Gå til innhold

-Stakkars mennene deres...


Anbefalte innlegg

Skrevet

HI, hva syns du om dette da?

Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv.

 

Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex.

 

Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre.

 

Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9

 

Nei, du vet, det er jo mye viktigere å ha sex enn å ta hensyn til babyen. Om man mister ungen er jo ikke så farlig, bare mannen får sexen sin..

 

Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63

 

 

Nå får du fanken meg gi deg! er du 10 år eller? skaff deg hjelp

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, hva med de menn som ikke vil ha sex med dama si når hun er gravid?

 

Er det ikke synd på dama da, og "plikter" ikke han å gi henne den sexen hun vil ha?

 

Eller er det bare mannfolka vi skal ta hensyn til?

 

Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63

 

 

Nei, da syns jeg det er synd på dama ja. Det bør gå begge veier. vet det ikke akkurat fremkommer av hovedinlegget mitt, men jeg tok kun for meg den ene veien.

 

Men ja, HELT klart bør mannen vise akkurat samme hensyn for oss som vi må for dem.

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

Skrevet

Hehe... Må le av hele innlegget gitt smile.png Her gikk det nesten tre måneder fordi jeg ikke hadde prevensjon og mannen nekta å bruke komdom. Ikke snakk om flere unger så han måtte da fint vente den tiden det tok gitt og at jeg slett psykologisk etter fødselen.

 

Han respekterte det, men så klart det var vanskelig. Han la ikke skjul på det, men sex er noe vi har fordi begge vil (ikke som ei hore, HI som sprer beina selv om hun ikke vil).

 

Hadde ikke orka å at et sånt ekteskap gitt....

 

Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b

 

 

Altså som du insinuerer, så har du vært ei hore. det betyr ikke at jeg er det ;) jeg har det godt med mannen min, og det er det. ;)

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

 

Hore jeg? Sprer ikke beina mot min vilje. Så ser ikke den gitt wink.png Hadde ikke orka det. Er jo null respekt fra begges side, siden dere har sex når den ene ikke vil.

 

Godt vi alle er ulike sier jeg. Du er fornøyd med ditt og jeg fornøyd med mitt. Her nyter vi sexen sammen som et gift par frivelig wink.png

 

Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b

 

Du bør ordlegge deg litt anderledes om du forventer å bli tatt seriøst. Slutt med den gjennomsiktige hersketeknikken din, det blir bare for dumt.

 

Jeg har mye sex, fordi jeg vil ha mye sex. Og av og til hvis jeg ikke orker, så forsøker jeg, og da oppdager man jo faktisk at man har lyst likevel. Du burde prøve, så kanskje mannen din blir glad :)

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

Skrevet

Jeg spør igjen;

 

Hva der mannen ikke vil ha sex på flere mnd i graviditeten? Er det like synd på dama da, som vil? Eller er det bare menn det er synd på? Og er det bare damer som er pliktig til å gjøre slik mannen vil, mens mannen slipper unna med det meste?

 

Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63

 

Signerer! Så mye fokus på det at menn må da få slippe å ha sex med de gravide hvalene sine stakkars.

 

Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6

 

 

Av ren nysgjerrighet spør jeg deg; Hvor mange er det som mener at det er GREIT at en mann ikke vil ha sex med sin gravide hval?

-Jeg har nemlig aldri hørt noen si at det er greit at den gravide blir oversett i 9 mnd'er!

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

Skrevet

Jeg spør igjen;

 

Hva der mannen ikke vil ha sex på flere mnd i graviditeten? Er det like synd på dama da, som vil? Eller er det bare menn det er synd på? Og er det bare damer som er pliktig til å gjøre slik mannen vil, mens mannen slipper unna med det meste?

 

Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63

 

Signerer! Så mye fokus på det at menn må da få slippe å ha sex med de gravide hvalene sine stakkars.

 

Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6

 

 

Av ren nysgjerrighet spør jeg deg; Hvor mange er det som mener at det er GREIT at en mann ikke vil ha sex med sin gravide hval?

-Jeg har nemlig aldri hørt noen si at det er greit at den gravide blir oversett i 9 mnd'er!

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

 

Her på forumet har flesteparten et syn på at mange menn mister sexlyst for sine gravide damer, av forskjellige årsaker, og at kvinnene må da respektere det.

 

Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6

Skrevet

troll tjoholl :-)

 

Både jeg og min mann var helt pannekakeslitne etter nummer en og hver gang vi prøvde å ha sex så skrek jeg høyt av smerte (noe mannen min ikke tenner på). Så her var det 4 mnd etter eldstemann og det var intet problem.

 

Jeg elsker sex og det gjør min mann også, men det finnes en haug med andre ting her i livet som er minst like viktige.

 

Sex er heller ikke en plikt, men noe lystfylt fra begges sider.

Skrevet

Hehe... Må le av hele innlegget gitt smile.png Her gikk det nesten tre måneder fordi jeg ikke hadde prevensjon og mannen nekta å bruke komdom. Ikke snakk om flere unger så han måtte da fint vente den tiden det tok gitt og at jeg slett psykologisk etter fødselen.

 

Han respekterte det, men så klart det var vanskelig. Han la ikke skjul på det, men sex er noe vi har fordi begge vil (ikke som ei hore, HI som sprer beina selv om hun ikke vil).

 

Hadde ikke orka å at et sånt ekteskap gitt....

 

Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b

 

 

Altså som du insinuerer, så har du vært ei hore. det betyr ikke at jeg er det ;) jeg har det godt med mannen min, og det er det. ;)

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

 

Hore jeg? Sprer ikke beina mot min vilje. Så ser ikke den gitt wink.png Hadde ikke orka det. Er jo null respekt fra begges side, siden dere har sex når den ene ikke vil.

 

Godt vi alle er ulike sier jeg. Du er fornøyd med ditt og jeg fornøyd med mitt. Her nyter vi sexen sammen som et gift par frivelig wink.png

 

Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b

 

Du bør ordlegge deg litt anderledes om du forventer å bli tatt seriøst. Slutt med den gjennomsiktige hersketeknikken din, det blir bare for dumt.

 

Jeg har mye sex, fordi jeg vil ha mye sex. Og av og til hvis jeg ikke orker, så forsøker jeg, og da oppdager man jo faktisk at man har lyst likevel. Du burde prøve, så kanskje mannen din blir glad :)

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

 

Som sakt du trives med ditt og jeg med mitt ;) Mannen klager aldri og får mer enn nok ;) Men har jeg ikke lyst er det helt greit gitt... Å ha sex imot min vilje har jeg ikke (mange som sikkert får lyst etterhvert) for har blitt voldtatt. Så nei, lenge leve respekt for hverandre. Ingen presses til noe og ingen klager :)

 

Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b

Skrevet

Dette handler ikke om overgrep eller lignende. Nå føler jeg du legger ord i munnen min, og forteller meg at jeg har tatt din grunn, på lik linje som andres, de som er for trøtte, med kronisk vondt i viljen osv.

Lei for at du har opplevd det. Selv har jeg også det, både fra nær slekt (man kommer vel ikke nermere) og av ukjente (overfallsvoldtekt), og vet at ting kan være vanskelig.

 

Det er ikke snakk om å ha sex når man ikke vil, det er snakk om å ikke bruke unnskyldninger for å slippe. Regner med at du og mannen din har snakket om dette, og at dersom du ikke gjengjelder lysten en kveld, så kan det ligge noe alvorlig til grunne for det.

 

Det er dere som har gjort dette om til at man skal ha sex når man ikke vil, det er jo ikke det hovedinlegget mitt går ut på i det heletatt, men som sagt, at det er altfor mange som bruker unnskyldninger.

 

Etter voldtekt og andre ting av samme sort, så gjelder jo tillit til partneren. Også er evnen til å skille partneren fra gjerningsmann gull verdt. Men man må kanskje ha hjelp for det, hvem vet. ingen fasit på det.

 

Du må seriøst slutte med den blunkinga, det er distraherende, og veldig vanskelig å ta deg seriøst, når du bruker 2 blunkefjes i samme setning som innholder det du nettopp fortalte.

Bare et friendly råd.

 

Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...