Gå til innhold

Januarmagene i 3.trimester :)


Anaira

Anbefalte innlegg

Så spennende frozen, lykke til!

 

Vi er visst en liten våken heiagjeng her, bra det er litt aktivitet å følge med på 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg får ikke til å sove :/ har vært ute å spasert meg en tur i småbåthavna nedenfor hotellet i håp om at det skal hjelpe på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ingen ting å si på innsatsen din iallfall! 😊 har begynt å våkne av sult-følelse på nettene igjen, det er mange mnd siden sist jeg gjorde..! Vet også om en sjokolade i skapet, føler veldig for den - men midt på natta er kanskje i drøyeste laget 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda våken jeg :P har hatt en del småvonde kynnere i natt men de blir verken vondere eller kommer oftere så de er totalt nyttesløse :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken her også, har litt vonde sammentrekninger i rygg og mage, så lastet ned en rie-app. Kommer ikke så ofte, og ikke så vonde enda, men hatt omtrent regelmessig i 2 timer. Skal prøve å sove litt, har tross alt en overtidskontroll om noen timer.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tvillingar kom i natt etter igangsetting :) ligg her med etterrier og adrenalin og får ikkje sove. Gle dykk til premien damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken her også, har litt vonde sammentrekninger i rygg og mage, så lastet ned en rie-app. Kommer ikke så ofte, og ikke så vonde enda, men hatt omtrent regelmessig i 2 timer. Skal prøve å sove litt, har tross alt en overtidskontroll om noen timer.. :-)

Mine ble vondere når jeg la meg for å sove..siden har di kommet regelmessig og er såpass at jeg ikke har fått sove skikkelig.. tørr ikke håpe på at det er starten på noe før det har gått mange timer til :P men er det ikke typisk når jeg sendte gubben tiø hjemplassen med ferga i går slik at han fikk jobbet litt :P spøkte litt om det før han dro at det starta sikkert med en gang han kpm seg hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer helixxx!!

 

SiljeTerese85: jeg fikk nok sove en times tid, men fortsatt vannvittig nedpress og litt tak. Skal på kontroll om en times tid, HÅPER de sier at jeg har noe på gang og at vannet går eller noe.. Du får sende bud etter mannen, nå er det ikke lenge igjen får vi håpe!

 

Og lykke til til deg også FirstAidKit, kanskje det er dagen for oss "etternølerne" nå?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer helixxx!!

 

SiljeTerese85: jeg fikk nok sove en times tid, men fortsatt vannvittig nedpress og litt tak. Skal på kontroll om en times tid, HÅPER de sier at jeg har noe på gang og at vannet går eller noe.. Du får sende bud etter mannen, nå er det ikke lenge igjen får vi håpe!

 

Og lykke til til deg også FirstAidKit, kanskje det er dagen for oss "etternølerne" nå?? :-)

Spennende med action på dere. Jeg er ferdig med min overtidskontroll. Alt var bra med baby, og fikk time til igangsetting på fredag. Så det er uansett ikke lenge å vente for meg dersom jeg ikke kommer i fødsel før det. Ble strippet to ganger, kjenner det er ganske ømt inni der nå. Har ikke sovet siden kl 0300 i natt, så nå skal det bli godt å komme seg hjem og sove. Er så sliten :( Lykke til dere andre, hold oss oppdatert da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke kalle mannen tilbake før jeg er helt sikker :P tips tiø en god rieteller? Syns takene har tatt seg opp i styrke litt..di er helt klart vondere nå enn det di var tidlig i morges.. har ca 3-4 på ti minutter og di varer 40-50sec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tørr ikke kalle mannen tilbake før jeg er helt sikker :P tips tiø en god rieteller? Syns takene har tatt seg opp i styrke litt..di er helt klart vondere nå enn det di var tidlig i morges.. har ca 3-4 på ti minutter og di varer 40-50sec

 

da tror jeg jammen jeg hadde ringt mannen gitt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg å født! Prinsen kom 07.17 idag tidlig etter 25 1/2 time med rier. En lang å hard fødsel, men for en gave!!♡ 3380g og 49,5 lang. Vi koser oss på barsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frozen!!! Ligger her selv med rier, fått epidural og god overvåkning. Kontroll viste lite fostervann så ville blitt satt i gang i morgen, men riene tok seg opp av seg selv mens kontroll pågikk så ble lagt inn. :-) så da blir det samme fødselsdato også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge med på de forskjellige fødetrådene her inne, blir jo helt verpesyk selv! :P

Men jeg er bare 30+5 så nurket får holde seg i ro i mange uker til <3

 

Gratulerer til alle dere som har født :)

Endret av Tieran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer frozen!!! Ligger her selv med rier, fått epidural og god overvåkning. Kontroll viste lite fostervann så ville blitt satt i gang i morgen, men riene tok seg opp av seg selv mens kontroll pågikk så ble lagt inn. :-) så da blir det samme fødselsdato også! :-)

Oj så spennende da!! :) Godt du kom igang selv, jeg fikk epidural og drypp. Jeg må si jeg har hatt en helvettes fødsel, jeg ligger borti gangen. Jeg må ligge her pga gbs i urinen og litt ekstra overvåking.

 

Masse lykke til ihvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt regelmessige tak :) di har helt klart tatt seg opp i styrke :) men håper baby holder seg dær han er fram til i morgen formiddag for da kommer gubben tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det unnagjort! En passe stor jente på 3650 g og 50 cm! Fin opplevelse sammenlignet med første fødsel. Inn på føden kl 1430, epidural kl 16, pressrier 1710 og ute 1730! Nå venter vi på at kroppen fungerer til enten barsel eller familierom. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det unnagjort! En passe stor jente på 3650 g og 50 cm! Fin opplevelse sammenlignet med første fødsel. Inn på føden kl 1430, epidural kl 16, pressrier 1710 og ute 1730! Nå venter vi på at kroppen fungerer til enten barsel eller familierom. :-))

Gratuleeeerer! Så flott fødsel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...