Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #26 Skrevet 3. juli 2013 Skikkelig sminke og hud/hårprodukter og interiør... Anonymous poster hash: 02026...372
Balumpalump Skrevet 3. juli 2013 #28 Skrevet 3. juli 2013 Dyrebutikken... Den er farlig å stikke innom. Har kjøpt utstyr til hunden for godt over 10 000 kr på et år. Har tilogmed planer om å kjøpe mer Bare måååå ha ditt og datt...
Lurker Skrevet 3. juli 2013 #29 Skrevet 3. juli 2013 Garn! Jeg strikker og hekler mye, hele tiden. Bruker mye penger på garn, har ca 50 kg garn i huset nå. Samme her. Har nylig gitt vekk alle metal heklenålene og strikkepinnene, og driver å kjøper nye i bambus, fortrinnsvis prym sine. Er og litt for glad i strikkebutikken på togstasjonen i Bergen. Cola zero og smash
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #30 Skrevet 3. juli 2013 Kaffe ... på kaffebar Anonymous poster hash: 345f2...4c9
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 3. juli 2013 #32 Skrevet 3. juli 2013 Taxi.. og muffin og drikke på Narvesen nesten hver dag
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #34 Skrevet 3. juli 2013 Rødvin, Polarn O Pyret og Nøstebarn. Anonymous poster hash: d034e...2e3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #36 Skrevet 3. juli 2013 Rødvin, pimper litt for mye i helgene gitt. Og pepsi max til hverdags. Shopper litt for mye klær til barna, men stort sett er alt på salg da Anonymous poster hash: 05ad7...be7
studVest Skrevet 3. juli 2013 #37 Skrevet 3. juli 2013 Dyrt i lengden: Mat. Jeg foretrekker fersk og god mat, og lager omtrent alt fra bunnen. Spiser mye grønnsaker og rent kjøtt og kjøper dyre produkter på helsekosten (feks kokosmel mm). Svir i lommeboka til tider. Anonymous poster hash: ae124...ce5 Mmmm! En fornuftig dyr vane
Mamma til rakkerunge Skrevet 3. juli 2013 #38 Skrevet 3. juli 2013 Pepsi Max/brus og lunsj på jobb... Savner shopping, men har dårlig råd for tiden. Alt går til hus og hjem.
Sint naken biltyv Skrevet 3. juli 2013 #39 Skrevet 3. juli 2013 Dessverre røyk. Skammelig dyrt å være storrøyker. Og så går det en del i polvarer. Drikker ganske mye i helgene. Ja, og barnevakt såklart, det er heller ikke billig. Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn. Anonymous poster hash: 843f7...f82 Prøver du å provosere Anonymous poster hash: ae80e...a09 Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså. Anonymous poster hash: 843f7...f82 Fretex er greit. Snakker om røyk alkohol barnevakt og nudler. Ikke bra for barn akkurat, så tror du prøver å få litt action her inne :-)Anonymous poster hash: ae80e...a09 Ingenting galt med first price produkter hvis man har litt dårlig råd, og ungene mine liker nudler veldig godt.Vil helst ha det mer enn de tre gangene i uken vi har det, men da setter jeg foten ned. Jeg har alltid røykt mye så det er ikke så lett å slutte med. Ungene er hos fedrene sine annenhver helg, så det er bare de helgene de er hjemme jeg trenger å betale for barnevakt. Som regel er det bare om lørdagene. Fredagene er jeg ofte hjemme med de og spiser grandis og ser på barnetv og sånn. De liker det veldig godt. Syns vi kan unne oss noe godt av og til. Anonymous poster hash: 843f7...f82 *fniiiis*
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #40 Skrevet 3. juli 2013 Mannen min har sluttet i jobben sin for å studere på heltid, så her er det ingen dyre vaner for tiden egentlig. Før pleide jeg å unne meg frisør og sushi av og til, så var ikke akkurat noe luksusdyr før heller. Men er det noe jeg ikke firer på kvaliteten på så er det sko (spesielt til barna), uteklær og matvarer. Ikke at jeg spiser så dyrt, men kjøper f eks ikke kjøttdeig og usunne halvfabrikata selv om det er billigere. Anonymous poster hash: 07ad9...16d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #41 Skrevet 3. juli 2013 Røyk (hvis den kjøpes i Norge), brus og noen byturer i ny og ne... Kunne spart inn mye på det, gitt... Anonymous poster hash: 82a94...8ae
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #42 Skrevet 3. juli 2013 Røyk.... men har et håp og å slutte etter ferien! Anonymous poster hash: e3ec7...7f2
Gjest sussie77 Skrevet 3. juli 2013 #43 Skrevet 3. juli 2013 Kaffe ... på kaffebar Anonymous poster hash: 345f2...4c9 Samme her..Og klær til barna. Men prøver å kjøpe mye på salg.
Ziiona Skrevet 3. juli 2013 #45 Skrevet 3. juli 2013 Dessverre røyk. Skammelig dyrt å være storrøyker. Og så går det en del i polvarer. Drikker ganske mye i helgene. Ja, og barnevakt såklart, det er heller ikke billig. Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn. Anonymous poster hash: 843f7...f82 Prøver du å provosere Anonymous poster hash: ae80e...a09 Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså. Anonymous poster hash: 843f7...f82 Fretex er greit. Snakker om røyk alkohol barnevakt og nudler. Ikke bra for barn akkurat, så tror du prøver å få litt action her inne :-)Anonymous poster hash: ae80e...a09 Ingenting galt med first price produkter hvis man har litt dårlig råd, og ungene mine liker nudler veldig godt.Vil helst ha det mer enn de tre gangene i uken vi har det, men da setter jeg foten ned. Jeg har alltid røykt mye så det er ikke så lett å slutte med. Ungene er hos fedrene sine annenhver helg, så det er bare de helgene de er hjemme jeg trenger å betale for barnevakt. Som regel er det bare om lørdagene. Fredagene er jeg ofte hjemme med de og spiser grandis og ser på barnetv og sånn. De liker det veldig godt. Syns vi kan unne oss noe godt av og til. Anonymous poster hash: 843f7...f82 Haha! Den var god du. Velger å tro at dette bare er tøys for å skape reaksjoner her inne.
MrsMilla Skrevet 3. juli 2013 #46 Skrevet 3. juli 2013 nyskjerrig å høre om det bare er meg som har noen dyre vaner jeg ikke greier å legge ifra meg:) Anonymous poster hash: e55f8...3f8 Auauau - dyre hudkremer tror jeg. Og kanskje at jeg kun drikker relativt god vin og coronas. Er jo forsåvidt også opptatt av kvalitetsmat også. Samme om jeg først skal ha et klesplagg, da kan det gjerne være veldig dyrt om det er helt perfekt til meg. Men holder meg jo innenfor mine egne økonomiske grenser.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #48 Skrevet 3. juli 2013 Barneklær og ebay Anonymous poster hash: f723a...f56
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #49 Skrevet 3. juli 2013 Spiser på cafe flere ganger i uken. Kjøper fine klær til barna. Hudpleie, fotpleie til meg selv.. Anonymous poster hash: 228b7...34d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #50 Skrevet 3. juli 2013 Mn største last og "dyre" vane er godis.. Kjøper klær og sko når jeg må. Røyker/snuser ikke. Drikker ikke. Bruker minimalt med sminke. Det jeg kjøper mest av er kjær til jenta mi, men da og bare når jeg MÅ:-p haaater shopping... Anonymous poster hash: 33636...cfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå