Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #126 Skrevet 12. oktober 2013 Bryr meg ikke om han er 13 eller 30! Han er såpass stor at han vet forskjell på rett og galt! Han er en ungdom, ikke ett lite barn og bør ikke slippes ut igjen! Han drepte en uskyldig 3åring og bør straffes for det. Og ja jeg hadde ment det samme om det var min 13 åring som hadde gjort noe slikt. Hadde min tre åring blitt drept av en 13åring og han hadde gått fri så tror jeg faktisk jeg hadde tatt livet hans!! Hiv han i fengsel og kast nøkkelen!!! Anonymous poster hash: 49a9e...00e
Cat_Woman Skrevet 12. oktober 2013 #127 Skrevet 12. oktober 2013 Vi vet ikke hva som har skjedd folkens! Og uansett hendelsesforløp skal ikke 13-åringen straffes i rettslig forstand. Det er ikke noe å diskutere. Min aller dypeste medfølelse til familiene som er involvert, dette er en tragedie for absolutt alle parter. Jeg begynte å gråte da jeg så det på nyhetene, og orker nesten ikke å tenke på det. Det er helt ufattelig at noe sånt kan skje.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #128 Skrevet 12. oktober 2013 Han er såpass stor at han vet forskjell på rett og galt! Anonymous poster hash: 49a9e...00e Det er du også. Det er galt å straffe mindreårige. Så, hvilken straff fortjener du som ønsker å gjøre noe som er galt? Anonymous poster hash: 32463...b9f
mamma_bergen Skrevet 12. oktober 2013 #129 Skrevet 12. oktober 2013 Bryr meg ikke om han er 13 eller 30! Han er såpass stor at han vet forskjell på rett og galt! Han er en ungdom, ikke ett lite barn og bør ikke slippes ut igjen! Han drepte en uskyldig 3åring og bør straffes for det. Og ja jeg hadde ment det samme om det var min 13 åring som hadde gjort noe slikt. Hadde min tre åring blitt drept av en 13åring og han hadde gått fri så tror jeg faktisk jeg hadde tatt livet hans!! Hiv han i fengsel og kast nøkkelen!!! Anonymous poster hash: 49a9e...00e Ja, du fremstår jo virkelig...hmm..vet ikke en gang hvordan jeg skal si det..Vi vet ikke alt, så pass deg for å dømme han,han er bare 13! Du kunne faktisk drept et barn? Voksent..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #130 Skrevet 12. oktober 2013 Slettet grunnet upassende kommentar. Kira, brukermoderator
DramaMama Skrevet 12. oktober 2013 #131 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg blir sjokkert av å lese svarene her! En 13-åring er et barn, han trenger hjelp, ikke straff! Blir kvalm av dere.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. oktober 2013 #132 Skrevet 12. oktober 2013 Helt alvorlig, denne tråden burde slettes. Endel synspunkt som kommer frem her er jo fullstendig hårreisende.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #133 Skrevet 12. oktober 2013 Etter å ha lest alle kommentarene her kan jeg konstantere at verden er tragisk, og mennesker flest ikke kan være riktig navlet. En 13 åring er ett BARN. Barn kan gjøre grusomme ting, men absolutt ingen barn er grusomme. Å si at man ville avskrevet sitt eget barn? Herregud, dere aner da ikke hva dere ville gjort! Jeg håper da at ingen finner ut av det heller, men å komme med slike bastante og idiotiske kommentarer....... tragisk! Man skal SELVSAGT passe seg vel i å spekulere. Men jeg må si at det jeg lurer på er om dette er en 13-åring som spiller mye dataspill (som mange 13-åringer gjør) På generelt grunnlag - fordi jeg synes alt for mange barn spiller spill med voksen aldersgrense, og fordi jeg er litt redd for hvilken innvirkning slike spill kan ha på hjerner som ikke er ferdig utviklet. Noen lar jo barn i ungdomsskolealder sitte oppe hele natten i ferier og spille sammen på voldlige spill med 18-årsgrense. Det er min første tanke. Det kan jo være at denne 13-åringen aldri har sett ett dataspill for den del. Anonymous poster hash: 05bc3...931
Gjest Kira Skrevet 12. oktober 2013 #134 Skrevet 12. oktober 2013 Hei, Etter å ha diskutert litt frem og tilbake har vi nå kommet frem til at vi stenger denne tråden for videre debatt. Grunnen til dette er fordi det er en sak som setter følelsene i sving, og vi ønsker å unngå flere personangrep og spekulasjoner. Kira, brukermoderator
Anbefalte innlegg