Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er 20 år og har en samboer på 23. Vi prøvde i 7 mnd før det klaffet! Nå sitter spiren og jeg er litt over 3 mnd på vei, :D

Hurraaaaa, og gratulerer så mye:) Alle sier "nyt tiden, det går så fort", og jeg slenger meg på den:p Nå sitter jeg her med en 2-åring, og lurer på hvor babyen min ble av;)

Hmmm.. sluttet på pilla forrige søndag, og var helt sikker på at tr kom på torsdag! Fikk menssmerter slik som jeg pleier, og blødde helt lyserosa, tynt blod i minimale mengder. Stoppa noen timer etter. Men smertene har vært der siden, og jeg har løpt på do ofte fordi jeg har tenkt " nå kommer det", men neeida! I tillegg er jeg plutselig såå trøtt, og ikke særlig matlyst! Gikk på penicillin for 1-2 mnd siden, men kan vel ikke ha blitt gravid da!? Veet det bare er å ta en test,men følte for å dele:) hihii

Bare for å si en ting, jeg ble gravid på penicilin for 6 år sida mens jeg gikk på pillen. Ta en test og oppdater oss ;) jeg var 8 uker på vei da eg måtte til lege (besvimte en del).

Hei, jeg er 20 år og har en samboer på 23. Vi prøvde i 7 mnd før det klaffet! Nå sitter spiren og jeg er litt over 3 mnd på vei, :D

Hurraaaaa, og gratulerer så mye:) Alle sier "nyt tiden, det går så fort", og jeg slenger meg på den:p Nå sitter jeg her med en 2-åring, og lurer på hvor babyen min ble av;)
Hehe,skal prøve å nyte tiden selvom jeg gleder meg masse til å få født babyen også :D

Hehe,skal prøve å nyte tiden selvom jeg gleder meg masse til å få født babyen også :D
Det skjønner jeg! Heeerlig å være mamma!! Var selv 20 når jeg ble gravid med småen:)

Det skjønner jeg! Heeerlig å være mamma!! Var selv 20 når jeg ble gravid med småen:)
Fikk du noe hets for at det var "for tidlig"? Jeg mener selv at om en er klar for det så er det riktig.:)

Annonse

Fikk du noe hets for at det var "for tidlig"? Jeg mener selv at om en er klar for det så er det riktig.:)
Er enig med deg! Så lenge man føler seg klar selv, så er det vel greit:) ingen som kommenterte at det var for tidlig egentlig, fikk ofte høre "det var på tide!!". Vi hadde vært sammen i fem år da, så sikkert derfor:p men var ei som mente at jeg burde flytte til byen og reise masse før jeg fikk barn... har aldri drømt om å hverken flytte eller reise jorda rundt:p hahaa

Hei dere, jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på! Jeg har ikm mandag den 29.juni.. Jeg klarte ikke å dy meg og tok en test med morgenurinen min 9 dpo. Det var en sann billigstrimmel fra internett, og den kom ut med kun en strek, altså negativ. Er det fortsatt håp om at jeg er gravid? 9dpo er jo veldig tidelig.. åååhh, jeg skulle bare å holdt meg borte fra den testen :ph34r:

Hei dere, jeg har et lite spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på! Jeg har ikm mandag den 29.juni.. Jeg klarte ikke å dy meg og tok en test med morgenurinen min 9 dpo. Det var en sann billigstrimmel fra internett, og den kom ut med kun en strek, altså negativ. Er det fortsatt håp om at jeg er gravid? 9dpo er jo veldig tidelig.. åååhh, jeg skulle bare å holdt meg borte fra den testen :ph34r:

He he. Har gjort det samme ;) testen var helt blank. Fortsatt håp for oss begge ;) 9 dop er veldig tidlig :)

Venter i spenning het også, men føler liksom ikke at dette er måneden for meg. Ikm 1 august, så vi venter og ser. :-)

Håper det treffer blink :)

En uke igjen til eg tar testen no! :) men kjenner ingenting :P ikkje optimistisk..

Venter en uke jeg også ;-) er nok like lite optimistisk som deg jeg ;-)

Venter i spenning het også, men føler liksom ikke at dette er måneden for meg. Ikm 1 august, så vi venter og ser. :-)

Håper det treffer blink :)

En uke igjen til eg tar testen no! :) men kjenner ingenting :P ikkje optimistisk..

Venter en uke jeg også ;-) er nok like lite optimistisk som deg jeg ;-)

Kanskje det kjem tegn når nærmer seg ;) håper det :P travel uke forran meg no, så tio skal gå fort. Pakking til Syden, 6 årsdag for jento og avgårde på torsdag. ( test før eg reiser ;) )

Annonse

hvordan går det med dere folkens? her er det en uke siden el nå... vente vente vente :) :)

Går fint, men tida går så seint. Går og kjenner etter "tegn" hele tida, men er litt for optimistisk tror eg. Er vell lite tegn man kan kjenne allerede.

Deg da?

kjenner etter tegn jeg også vet du :) tror bare vi mååå kjenne etter jeg. uansett hvor reelt det er :) er jo litt spennende det da :) jeg kjenner ingen symptomer nå... egentlig litt godt, for de forrige månedene har jeg følt meg gravid hele tiden!!! og da er det så kjedelig når tanta kommer :) nå begynner jeg å bli litt mer avslappet føler seg.. men brenner av graviditetstester hele tiden da... selv om det er for tidlig enda :-P testoman :-P

kjenner etter tegn jeg også vet du :) tror bare vi mååå kjenne etter jeg. uansett hvor reelt det er :) er jo litt spennende det da :) jeg kjenner ingen symptomer nå... egentlig litt godt, for de forrige månedene har jeg følt meg gravid hele tiden!!! og da er det så kjedelig når tanta kommer :) nå begynner jeg å bli litt mer avslappet føler seg.. men brenner av graviditetstester hele tiden da... selv om det er for tidlig enda :-P testoman :-P

Kor ofte tester du da! ;)

Eg har berre testen en gang :P tenker å vente litt, men føler på meg at eg trenge nok ein prøverunde til. Vil ikkje ha for mange forhåpninger, er 1 pp nå.

jeg tester hele tiden jeg... :-) hahahaha!!! huffe!!!

(for å være ærllig tester jeg , så jeg så fort som mulig kan kaste røyken etter spira sitter...)

1pp :) ahhh.. da er du jo kjempe flink som bare har testet en gang !!! :) :) pp5 her...

Hører vel til her jeg og:) Er 23 år, sambo 29 og er i 1pp, IKM 7 august ca:) Allerede testa en gang, i dag da jeg fikk 20 av disse strimlene fra nettet. Huff, kunne ikke dy meg. Kommer nok til å bruke opp alle 20 innen ikm dagen.

hei hei yumyum2!!! :) koselig du fant denne lille siden :) velkommen skal du være !!! og jeg skjønner veldig godt hva du mener når det gjelder testing :) :) noen dager tenker jeg: nei, i dag skal jeg la være... men så går jeg inn på disse forumene, og etter 5 min så sitter jeg på do med en strimmel i hånda :P OMG!! :)

hei hei yumyum2!!! :) koselig du fant denne lille siden :) velkommen skal du være !!! og jeg skjønner veldig godt hva du mener når det gjelder testing :) :) noen dager tenker jeg: nei, i dag skal jeg la være... men så går jeg inn på disse forumene, og etter 5 min så sitter jeg på do med en strimmel i hånda :P OMG!! :)

Godt det ikke bare er meg :P Men å teste 2 dager etter eggløsning er jo bare drøyt! huff. Blir spennende det her. Kanskje jeg bør bestille en 20 pk til..?

Godt det ikke bare er meg :P Men å teste 2 dager etter eggløsning er jo bare drøyt! huff. Blir spennende det her. Kanskje jeg bør bestille en 20 pk til..?
hehehe... ja to dager etter el er nok litt drøyt :-) tar jo ca en uke etter el før egget evt fester seg til livmorveggen... og det er først når det skjer at kroppen begynner å produsere HCG som testene slår ut på :)

Eg testet 3 dager etter el, men måtte bare :P no skal eg prøve å holde meg til iallfall onsdag neste uke ;) ikm 1 eller 2 aug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...