Gå til innhold

Forum-damer som jobber med sommerformen! :o) Våren 2013

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det plass til meg her også?

Har fått meg en dårlig uvane med sjokolade og det har lagt seg på magen og stumpen, for å si det sånn..!

Har ikke spist sjokolade på en uke, det er første gang i historien!! :-) Kun en twist i dag, men det var helt bevisst.

Veide 67,6 kg forrige fredag' , og. Dag var jeg 66,4:) - 1,2 kg på en uka skal jeg være fornøyd med.

Jeg går tur på mandager og sikler håndball på torsdager, pluss at jeg er aktiv en gang i helga (jogger/går tur). Skal prøve å ta en Jillian Michaels program innimellom, den skal jo funke bra:-)) har brukt den 3-4 ganger før, men skled ut(sånn som med mye annet:).

Ellers om meg: 31 år, 2 barn på snart 4 og 7, gift, student på 3. Året(førskolelærer) og har nå jobbet i Bhg i snart 6 år :-)

62,5/63 kg, altså ned ca 5 kg. Spiser regelmessig, grønt g variert, men det er søtsuget som er verst.. Glad i snacks og sjokolade, men har vært overraskende flink denne uka :-)) jeg har veiedager fredager.

Lykke til med nedgang, alle sammen!:-) Og god helg:-)

Fortsetter under...

Hei!

Er det plass til meg her også?

Har fått meg en dårlig uvane med sjokolade og det har lagt seg på magen og stumpen, for å si det sånn..!

Har ikke spist sjokolade på en uke, det er første gang i historien!! :-) Kun en twist i dag, men det var helt bevisst.

Veide 67,6 kg forrige fredag' , og. Dag var jeg 66,4:) - 1,2 kg på en uka skal jeg være fornøyd med.

Jeg går tur på mandager og sikler håndball på torsdager, pluss at jeg er aktiv en gang i helga (jogger/går tur). Skal prøve å ta en Jillian Michaels program innimellom, den skal jo funke bra:-)) har brukt den 3-4 ganger før, men skled ut(sånn som med mye annet:).

Ellers om meg: 31 år, 2 barn på snart 4 og 7, gift, student på 3. Året(førskolelærer) og har nå jobbet i Bhg i snart 6 år :-)

62,5/63 kg, altså ned ca 5 kg. Spiser regelmessig, grønt g variert, men det er søtsuget som er verst.. Glad i snacks og sjokolade, men har vært overraskende flink denne uka :-)) jeg har veiedager fredager.

Lykke til med nedgang, alle sammen!:-) Og god helg:-)

Selvfølgelig er du velkommen WorkingMom, jo flere jo bedre. Så flink du har vært, søtsuget og småspisingen mellom måltidene er min største fiende også, vi får bekjempe det sammen!

Men jeg lurer på hvor god form du kommer i av å sikle håndball da, hehe ;)

Ha ha! Litt skrivefeil, gitt;) Sikler lite på banen, spiller vel heller mer..! Men er keeper da, så er vel ikke den på laget som løper mest. Men er jo i bevegelse, både opp og ned, på trening og er med på det som skjer ;)

Det har gått overraskende bramed det suget!! I går var det bursdgsfest for ei venninne og da ble det vin og saltstenger. Tenker ikke kalorier da altså! Ble en is på dagen med ungene og. I dag hadde jeg planlagt en sjokolade, siden det var dagen derpå, da er det litt behov for sånt;) Men, det smakte ikke som det pleier...!? Hva skjer med meg?

Deilig følelse altså! Nå veit jeg at jeg klarer neste uke uten snop ( håper det hvertfall..!;) for det var ikke så ille som jeg fryktet. Første gang i historien jeg har klart meg 9 dager uten sjokolade, he he. Og potetgull!

Mannen har bursdag på onsdag, så da kommer familien på middag, dessert og kaker. Skal kose meg, men i mindre posjoner. Er ikke helt fanatisk, men har et mål om 0,5 kg minus i uka, altså ned til 64,9 innen fredag.

Troendes er lurt med små delmål så det ikke virker så uoppnåelig ;)

Ha en fin uke! I morgen er det ut med naboen på en luftetur.

hahaha nå måtte jeg le :D Sikle håndball :) Antar at det tar noen kcal å løpe rundt på en bane mens man sikler haha

Velkommen skal du hvertfall være WorkingMom! Små delmål er absolutt det beste.

Jeg var kjempeflink hele uka helt til igår da jeg endelig fikk min etterlengtede kjøkkenmaskin (har ønsket meg en i over 2år) og måtte bare bake rosinboller. Endte jo selvfølgelig med å spise 5 av de (kremt) men gode var de!

Godteri, brus, sjokolade o.l smaker verre og verre og lenger du går uten har jeg funnet ut. Jeg drikker veldig sjelden brus så de få gangene jeg drikker det så syns jeg det smaker dritt. Jeg var jo sjokoholiker før men da jeg startet med å gå ned i vekt så droppet jeg det meste av sjokoladen. Før så kunne jeg spise en hel 250g plate på 2 minutter, nå så kan jeg bruke 4 dager! Det smaker ikke helt det samme! Men bra er jo det, trenger ikke alle de unødvendige kaloriene i det dagligdagse liv :)

Sant det, vi trenger ikke de kaloriene! Er hodet som TROR at kroppen vil ha det, men har bare et litt vel overtak på kroppen noen ganger :P Kroppen vil helst slippe den dritten, selv om det som flest smaker herligt!;-)

I dag sleit jeg litt etter middag, blir så fyken da! Og spesielt etter fisk! Men, gubben slang en 70% bit med skjoko til meg, så det redda meg litt der, he he.

Ellers har jeg vært på den ukentlige gåturen med naboen. Eller, vi skulle egentlig jogge litt isdag ( vi pleier å gå), men da hun kom inn i gangen her ville hun helst bare gå. Hadde spist ferdig mat(noe magen hennes reagerer på), så vi startet med å gå fort. Etter 1,5 km begynte vi å småløpe, så gikk vi rask oppoverbakke. To LANGE oppoverbakke før vi jogget litt. Svetten silet plutselig konkurrerte vi oppover en liten bakke igjen. Herlighet, så gøy! Skal nevnes at naboen er 15 år eldre enn meg og røyker, men er spretten og lett som bare det. He he :)

Kom hjem etter 1 time og tok 10 min styrke. Skal prøve å få til flere 10-minutters per uke. Må stramme opp litt.

Dette var en god tur ja, og gøy når det ble så på sparket med alle bakker og løp :)

Ingen tuta, heldigvis...! Hehe

I morgen er det leksekveld, men tar litt styrke.

Hvordan har mandagen vært for dere?:)

Ps: kosa meg godt i helga. Fredagen var jeg uten ekstra snop og kalorier, men lørdag besøkte jeg og familien den nye retro isbaren i byen og jeg hadde bestemt meg for å spise hva jeg ville denne dagen.(Hadde ikke spist snop på en uke..!:) På kvelden var jeg på bursdagsfest og drakk 1,5 flaske vin og saltstenger. Jadda.. Skulle kose meg da.

Men det teite er alt dagen derpå vettu, da er man jo så fysen! S ble det et kakestykke da jeg hørte dattera mi synge i kirken, coockie fra butikken samp popcorn og en Ego sjokolade på kvelden... :/ Uff.. En ekstra dag med utskeielser jeg ikke hadde planlagt.. Uff. Har spist bra i dag, og har fortsatt håp om - 500 gram på fredag (65,9 kg). DA skal jeg hoppe av glede!:-)

God natt, nå er det kvelden her. Snakkes :)

Annonse

Skal skjerpe skrivefeila mine, går unna på tastaturet her serru ;) Håper det er forståelig fordet da :)

Og der skulle så ferdigmat, ikke ferdig mat. Det er to ulike ting ;)

Hei jenter :) Jeg ble drukket ut i helga og er enda ikke i form. Det er min egen feil og jeg visste at om jeg ble så full så ville jeg være dårlig langt utover i denne uka. De hentet meg i 8.30 tiden og jeg fikk utdelt smirnoff ice med en gang :P Det var en flott dag med mange kjekke minner og grugleder meg til å se bildene :)

Spiste ikke noe gale på lørdag, men drakk vel kcal for 3-4 uker :o Spiste ikke godteri eller chips siden jeg blir dårlig av for masse søtt og tenkte at det ikke var lurt å blande det med alkohol.

Søndag var verre. Var nokså fyllesyk og ble litt sjokolade, skittels, vingummi, lagde lapper og spiste litt is på kvelden. Igår var ikke bedre. Våknet syk (begynte å brygge på noe fredags kveld). Spiste crusli frokostblanding jeg hadde kjøpt i Danmark sist helg, med sjokoladebiter i.. Var på mc og la i meg en svæær meny og en sjokoladeshake. Pølse i brød til middag siden vi egentlig skulle på avslutning på barneidretten og grille, men minsten var ikke helt i form stakkar. På kvelden ble det litt vingummi også og et par skittels igjen. Idag skal jeg ha barneselskap for dattera mi og da blir det også pølser til middag. Er ikke så glad i pølser så alternativt 1-2 skiver i steden. Skal prøve å holde meg unna alt for masse utskeielser idag, men blir god frokost for orker ikke ha selskap når jeg er sulten og gretten.

På fredag skal vi ha selskap for familien, så håper jeg er kvitt søtsuget til da :P

Hvordan kom dere på å flytte til Texas?? :)

Uff, disse helgene er tøffe altså, men jeg kan liksom ikke ha så dårlig samvittighet heller synes jeg. Vi lever nå bare en gang og skal kose oss litt også, om det tar dobbelt så lang tid å gå ned i vekt pga helgekosen så får det heller det...

Jeg har spist både potetgull, smågodt, sjokolade og is i helgen, men problemet er mengden av det ;)

Småspiste bare tull hele søndagen og DET er jeg nødt til å slutte med. At man har litt tv-kos på lørdagskvelden er greit, men ikke at man handler inn så mye snop at man kan leve på det hele søndagen også... Vi er jo mange så det blir fort handlet litt snop til helga, men ingen av de andre her i huset spiser noe mengder av det så da faller alle restene på meg (for et lodd i livet, å spise godterirestene til hele familien, haha).

Nå er målet neste helg å rett og slett handle mindre snop, vi trenger ikke rester på søndag!

Gårsdagen gikk ganske greit, og nå skal jeg ut og gå en liten tur i det fine været etter at jeg har levert de minste i barnehagen tenkte jeg.

Så artig med utdrikningslag Moota, er det en dag man ikke trenger tenke flytende kalorier må det være en av de, koselig at du hadde en fin og minnerik dag! Har ikke fått skrevet så mye her sist uke, søster`n feira bursdag lørdag og i går ble min eldste datter 2 år så det har vært litt å styre med for mor! Ble både wienerpølser, gulrotkake og sjokoladekake igår men havnet ikke så langt over mine tilmålte 1636 kalorier på vektklubb, det er stor hjelp for meg å registrere matinntak, enklere å ta bedre valg og begrense seg, kanskje spesielt med drikke. Har bare drukket litt ferskpresset juice og ingen sukkerholdug brus sist uke.

Har ikke fått trent noe denne uka pga innkjøp til fester, vasking av hus (blir litt svett med 170 kvm da!) men allikevel gått ned 1,8 kilo, det er inspirerende. Totalt 4 kilo siden påske - ikke fantastisk, men klarer jeg 4 kilo per måned skal jeg nå målet innen 20. juli!

2/4: 99,4 kilo

9/4: 97,6 kilo

16/4: 96,6 kg

23/4: 97,5 kg

30/4: 97,2 kg

7/5: 95,4 kg

Nå er kjøleskapet fullt av kakerester, brus etc. Det blir ikke enkelt å stå imot, men får prøve å kose meg i små posjoner, ikke de enorme mengdene jeg har dyttet i meg tidligere, spiste helt automatisk, opptil 4 kakestykker på rappen, huff! Bør vel komme meg ut i sola, må bare mate babyen først, men hun sover.... Jaja, sånn er dagene i permisjon! :)

Idag har jeg våknet syk (gjorde det igår og, og syk, men fyllesyk på søndag). Leverte minste i bhg, samboeren tok med eldste før han for til kiropraktoren og så i skogen på jobb.

Satt på klesvask, hvilte på sofaen. Våknet og gikk på do og skulle sette på en ny maskin, i 2. etasje. Måtte forte meg inn på soverommet og kaste meg i senga. Trodde jeg skulle svime av. Lå en stund. Prøvde igjen, fikk satt på maskin og komt meg ned igjen. Hvilte i et par timer til. Lagde muffins, mer klesvask + bretting av masse klær, støvsugt, ryddet, hørt eldste i leksene og satt meg nå på raua i stolen min. Gleder meg til kl.19.15. Selskapet til eldste slutter kl.19 og jeg krysser bare fingrene for at jeg ikke svimer av mens det er 8 jenter her, noen mer høflige enn andre. Kjekt for eldste, men ikke det jeg ønsket for dattera mi når vi valgte å få barn. ME suuuger!!!!!

Får gi en tilbakemelding om hvordan det gikk, og håper jeg skrev rett tidspunkt på alle lappene :P

Uff, får håpe selskapet gikk greit Moota, det er virkelig en drittsykdom vi har klart å pådra oss! Noen dager er verre enn andre og det er så kjipt med dårlige dager når det er planlagt ting...

Jeg har vært på shopping i dag, skulle ha en cardigan til 17.mai tenkte jeg, men herlighet så mange fine sommerklær overalt. Har så lyst til å handle, men ikke i størrelse hest, så jeg bare tittet i dag og samlet motivasjon til videre slanking ;)

Har hatt et greit inntak i dag tror jeg, og nå blir det en Skyr med rips og vanilje til Grottenveien, er egentlig ikke så glad i disse Skyr'ene, men den med rips er god.

Anonym poster: 87e79ad4109766a3fae6a2bbc2854ec1

Uff, får håpe selskapet gikk greit Moota, det er virkelig en drittsykdom vi har klart å pådra oss! Noen dager er verre enn andre og det er så kjipt med dårlige dager når det er planlagt ting...

Jeg har vært på shopping i dag, skulle ha en cardigan til 17.mai tenkte jeg, men herlighet så mange fine sommerklær overalt. Har så lyst til å handle, men ikke i størrelse hest, så jeg bare tittet i dag og samlet motivasjon til videre slanking ;)

Har hatt et greit inntak i dag tror jeg, og nå blir det en Skyr med rips og vanilje til Grottenveien, er egentlig ikke så glad i disse Skyr'ene, men den med rips er god.

Anonym poster: 87e79ad4109766a3fae6a2bbc2854ec1

Oi, det var da overhodet ikke meningen å være anomym...

Annonse

Selskapet gikk greit. Bedre enn sist gang klassevenninne hennes var her..

Nå har jeg lagt barna og slengt meg på sofaen. Har flere travle uker foran meg nå :(

Er skikkelig sliten nå.

Litt opp og litt ned igjen. Ser jeg kanskje 71 tallet igjen neste uke? Spiste lunch ute igår i finværet og mens de andre slurpet i seg spaghetti (nam nam favoritten min) hadde jeg en cesar salat med grillet kyllingfilet. Jeg klarte bare spise halvparten før jeg var så mett at jeg kunne rullet hjem. Stolt av meg selv!

25.03: 75.0

03.04: 73.1

09.04: 72.5

14.04: 71.6

24.04: 71.8

30.04: 72.6

07.05: 72.2

WorkingMom: Så flink du er som går og jogger! Eneste joggeturen jeg får meg er når jeg må løpe etter 3åringen min haha. Og ikke fortvil over utskeielsene i helgen. Det var 2 dager utav 7 så du har resten å være "flink" på :) Men nå ser jeg jo at det er onsdag så du har bare 2 dager igjen :P

Moota: Så gøy med utdrikningslag og så bra at selskapet gikk greit! Veldig dritt at en fin kveld ute skal forfølge deg så lenge. Jeg syns synd på meg selv dagen derpå, men etter et par timer på sofaen så er jeg som regel bra igjen så kan ikke sette meg inn i hvordan du har det. Sender en godklem over og håper at sofaen din tar godt vare på deg :)

Vi havnet i Texas fordi mannen ble headhuntet av et amerikansk firma for et par år siden så vi tenkte skitt au, pakket sakene og dro. Jenta vår var ikke engang 2år gammel så det var ikke noe problem å dra følte vi. Nå er hun snart 4år og starter på skolen til neste år så nå MÅ vi slå oss til ro et sted :)

Håpetblevirkelighet: Wow, 1.8kg! Det er jo supert!! Gratulerer med 2åring i hus :) Jeg hadde nok ikke klart å hatt kaker i kjøleskapet og så latt være å spise dem. Du har nok mer viljestyrke enn det jeg har :D Jeg hadde sittet med trynet nedi kakene 2 på natta slik at ingen så meg haha

FireSmåtroll: Nå måtte jeg le; "størrelse hest" :D Jeg gidder ikke handle klær jeg heller. Har satt meg som mål å se 69 tallet på vekta før jeg kjøper noe nytt. Det er ikke mange kiloene unna på papiret, men virkeligheten er jo noe helt annet har jeg funnet ut ;)

Happy Onsdag folkens!

Det var tøft gjort Peppa Pig :D

Jeg er sliten enda, tror jeg gir opp drikkekarrieren min :P

Jeg går i alle fall ikke ned i vekt så jeg vet nesten ikke hva jeg gjør her inne.. Jeg kan ikke bare sette meg på sykkelen og sykle bort alle kaloriene fra utdrikningslaget eller svømme et par tusen meter hver dag. Jeg blir gal!! Kommer aldri til å bli slank å fin :(

Joda Moota, du må ikke gi opp!

Det er klart det er vanskelig for oss å gå ned, vi er vant til å spise så mye vi vil også har vi fått en så stillesittende livsstil at vi ikke trenger nesten noen kalorier lenger, det er en vanskelig omstilling.

Men det er mulig altså, vi må bare venne oss til at så mye vi sitter rolig har vi en forbrenning som en mus og trenger ikke mer mat enn en mus heller.

Får si som de sier på Grethe Roede, trening fjerner gram fra kroppen, kosthold fjerner kilo! De sier jo at slanking er 70-80% kosthold og bare 20-30% trening. Om vi ikke blir noen magre sylfider i str 36 skal vi da klare bli normalvektige ihvertfall!

Hei igjen dere!

Takk, jeg liker å bevege meg ute, så da er det veldig greit å ta på seg joggeskoa å ta seg en tur:)

Har ikke tent siden mandag, tirsdag var det leksekveld og i går stod jeg på kjøkkenet i over 5 (!) timer for å forberede bursdagen til mannen. Iskake, smoothieis til barna, snurrings og middag til 12. Så i går ble det ikke noe trim, var full av altfor mye mat og kaker kl 20.. Kjøpte meg en Nero( ja, gale meg!) og Woman til lunsj ( etter 2 skiver og eple da) mellom all matlagingen. Til middag ble det en posjon hot kyllingsuppe og focaccia, deretter iskake og bær før det ble inntatt en snurrings og litt gulrotkake. Og popcorn på kvelden... Så vekta i morra er det garantert ikke noe å skryte av!

Jeg har vært så flink densisteuka(utenom lørdag og søndag da:P ), men jeg står likevel stille. Målet var jo 65,9 i morra, men jeg veide jo en kilo mer enn det nå til morran:/ hadde jo bursdag her i går da, men... Uff. Er så kjedelig!

Gikk på Grete Roede Express kurs i høst og på 4uker gikk jeg ned 3,5 kg på 4 uker. Har aldri vært så flink! Det var Vikings som var litt kjipt, så skled ut etter de 4 ukene. Men har bestemt meg for å tenke litt på det konseptet igjen i middagene, masse gode middager for hele familien! Så får vi se;)

Håndballtrening i kveld, men er blitt rimelig forkjøla så får se.

Moota: ikke gi opp!! Vi har alle down-perioder. Bare man er bevisst på de "feila" man gjør, er det lettere å gjøre noe med det. Det hjelper meg veldig bare det å vite at jeg skal rapportere inn til dere :) Motivasjon!

Kommer tilbake i morra med vekt.

Ha en fin Kristihimmelfartsdag!

Ja, da er det fredag igjen da, og min veiedag.

Det var en litt skuffende affære, for der var det ikke skjedd noe som helst.

79,9 kg, det er faktisk noen gram opp siden forrige fredag det :(

Synes jeg har vært ganske flink denne uken også, så hadde faktisk trodde det skulle skje noe med vekten...

Menmen, sånn er det nå engang, jeg er ihvertfall under 80, får velge å fokusere på det. Neste uke blir tøff, med to bursdagsselskaper i familien + 17.mai, så det blir en vanskelig slankeuke, men jeg får holde fokus og satse på at det løsner litt.

Ha en god helg jenter!

I dag er den store veiedager for meg også, gitt..

Etter onsdagens store utskeielser, samt sjokolade' brownies og pottis (!!) i går, trodde jeg at jeg hadde gått opp MASSE! Men det var " bare"400 gram.. Er jo ei kjøttdeigpakke det, men trodde det skulle være enda verre og over 67 kg.

Startvekt: 67,6 kg ( mål 62,5 kg).

Uke 1: 66,4 kg (-1,2kg)

Uke 2: 66,8 kg (+0,4 kg)

Håper på 700 gram ned til neste fredag, 66,1. Har skrevet opp noen smakfulle Grete Roede oppskrifter til uka ;-) Får håpe det hjelper litt, samt NUll utskeielser og et par dager trim. Har begynt å legge til litt mer styrke innimellom, bare 8-10 min på stuegulvet foran tv. Skal prøve å gjøre det noen ganger i uka :)

Flere som har veid seg i dag?:)

God helg!!

Jeg er så dårlig nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Jeg har hatt en tøff uke etter utdrikningslaget mitt sist helg og jeg har ikke mer å gå på. I går måtte jeg ty til paralgin forte for å klare å komme meg gjennom alt av husarbeid, baking og klargjøring før selskapet til storesøster. Jeg er tom for energi og totalt ødelagt. Passer derfor litt dårlig at samboeren i morges ble hentet til sitt utdrikningslag, så er jeg alene med barna. Jeg har lovet dem lasagne i kveld, men usikker på om jeg klarer å holde det løftet siden jeg er helt ødelagt og lenket til stol, sofa eller seng.. Jeg har heller ikke klart å holde meg til noka. Har problemer med svimmelhet og føler jeg skal svime av ved den minste anstrengelse når jeg får så lite energi. Kroppen trenger mer for å klare å holde seg oppe. Prøver igjen på mandag når jeg alene hele dagen og kan ligge på sofaen fra jeg har levert barna til de kommer hjem igjen. Håper hold-in trusa gjør jobben, ellers kommer jeg til å slite med brudekjolen.. Hadde ikke sett det for 1 år siden :P

Uff, du må ta vare på deg selv Moota, ingen tjener noe som helst på at du går helt i kjelleren!

Jeg skjønner ikke hvordan du har orket Noka i det hele tatt jeg, når man er svimmel, uvel og lav på energi i utgangspunktet må det jo være grusomt å gå på en slik lavkalorikur i tillegg? Jeg er på dårlige dager helt avhengig av sukker og raske karbohydrater, det føles jo som man er i ferd med å få "føling", at blodsukkeret er veldig lavt (selv om det er ME'en som lurer meg og er den egentlige grunnen til at jeg er svimmel og uvel). Må liksom bare ha det sukkerkicket....

Senk lista for husarbeid og andre unødvendigheter og samle krefter til bryllupet ditt, det skal bli en minnerik og fantastisk dag, uavhengig av de siste kiloene du strever med.

Ungene tar ikke skade av å få lasagne fra frysedisken, Fjordland e.l. en gang, eller ring å bestill en pizza så blir de sikkert fornøyd. Slapp av og kos deg i kveld!

Hilsen ei anna ei som også måtte ty til reseptbelagte smertestillende for å orke lage middag til ungene i går...

Klem.

Ja det er akkurat slik jeg føler det også. Og ja det er grusomt! Noen ganger blir jeg så hol på mat og sukker at jeg synes det er skummelt!! :o Men jeg har klart det fordi om for ønsket om å være flott den dagen er så høyt :(

Vi bor for langt borte på landet til at jeg kan bestille noe som helst. Tør ikke kjøre noen plass heller i dag, så vi får lage noe av det vi har :P Tipper det går seg til etter en hel dag i sofaen og godstolen bortsett fra å sette på litt klesvask.

Jeg er så kontrollfreak at jeg sliter med å la være å gjøre ting. Det er heller ikke lett når samboeren pendler og er borte 5-10 dager i slengen. Da kan han ikke følge barna på aktiviteter eller gjøre andre ærender som må tas.

Alt faller på meg. Jeg forstår at jeg må bremse nå om jeg ikke vil måtte høre om 17.mai toget fra barna og se bilder og gå å legge meg etter vielsen i kirka.

Jeg har hatt en periode nå hvor smellene har vært så korte at jeg har lurt på om jeg blir sakte bedre, men den gang ei. Nå vil jeg bare spise og sove :o

Tar du smertestillende til vanlig? Kan være jeg har spurt før.. men du forstår vel problemstillingen der?? :P

Klem :)

Huff da moota, håper du kom deg gjennom gårsdagen sånn nogenlunde og at barna tok til takke med noe som ikke tok mamma så mye tid og krefter å lage. Jeg har vært sliten etter styr og ordnings til 2 stykk bursdagsselskaper så kan bare tenke meg hvor tøft det er å ha ME med barn i hus. Prøver å si til meg selv at jeg ikke skal bli sånn mamma som skal rekke ALT og stresse gjennom livet, men ser for meg at når jentene blir større (bare 2 år + 6 mnder nå) er det ikke bare enkelt å sette på bremsene.

Når det gjelder kaloritelling og trening har jeg gått på en skikkelig smell denne uka, ikke tid til trening pga bursdagsselskaper og barseltreff, og viljestyrken var ikke sterk nok til å motstå kakerester i kjøleskapet, godterier på bordet mm. Må bare sette en strek, ta den vekta som har kommet på igjen og se fremover, prøve å ikke bli helt motløs selv om denne uka ikke gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...