Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ska ikke teste før laaangt ut i neste uke jeg nå altså... ville bare vite sikkert at sprøyta er ute :D

snartmamma83: kjenner igjen den ja... men krysser fingrene for deg videre xxx

Kaksy: så heldig du er som slipper bivirkninger :D Blir litt misunnelig på det :P hehe

Rugedag 5 her og vizzy :) satser på positiv test på testdag for deg :) Jeg vet at jeg klarer å holde meg unna testing nå, som jeg kan slappe av å vite at ovitrelle er ute :D Nå er resten opp til kroppen :)

er ikke glad i å teste så veldig tidlig faktisk :) så nå skal jeg bare kose meg med tanken på at det vokser en perfekt liten baby inne i magen min imens <3

oj tante Esel, klarer du virkelig å vente med å teste videre nå?

Hadde aldri jeg klart, hehe :-)

cloe må bare stole på at du har produsert flere egg som matcher denne gangen! er det pga PGD at du må vente så lenge til evt innsett også? de dyrker de til blasto evt eller?

satser på at du har 8 friske fine egg med 100%match!! <3 Ta deg litt paracet og slapp av :) Uttak er forfærdelig!!

nordlys: glemte å gratulere deg med baby i magen ;)

Tusen takk for lykke ønskeønskninger :wub: Jeg fikk full uttelling :):):):) Begge egga hadde utviklet seg fint og de ble satt inn. Nå håper jeg alt fortsetter i den retningen :)o

snartmamma; Det er jo enda noen dager til din egentlige testdag, så mulighetene er jo i aller høyeste grad fortsatt der ;) Ikke så lett det der når man bare MÅ teste tidlig ;) Jeg og sambo er litt uenige der. Har sagt til han at jeg kommer til å test tidligere enn egentlige dag, jeg kommer ikke til å klare å la være. men han vil jeg skal vente. Har bedt han om å gå inn her å lese litt, slik at han ser at det ikke bare er jeg som er utålmodig og litt gal :P

Fightern; Man er ikke helt seg selv i denne prosessen nei ;) Her går fort ei kule varmt her også av mer og hvertfall mindre gode grunner :P Håper at hcg'en bare er litt treig og at du snart får vite at du er supergravid!

Tinderinne; Krysser masse fingre for egget ditt! Av og til er det vel slik at egg kan ta en liten pause før det fortsetter å utvikle seg perfekt. Kanskje en fattig trøst, siden du har kommet så langt i prossessen med alt det medfører fysisk og psykisk er tanken på å starte på ny ikke så lett. Men om det er offentlig forsøk teller det ikke som forsøk., og du kan ha bedre lykke med antall egg neste gang.

Tante esel; du tester vel litt ganske mye for tidlig :D hehe, kommer til å

gjøre akkurat det samme :D Men snart går det over til knallsterke ekte selv

produsert hcg positiv test ;)

Dette teller som oppbrukt forsøk for meg selv om det ikke blir innsett. Jeg

får ikke dekket noe i det offentlige, og må betale hver eneste krone av

både medisiner og forsøk selv.

Dette er siste forsøk i 3-pakningen jeg kjøpte. Så hvis det ikke går så tror jeg at jeg satser på en 3-pakning til, på ny klinikk, for jeg har fortsatt ikke gitt opp drømmen om et barn...

Men det slipper jeg nok å tenke så mye på, for egget mitt er sikkert helt supert i morgen! Og gir meg positiv test om 10-12 dager og klarer til og med å klamre seg fast i 9 mnd denne gang! Det hadde vært lykke!

Annonse

Håper det går bra med det siste egget ditt, Tidenerinne. Har opplevd selv at ingen av eggene blir befruktet og det er utrolig vondt. Jeg krysser fingre for deg at det blir innsett for deg.

Veldig mange denne runden som har slitt med få egg, utrolig rart.

Skal si du tester Tante Esel.:-) Jeg har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Testdagen er litt spesiell dag for meg denne gangen. Det er min avdødes mor bursdag så det hadde vært herlig å hylle henne med en posetiv test da :-)

Eller så går dagene sakte her. Kun på rugedag 5.

Åhh Vizzy, jeg har også mistet moren min(2,5 år siden) og vet den dagen er veldig spesiell m mye følelser så jeg vil bare si at føler med deg og at testen din bare MÅ bli positiv på den dagen der :)! Ikke lov å ha to kjipe ting å føle på, på samme dag. Det går bare ikke ! ..og så fantastisk å få positiv test på den spesielle dagen også!

Hvilken klinikk hører du til??

Tusen takk for lykke ønskeønskninger :wub: Jeg fikk full uttelling :) :) :) :) Begge egga hadde utviklet seg fint og de ble satt inn. Nå håper jeg alt fortsetter i den retningen :)o

snartmamma; Det er jo enda noen dager til din egentlige testdag, så mulighetene er jo i aller høyeste grad fortsatt der ;) Ikke så lett det der når man bare MÅ teste tidlig ;) Jeg og sambo er litt uenige der. Har sagt til han at jeg kommer til å test tidligere enn egentlige dag, jeg kommer ikke til å klare å la være. men han vil jeg skal vente. Har bedt han om å gå inn her å lese litt, slik at han ser at det ikke bare er jeg som er utålmodig og litt gal :P

Fightern; Man er ikke helt seg selv i denne prosessen nei ;) Her går fort ei kule varmt her også av mer og hvertfall mindre gode grunner :P Håper at hcg'en bare er litt treig og at du snart får vite at du er supergravid!

Tinderinne; Krysser masse fingre for egget ditt! Av og til er det vel slik at egg kan ta en liten pause før det fortsetter å utvikle seg perfekt. Kanskje en fattig trøst, siden du har kommet så langt i prossessen med alt det medfører fysisk og psykisk er tanken på å starte på ny ikke så lett. Men om det er offentlig forsøk teller det ikke som forsøk., og du kan ha bedre lykke med antall egg neste gang.

Dette er siste forsøk i 3-pakningen jeg kjøpte. Så hvis det ikke går så tror jeg at jeg satser på en 3-pakning til, på ny klinikk, for jeg har fortsatt ikke gitt opp drømmen om et barn...

Men det slipper jeg nok å tenke så mye på, for egget mitt er sikkert helt supert i morgen! Og gir meg positiv test om 10-12 dager og klarer til og med å klamre seg fast i 9 mnd denne gang! Det hadde vært lykke!

Ja, det hadde vært veldig spesiell følelse å teste posetivt den dagen:-) Håper Håper. Det er 4 år siden min mor døde. Blir nok en veldig dårlig dagen hvis testen er negativ eller mensen kommer..

Håper det går bra med det siste egget ditt, Tidenerinne. Har opplevd selv at ingen av eggene blir befruktet og det er utrolig vondt. Jeg krysser fingre for deg at det blir innsett for deg.

Veldig mange denne runden som har slitt med få egg, utrolig rart.

Skal si du tester Tante Esel.:-) Jeg har bestemt meg for å ikke teste før testdagen. Testdagen er litt spesiell dag for meg denne gangen. Det er min avdødes mor bursdag så det hadde vært herlig å hylle henne med en posetiv test da :-)

Eller så går dagene sakte her. Kun på rugedag 5.

Åhh Vizzy, jeg har også mistet moren min(2,5 år siden) og vet den dagen er veldig spesiell m mye følelser så jeg vil bare si at føler med deg og at testen din bare MÅ bli positiv på den dagen der :)! Ikke lov å ha to kjipe ting å føle på, på samme dag. Det går bare ikke ! ..og så fantastisk å få positiv test på den spesielle dagen også!

Da har jeg vært på klinikken og fått en titt på egga mine. Det var dessverre ikke så gode nyheter :-( av 6 egg var det bare ett som så bra ut, men dette var også veldig tregt, hadde delt seg mange timer senere enn vanlig for mine egg. Så det blir spennende i morgen om det har fortsatt delingen og er klart til innsett. Blir fryktelig lei meg om det ikke blir innsett engang. Dette er hardt, men det vet dere jo alle så godt...

Dobbelkrysser fingrene for deg Tidenerinne :) Så sender vi superkrefter til egget ditt som skal klare brasene.

Jeg hadde uttak i dag. Fikk ut 4 egg, en del tomme eggposer var der for det var observert 3 + 5 på torsdag. Litt skuff. Huff er så redd for skumletelefonen i morgen. Forrige gang var det ingen av eggene som overlevde til befruktning.

Tusen takk for lykke ønskeønskninger  :wub: Jeg fikk full uttelling :)  :)  :)  :)  Begge egga hadde utviklet seg fint og de ble satt inn. Nå håper jeg alt fortsetter i den retningen :)

Fightern; Man er ikke helt seg selv i denne prosessen nei ;)  Her går fort ei kule varmt her også av mer og hvertfall mindre gode grunner :P Håper at hcg'en bare er litt treig og at du snart får vite at du er supergravid! 

Tante esel;  du tester vel litt ganske mye for tidlig :D hehe, kommer til å gjøre akkurat det samme  :D Men snart går det over til knallsterke ekte selv produsert hcg positiv test  ;)

Gratulerer nordlys 13,guuuud det må være deilig å ha kommet så langt, masse  lykkeønskninger videre til deg :D

takk Vicci2000 :) for hver vellykket milepæl i denne prosessen trekkes et lettelses sukk. Og så ser man raskt framover til neste milepæl med usikkerheten om "vil jeg klare den også?". Det er ikke lett dette, men jeg er overlykkelig over å ha kommet så langt :) Håper du får en gledens telefon i morgen ! Let us know! Heldigvis kan det være stor endring fra forsøk til forsøk. Sist hadde jeg frafall av egg fra 8 til 2 (satt inn 2. dag), denne gangen overlevde 2 av 3 til dag 3. Så satser på at du får full klaff !  :) 

Tinderinne: Heier masse på egget ditt!! :)  

Annonse

Tusen takk :) Er det noen som vet årsaken til at noen eggposer er tomme? Har ikke hatt det før i dag. :unsure:

har aldri hatt tomme eggposer jeg heller... jeg skjønte på Aleris at det kommer an på hormonstimuleringen... jeg har bare brukt puregon før, og puregon er kjent for å gi maaaange egg....

denne gangen brukte jeg menopur, og menopur er kjent for å gi få egg v bedre kvalitet...

men jeg fikk også beskjed om at jeg fortsatt hadde mange egg, det var bare at denne stimuleringen ga det resultatet hos meg.. og det samme gjelder vel deg, hvis du alltid har hatt mange egg :) de er ikke forsvunnet :)

Vizzy, jeg bruker Stork ivf-klinikk i Danmark.

Hvilken klinikk hører du til??

Tusen takk for lykke ønskeønskninger :wub: Jeg fikk full uttelling :) :) :) :) Begge egga hadde utviklet seg fint og de ble satt inn. Nå håper jeg alt fortsetter i den retningen :)o

Nordlys, så flott at egga dine var flotte og ble satt inn :-)

Takk for alle lykkeønskninger til egget mitt :-)

blir noen nervepirrende timer i morgen, men med så mange gode tanker så tør det nok ikke annet enn å utvikle seg til et supert embryo :-)

heia heia! håper du får sovet litt i natt da Tidenerinne! pust med magen! dette skal gå bra!

cloe er det du som har genfeilen i egga dine, eller mannen? hvor gammel er barnet deres?

nå har jeg vondt i hodet! :( Og jeg er ikke fornøyd med valgprognosene :P  MEN jeg håper alt står bra til i magen min, og at lille vokser seg stor og sterk og fester seg godt allikevel :D

g. Litt skuff. Huff er så redd for skumletelefonen i morgen. Forrige gang var det ingen av eggene som overlevde til befruktning.

4 egg er jo ikke dårlig det da :D kryseer fingrene for befruktning og overlevelse <3 når er skumletelefonen??

Vicci2000, det er skummelt med skumletelefonen. Prøv å distrahere deg med ett eller annet idag. Det må jeg iallfall sånne skumle dager. Jeg ser på serier med telefonen lett tilgjengelig. Fungerer litt for meg iallfall. Håper du får en fin telefon snart.

Vicci2000: Krysser fingrene for deg og håper du kommer deg til innsett <_< . Og den telefonen er så forferdelig å vente på. Jeg var på jobb sist gang da jeg fikk beskjed om at det ikke ble innsett da ingen egg var befruktet. Vi skulle ha sommerfest og jeg var den som organiserte det. Føltes som om jeg gikk i en transe hele den dagen. Nektet liksom å føle på det for da visste jeg at jeg kom til å knekke sammen.

Jeg føler meg skikkelig oppblåst i magen. Håper det er et tegn på at det blir bra med egg denne gangen.

Har i hvert fall et lysglimt dersom det ikke skulle fungere denne gangen heller.

Fikk svar på permisjonssøknad på barna i går. INNVILGET. Dermed blir det tre uker til USA i april neste år dersom det ikke blir noen flere babyer på meg. Skal som sagt ha ett forsøk nå (Som forhåpentligvis lykkes) evt blir siste forsøk i november. Vi har satt sluttstrek på IVF 31.12.2013.

USA tur kan vi jo ta når som helst, men det føles allikevel deilig å ha noe positivt å se frem mot dersom vi ikke lykkes med det siste Ønskebarnet vårt.

nå er jeg spent på hvordan det har gått med skumletelefonen!! Viccy og tidenerinne!! Hva var dommen? Håper for dere at det blir innsett!!!

når får du beskjed Cloe? må du vente helt til lørdag??

Jeg har ikke sovet mange timer i natt :( hormoner, spenning og hodepine er ikke den beste kombinasjonen... men så lenge jeg ikke er på jobb, så fungerer det jo greit... Rugedag 6 i dag :D det nærmer seg :)

så deilig å ha en liten gulrot i tilfelle dere ikke får det til sunfly.. det synes jeg var lurt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...