Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Jeg hater statuser som "er så forbanna i dag". Når folk spør hva som har skjedd svarer vedkommende "orker ikke snakke om det/tar det på melding" osv. Seriøst, hvorfor skrive slike ting så alle kan se det da? Anonymous poster hash: 36a90...58e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Samtlige statuser ei felles venninne av meg og mannen hadde for en stund tilbake. Hun tagget seg på flere av hans bilder og tegnet hjerter og kyssetegn og så videre, var fast bestemt på å forsøke å ta min plass. Ellers irriterer jeg meg ikke over noen statuser egentlig. Bortsett fra kanskje statuser om trening a la: "i dusjen og på veg til trening", halvtime senere: "på treningssenteret" og enda en time senere: "hjemme etter trening". Jada, du trener, flink du er, nå som vi har fått det med oss så slipper du å oppdatere om det 3 ganger hver dag:D Anonymous poster hash: a63d5...9e3
<3 2G <3 Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Vagebooking! Altså disse vage oppdateringer de ikke vil si hva det er og slikt tull!
FrkKværner Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Statuser om konsistensen på barnas avføring! Hva i helvete gjør barnas avføring på en facebook status? Har også hatt ei som oppdaterte opp til 10 ganger daglig hvor perfekt mannen og barna hennes var. Hun var verdens lykkeligste. Stusset litt da jeg ikke hadde sett en status om den perfekte mannen hennes på to uker. Viste seg at hun i mellomtiden (altså på 2 uker) hadde fått seg ny kjæreste, og nå var det den nye kjæresten som gjorde livet hennes perfekt. (sitat) "per gjør meg til den lykkeligste jenta på jord, han er det beste som har hendt meg" :-)
*tingeling* Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Jeg hater statuser som "er så forbanna i dag". Når folk spør hva som har skjedd svarer vedkommende "orker ikke snakke om det/tar det på melding" osv. Seriøst, hvorfor skrive slike ting så alle kan se det da? Ja er heilt enig!! Har ei på facebook så alltid skrive sånn....fader så plagsomt hehe !! Anonymous poster hash: 36a90...58e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 En til forresten: 1. Lurer på om jeg skal bake pepperkaker i dag 2. Ble pepperkake baking i dag gitt. Satt deigen nå 3. Guttungen spiser mer pynt til pepperkakene enn han setter på #ler 4.stolt over resultatet som står i ovnen 5. Mmm koser oss med de gode pepperkakene vi nettopp har laget Altså, 5 statuser om pepperkaker på en dag. Gjesp altså. Anonymous poster hash: 36a90...58e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har ei som jeg gikk på barneskolen sammen med. Hun poster, med jevne mellomrom (nesten hver måned) at hun ELSKER xxxxx... neste dag er hun singel igjen. Dette er mannfolk hun treffer på nett som er ute etter ons men hun bare fatter det ikke. Hun er venn med 2av ungene sine på facebook, har mistet alle 4 ungene og presterte en gang å skrive "rettssaken er over. Fikk ikke ungene. De begrunnet det med mye mannfolk og festing!!!" Det er som å være vitne til en ulykke. Du vet du burde se bort, men øynene er limt fast... Anonymous poster hash: 67a54...4d8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har ei som jeg gikk på barneskolen sammen med. Hun poster, med jevne mellomrom (nesten hver måned) at hun ELSKER xxxxx... neste dag er hun singel igjen. Dette er mannfolk hun treffer på nett som er ute etter ons men hun bare fatter det ikke. Hun er venn med 2av ungene sine på facebook, har mistet alle 4 ungene og presterte en gang å skrive "rettssaken er over. Fikk ikke ungene. De begrunnet det med mye mannfolk og festing!!!" Det er som å være vitne til en ulykke. Du vet du burde se bort, men øynene er limt fast... Anonymous poster hash: 67a54...4d8 Tragisk Anonymous poster hash: 9b3c0...5f1
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Har en som skriver om hesten sin hver dag! Jeg er selv en hesteglad person som rir ofte, men t.o.m for meg blir dette bare for mye... Anonymous poster hash: 23a4b...63a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Har ei som hele tiden skriver om babyen, flere ganger om dagen. Også sa han mamma når han var 3 1/2 mnd, litt spes? Det var en egen status.... Anonymous poster hash: 6e24d...ed3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Har ei som oppdaterer daglig og det meste handler om sykdom eller klaging over skolen, nav, staten osv. Jeg er gørr lei oppdateringene hennes! Samt et evig mas om å like siden hennes. Anonymous poster hash: 0ad36...f08
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Traff nettopp på ei god venninne som suger energien ut av meg ! WTF ! Du skrive ikke slikt åpent på Face. Ingen antenner Anonymous poster hash: b8bfe...6e2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Jeg er så lei av livet ,vet om jeg ikke orker mer.... Synes det er lite gjennom tenkt hun har barna på facebook dem er 17 år og snart 13 år. Anonymous poster hash: 84f6d...c0e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 De som bare skriver om det samme. Unga, mannen, bikkja, hesten. OG når de kaller barna prinsen eller prinsessa. GRØSS!!!! Anonymous poster hash: 664c7...bb7
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 eller de som klager over at de er så sliten etter å ha laget pakkekalender til alle ungene til kl 3 på natten.. Anonymous poster hash: f6382...2a8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #17 Skrevet 13. desember 2013 Ei som også er her inne, poster ørten innlegg hver dag. Kaffetørst. Ut og ta en røyk Lillesnupp Mamma sulten Noen som vil ut og gå tur med bikkjene Verst var det da hun drev og maste hver dag og la ut bilder av en grell rosa veske og lurte på om ikke noen kunne kjøpe den til henne. Anonymous poster hash: 30ab8...636
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 At "det snør" oppdateringer når den første snøen kommer. Argh! JA jeg har også øyne og KAN faktisk SE at det snør ute også!!! Håper det er lenge til neste gang det laver ned :( Anonymous poster hash: 917fe...e50
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 No har jeg spist mokkabønner.No har jeg kost meg med kake osv. No har jeg laget dette osv. Eller den som bestandig skal være morsom med dårlige sex vitser. Anonymous poster hash: 84f6d...c0e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #20 Skrevet 13. desember 2013 De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene? Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på). Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre. Anonymous poster hash: ef1a6...018
♥Madam Mim♥ Skrevet 13. desember 2013 #21 Skrevet 13. desember 2013 De som sender <3<3<3 sååååå glad i deg hele tiden. Har en gjeng på 4 stykker på vennelista mi og de sender slike meldinger til hverandre hver dag!!! I går ble jeg lei og skjulte dem.. Ei som legger ut bilder av en misshandlet hund annenhver dag. Ser ut som om noen har forsøkt å kutte over strupen på den. Jada, det er greit at hun dokumenterer fremgangen, men et gapende sår som er zoomet inn er ikke det jeg ønsker å se. Han som står øverst på lista over irritasjoner er han som legger ut fyllebilder over stakkars folk som spyr osv og kan gjerne skrive "sitter og driter" osv på statusen sin.... Skjulte han også ja :-D
AnneTøy Skrevet 13. desember 2013 #22 Skrevet 13. desember 2013 De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene? Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på). Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre. Anonymous poster hash: ef1a6...018 Kunne ikke vært mer enig! En skal ikke melde fra om fartskontroll. Hvis folk ikke kan holde fartsgrensen, kan de la være å kjøre bil!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #23 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har ikke så innmari mange venner på Facebook, men det er påfallende at det bare er de tjukke vennene mine som legger ut treningssenter- statuser. År etter år... Anonymous poster hash: 76350...e53
Bananen Skrevet 13. desember 2013 #24 Skrevet 13. desember 2013 De idiotene som melder fra om fartskontroll. Vil vi at folk skal kjøre fort på veiene? Har ei på FB som gjør mye for å fremstå som den perfekte mor, er ikke måte på hvor opptatt hun er av barnas ve og vel. Så presterte hun å legge ut "Pass på, fartskontroll ved ... BARNESKOLE!" (samme skole som barna hennes går på). Jo flere som blir tatt for å kjøre for fort, spesielt der hvor mange barn ferdes, jo bedre. Anonymous poster hash: ef1a6...018 Kunne ikke vært mer enig! En skal ikke melde fra om fartskontroll. Hvis folk ikke kan holde fartsgrensen, kan de la være å kjøre bil! Merkelig at det ofte er politiet selv som varsler om kontroll da. Forebygging kalles det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2013 #25 Skrevet 13. desember 2013 Alle statuser som starter med:"Da har man ..."Dæver. Anonymous poster hash: 64ada...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå