende sår som er zoomet inn er ikke det jeg ønsker å se.

Han som står øverst på lista over irritasjoner er han som legger ut fyllebilder over stakkars folk som spyr osv og kan gjerne skrive "sitter og driter" osv på statusen sin.... Skjulte han også ja :-D

Da tror jeg vi har samme venninne, Madam Mim. Hun du snakker om studerer i utlandet? Synd på hunden, men har ikke behov for å se de bildene, nei..

Anonymous poster hash: fca1d...30d

Skrevet

De som sender <3<3<3 sååååå glad i deg hele tiden. Har en gjeng på 4 stykker på vennelista mi og de sender slike meldinger til hverandre hver dag!!! I går ble jeg lei og skjulte dem..

Ei som legger ut bilder av en misshandlet hund annenhver dag. Ser ut som om noen har forsøkt å kutte over strupen på den. Jada, det er greit at hun dokumenterer fremgangen, men et gapende sår som er zoomet inn er ikke det jeg ønsker å se.

Han som står øverst på lista over irritasjoner er han som legger ut fyllebilder over stakkars folk som spyr osv og kan gjerne skrive "sitter og driter" osv på statusen sin.... Skjulte han også ja :-D

Da tror jeg vi har samme venninne, Madam Mim. Hun du snakker om studerer i utlandet? Synd på hunden, men har ikke behov for å se de bildene, nei..Anonymous poster hash: fca1d...30d

Det har vi nok da ja :-)

Skrevet

Vagebooking! Altså disse vage oppdateringer de ikke vil si hva det er og slikt tull!

Jeg irriterer meg sjelden, folk får skrive som de vil, men akkurat dette her er jeg veldig enig i.

Skrevet

Jeg har ei som alltid har minst 5 hjerta i hver eneste statusoppdatering. Og så oppdaterer hun statusen flere ganger om dagen. I tillegg så er hun 26 år og skriver som en 14 åring.

Heia alle <3 Nå koser vi oss <3 <3 <3 <3 Ha en fiiiin daaaaag <3 <3 <3

Nå har vi spist middag <3 <3 Det var godt <3 <3 Mett nå ja <3 <3 Ha en fiiiiiin daaaaag <3 <3

Jeg har nettopp vært på butikken <3 <3 <3 Ha en fiiiiiin dag <3 <3

Nå gleder jeg meg til helg <3 <3 <3 Det skal bli godt <3 <3 <3 Ha en fiiiiiiiin daaaaag <3 <3

Skrevet

Har ei som alltid skriver om ungene og kaller dem trolla.

Nå sitter trolla å ser barnetv

Nå leker trolla koselig på gulvet

Nå fikk trolla lekebesøk

Nå er trolla syke igjen, stakkar små...

End the list go on...

Anonymous poster hash: b8bfe...6e2

Skrevet

Eg irriterar meg ganske mykje over at folk skriv vagt eg og. Men dei skal no på død og liv skrive at det er noko som plagar dei - men å fortelje kva det er, det er uaktuelt.

Det irriterar meg grenselaust at der er ei på vennelista mi som skiftar profilbilete om lag 5 ganger i veka, og samtlige er med oppsperra auge og LITT trutmunn.., og bestevenninnene skriv: ÅÅh, du er så fiiiiin! Hjarte, hjarte, hjarte.  - "Nei, det er duuuu!! " bla, bla, bla.

(og når dei har passert 30 blir det så teit at eg får spasmer.)

Eg irriterar meg grenselaust over dei som offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre - Det er heldigvis slutt med dei fleste som har gjort det;)

Eg synes det er kjedeleg med folk som berre har statusar som "klikk lik på denne om du har verdens beste søster som du elsker over ALT på jord.. blablabla ", og KUN det.

Dei som legg ut klissete livsvisdom med klissete rosa og lilla bakgrunn det det står ting som : Det er i oppoverbakke det går oppover.. " "Man reiser seg igjen alltid om man møter motgang i livet..og blablabla".

Åh, det gjorde godt å få tømt seg!!  Sug og svelg, tøm og røm!  :D

Skrevet

De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene?

Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på).

Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre.

Kunne ikke vært mer enig! En skal ikke melde fra om fartskontroll. Hvis folk ikke kan holde fartsgrensen, kan de la være å kjøre bil!
Merkelig at det ofte er politiet selv som varsler om kontroll da. Forebygging kalles det.
Da får politiet ta seg av det da, og ikke folk på FB. Jeg foretrekker at fartssyndere blir tatt, ikke at de holder fartsgrensa den aktuelle dagen.

De som kjører fort og som får melding om en fartskontroll kjører jo bare saktere i området fartskontrollen er, så da mener jeg de hat godt av å bli tatt..

Anonymous poster hash: d3464...ffb

Skrevet

De som poster innlegg type: lik og del hvis du har en vakker datter/sønn/mor/far/hybelkanin o.l. Blir barna mine stygge hvis jeg ikke deler?

Fartskontroll advarsel.

Oppdatering om egen helse hver dag med negativ vinkling.

Vage statuser.

Skrevet

De som forteller alt de ser på på tv.. Ser på xxxx hver eneste kveld. Se på tv da og drit i å fortelle hele verden at du gjør det!

Far Tim 2 av barna mine er tragisk på FB. Legger ut fyllestatuser hver helg og også noen ettermiddager gjerne med bilde av det han drikker og dagen etter klager han på hvor fyllesyk han er.. Og de få gangene han har barna legger han ut minst 20 bilder av hvor flink pappa han er.. Han har barna en helg i mnd..

Har ei venninne som som bare legger ut lite interessante statuser "jippi! Har i dag gått fra bleiestr 3 til 4! Gutten vokser" og "tror jeg skal øke str på klærne litt. Tror dere 62 er blitt for lite nå?"

Anonymous poster hash: 68e5b...86b

Skrevet

Sitter på buss nr 4............

Anonymous poster hash: c2d6b...6e4

Skrevet

De dummeste er vel alle som skriver at de ikke får sove. Hallo, kvitt deg med alt som kan kobles til internett, så er man hvert fall ett steg nærmere. Sikkert noen som ikke har fått sove etter timer uten Facebook, men HVA er vitsen med å skrive det?! 

Og selvfølgelig de klassiske "nå gjør jeg dette"-statusene... 
"Ser *en eller annen film* på TV"
"Sitter og venter på bussen"
"Ligger på sofaen og slapper av"

Så er det disse som ikke kan vente med å bli ferdig på jobb! Mange av dem har også sjefen sin på Facebook... 
"Bare én dag igjen så er det HELG"
"Lunsj nå, så er det bare fire timer til det er helg"
"Bare ti minutter igjen av arbeidsuken nå. Endelig!!"

Signerer alle som har nevnt disse som skriver at de er sint/trist/oppgitt og gud vet hva - men avviser dem spør videre. Har også sett flere som legger ut bilder fra en sykehusseng eller skriver at de er på legevakten/sykehuset, men hisser seg kraftig opp når noen spør, og slenger ut "det er faktisk veldig privat. Noen ting spør man bare ikke om!" 

Så også et spesielt tilfeller for et par år siden, med flere statusoppdateringer over en tid. 
"Kan gledelig forteller at jeg er gravid! :D 6+2 i dag"
"Morgenkvalme kan dra til helvete! 6+4 i dag"
"Har lagt på meg 4-5 kilo allerede, men jeg spiser jo for to. 7+1 :D" 
"Begynte akkurat å blø. Livredd for å miste spiren :( 7+3"
"Er så trist :( :( Er ikke gravid lenger :( :( "

Veldig trist at hun mistet, men jeg mener det er rimelig spesielt å dele såpass mye informasjon, også så tidlig i svangerskapet... 
(Statusene er konstruert, forresten)

Har også mange facebookvenner som legger ut mange statuser hver dag om eksamenlesing, eksamennervner, bilder av notater og skolebøker og alt som er. Ja, jeg vet at det er eksamenstid!

Skrevet

Må også nevne dumme kommentarer i kommentarfeltet. 
Eks. skriver noen "Hvil i fred, xxx" 
To sekunder senere er det alltid en eller annen som spør hva vedkommende døde av (hvert fall så lenge det er unge personer som er døde...) 

Skrevet

Ei som nettopp koste seg såååå hos venninna, med godis, barna og tv, på overnatting... Så skriver sjefen: "blitt frisk igjen? ;)" ...samme dag som ho måtte være hjemme fra jobb...

Anonymous poster hash: e6640...5db

Skrevet

Eg irriterar meg ganske mykje over at folk skriv vagt eg og. Men dei skal no på død og liv skrive at det er noko som plagar dei - men å fortelje kva det er, det er uaktuelt.

Det irriterar meg grenselaust at der er ei på vennelista mi som skiftar profilbilete om lag 5 ganger i veka, og samtlige er med oppsperra auge og LITT trutmunn.., og bestevenninnene skriv: ÅÅh, du er så fiiiiin! Hjarte, hjarte, hjarte. - "Nei, det er duuuu!! " bla, bla, bla.

Eg irriterar meg grenselaust over dei som offentleg proklamerar kjærleiken til kvarandre - Det er heldigvis slutt med dei fleste som har gjort det;)

Eg synes det er kjedeleg med folk som berre har statusar som "klikk lik på denne om du har verdens beste søster som du elsker over ALT på jord.. blablabla ", og KUN det.

Dei som legg ut klissete livsvisdom med klissete rosa og lilla bakgrunn det det står ting som : Det er i oppoverbakke det går oppover.. " "Man reiser seg igjen alltid om man møter motgang i livet..og blablabla".

Åh, det gjorde godt å få tømt seg!! Sug og svelg, tøm og røm! :D

Jeg digger deg.

Måtte bare få sagt det!

Anonymous poster hash: 2eb2b...911

Skrevet

Ei som nettopp koste seg såååå hos venninna, med godis, barna og tv, på overnatting... Så skriver sjefen: "blitt frisk igjen? ;)" ...samme dag som ho måtte være hjemme fra jobb...

Anonymous poster hash: e6640...5db

Ahhahahhaahha TABBE!

Anonymous poster hash: d7ac1...a13

Skrevet

Har ei på lista mi som minst en gang i uka skriver noe alla:

Deilig å sitte med bena opp, å kjenne lukta av grønnsåpe etter rundvasken. Pepperkake deigen er satt og englene mine sitter lager julegaver til besteforeldrene "hjerte, hjerte, hjerte" elsklingen min bærer inn ett fang ved og skal fyre opp i peisen "hjerte, hjerte, hjerte".

På sommeren bytter du ut pepperkaker med hjemmelaget is osv....

I det hele tatt, de som legger ut mitt liv er perfekt statuser....

Skrevet

Det irriterar meg grenselaust at der er ei på vennelista mi som skiftar profilbilete om lag 5 ganger i veka, og samtlige er med oppsperra auge og LITT trutmunn.., og bestevenninnene skriv: ÅÅh, du er så fiiiiin! Hjarte, hjarte, hjarte. - "Nei, det er duuuu!! " bla, bla, bla.

Åh, det gjorde godt å få tømt seg!! Sug og svelg, tøm og røm! :D

Jeg digger deg.

Måtte bare få sagt det!

Anonymous poster hash: 2eb2b...911

Naw!  Då diggar eg deg i så fall og! ;) (hjarte, hjarte, hjarte; D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...