Gå til innhold

hva er din dyreste vane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nyskjerrig å høre om det bare er meg som har noen dyre vaner jeg ikke greier å legge ifra meg:)

Anonymous poster hash: e55f8...3f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min dyreste vane må være røyken

Anonymous poster hash: a88b8...9f1
Skrevet

Kokain til 1000 kr/gr

Anonymous poster hash: ea5d8...07b

Skrevet

Snus.. Skal slutte nå når det er tomt, for er en utgift ekstra.

Skrevet

Bøker, kjøper flere bøker i måneden.

Anonymous poster hash: bf294...a09
Skrevet

Dyrt i lengden: Mat. Jeg foretrekker fersk og god mat, og lager omtrent alt fra bunnen. Spiser mye grønnsaker og rent kjøtt og kjøper dyre produkter på helsekosten (feks kokosmel mm). Svir i lommeboka til tider.

Anonymous poster hash: ae124...ce5
Skrevet

Å handle generelt for å føle meg bedre....Jeg kaller det for shoppingterapi :)

Skrevet

Det må være shopping det :D Jeg elsker det og det går hardt utover ungene da skapene deres bungner av klær... Men jeg er flink og finne gode tilbud og gjør støtt og stadig store kupp :D :D

Skrevet

Bruker dyr sjampo og balsam og jeg bruker masse hver gang jeg vasker håret. Tenker det koster meg ca 5000 i året. Ellers er jeg ganske gnien :-)

Skrevet

Reiser og restaurant. Hele familien lider av "sykdommen", så her går pengene til opplevelser fremfor eiendeler.

Anonymous poster hash: 686a9...9f8

Skrevet

Dessverre røyk. Skammelig dyrt å være storrøyker.

Og så går det en del i polvarer. Drikker ganske mye i helgene. Ja, og barnevakt såklart, det er heller ikke billig.

Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn.

Anonymous poster hash: 843f7...f82

Skrevet

Og så går det en del i polvarer. Drikker ganske mye i helgene. Ja, og barnevakt såklart, det er heller ikke billig.

Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn.

Prøver du å provosere

Anonymous poster hash: ae80e...a09

Skrevet

Dessverre så går en del penger til røyk, brus og godteri.

Men dette har jeg et stort håp om at skal snu etter ferien :P

Kjøper også en del klær og dill dall til barna, men føler aldri at de har nok, så da er det kanskje ikke så ille... :P

Anonymous poster hash: d5d32...8aa
Skrevet

Siden jeg er student nå har jeg dessverre ikke råd til dyre vaner, men når jeg starter å arbeide skal jeg gå ofte på spa, hudpleier og frisør for å bli dullet med :-D

Anonymous poster hash: 1028a...cde

Skrevet

Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn. Anonymous poster hash: 843f7...f82

Prøver du å provosere Anonymous poster hash: ae80e...a09

Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså.

Skrevet

Snus og nettshopping. Går ikke mer enn to esker snus i uka, men det er nok det.

Skrevet

Men sparer heldigvis litt inn på å kjøpe klær på fretex og å kjøpe billig mat. First price og nudler og sånn. Anonymous poster hash: 843f7...f82

Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså.

Fretex er greit. Snakker om røyk alkohol barnevakt og nudler. Ikke bra for barn akkurat, så tror du prøver å få litt action her inne :-)

Anonymous poster hash: ae80e...a09

Skrevet

bruker aalt for mye penger på parfymeri. med dyr sminke , parfyme, hud produkter osv.. får aldri nok! haha:) ellers går det mye penger på ting til barnet mitt, men syns ikke det er noe uvane. å jo! mat! bruker helt vilt.mye penger på mat..

Skrevet

Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså. Anonymous poster hash: 843f7...f82

Fretex er greit. Snakker om røyk alkohol barnevakt og nudler. Ikke bra for barn akkurat, så tror du prøver å få litt action her inne :-)Anonymous poster hash: ae80e...a09

Ingenting galt med first price produkter hvis man har litt dårlig råd, og ungene mine liker nudler veldig godt.

Vil helst ha det mer enn de tre gangene i uken vi har det, men da setter jeg foten ned.

Jeg har alltid røykt mye så det er ikke så lett å slutte med.

Ungene er hos fedrene sine annenhver helg, så det er bare de helgene de er hjemme jeg trenger å betale for barnevakt. Som regel er det bare om lørdagene. Fredagene er jeg ofte hjemme med de og spiser grandis og ser på barnetv og sånn. De liker det veldig godt. Syns vi kan unne oss noe godt av og til.

Skrevet

Pepsi Max :(

Unødvendig og dyrt - men noen laster skal man jo ha :)

Ellers bruker jeg endel penger på hudpleieprodukter, er nok en liten snobb der.

Anonymous poster hash: 71f65...080
Skrevet

Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter.

Anonymous poster hash: 7e02d...6d5
Gjest Skofantomet
Skrevet

Hææ? Nei? Hva mener du? De har helt ok klær på fretex altså. Anonymous poster hash: 843f7...f82
Fretex er greit. Snakker om røyk alkohol barnevakt og nudler. Ikke bra for barn akkurat, så tror du prøver å få litt action her inne :-)Anonymous poster hash: ae80e...a09
Ingenting galt med first price produkter hvis man har litt dårlig råd, og ungene mine liker nudler veldig godt.

Vil helst ha det mer enn de tre gangene i uken vi har det, men da setter jeg foten ned.

Jeg har alltid røykt mye så det er ikke så lett å slutte med.

Ungene er hos fedrene sine annenhver helg, så det er bare de helgene de er hjemme jeg trenger å betale for barnevakt. Som regel er det bare om lørdagene. Fredagene er jeg ofte hjemme med de og spiser grandis og ser på barnetv og sånn. De liker det veldig godt. Syns vi kan unne oss noe godt av og til.

Naha, tøysekoppen...

Skrevet

Shoppingterapi er noe som er en djevel her i huset. Godt er det at vi bor 1t oh 15 min unna nærmeste kjøpesenter/by, så er ikke ofte jeg går løs på bankkortet til mannen, men merker fort at pengene flyr når vi først er borte. Var og besøkte familie i 3 dager forrige uke og på de dagene brukte vi over 7000 kr og det var da uten mat og drikkebehov (utenom vin/øl som vi sto for selv) og kom hjem med masse klær, interiør, leker til mini, bøker, osv.. finner alltid ting som vi bare MÅ ha... sykt dyr vane..

Utenom det så snuser mannen, Myyyye. Så det går vel et par tusen i mnd på det alene.

Anonymous poster hash: 3d3f0...8d8
Skrevet

god mat.

klær og sko.

Anonymous poster hash: 716f6...a75
Skrevet

Garn! Jeg strikker og hekler mye, hele tiden. Bruker mye penger på garn, har ca 50 kg garn i huset nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...