Gå til innhold

hva er din dyreste vane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, jeg har egentlig råd til å ha dyre vaner, men så ender jeg alltid opp med å være gnien istedet ;)

Prøvde å kjøpe en luksusveske en gang, men klarte virkelig ikke å bruke så mye penger på en veske. Så her går overskuddet fra hver måned inn på sparekonto. Har vel 90 000,- stående (til meg, familiens sparekonto er en annen) så kanskje jeg skal unne meg en spa-time en dag ;)Hva mener du med en luksusveske, hvilken prisklasse snakker vi om? Jeg kjøpte en MK veske på sydenferie, 2000 ga jeg for den. Synes ikke det er alt for galt.

Anonymous poster hash: 8f294...6e2

Anonymous poster hash: 228b7...34d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole Henriksen hudprodukter :)

Skrevet

Topp 3, dyre vaner:

1) Liker ikke å bo trangt, har prioritert stort hus og stor tomt, bor sentralt så det koster.

2) Liker lange dusjer og varmt hus, så strøm brukes det nok mer på enn strengt tatt nødvendig.

3) Glad i god mat, men bruker ikke tid på å lete opp tilbud. Gjør helgehandelen på Meny.

Mine lukusutskeielser i hverdagen blir vel bare lommerusk i forhold til disse 3 ugiftspostene, så da forstetter jeg å kose meg med kaffe i kaffebaren hver dag og sushi 1-2 ganger i uka :)

Anonymous poster hash: 6907b...df6
Skrevet

Dyre hud og hår pleie produkter... SPA og eksklusivt mat.. bare mååå ha alt sammen! men blir blakk bare jeg tenker på det! :D 

Skrevet

Gleder meg så fælt til å begynne å jobbe om noen år! Få litt ekstra penger å leve for :) Heldige er dere som kan ha sånne dyre vaner! :)

Skrevet

Går til laserbehandling ca hver 3dje mnd. Koster 3-4000 hver gang.

Anonymous poster hash: 63560...e77

Skrevet

Vi har ingen dyre vaner eller uvaner. Men når vi får to inntekter igjen så skal jeg ha friske snittblomster hele tiden :) hoho..

Skrevet

Røyk, dyr vin, neglelakk av dyre merker.. Har ingen barn så har vel ikke dårlig samvittighet ;)

Hva i alle dager gjør du her inne da?

Anonymous poster hash: ae80e...a09

Fordi hun prøver å få barn, ønsker seg barn og skal starte prøving osv!

Men hun røyker jo?

Anonymous poster hash: e34be...d88

Og det er jo greit så lenge man ikke er gravid.

Anonymous poster hash: 67a26...e7f

Skrevet

Tja, hva er det tro..? Pepsi max og at jeg er vedig glad i å handle til tider. Kan gå mnd imellom, men så plutselig får jeg det for meg at jeg har ingenting å ha på meg.. Nei da,skapet er jo bare fullt...

Anonymous poster hash: efb1e...df0
Skrevet

Røyk, dyr vin, neglelakk av dyre merker.. Har ingen barn så har vel ikke dårlig samvittighet ;)

Hva i alle dager gjør du her inne da?Anonymous poster hash: ae80e...a09
Fordi hun prøver å få barn, ønsker seg barn og skal starte prøving osv!

Men hun røyker jo? Anonymous poster hash: e34be...d88

Og så?

Tvangssterilisering av de som sliter med å kvitte seg med røyken?

Jeg og flere med meg har klart å kutte ut røyk under svangerskap/amming så vær så snill å ikke hakk på alle røykere.

(Jeg er røykfri nå men det er tøft så vet at det er slit å slutte uten den ytre motivasjonen -er prøver nå- )

Anonymous poster hash: 3125e...1da

Skrevet

Tja, veit ikke hva som koster mest i lengden. Men det å handle mat hver dag er jo ingen god ide akkurat. Prøvd å handle for flere dager i uka, men sjeldent jeg får det til.

Men tror nok den største synden er å tippe extra, vikinglotto og lotto hver uke ligger øverst. Men håper jo å vinne den store potten da ;p

Prøv å sette opp menyer.

Om det er for tøft å starte med ukes menyer så start med to dagers og utvid etterhvert.

Du sparer stort på å slippe å tusle i butikken hver dag.

Her handler vi en til to ganger i mnd. Vi må etterfølge med melk en dag i uken.

Skrevet

Kokain til 1000 kr/gr

Anonymous poster hash: ea5d8...07b

Jeg selger for 1 gram for 750kr. Send meg en mail med adressen din så kan jeg sende. Mailadressen er : [email protected]

:)

Anonymous poster hash: 7cf0b...59a

Skrevet

Interiør er nok den største synderen nå for tiden ;) Før jeg ble gravid var det sko, men nå som jeg ikke klarer å gå i høye hæler lenger har jeg ikke kjøpt ett eneste par :P

Skrevet

Godteri er nok min største og dyreste last.

Mannen sin er snusen.

Elsker å shoppe men har begrenset meg i det siste.

Anonymous poster hash: 3b17d...846

Skrevet

Kokain til 1000 kr/gr

Anonymous poster hash: ea5d8...07b

Jeg selger for 1 gram for 750kr. Send meg en mail med adressen din så kan jeg sende. Mailadressen er : [email protected]

:)

Anonymous poster hash: 7cf0b...59a

Hahah :D

Anonymous poster hash: 377e3...00e

Skrevet

nyskjerrig å høre om det bare er meg som har noen dyre vaner jeg ikke greier å legge ifra meg:)

Anonymous poster hash: e55f8...3f8

Snus, og impulsshopping ;-) Før pleide jeg å handle en kaffekopp hver dag jeg stakk innom sentrum. Tjue kroner er ikke mye per dag, men når man gjør det fem ganger i uka i en hel mnd blir det jo 400 kr.. Unødvendige penger! 

Anonymous poster hash: eda86...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...