Mammadrømmen Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #951 Del Skrevet 7. januar 2015 Så morro å høre at mensen er kommet, Mottivert!! Endelig er du i gang igjen!! Såå spennde!! Nå gleder jeg meg til å høre om alt fremover Hvordan er formen så langt? Tuuusen tuusen takk for gode ord Ringo79!! Det betyr så mye Godt å høre at det ikke bare er her det skranter. Har følt meg veldig alene og ikke hatt noen å prate med. Er ikke det letteste å dele med andre Nå prøver vi å pleie forholdet, så håper jeg at det går rette veien Herlighet, er ikke det typisk! Du er ikke alene om å glemme sånt hihi.. Håper du har fått sendt det nå da, og at du er heldig og får svar veldig snart Jeg er i veldig dårlig form om dagen, så jeg orker ikke skrive sånn kjempe masse her inne, men jeg følger med på dere Også svarer jeg litt sånn innimellom Jeg har hatt mensen/blødninger i 2mnd nå, så og si sammenhengende. Er 4 uker siden sist opphold. Fikk sutra meg til å ta blodprøve hos legen før jul, men den viste at alt var normalt. Utenom det, får jeg ikke noe hjelp. Føler meg hjelpesløs og vet ikke hva jeg skal gjøre Hvis ikke legen vil hjelpe, hvor skal jeg gå da?! Kan da ikke være normalt å blø så mye, så lenge?? Selv med endometriose. Noe de ikke vet 100% sikkert om jeg har engang.. Åh! Frustrert!!! Sorry, måtte bare tømme meg litt hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146925818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 7. januar 2015 #952 Del Skrevet 7. januar 2015 Hei hei jenter Ja tenk nå er jeg i gang Skal på ul etter helgen, er super spent. Har fått ganske mye høyere dose enn jeg har hatt før. Det er vel mest fordi de ønsker at vi skal få flere egg. Vi har egentlig blitt enig om å bryte dersom det er "bare" fire egg denne gangen også. Fordi dette er siste forsøket på St.olavs, så vi og de ønsker vel å gjøre det som kan gjøres Formen er egentlig ganske bra, det er så uvirkelig at vi er i gang, og at dagene egentlig går veldig fort. Har en veldig ro over meg denne gangen også... enda i alle fall, hehe Kjenner allerede at det skjer ting på eggstokkene, og har en litt sånn influensa følelse i kroppen, og i musklene i lårene. Det kan jeg ikke huske at jeg har hatt før.. Uff, er det ikke typisk at man klarer å glemme slike ting, men med jul og din historie osv er det vel ikke rart at hodet ikke helt er på rett plass Men du Ringo, hvordan gjør man det med j journalen egentlig? Hva må man gjøre? For vi tenkte at vi skulle få kopi av vår nå når vi er ferdig med dette forsøket, kan jo være at det blir privat på oss også etter dette. Er så spent på dine vegne, og hvordan det går tilslutt Jeg har virkelig trua jeg Mammadrømmen det høres ikke noe særlig bra ut, og det må jo gå på både det psykiske og det fysiske å gå sånn så lenge. Det må være veldig slitsomt, og at det ikke er noe hjelp å få. Har du snakket med klinikken om dette da? Høres ikke helt normalt ut for meg, men nå er det jo utrolig mye rart disse kroppene våre finner på til tider Det er hyggelig å vite at du følger med oss uansett Å det er kjempe koselig å ha deg tilbake Hei hei prøver92, og velkommen til tråden vår Jeg er også på St.olavs, og er i begynnelsen av mitt siste forsøk der, å håper på en liten spire Som Ringo sier, det er bare å spørre, og ingen ting er for dumt å spørre etter Som du ser har denne tråden vokst seg stor, og det er mange koselige kloke damer som har vært innom her Det er mye å lære bare av å lese litt her inne, jeg bleier enda å bla litt i tråden, fordi man glemmer så fort. Som du sier er det en kjempe tøff beskjed å få, det husker jeg også at det var, men man kommer seg gjennom det, og veien videre er så spennende Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146926148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 7. januar 2015 #953 Del Skrevet 7. januar 2015 hehehe, pleier enda å bla litt i tråden... Jeg for skylle på at det er hormonene som gjør meg "ordblind" Hihihi Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146926159 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver92 Skrevet 7. januar 2015 #954 Del Skrevet 7. januar 2015 Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger! Jeg føler meg veldig velkommen :-) Ut fra det dere sier vil det da altså ikkje være urealistisk med mitt håp om å få fullført 1.forsøk innen 2015 er omme :-) det vil nok dukke opp mange spørsmål etter hvert, da er det godt å ha dere her! Er på en måte litt "avslappende" å vite at vi ikke kan få barn naturlig, da jeg slipper den enorme påkjenningen hver mnd med å vente på mensen eller positiv test. Siden jeg har pco har jeg ofte opp mot 50 dager syklus. Men er begynt på metformin nå og håper det vil stabilisere seg :-) vet dere om man er "garantert" å få IVF nå som vi har blitt henvist? Har også tatt alle blodprøvene (antimullerhormon osv) og de var fine :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146926230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 8. januar 2015 #955 Del Skrevet 8. januar 2015 Prøver92 Det er ikke urealistisk at dere er i gang med ivf iløpet av året. St.olavs vurdere deres tilstand og finner en behandling de mener er best egnet for dere. For vår del var det andre metoder som ble prøvd først. Har også pco, eller pcos, men er kvitt alle symptomer etter operasjon og en spontanabort. Hos oss er det bare meg som er problemet, og alle par og individer er forskjellig, derfor kan andre metoder bli prøvd før ivf. Men dette er det klinikken som vurderer, og dere er i gode hender, de vet absolutt hva de holder på med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146926972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 10. januar 2015 #956 Del Skrevet 10. januar 2015 Hei hei damer Liten oppdatering fra meg Er forferdelig trett å sliten om dagen, det må være medisinene jeg reagerer på. Men jeg trener likevel litt daglig, tenker sirkulasjon skader ikke Det begynner å skje en del på eggstokkene kjenner jeg, og tisser hele tiden. Er veldig spent på om det er flere egg på modning denne gangen. Jeg er veldig spent og veksler mellom å være veldig rolig, til veldig nervøs for ul på mandag. Det er litt panikk å redsel fordi dette er siste forsøket, men vi har heldigvis bestemt oss for å ikke gi opp riktig enda, om dette ikke går. Jeg vet dere vet hvordan jeg har det nå. Skal holde dere oppdaterte når vi vet mer på mandag Hvordan går det med formen Mammadrømmen? Og med dere som par? Håper det går beder med tanke på blødningene og at dere har det fint sammen Jammen ikke lett å hode ut med hverandre i disse rundene, og jeg tror alle har sin egen reaksjon på ting, og det kan fort bli missforståelser. Jeg er litt hissig for tiden, hormoner gjør jo ofte det med oss, men min kjære klarer stort sett å "ta seg inn" når han ser at jeg holder på å eksplodere, hehe... stakkars Ringo, jeg er så spent på hvordan du har det, og hvordan det går i deres løp nå Tenker på dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146932540 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver92 Skrevet 11. januar 2015 #957 Del Skrevet 11. januar 2015 Prøver92 Det er ikke urealistisk at dere er i gang med ivf iløpet av året. St.olavs vurdere deres tilstand og finner en behandling de mener er best egnet for dere. For vår del var det andre metoder som ble prøvd først. Har også pco, eller pcos, men er kvitt alle symptomer etter operasjon og en spontanabort. Hos oss er det bare meg som er problemet, og alle par og individer er forskjellig, derfor kan andre metoder bli prøvd før ivf. Men dette er det klinikken som vurderer, og dere er i gode hender, de vet absolutt hva de holder på med takk for godt svar Bare lurte på den søknaden man må sende, er det en med spm om hvor lenge man har bodd sammen, tidligere sykdommer osv? I så fall så sendte vår gyn. denne med henvisningen og blodprøver og to sædprøver har vi jo allerede tatt Så bare lurte jeg på en ting.. Er det en sjans for at man ikke får godkjent søknaden? Er det slik at vi nå får IVF-behandling (eller annen form for assistert befruktning) siden vi nå er henvist fra min gyn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146935576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 12. januar 2015 #958 Del Skrevet 12. januar 2015 Prøver92 Det er ikke urealistisk at dere er i gang med ivf iløpet av året. St.olavs vurdere deres tilstand og finner en behandling de mener er best egnet for dere. For vår del var det andre metoder som ble prøvd først. Har også pco, eller pcos, men er kvitt alle symptomer etter operasjon og en spontanabort. Hos oss er det bare meg som er problemet, og alle par og individer er forskjellig, derfor kan andre metoder bli prøvd før ivf. Men dette er det klinikken som vurderer, og dere er i gode hender, de vet absolutt hva de holder på med takk for godt svar Bare lurte på den søknaden man må sende, er det en med spm om hvor lenge man har bodd sammen, tidligere sykdommer osv? I så fall så sendte vår gyn. denne med henvisningen og blodprøver og to sædprøver har vi jo allerede tatt Så bare lurte jeg på en ting.. Er det en sjans for at man ikke får godkjent søknaden? Er det slik at vi nå får IVF-behandling (eller annen form for assistert befruktning) siden vi nå er henvist fra min gyn? Hei du Jeg tipper med deres problematikk så får dere hjelp nå. Det er opp til klinikken som skal godkjenne dere å avgjøre om de gjerne vil at noe annet skal prøves, så det får vi jo se på. Vi hadde prøvd selv et par år. Så et halvt år med pergotime uten hell. Så ble vi henvist. Husker vi var hos gyn helt i slutten av okt det året. Fikk brev fra st.olavs på nyttårsaften. Da var vi godkjente. De ville ha noen blodprøver. Da gikk det fort før vi kunne sette i gang . Så etter at dere får brev om godkjenning, så er det bare å gjøre seg klar og "melde seg på". De kan jo ofte ha fullt nest mnd eller de to neste mnd. Og så skal de passe litt inn med syklus. I tillegg har st.olavs stengt røddager, juli mnd og jul. Så vårmånedene skal det klaffe godt . Men med litt hell å lykke så får dere et forsøk i vår, eller med en gang de åpner ett sommerstengt . St.olavs kan be om noen andre undersøkelser for å utrede dere med. Men det tviler jeg på at de gjør. Dere vet jo allerede hva som er problemet. For vår del var det ingen som ante hvorfor vi ikke ble gravide, og selv da var de ingen som ville ha oss utredet før oppstart. Når vi var ferdige med de off forsøkene ble vi sendt til utredning....da ble det oppdaget endometriose. Men ville ikke hatt noe å si for forsøkene tror jeg...velger jeg å tro . Gleder meg til å følge deg videre. Du må bare spørre om det er noe og hold oss for all del oppdaterte . Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146937027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 12. januar 2015 #959 Del Skrevet 12. januar 2015 (endret) Hei hei damer Liten oppdatering fra meg Er forferdelig trett å sliten om dagen, det må være medisinene jeg reagerer på. Men jeg trener likevel litt daglig, tenker sirkulasjon skader ikke Det begynner å skje en del på eggstokkene kjenner jeg, og tisser hele tiden. Er veldig spent på om det er flere egg på modning denne gangen. Jeg er veldig spent og veksler mellom å være veldig rolig, til veldig nervøs for ul på mandag. Det er litt panikk å redsel fordi dette er siste forsøket, men vi har heldigvis bestemt oss for å ikke gi opp riktig enda, om dette ikke går. Jeg vet dere vet hvordan jeg har det nå. Skal holde dere oppdaterte når vi vet mer på mandag Hvordan går det med formen Mammadrømmen? Og med dere som par? Håper det går beder med tanke på blødningene og at dere har det fint sammen Jammen ikke lett å hode ut med hverandre i disse rundene, og jeg tror alle har sin egen reaksjon på ting, og det kan fort bli missforståelser. Jeg er litt hissig for tiden, hormoner gjør jo ofte det med oss, men min kjære klarer stort sett å "ta seg inn" når han ser at jeg holder på å eksplodere, hehe... stakkars Ringo, jeg er så spent på hvordan du har det, og hvordan det går i deres løp nå Tenker på dere alle Masse masse lykke til idag kjære Mottivert ❤❤❤. Håper det blir et veldig pos resultat av den ul!!! Krysser alt! Det er et godt tegn alt det du har kjent på i allefall :). Gleder meg til å høre!! Her er det litt berg og dalbane i følelseslivet mitt... Venter mensen om noen få dager. Føler nærmest en sorg hver gang den nærmer seg...og når den kommer. Jeg sliter jo med enorme smerter i tillegg...så når man blander følelsene "jegsynesveldigsyndimegselv" med smertene, så er det bare å gjemme seg inne på soverommet til det hele er over... Tenk at man HVER eneste mnd klarer å drømme om at man kanskje denne gangen ikke får mensen...at nå er man gravid.... Til og med de gangene vi ikke har hatt samleie som skulle tilsi at det kunne være mulig.... Fantastisk! Mammadrømmen: jeg tenker på deg og håper at du har de veldig bra!!!!!❤ Aftenvakt på meg idag... Så nå litt strikking og en kopp kaffe...og en liten tur med voffsen❤. Stor klem fra meg Endret 12. januar 2015 av Ringo79 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146937034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #960 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei på dere jenter Føler sååå med deg Ringo79! Er ikke lett å være i denne ivf-karusellen asså! Fy å mange nedturer og og kjipe perioder vi må gjennom. du har helt lov til å synes litt synd på deg selv Ikke rart man havner litt i drømmeland, når man ønsker noe så sterkt, og har kjempet så hardt for å få det til. Og alle skuffelsene man har vært igjennom. Hadde man ikke hatt drømmeland, hadde man ikke hatt noe håp å klamre seg til, eller noe å kjempe for En dag blir drømmen din sann, det vet jeg! Mottivert, er så spent på hvordan det har gått idag! Har sendt deg masse positive tanker og god energi Håper det har gått perfekt!! Dette skal være din tur!! Med meg og min kjære går det veldiig bra om dagen Håper det fortsetter sånn!! Med formen er det værre. 10 uker med blødning og null energi. Fastegen min synes ikke det var nødvendig å haste med noe. Blodprøvene var fine. Så er veldig fortvilet! Skal ringe gynekologen imorgen å høre hva de mener jeg burde gjøre. Vet ikke hvor mye lenger jeg orker dette her Nå er det natta her Klem til dere fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146938921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
familieønsker Skrevet 14. januar 2015 #961 Del Skrevet 14. januar 2015 Gruer meg til IVF Skal på samtale 2 februar. Er sykisk utslitt allerede etter nesten 2 år som prøver. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146942829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 14. januar 2015 #962 Del Skrevet 14. januar 2015 Hei hei dere Har hatt noen kjæreste dager i Tr.heim så har ikke vært innlogget her, men har lest litt Vi fant ut at vi skulle ta det som en tur, og ikke bare prøverørs styr Utrolig koselig å se at dere spør, og er spente Det er vi også kan man si Hehe, på mandag var eggposene noe små enda, så vi var på ul i dag også. Legen sa at livmoren nok en gang så kjempe fin ut, nydelig tror jeg han sa Så det er jo et bra tegn Ellers virket de noe usikre på hvor mange egg de tror de vil få ut, blir uttak på fredag, så da får vi vel se da... Nerver, neida hehe.. På mandag sa hun at det kanskje var 6-7 eggposer som ville bli store nok, så det er bare å krysse det som krysses kan for at det blir flere enn 4 denne gangen uansett Tror de ikke vil si noe antall, for å øke vår forventninger.. Ja Ringo, vet akkurat hvordan du har det, det er helt forferdelig når mensen kommer, uansett om det er sannsynlig eller ikke at man kan være gravid, du er ikke alene, hvis det kan være en liten trøst. Klem til deg Så godt å høre Mammadrømmen, at det går bra med dere, det var gode nyheter, jeg heier på dere jeg Kryss fingrene for meg på fredag da jenter Så skal jeg komme med oppdatering når "rusen" er sovet ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146943394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 15. januar 2015 #963 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) I'm back. Det ble konstatert MA ved 11 uker, og vi vil tilbake på ivf-kjøret til 3. ferskforsøk så fort jeg får en syklus igjen. Mammadrømmen, jeg håper at gynekologen har noe å hjelpe deg med:-) Og at 2015 er året for oss alle! Så bra at det var fine follikler på UL, Mottivert:-D Endret 15. januar 2015 av F*PCO Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146944238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 15. januar 2015 #964 Del Skrevet 15. januar 2015 Mottivert jeg holdt på å glemme å ønske deg lykke til . Håper uthentingen går veldig greit!!! I tillegg satser vi på ca 10 egg ut . Jeg sender deg mange gode tanker for morgendagen!!!! Mammadrømmen: jeg skjønner at du blir alvorlig lei den evige blødningen. Jeg synes det er rart at det nærmest høres ut som at legen mener det er greit at det er slik. Jeg undrer meg over hvorfor du har det slik. Merkelig!!! Håper virkelig det gir seg snart. Jeg hadde sikkert blitt gal! Men det er godt å høre at dere har det fint sammen for tiden ❤. Så får vi bare håpe at ting stabiliserer seg i kroppen din snart . Fpco det var veldig leit å høre!! All ære til deg som klarer å hive deg rundt igjen nå! Det er virkelig et hardt kjør :/. En god klem til deg❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146946396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 16. januar 2015 #965 Del Skrevet 16. januar 2015 Takk for det, Ringo79. Jeg tenkte på deg og din historie i julen. Det var nok da jeg egentlig mistet også, men måten det har skjedd på har latt meg ta det innover meg mer gradvis. Jeg håper vi alle får belønningen for alt vi går gjennom nå. Jeg prøver å fokusere på at vi laget noe som klarte å leve i 5 uker, i stedet for at den ikke klarte å leve lenger enn det. Mottivert, håper på super egghøst:-):-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146947275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
familieønsker Skrevet 16. januar 2015 #966 Del Skrevet 16. januar 2015 hei dere som har peiling lurer bare på en ting, tror dere det er mulig å ikke få noe form for medisiner som gjør meg "ruset" ved egg uthenting? eller er det veldig vondt uten. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146947332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 16. januar 2015 #967 Del Skrevet 16. januar 2015 hei dere som har peiling lurer bare på en ting, tror dere det er mulig å ikke få noe form for medisiner som gjør meg "ruset" ved egg uthenting? eller er det veldig vondt uten. Du kan prøve uten. Noen klinikker gir ikke sterke smertestillende i det hele tatt, f.eks flere i Danmark bruker kun lokalbedøvelse. Jeg fikk OxyNorm 10 mg pluss Paracet, følte meg helt edru, egentlig edru nok til å kjøre bil (selvsagt utelukket). Folk reagerer forskjellig. Det er høyere risiko for å få rusfølelse hvis tar beroligende og sterke smertestillende sammen, og hvis medisinene settes intravenøst. Du kan si fra at du vil ha en mild behandling. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146947651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 16. januar 2015 #968 Del Skrevet 16. januar 2015 Ja fpco dette skal ikke være enkelt...jeg trøster meg noen ganger med at jeg faktisk har vært gravid.. Noe har levd der inne. Da skal det vel være mulig å klare det en gang til...å lage noe som holder seg fast der inne ❤. Når jeg tenker tilbake på alt vi har vært igjennom så fatter jeg ikke at jeg har klart d. Da skjønner jeg at det høres helt overveldende for vennene mine... Men utrolig hva man klarer å gå gjennom for å oppnå det man ønsker seg mest her i livet ❤. Håper dette blir året vi alle får oppfylt dette ønsket❤❤❤ Familieønsker: i forhold til medisiner og smertelindring så skal du bare snakke med legen på klinikken i forkant. Legg frem hva du tenker om det og se hva de kan gjøre for å gjøre det best mulig for deg. Det er en smertefull opplevelse for mange. Jeg fikk petidin intravenøst. Første gangen fikk jeg nok litt vel mye (er nok litt følsom). Ble en lite artig opplevelse. Neste gang ga de litt mindre. Da fikk jeg ikke en veldig rusa følelse. De setter bedøvelse innvendig også som ikke vil gi deg noen ruseffekt. Siste gangen satte de like mye petidin som andre gangen. I tillegg brukte jeg pusten min aktivit for å styre det litt. Lukket øynene og gikk helt inn i meg selv. Det ble den beste uthentinga. Legen var storveis imponert over hvor rolig jeg var og hvor lite kontakt de fikk med meg haha:):). De trodde jeg hadde svimt av Så det er noe jeg kan anbefale i tillegg til medisiner, men spesielt om du ikke vil ha sterkere ting. Forresten så får man vival og paracet i forkant.. Du må bare spørre om det er noe du lurer på . Vi er her for hverandre vet du :) Kjære Mottivert. Jeg har tenkt masse på deg!!! Håper det går bra med deg ❤❤❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146949025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 17. januar 2015 #969 Del Skrevet 17. januar 2015 Hei hei dere Endelig kom jeg meg på nett, har vært noe klusj her i hele dag Utrolig koselig at dere følger med, det varmer virkelig I går da vi kom hjem sov jeg bare, det var utrolig godt, og tror både kropp og hodet hadde godt av det Egguttaket gikk kjempe fint, er storfornøyd Hele 9 egg ut, mer enn dobbelt av det vi har fått på de andre gangene Jippi Nå satser vi på et egg av prima kvalitet ved innsett på mandag, og vi krysser selvsagt alt vi har for at det blir noen på frys også <3 Er noe støl og oppblåst, men formen er fin, og jeg er glad for at eggene skal dyrkes et døgn ekstra denne gangen : SPEEEENT Ang dette med å miste Ring og F*PCO er jeg enig med dere, for meg ble julen tøffere en jeg hadde trodd. Forrige jul hadde vi jo en spire i magen. Helt ærlig trodde jeg at jeg hadde hatt reaksjonene, og var "ferdig" om man kan si det slik. Men det dukker enda opp et stikk av savn og sorg for den lille spiren som ikke fikk leve alle uken den skulle <3 Disse følelsene må vi bare kjenne på, og få lov til å ha. De er våre, og det livet vi har båret i få uker, det har vi elsket <3 Jeg tror dette vil lindre den dagen vi har lykkes, og sitter med nurket i armene <3 Og dit skal vi jenter, en vakker dag <3 Jeg tenker slik at det livet som var i livmoren min, og ble 12 uker, det banet vei for det som skal bli vår lille tilslutt <3 Tenker at det ikke har vært forgjeves Sender masse klemmer til dere begge <3 Kryss fingrene for gullegget mitt på mandag da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146950148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 18. januar 2015 #970 Del Skrevet 18. januar 2015 Hei jenter, triste nyheter fra meg Ingen av eggene våre ble befruktet Labben ringte i det vi var på tur å sette oss i bilen, viste det jo med en gang at det ikke var gode nyheter. Hun virket litt forbauset over at det ikke hadde gått bra med noen av de 9 eggene. Dette hadde vi ikke helt sett for oss, så det ble en kraftig ned tur her. Jeg føler meg så tom, vet ikke hva jeg skal tenke eller si til min kjære, som tydelig også er lei seg, selvsagt Det er slik det føles, som å skalle hodet i veggen Hun sa eggene og seden så bra ut... Legen ringer meg i morgen, så da får vi høre om de har noen teori... For en nedtur Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146952078 Del på andre sider Flere delingsvalg…
F*PCO Skrevet 18. januar 2015 #971 Del Skrevet 18. januar 2015 Åååå, den var kjip, Mottivert... Den treffer når man er litt off guards. Jeg er så forberedt på negative tester, og jeg var veldig forberedt på høy risiko for å miste hos meg, men hvis det plutselig går galt på et helt annet trinn enn forventet, har en ikke fått stålsatt seg:-( Det er jo bra at det i hvertfall blir avbrutt og ikke oppbrukt forsøk, men jeg kan bare tenke meg hvor fattig trøst det er. Kroppen er en lunefull sak, men vi skal i mål likevel! Varmeste klemmer herfra ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146952315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 18. januar 2015 #972 Del Skrevet 18. januar 2015 Kjære Mottivert ❤. Nå begynte jeg å gråte på dine vegne. Det var liksom ikke i tankene mine engang at det skulle kunne skje. Jeg var helt sikker på at det var deres tur til å lykkes nå. Kjenner skuffelsen din helt inn i margen. Hva skal man si....? Sender deg en stor klem. Må få høre hva legen sier imorgen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146952730 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 18. januar 2015 #973 Del Skrevet 18. januar 2015 Men mist ikke motet kjære du!!!!❤❤❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146952733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 18. januar 2015 #974 Del Skrevet 18. januar 2015 Tusen takk for gode og trøstende ord F*PCO og Ringo. <3 Det er helt sant som du sier F*PCO man er forberedt på både negativ test og på å miste, det har vi jo vært gjennom før. Vi har en gang før hatt uttak uten at det ble noen befruktede egg, men det er lenge siden, og da fikk vi ut bare 3 egg, og det var før kikkhulls operasjonen og min vekt nedgang. Så da var eggene av dårligere kvalitet. Dette kom virkelig som et slag i trynet altså. Så mange egg har vi aldri trodd vi skulle få ut, Og så ender det med at ingen ble befruktet. Skuffelsen over dette vekker utrolig mange følelser, ganske like med de jeg hadde rett etter sa'en, bare i litt mindre skala. Må innrømme det begynner å røyne på psykisk nå altså.. Godt det er søndag,og vi kan pleie hverandre, og oss selv hele dagen <3 Så utrolig godt å ha dere som virkelig forstår hva man går gjennom <3 Ringo, jeg skal oppdatere på hva legen sier. Er veldig spent på samtalen, og på når vi kan komme i gang igjen.. Klem tilbake til dere <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146953232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 18. januar 2015 #975 Del Skrevet 18. januar 2015 PS: skal ikke miste motet <3 Og det positive med alt dette er jo at vi vet at vi kan få ut flere egg <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/39/#findComment-146953241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå