Gå til innhold

Juni 2014 babyer

Anbefalte innlegg

Godt å lese at jeg ikke er den eneste som er litt småstressa.. Går og grugleder meg til UL i uke 10, og skjønner ikke hvordan jeg skal overleve i en måned til uten å gå på veggen  :blink:

Murrer det i magen, er jeg redd for at det er begynnelsen på en SA, hvis det IKKE murrer blir jeg redd for at det ikke er liv laga der inne. Er aller mest redd for å komme på UL, og så er det enda en MA. Ghaaa. 

Og så har jeg så lite symptomer, det er også skummelt. Føler meg ikke gravid, så tør ikke helt å tro eller håpe på at det går bra denne gangen. Hormonkvisene er på plass da, takk for det. Gravidglød my ass.  :angry:

Fortsetter under...

Jeg melder meg inn her jeg også. Jeg fikk positiv test 07.10 og er idag 4 uker + 5 dager. Prøvere siden 2009 og termin ca 16 juni. Alle mine symptomer ble pludselig borte dagen etter positiv test og fikk istedenfor masse vondt i rygg + mensensmerter. Torsdag hadde jeg også litt blod på papiret etter toalettbesøk. Er livredd for å miste. Idag har jeg vært litt trøtt og bitte litt kvalm som gikk fort over. Noen andre som fortsatt ikke føler seg gravid?

Annonse

Annonse

Betaler selv her og, da får man som regel time raskt.

Hva ca ligger prisene på privat?

Her er det ca 1300kr.

Da får man også bilder og en liten dvd av scanningen.

Føler symptomene ikke er her lenger, men husker at sånn var det i ei ukes tid forrige svangerskap også. Ikke noe problem. Tvillingene hadde det bare bra de ;)

Skjønner hvordan du har det tror jeg, har også mista to ganger. Har fått en gutt etter det da. Har du barn fra før? Jeg slapper iallfall bittelitt mer av denne gangen enn jeg gjorde med gutten min.

Jeg har to jenter på tre og fem år fra før.

Ligger på 1100-1300 her også. Jeg har ikke planer om UL før i uke 12. Har ikke bestilt time enda, men skal gjøre det på mandag. Har ventet til da de to forrige gangene også Skal til legen i uke 8, og med tanke på alder (nesten 38 når jeg får) og tidligere svangerskap er det mulig jeg får tidlig UL på sykehuset. Men er jo greit å ha booket privat time i tilfelle jeg ikke får da. Kan jo alltids avbestille den

Fortsatt ingen symptomer her. Eller, noen ganger føler jeg meg ørlite kvalm, men det tror jeg kanskje bare er innbilning! Hadde vært greit med bittelitt symptomer, men bør vel egentlig bare prise meg lykkelig for at jeg ikke har noe og satse på at alt er vel med huleboeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...