Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Helt uvirkelig at en 13 åring kan drepe et lite barn. Blir helt uvel. Anonymous poster hash: 095fd...0c6
skinnfilla Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Så det akkurat. Det er helt vanvittig ! Stakkar lille gutt, ytre voldsskader.. Tragisk og jævlig. De fant og en voksen skadd person, tenåringen måtte stripses fast ,mens de drev livreddende arbeid. Herregud, kan nesten ikke tro det er mulig. Og han er for ung til å straffes ...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Grusomt... Bor 1 time unna Stord. Håper virkelig den gutten får sin straff på et vis. Anonymous poster hash: 9654e...e1d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Grusomt Anonymous poster hash: 37997...029
LilleBamBam+EnTil Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Tenker både på 3 åringen og tenåringen. Tragisk for alle parter. Stakkars foreldre som sitter igjen: en har mistet sitt lille barn på grusomt vis, og andre har et barn som har gjort dette.
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Har veldig lyst å hente lisja på bhg og aldri nokon sinne sleppe ho av syne att
Humlefrøken Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Var det slik at gutten på 3 og tenåringen var i slekt, siden de omtalte det en familietragedie på ene nettavisen?
anonymemammaen Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Har veldig lyst å hente lisja på bhg og aldri nokon sinne sleppe ho av syne att Tenkte akkurat på det samme. Huff!
.Lillemy. Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Står at det er nære familie relasjoner mellom 3 åringen, tenåringen og den skadde 45 åringen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 Skulle ikke så mye googling til før jeg fant den aktuelle familien. Grusomt! Anonymous poster hash: 37997...029
Ingen_nick_ledig Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Skulle ikke så mye googling til før jeg fant den aktuelle familien. Grusomt! Anonymous poster hash: 37997...029 Endret 11. oktober 2013 av Moderator-IS Innlegget oppfattes som upassende
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Straff? Gutten trenger hjelp, ikke straff. Selv om gutten er tenåring så er han fortsatt bare barnet. Anonymous poster hash: 32463...b9f
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 Oi har ikke sett det engang jeg ;( tragisk i alle fall
Siamese Hellhound Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Stakkars vesle gutt, men synes også forferdelig synd på 13-åringen. Han er et barn, og har enten vært veldig uheldig eller har alvorlige adferdsvansker som helt sikkert burde vært tatt tak i for lenge siden. Han har jo hele livet foran seg, og nå har det tatt en tragisk vending. Jeg tenker på hvor lite som faktisk skal til for å ta livet av et annet barn under lek eller slåssing (nå mener jeg generelt, vet ikke hva som er skjedd her). Husker da jeg var liten og kastet en diger stein i hodet på broren min, rett og slett fordi jeg var dårlig til å kaste. Det gikk heldigvis bra, og det gjør det jo som regel. Huff, etter at jeg fikk barn, kan jeg nesten ikke lese sånne ting...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor er det synd på han? som dreper broren sin og prøver og drepe faren sin? den ser jeg ikke Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #18 Skrevet 11. oktober 2013 Fy faan stakkars foreldrene til 3 åringen 13 åringen har jeg ingen sympati for og han burde straffes. James Bulger i England ble som 2 åring drept av to elleve åringer. De ble straffet. Sånn burde det være i Norge og! Jeg bryr meg ikke noe om hvorfor han gjorde, en uskyldig 3 åring er død! Anonymous poster hash: 8dcb8...6f7
Siamese Hellhound Skrevet 11. oktober 2013 #19 Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor er det synd på han? som dreper broren sin og prøver og drepe faren sin? den ser jeg ikke Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1 Hvis ikke du skjønner såpass at en trettenåring som gjør sånt (hvis det ikke var et uhell, så ikke det om faren før nå) neppe har hatt en normal oppvekst, så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si. Hvem sitt ansvar er det å oppdra, sette grenser, vise og lære bort empati, gi trygghet og kjærlighet? Barn som ikke får oppleve noe av dette, finner ikke ut av sånt sjøl. Igjen, uten at jeg kjenner detaljene i dette komkrete tilfellet.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #20 Skrevet 11. oktober 2013 Grusomt... Bor 1 time unna Stord. Håper virkelig den gutten får sin straff på et vis. Anonymous poster hash: 9654e...e1d Jeg håper han får den hjelpen han trenger til å få leve et godt liv. En form for straff kan være riktig både for å få ham til å forstå alvoret og for å gi ham følelsen av å ha gjort opp for seg slik at han kommer videre i livet, men straff som hevn ser jeg ingen grunn til å gi ham. Det gjør ikke noen noe godt. Anonymous poster hash: 1ebf2...c78
Subwoofer Skrevet 11. oktober 2013 #21 Skrevet 11. oktober 2013 Er familien etnisk norske, eller? Mtp om de er flyktninger, eller har opplevd traumatiske ting ol.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #22 Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor er det synd på han? som dreper broren sin og prøver og drepe faren sin? den ser jeg ikke Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1 Hvis ikke du skjønner såpass at en trettenåring som gjør sånt (hvis det ikke var et uhell, så ikke det om faren før nå) neppe har hatt en normal oppvekst, så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si. Hvem sitt ansvar er det å oppdra, sette grenser, vise og lære bort empati, gi trygghet og kjærlighet? Barn som ikke får oppleve noe av dette, finner ikke ut av sånt sjøl. Igjen, uten at jeg kjenner detaljene i dette komkrete tilfellet. Så da er det riktig og drepe mener du? Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2013 #23 Skrevet 11. oktober 2013 Hvorfor er det synd på han? som dreper broren sin og prøver og drepe faren sin? den ser jeg ikke Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1 Hvis ikke du skjønner såpass at en trettenåring som gjør sånt (hvis det ikke var et uhell, så ikke det om faren før nå) neppe har hatt en normal oppvekst, så vet jeg nesten ikke hva jeg skal si. Hvem sitt ansvar er det å oppdra, sette grenser, vise og lære bort empati, gi trygghet og kjærlighet? Barn som ikke får oppleve noe av dette, finner ikke ut av sånt sjøl. Igjen, uten at jeg kjenner detaljene i dette komkrete tilfellet. Så da er det riktig og drepe mener du? Anonymous poster hash: 2e7f1...3f1 Korleis les du noko i nærleiken av det i det innlegget du siterar? Eg er litt nysgjerrig..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #24 Skrevet 11. oktober 2013 Grusomt... Bor 1 time unna Stord. Håper virkelig den gutten får sin straff på et vis. Anonymous poster hash: 9654e...e1d Jeg håper han får den hjelpen han trenger til å få leve et godt liv. En form for straff kan være riktig både for å få ham til å forstå alvoret og for å gi ham følelsen av å ha gjort opp for seg slik at han kommer videre i livet, men straff som hevn ser jeg ingen grunn til å gi ham. Det gjør ikke noen noe godt. Anonymous poster hash: 1ebf2...c78 Hva mener du er riktig straff for dette da ? Anonymous poster hash: 867ad...e75
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #25 Skrevet 11. oktober 2013 For en tragedie, for alle involverte. En normal tenåring gjør ikke sånt, her ligger det nok en historie bak, mulig kansje en diagnose også. Ingen normalt utviklede og mentalt friske tenåringer dreper treåringer med vilje. Står jo tydelig at det er et drap, hadde det vært en ulykke/ uhell så hadde ikke saken fått den samme medieomtalen. Anonymous poster hash: a4a51...36d
Anbefalte innlegg