Sint naken biltyv Skrevet 19. oktober 2013 #26 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er forresten venn med barnefar, og han har prøvd å gå til sak for å få full omsorg, noe jeg Støtter, selv om skal jeg være helt ærlig, ikke er skikket til å ta hånd om to barn akkurat nå.(Noe han har sagt selv.)Kødder du?? Du støtter far i å prøve å få omsorgen enda du vet han ikke er skikket?? Skjønner hvorfor bv tok barna dine, du har jo ikke deres beste i tankene!! Og jeg har dårlig erfaring med bv og vet at de kan være fullstendig gale. Endte med at jeg fikk erstatning. Bv tok aldri barna minr da. Så har ikke erfaring med det. Må ærlig si at jeg håper du ikke får barna tilbake. Verge+null selvinnsikt+at du støtter en som ikke er egnet til å ta seg av barna i å prøve å få barna!!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #27 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg er forresten venn med barnefar, og han har prøvd å gå til sak for å få full omsorg, noe jeg Støtter, selv om skal jeg være helt ærlig, ikke er skikket til å ta hånd om to barn akkurat nå.(Noe han har sagt selv.) Da burde du ikke støtte ham i det. Om du støtter ham i å få hovedomsoren og du vet at han er uskikket så viser du dårlig dømmekraft. Det er svært lite lurt i denne situasjonen. Kan jeg spørre hvorfor du har verge? Anonymous poster hash: 67f89...f41 Har verge/advokat som tar seg av min økonomi. Men om du har dte må det jo være noe galt i utgangspunktet. Ingen har nå vel verge om de greier ta hånd om seg selv. Det henger vel sammen med grunnene til at du ble fratatt ungene dine Og om du presterer å støtte en far som ikke er egnet til å ta vare på barna sine å få omsorg for dem, beviser du jo nettopp bare hvorfor du ikke er noen god mor! Anonymous poster hash: 53ec1...236 Hvis økonomi har noe med saken å gjøre(noe det ikke har) men uansett hvis du skal kverulere,,, da kan jo ikke de som er fattig i Norge få lov til å få unger da? Verge er bare midlertidig som hjelper meg til jeg får meg jobb. Grunnet til at jeg støtter barnefar er at jeg fremdeles elsker han og ser kanskje litt skeivt på det ja, skal jeg innrømme, Jeg tror nok det at hvis du leser dine egne svar på ting nedover i tråden her nå, så vill det gå opp ett lite lys for deg om hvorfor du ikke har barna dine selv. Beklager. Anonymous poster hash: 406f3...47f
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #28 Skrevet 19. oktober 2013 Men du sier du har verge pga din ØKONOMISKE situasjon, men det er den samme vergen som har gitt deg info ang barnevernssaken din? Altså vergen/advokaten hjelper ikke kun til med økonomien din? Anonymous poster hash: 406f3...47f Jeg har enda en bistandsadvokat som hjelper til med bare barnevernet, pluss en verge/advokat som hjelper til med det meste.
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #29 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #30 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla. Hvordan kom de inn i bildet i første omgang da? Noen meldte deg i svangerskapet? Hvorfor tok ikke DU ansvar og ba om urinprøver da? Anonymous poster hash: 406f3...47f
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #31 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! jeg arbeider i barnevernet. Jeg kan forsikre deg om at det skal ekstremt MYE til for å bli fratatt barna sine. Og du har i tillegg ganske lite samvær med de, så her tviler jeg på at det bare er rykter om selvmordsforsøk og hasjrøyking som har vært tilfelle. Beklager at jeg høres hard ut mot deg, skjønner selvfølgelig at det er sårt for deg. Men prøv å være ærlig mot deg selv, er det eneste grunnen til at du har blitt fratatt barna dine? Anonymous poster hash: 51f88...536 Ja, dette er de eneste grunnene jeg har fått.via min verge.Verge som 30 åring? Why? Har du ikke sett luksusfellen? Det er ganske fantastisk å ha verge, så slipper jeg å tenke på regninger..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #32 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! jeg arbeider i barnevernet. Jeg kan forsikre deg om at det skal ekstremt MYE til for å bli fratatt barna sine. Og du har i tillegg ganske lite samvær med de, så her tviler jeg på at det bare er rykter om selvmordsforsøk og hasjrøyking som har vært tilfelle. Beklager at jeg høres hard ut mot deg, skjønner selvfølgelig at det er sårt for deg. Men prøv å være ærlig mot deg selv, er det eneste grunnen til at du har blitt fratatt barna dine? Anonymous poster hash: 51f88...536 Ja, dette er de eneste grunnene jeg har fått.via min verge.Verge som 30 åring? Why? Har du ikke sett luksusfellen? Det er ganske fantastisk å ha verge, så slipper jeg å tenke på regninger.. Latskap og ansvarsfraskrivelse kalles det. Anonymous poster hash: 406f3...47f
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #33 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla. Hvordan kom de inn i bildet i første omgang da? Noen meldte deg i svangerskapet? Hvorfor tok ikke DU ansvar og ba om urinprøver da? Anonymous poster hash: 406f3...47f Det er bare synsing fra deres side,og jeg har det på svart/hvitt og en påstand som kom lenge etter jeg ble mor.
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #34 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! jeg arbeider i barnevernet. Jeg kan forsikre deg om at det skal ekstremt MYE til for å bli fratatt barna sine. Og du har i tillegg ganske lite samvær med de, så her tviler jeg på at det bare er rykter om selvmordsforsøk og hasjrøyking som har vært tilfelle. Beklager at jeg høres hard ut mot deg, skjønner selvfølgelig at det er sårt for deg. Men prøv å være ærlig mot deg selv, er det eneste grunnen til at du har blitt fratatt barna dine? Anonymous poster hash: 51f88...536 Ja, dette er de eneste grunnene jeg har fått.via min verge.Verge som 30 åring? Why?Har du ikke sett luksusfellen? Det er ganske fantastisk å ha verge, så slipper jeg å tenke på regninger.. Latskap og ansvarsfraskrivelse kalles det. Anonymous poster hash: 406f3...47f Jeg har da ingen anelse hvordan man gjør opp arv eller noe med barnevernet ..derfor jeg spør her....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #35 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! jeg arbeider i barnevernet. Jeg kan forsikre deg om at det skal ekstremt MYE til for å bli fratatt barna sine. Og du har i tillegg ganske lite samvær med de, så her tviler jeg på at det bare er rykter om selvmordsforsøk og hasjrøyking som har vært tilfelle. Beklager at jeg høres hard ut mot deg, skjønner selvfølgelig at det er sårt for deg. Men prøv å være ærlig mot deg selv, er det eneste grunnen til at du har blitt fratatt barna dine? Anonymous poster hash: 51f88...536 Ja, dette er de eneste grunnene jeg har fått.via min verge.Verge som 30 åring? Why?Har du ikke sett luksusfellen? Det er ganske fantastisk å ha verge, så slipper jeg å tenke på regninger.. Latskap og ansvarsfraskrivelse kalles det. Anonymous poster hash: 406f3...47f Jeg har da ingen anelse hvordan man gjør opp arv eller noe med barnevernet ..derfor jeg spør her.... Det er mange her som faktisk prøver å svare deg. Men så kommer du jo med det at "det bare blir synsing" fra oss her inne. Ja hva forventer du? At vi skal skrive hvor synd det er på deg, hvor urettferdig ting er osv? Anonymous poster hash: 406f3...47f
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #36 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla. Men jeg får det bare ikke til å stemme!! Altså, viss det faktisk er 100 % riktighet i at barnevernet kun har mistenkt deg for å ha røyket hasj, og derfor tatt fra deg tvillingene dine, så er jeg enig med deg i at det er noe riv ruskende galt her! Be om et møte med barnevernlederen du hører til. Viss du bor i Trondheim, så kan jeg hjelpe deg med å få til et ordentlig møte barnevernlederen. Hilsen Barnevernkonsulent Anonymous poster hash: 51f88...536
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #37 Skrevet 19. oktober 2013 Hei! jeg arbeider i barnevernet. Jeg kan forsikre deg om at det skal ekstremt MYE til for å bli fratatt barna sine. Og du har i tillegg ganske lite samvær med de, så her tviler jeg på at det bare er rykter om selvmordsforsøk og hasjrøyking som har vært tilfelle. Beklager at jeg høres hard ut mot deg, skjønner selvfølgelig at det er sårt for deg. Men prøv å være ærlig mot deg selv, er det eneste grunnen til at du har blitt fratatt barna dine? Anonymous poster hash: 51f88...536 Ja, dette er de eneste grunnene jeg har fått.via min verge.Verge som 30 åring? Why?Har du ikke sett luksusfellen? Det er ganske fantastisk å ha verge, så slipper jeg å tenke på regninger.. Latskap og ansvarsfraskrivelse kalles det. Anonymous poster hash: 406f3...47f Jeg har da ingen anelse hvordan man gjør opp arv eller noe med barnevernet ..derfor jeg spør her.... Det er mange her som faktisk prøver å svare deg. Men så kommer du jo med det at "det bare blir synsing" fra oss her inne. Ja hva forventer du? At vi skal skrive hvor synd det er på deg, hvor urettferdig ting er osv? Anonymous poster hash: 406f3...47f Jeg mente, det var bare synsing fra barnvernet sin side at jeg hadde røyk hasj, de kan ikke bevise noe i denne saken. Grunnen til at jeg ikke tok tisse prøver var jo fordi ingen informerte meg om at dette kunne det bli et spørsmål om senere.
Tauriel Skrevet 19. oktober 2013 #38 Skrevet 19. oktober 2013 Vil anbefale deg HI og ta kontakt med en advokat som har barnevern som spesialitet og få han/ til å se på saken.
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #39 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla. Men jeg får det bare ikke til å stemme!! Altså, viss det faktisk er 100 % riktighet i at barnevernet kun har mistenkt deg for å ha røyket hasj, og derfor tatt fra deg tvillingene dine, så er jeg enig med deg i at det er noe riv ruskende galt her! Be om et møte med barnevernlederen du hører til. Viss du bor i Trondheim, så kan jeg hjelpe deg med å få til et ordentlig møte barnevernlederen. Hilsen Barnevernkonsulent Anonymous poster hash: 51f88...536 Jeg skal ta meg en prat med barnevernlederen min på Mandag, takk for hjelpen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #40 Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har ikke tatt opp kampen med barnevernet enda fordi de forlot meg hjerteknust ved å ta ungene når de var nyfødt, Hvordan kan jeg ha respekt for det? Som sagt tidligere grunnen til at jeg ikke får se dem er at de har påstått at jeg røykte hasj da jeg var gravid, og det er enden på den regla. Men jeg får det bare ikke til å stemme!! Altså, viss det faktisk er 100 % riktighet i at barnevernet kun har mistenkt deg for å ha røyket hasj, og derfor tatt fra deg tvillingene dine, så er jeg enig med deg i at det er noe riv ruskende galt her! Be om et møte med barnevernlederen du hører til. Viss du bor i Trondheim, så kan jeg hjelpe deg med å få til et ordentlig møte barnevernlederen. Hilsen Barnevernkonsulent Anonymous poster hash: 51f88...536 Jeg skal ta meg en prat med barnevernlederen min på Mandag, takk for hjelpen. Bare hyggelig! Spør om å få innsyn i saksdokumentene dine! Det skal være vedtak, loggnotater og ulike fagtekster som skal være skrevet gjennom hele saken, spør om å få en kopi av de De fleste dokumenter kan foreldre få kopi av. Lykke til! Anonymous poster hash: 51f88...536
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #41 Skrevet 19. oktober 2013 Vil anbefale deg HI og ta kontakt med en advokat som har barnevern som spesialitet og få han/ til å se på saken. Takk for hjelpen!
Tauriel Skrevet 19. oktober 2013 #42 Skrevet 19. oktober 2013 Vil anbefale deg HI og ta kontakt med en advokat som har barnevern som spesialitet og få han/ til å se på saken. Takk for hjelpen! Ikke no problem Ut fra det du sier så virker det som om de ha gjort feil. Så hvis det stemmer så få en advokat til å gå igjennom papirene dine, de har litt mer peiling på slike ting enn hva man normalt sett kan og de kan fagspråket bedre Men hvis du sliter etter de tok barna på føden (noe jeg kan fult forstå), da vil jeg også anbefale at du søker hjelp for din egen del Lykke til
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #43 Skrevet 19. oktober 2013 En får ikke verge fordi det er greit å ha noen til å betale regningene sine. En får det pga psykisk lidelse/demens/rusmisbruk osv. De typiske luksusfellen-tilfellene har ikke krav på verge. Det er den enkeltes rett å ta dumme valg, men de som må beskyttes mot seg selv pga diagnose kan få verge. Det er alltid på bakgrunn av legeattest. Anonymous poster hash: a3ada...52a
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #44 Skrevet 19. oktober 2013 En får ikke verge fordi det er greit å ha noen til å betale regningene sine. En får det pga psykisk lidelse/demens/rusmisbruk osv. De typiske luksusfellen-tilfellene har ikke krav på verge. Det er den enkeltes rett å ta dumme valg, men de som må beskyttes mot seg selv pga diagnose kan få verge. Det er alltid på bakgrunn av legeattest. Anonymous poster hash: a3ada...52a Jeg ble jo lagt inn i 8 mnd på psykiatrisk fordi de mente jeg ville skade barna eller bestemme meg for å føde hjemme...bare sludder det og. Jeg betaler vergen til å ta seg av økonomien min.
dompa Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #45 Skrevet 19. oktober 2013 En får ikke verge fordi det er greit å ha noen til å betale regningene sine. En får det pga psykisk lidelse/demens/rusmisbruk osv. De typiske luksusfellen-tilfellene har ikke krav på verge. Det er den enkeltes rett å ta dumme valg, men de som må beskyttes mot seg selv pga diagnose kan få verge. Det er alltid på bakgrunn av legeattest. Anonymous poster hash: a3ada...52a Jeg ble jo lagt inn i 8 mnd på psykiatrisk fordi de mente jeg ville skade barna eller bestemme meg for å føde hjemme...bare sludder det og. Jeg betaler vergen til å ta seg av økonomien min. Altså, jeg fikk se dette skrivet i sommeren i år, ett år etter barna var født.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #46 Skrevet 19. oktober 2013 En får ikke verge fordi det er greit å ha noen til å betale regningene sine. En får det pga psykisk lidelse/demens/rusmisbruk osv. De typiske luksusfellen-tilfellene har ikke krav på verge. Det er den enkeltes rett å ta dumme valg, men de som må beskyttes mot seg selv pga diagnose kan få verge. Det er alltid på bakgrunn av legeattest. Anonymous poster hash: a3ada...52a Jeg ble jo lagt inn i 8 mnd på psykiatrisk fordi de mente jeg ville skade barna eller bestemme meg for å føde hjemme...bare sludder det og.Jeg betaler vergen til å ta seg av økonomien min. Altså, jeg fikk se dette skrivet i sommeren i år, ett år etter barna var født. Ja, alle må betale vergene sine, med mindre de har veldig lav inntekt. Anonymous poster hash: a3ada...52a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #47 Skrevet 19. oktober 2013 Kan du sitere akuttvedtaket? "Opplysning til sak" og "begrunnelse", eller hva det står i vedtaket ditt. Det vil gi meg den informasjonen jeg trenger for å forstå beslutningen deres... Hilsen barnevernsansatt. Anonymous poster hash: e0c7e...189
HvittHus Skrevet 19. oktober 2013 #48 Skrevet 19. oktober 2013 Kan du sitere akuttvedtaket? "Opplysning til sak" og "begrunnelse", eller hva det står i vedtaket ditt. Det vil gi meg den informasjonen jeg trenger for å forstå beslutningen deres... Hilsen barnevernsansatt. Anonymous poster hash: e0c7e...189 Hvis du arbeider i BV bør du vite at du ikke skal gå inn i saker på nett.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #49 Skrevet 19. oktober 2013 Kan du sitere akuttvedtaket? "Opplysning til sak" og "begrunnelse", eller hva det står i vedtaket ditt. Det vil gi meg den informasjonen jeg trenger for å forstå beslutningen deres... Hilsen barnevernsansatt. Anonymous poster hash: e0c7e...189 Hvis du arbeider i BV bør du vite at du ikke skal gå inn i saker på nett. Joda, men nå gir vel hi minimalt med info her. Kommer med masse tilleggsinfo osv. Hun vill jo ha andres hjelp og synspunkter, og da er det vel ikke så vanskelig å bare ta noen utdrag fra saken? Anonymous poster hash: 406f3...47f
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2013 #50 Skrevet 19. oktober 2013 Kan du sitere akuttvedtaket? "Opplysning til sak" og "begrunnelse", eller hva det står i vedtaket ditt. Det vil gi meg den informasjonen jeg trenger for å forstå beslutningen deres... Hilsen barnevernsansatt. Anonymous poster hash: e0c7e...189 Hvis du arbeider i BV bør du vite at du ikke skal gå inn i saker på nett. Vel, nå har hun allerede gitt ut mye info her, og jeg er nysgjerrig på hva som står i vedtaket. Hun kan fint anonymisere etter eget ønske. Jeg ville heller ikke begitt meg ut på en diskusjon Med henne. Jeg tenker sannheten kommer bedre fram i vedtaket, enn det HI serverer her... Anonymous poster hash: e0c7e...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå