Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til alle :)

 

Jeg er 35 år

Termin 2. mai :-)
Har gutt 06 og jente 04 fra før.

Ingen spesielle symptomer enda, bare litt trøtt og 'støl/stiv' i magen.

Krysser fingrene for at jeg unngår kvalme, hadde det i 1. sv.skap....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig gravid... Tok oss 15 pp!!! Men har hatt 2 SA og endel kjemiske graviditeter i løpet av de siste 2 årene.

Har vært tøffe tider og vi klarer nok ikke helt å stole på at dette går veien før vi har fått resulteter av HCG-prøver som er tatt & skal tas i løpet av de neste ukene. Men føler meg mye bedre denne gangen enn ved de foregående SA`ene. Føler meg som med svangerskapet med min fantastiske sønn! Det er iallefall ett godt tegn! Krysser fingre & tær for at spiren vokser seg stor og sterk denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Krysser fingrene for at det går bra denne gangen :) jeg har også hatt en SA og tok totalt 8 pp, men jeg føler meg også bedre denne gangen! Eller jeg føler meg egentlig verre - mye sterkere symptomer, men tror det er et bra tegn:) hormonene har ihvertfall slått til for fullt - igår gråt jeg nesten hele dagen uten å vite hvorfor, mens idag er humøret på topp!

 

Lykke til alle sammen - og håper alle spirene klamrer seg fast!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 mannen er 26. Vært gravid før på første pp, dette endte i MA. Gravid igjen nå på første pp igjen:) er 4+6 i dag. Lite symptomer, men litt murringer der nede. Termin er 14. Mai:)) lykke til alle sammen måtte sporene sitte godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Gratulerer til alle her inne :)

 

Jeg har endelig testet positiv :) Termin utregnet er ca 21 mai.

Vi er overlykkelige etter 3 år med prøving. Fikk det til å bli en liten spire etter første IVF. Vært igjennom mye hormonbehandlinger siste 2 årene. Ble gravid i fjor, men ble en MA etter 12 uker. Tok en liten sommerferie etter 2 misslykka forsøk etter dette, og nå satt det etter første forsøk.

 

Jeg er 29 år og min mann er 34 år. Giftet oss i juli :D

Dette blir førstemann :D

Bor i Froland i Aust Agder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som nå er 5-6 uker gravide, hvordan er formen?

Følte meg igrunn veldig gravid sist uke, men de siste 3 dagene så har alt liksom bare stoppet helt opp.

Begynte bli hoven i magen igjen idag, og føler det strekker nede i livmora,

men kjenner bekymringa kommer som en mørk sky over hode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som nå er 5-6 uker gravide, hvordan er formen?

Følte meg igrunn veldig gravid sist uke, men de siste 3 dagene så har alt liksom bare stoppet helt opp.

Begynte bli hoven i magen igjen idag, og føler det strekker nede i livmora,

men kjenner bekymringa kommer som en mørk sky over hode..

Jeg begynner min 7 uke imorgen og formen er veldig opp og ned... Har mange symptomer som ikke er så kjekke alltid. Sover mye, veldig trøtt... Mest kvalm morgen og kveld, dagtid er formen best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også at det svinger mellom å føle seg gravid og ha symptomer til å ikke "føle" noenting. Men husker at det var likt med nr1 også. Har målt hcg nivået for å være sikker på at alt er som det skal. Så nå slapper jeg litt mer av, i den grad det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye symp. Begynner uke 6 i morgen. Kjenner noe skjer der nede og er full av kviser. Ellers ikke noe. Føler meg ikke gravid overhode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også med i mai-klubben. Har to barn fra før. Gravid på første skikkelige forsøk etter slutt med prevensjon. Ikke helt klar for å stå frem med nick enda...

 

Anonymous poster hash: b8e87...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Hei=) Positiv test idag, er 3+6. forventet termin 22/5 =) Er 25, mannen min 27. Har to barn fra før; gutt 5, jente straks 3. Ble gravide på første forsøk, så jeg er helt i sjokk her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer masse, :) stor klem ; of jeg tør ikke prove å teste nå, men.

Har fått lit blod på papiret i går og litt i dag ( vet ikke om det er fra TR, eller tegn på at egget har festet seg???) Har mens. smerter. Frykter for at jeg får TR. :angry:

 

Hjelp jeg ønsker en baby, mer en noensinne!!!!!!!!!!!

 

Håper jeg kommmer her i morgen med en god nyhet!!!

Hvordan gikk det?

 

Hei beklager  sent svar, ble ikke gravid :( . Trist. Jeg kommer her av og til og lese, tenker at her skulle jeg har vært, men jeg står på. Snart skal være min tur også!  :D  Lykke til til dere her på Mai Baby tråd.

:D  :P  :D  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+1 idag. Symptomer - tunge bryster (ubehagelig ved trening) litt mer sliten enn normalt og lett murring is-ledd, mest sannsynlig pga hormonene og at jeg har jogga.. håper ikke jeg får noe problem med bekken ila neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her! 4+2 sånn ca, termin ca 19. mai, full klaff på pp 2! jeg er 31 år, mannen er 40, vi har en gutt på 14 måneder fra før :wub:

 

lite symptomer, "stram" og oppblåst mage og skikkelig trøtt. hadde et veldig fint første svangerskap hvis du ser bort ifra at jeg fikk påvist HELLP-syndrom etter at vannet hadde gått, så jeg håper at det går like fint denne gangen også ;)

 

lykke til alle sammen, håper vi kan følge hverandre hele løpet ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker + og kjenner kvalmen har begynt å melde seg. Kjenner jeg gjerne kunne sluppet det denne gangen, men håper det går over fort!! Tunge bryster, og har faktisk hatt "melkedråper" eller noe i brystene?! Ellers er jeg veldig trøtt hele tiden. Ikke like lett å ha energi til toåringen hele dagen kjenner jeg ;)  Jeg skal til legen den 18. og er så heldig å ha en fastlege som tar ultralyd (innvendig) på første kontroll. Det er i alle fall supert og betryggende. Krysser fingrene for at alt ser bra ut <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har begynt her også.. Kommer i bølger og gjerne mer når jeg er sliten. Går rundt med en spypose i veska for sikkerhetsskyld, hehe uff! Men jeg er glad for alle symptomer så prøver å ikke klage!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå snart 6 uker på vei. Er veldig kvalm hele dagen, har også kastet opp. Noen som har fortalt sjefen at de er gravide? Tror jeg må gjøre det snart. Føler mg ikke i form t å jobbe (jobber i en butikk/klinikk) og hjelper folk hele dagen. Ikke gøy å bekke seg foran dem;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

mitt forrige svangerskap kasta jeg opp fra uke 5 til 14. Sa ingenting på jobb, så når kollegaene mine til slutt fikk vite at jeg var gravid, så sa de "å så heldig du har vært som har vært i så god form"  :-P  denne gangen kommer jeg til å sykmelde meg dersom jeg blir like plaget med kvalme, for nå har jeg to små jeg skal ta meg av i tillegg til å være gravid, så jeg skylder ungene å ta vare på meg selv! :) egentlig burde jeg sykmeldt meg sist gang også, men jeg var for stolt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...