Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #76 Skrevet 4. juli 2013 Reiser og ferier, og cafe/restaurantbesøk. Tipper det går ca 50 -100 000 i året på det :S Anonymous poster hash: 5ceb5...614
SagflisiHåret Skrevet 4. juli 2013 #77 Skrevet 4. juli 2013 Å unne meg lunsj ute. Gjerne med iskaffe som alltid koster 45 kroner... Ferske bær - dyrt i lengden.., Men jeg lever ellers veldig økonomisk og nøkernt ( hater shopping!), derfor unner jeg meg dette med god samvittighet:)
Gjest yrild Skrevet 4. juli 2013 #78 Skrevet 4. juli 2013 Caffe latte... Til stadighet... I tillegg til lunsj på resataurant...også ganske ofte gitt...
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #79 Skrevet 4. juli 2013 Har ingen dyre vaner.. Jeg er altfor nøysommelig til det.. Anonymous poster hash: 53ff0...c3d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #80 Skrevet 4. juli 2013 Vi bruker en god del penger på mat. Men vi er mange i familien, og handler oftest på Rema 1000. Men kjøper skikkelige råvarer (salmalaks etc.). Handler på Meny kanskje en gang annenhver uke (eller oftere), og da ryker noen kroner! Ellers har vi god råd, så jeg kjøper det jeg/vi trenger, men mener ikke jeg sløser. Men f.eks. kaffebønner fra kaffebar, skikkelige hudprodukter og merkesminke (sjelden jeg kjøper nytt, da), Polarn o Pyret klær til barna etc. Røyker ikke, drikker ikke, snuser ikke, men spiser min andel godis! :-) Anonymous poster hash: 78259...6ca Salmalaks ja, det er jo skikkelig bra... Anonymous poster hash: bc7b7...f8b
Gjest Anybody Skrevet 4. juli 2013 #81 Skrevet 4. juli 2013 Sko! Mi mn store drøm er å være tusenvis så jeg kan bruke alle på engang... Akk og ve, min dyre vane er visst sko det!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 4. juli 2013 #82 Skrevet 4. juli 2013 Min dyreste (U)vane er desverre røyken. Har trappa ned betraktlig, men likevel.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #83 Skrevet 4. juli 2013 Har bulimi, så jeg bruker opptil 1000 kr dagen på mat til meg selv i dårlige perioder. Kan kanskje ikke kalles en "vane", men det har jo blitt en vane at jeg bruker mat til å takle vanskelige følelser. Anonymous poster hash: 3c94f...e1a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #84 Skrevet 4. juli 2013 Interiør. . Anonymous poster hash: 05075...d26
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #85 Skrevet 4. juli 2013 Frisør. Har verdens beste, men det koster meg i overkant av 2000 hver 7. uke eller deromkring.. Anonymous poster hash: 75668...218
me_87 Skrevet 4. juli 2013 #86 Skrevet 4. juli 2013 (endret) Har ikke noen kjempe dyre vaner egentlig,men bestiller altfor ofte pizza på døren. Vel å merke etter småen har lagt seg,han får selvsagt skikkelig middag. Å kjøper i overkant mye klær til både meg og småen. Endret 4. juli 2013 av me_87
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #87 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Whaaat...taxi til 300 - 400 kr hver dag Anonymous poster hash: 89a51...a04
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #88 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Whaaat...taxi til 300 - 400 kr hver dag Anonymous poster hash: 89a51...a04 Var 300-400kr HVER vei. 800 til sammen per dag asså. Anonymous poster hash: cf067...32e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #89 Skrevet 4. juli 2013 Cola, Baileys og altfor mange små kjekt og ha impulskjøp. Altfor mye mat....... Anonymous poster hash: 89a51...a04
Gilette Skrevet 4. juli 2013 #90 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Om det ikke går buss, og arb giver ikke dekker taxi kan du trekke fra på selvangivelsen (minus minstesummen selvfølgelig) Det går mange busser og i tillegg T-bane, så det går nok ikke da. :/ jeg gjør det fordi jeg sliter veldig mye med dårlig søvnmønster pga fysiske og psykiske plager ifbm bl.a. IVF-forsøk, slik at jeg ikke bruker opp all fleksitiden min på å komme for sent på jobb. Og for ikke å irritere mine kolleger med å komme for sent så ofte. Har innimellom delvis sykmelding for å avhjelpe dette, men det kan jeg jo ikke ha hele tiden. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Snakk med legen din. Da jeg kjørte drosje var det endel som hadde tt-kort eller rekvisisjoner utstedt av lege for å kunne komme seg på jobb. Kanskje det du sliter med nå kvalifiserer til en av delene :-)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #91 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Whaaat...taxi til 300 - 400 kr hver dag Anonymous poster hash: 89a51...a04 Var 300-400kr HVER vei. 800 til sammen per dag asså. Anonymous poster hash: cf067...32e Nei. Jeg tar buss/t-bane hjem. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #92 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Om det ikke går buss, og arb giver ikke dekker taxi kan du trekke fra på selvangivelsen (minus minstesummen selvfølgelig)Det går mange busser og i tillegg T-bane, så det går nok ikke da. :/ jeg gjør det fordi jeg sliter veldig mye med dårlig søvnmønster pga fysiske og psykiske plager ifbm bl.a. IVF-forsøk, slik at jeg ikke bruker opp all fleksitiden min på å komme for sent på jobb. Og for ikke å irritere mine kolleger med å komme for sent så ofte. Har innimellom delvis sykmelding for å avhjelpe dette, men det kan jeg jo ikke ha hele tiden. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Snakk med legen din.Da jeg kjørte drosje var det endel som hadde tt-kort eller rekvisisjoner utstedt av lege for å kunne komme seg på jobb. Kanskje det du sliter med nå kvalifiserer til en av delene :-) Kanskje det. Det bør jeg vurdere å sjekke ut i alle fall. Takk for tips. Jeg holder på å skaffe meg lappen, så det ordner seg snart håper jeg. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5
Tabitha Skrevet 4. juli 2013 #93 Skrevet 4. juli 2013 Kjøper gode oster. Og bruker en del bensin på fornøyelsesturer med bilen.
Gilette Skrevet 4. juli 2013 #94 Skrevet 4. juli 2013 Jeg tar taxi til jobb nesten hver eneste morgen, og det er langt, så det blir mellom 300 og 400 kroner for hver tur. Og så bruker jeg DYRE hudpleieprodukter. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Om det ikke går buss, og arb giver ikke dekker taxi kan du trekke fra på selvangivelsen (minus minstesummen selvfølgelig)Det går mange busser og i tillegg T-bane, så det går nok ikke da. :/ jeg gjør det fordi jeg sliter veldig mye med dårlig søvnmønster pga fysiske og psykiske plager ifbm bl.a. IVF-forsøk, slik at jeg ikke bruker opp all fleksitiden min på å komme for sent på jobb. Og for ikke å irritere mine kolleger med å komme for sent så ofte. Har innimellom delvis sykmelding for å avhjelpe dette, men det kan jeg jo ikke ha hele tiden. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Snakk med legen din.Da jeg kjørte drosje var det endel som hadde tt-kort eller rekvisisjoner utstedt av lege for å kunne komme seg på jobb. Kanskje det du sliter med nå kvalifiserer til en av delene :-) Kanskje det. Det bør jeg vurdere å sjekke ut i alle fall. Takk for tips. Jeg holder på å skaffe meg lappen, så det ordner seg snart håper jeg. Anonymous poster hash: 7e02d...6d5 Np, lykke til med lappen :-)
Niccolina Skrevet 4. juli 2013 #95 Skrevet 4. juli 2013 Røyk, dyr vin, neglelakk av dyre merker.. Har ingen barn så har vel ikke dårlig samvittighet
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #96 Skrevet 4. juli 2013 Bruker en tannbørste om dagen. Har tvangstanker og klarer ikke tanken på å bruke tannbørsten flere ganger Og hekta på grønn iste, Limo, Noisy og den slags. Begrenser meg med tanke på sukker, men kunne glatt kjøpt de hver dag... Anonymous poster hash: 377e3...00e
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #97 Skrevet 4. juli 2013 Røyk, dyr vin, neglelakk av dyre merker.. Har ingen barn så har vel ikke dårlig samvittighet Hva i alle dager gjør du her inne da? Anonymous poster hash: ae80e...a09
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #98 Skrevet 4. juli 2013 Botox og dyre kremer :-/ Anonymous poster hash: 7068a...89f
Gjest meg&mini Skrevet 4. juli 2013 #99 Skrevet 4. juli 2013 Jeg bruker kun "dyr" sminke og hudprodukter. Da mener jeg kun fra parfymeri. Bruker også hårprodukter fra frisøren. Jeg synes ikke dette er så altfor dyrt da. Sminke varer jo en stund:)
Niccolina Skrevet 4. juli 2013 #100 Skrevet 4. juli 2013 Får ikke sitert til deg som svarte meg. Men til opplysning er det noe som heter å være prøver og ufrivillig barnløs. Dette forumet er slått sammen Barn i magen OG Din Baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå