Iiiiik Skrevet 8. januar 2013 #101 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Og du bekrefter poenget mitt. Du mener at det er et minstemål for frekvens og du mener den er felles for alle. At alle skal ha en viss mengde lyst, ellers er det noe galt med dem.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #102 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du kan jammen det med å lese mellom linjene - bare dumt at du som regel bommer med antagelsene dine. Du har bestemt deg for hva som er rett og leser alle svar ut fra det. Hvor har du fått denne grensen på 8 uker fra egentlig? Før 8 uker er gått er det ok å ikke orke eller ha lyst, men etter de magiske ukene blir det plutselig synd på mannen?? Det er fanken meg helt vanvittig at dere har hengt dere oppi det 8-tallet!?? -ÅTTE UKER er et EKSEMPEL på en periode som strekker seg over TID, der man IKKE GIDDER/HAR LYST- Mulig det er rart. en ting som ikke er nytt, eller rart, er hvordan majoriteten av dibere her inne, rett og slett ikke gidder å tilfresstille samlivet sitt. Det er mitt syn. Og jeg kommer alltid til å mene det. Det at andre trekker inn sykdom/rift/osv inn i dette, er noe dere selv får stå for. Det står det ingenting om i hovedinlegget, og jeg har sagt i andre innlegg her at det selvsagt ikke dreier seg om dem. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #103 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du kan jammen det med å lese mellom linjene - bare dumt at du som regel bommer med antagelsene dine. Du har bestemt deg for hva som er rett og leser alle svar ut fra det. Hvor har du fått denne grensen på 8 uker fra egentlig? Før 8 uker er gått er det ok å ikke orke eller ha lyst, men etter de magiske ukene blir det plutselig synd på mannen?? Det er fanken meg helt vanvittig at dere har hengt dere oppi det 8-tallet!?? -ÅTTE UKER er et EKSEMPEL på en periode som strekker seg over TID, der man IKKE GIDDER/HAR LYST- Mulig det er rart. en ting som ikke er nytt, eller rart, er hvordan majoriteten av dibere her inne, rett og slett ikke gidder å tilfresstille samlivet sitt. Det er mitt syn. Og jeg kommer alltid til å mene det. Det at andre trekker inn sykdom/rift/osv inn i dette, er noe dere selv får stå for. Det står det ingenting om i hovedinlegget, og jeg har sagt i andre innlegg her at det selvsagt ikke dreier seg om dem. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Jeg tilfredsstiller samlivet mitt ved å ikke ha sex når jeg ikke har lyst. Som når jeg har født. Hvis jeg hadde presset meg til å ha sex uten å ha lyst til det, så hadde minst ett av to skjedd: 1: jeg hadde mistet sexlysten på generell basis 2: mannen min ville ha mistet respekt for meg You do the math. Anonym poster: b6f35165c0a402d9bc233ece585389dc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #104 Skrevet 8. januar 2013 Jeg kastet opp og var dårlig hele svangerskapet, tålte ikke en eneste lukt. Hadde ikke sex på 8 mnd. Så fikk jeg totalruptur og måtte sy i 2 timer. Hadde ikke sex før 10 uker etter fødsel. Huff, hva er det jeg har utsatt mannen min for? Han skulle fått seg en elskerinne mens alt stod på. Sex betyr jo alt! Anonym poster: 3e6630bd24b94c44dd19817644e251e7
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 8. januar 2013 #105 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du kan jammen det med å lese mellom linjene - bare dumt at du som regel bommer med antagelsene dine. Du har bestemt deg for hva som er rett og leser alle svar ut fra det. Hvor har du fått denne grensen på 8 uker fra egentlig? Før 8 uker er gått er det ok å ikke orke eller ha lyst, men etter de magiske ukene blir det plutselig synd på mannen?? Det er fanken meg helt vanvittig at dere har hengt dere oppi det 8-tallet!?? -ÅTTE UKER er et EKSEMPEL på en periode som strekker seg over TID, der man IKKE GIDDER/HAR LYST- Mulig det er rart. en ting som ikke er nytt, eller rart, er hvordan majoriteten av dibere her inne, rett og slett ikke gidder å tilfresstille samlivet sitt. Det er mitt syn. Og jeg kommer alltid til å mene det. Det at andre trekker inn sykdom/rift/osv inn i dette, er noe dere selv får stå for. Det står det ingenting om i hovedinlegget, og jeg har sagt i andre innlegg her at det selvsagt ikke dreier seg om dem. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men hvorfor er der opp til deg å definere hva som er ok mtp å 'tilfredsstille samlivet'? Du sier med rene ord at selv om mannen i forholdet har forståelse for at sex er nedprioritert en stund, så snakker de ikke sant - fordi det i ditt forhold er helt nødvendig med et aktivt sexliv for at dere skal ha det bra. Du skjønner ikke at andre kan ha andre preferanser og blir faktisk provosert over andres sexliv! Hvor rart er ikke det... Men nå kjenner jeg at jeg er lei av å snakke til døve ører - i din verden har du den eneste hele og fulle sannhet og du vil ikke ta til deg andres synspunkt. Så jeg takker for meg i denne diskusjonen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #106 Skrevet 8. januar 2013 Tuller du HI? Er 8 uker lenge:P Heller mer synd på deg som føler du må tilfredsstille mannen din?? Jeg trodde sex var noe begge skulle føle seg tilfredstillit av:=) Anonym poster: dfbb8a662dd2b50a4250a91fd7c89f0d
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #107 Skrevet 8. januar 2013 Et så dumt innlegg fortjener egentlig ikke svar.. Men likevel bare må jeg. Kanskje du hadde et lett svangerskap og fødsel, men noen har faktisk mye vondt og en j*vlig fødsel. Her måtte mannen pent vente i 6 uker, og selv da var det vondt. Men ja, vi ofrer vel alt for at mannen skal ha det bra? Anonym poster: 63ff6be1abab6b1b77c52c552d51893a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #108 Skrevet 8. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #109 Skrevet 8. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9 Nei, du vet, det er jo mye viktigere å ha sex enn å ta hensyn til babyen. Om man mister ungen er jo ikke så farlig, bare mannen får sexen sin.. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #110 Skrevet 8. januar 2013 HI, hva med de menn som ikke vil ha sex med dama si når hun er gravid? Er det ikke synd på dama da, og "plikter" ikke han å gi henne den sexen hun vil ha? Eller er det bare mannfolka vi skal ta hensyn til? Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63
Eeniemeenie Skrevet 8. januar 2013 #111 Skrevet 8. januar 2013 Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Hehe... 6 uker er jo normen for renselse, så er da 8 uker kvalmt lenge synes du? Har bare et barn og da hun ble født ventet vi 6 uker.
eir30 Skrevet 8. januar 2013 #112 Skrevet 8. januar 2013 Om ikke hovedinnlegger har det, håper jeg at de fleste andre kvinnene på dette forumet har et forhold med sin mann, hvor sex ikke er det som betyr alt for at et forhold skal fungere. Min mann måtte pent vente til jeg følte meg klar:)! Han er min beste venn og store kjærlighet, og man vet aldri hva morgendagen bringer. Blir trist på andres vegne hvor mye dem lar sex avgjøre hvor bra et parforhold er. Hva om man blir syk, barna blir syk ..å sex blir et ikke tema. Hvordan skal forholde overleve da, om man ikke har de andre grunnleggende faktorene i orden? Å skyte noen for ikke å ville ha sex på 8 uker er latterlig.. Tenker det er fint jeg, at man har en mann som vet hva respekt er og som vet å sette seg selv i både andre, tredje og fjerde rekke:)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #113 Skrevet 8. januar 2013 Jeg er 27 uker på vei og begynner å få bra med mage. Jeg skulle gjerne hatt sex med mannen min, men han sier at han bare vil ha sex med 1 person i gangen, og liker ikke å ha sex når babyen ligger og sparker i mellom oss. Alle er vi forskjellige. Skulle liksom ikke jeg respektere ønsket hans og tvunget meg på fordi d det er så synd på meg som må avstå? Dette handler om å respektere hverandre. Og når jeg er sår og full av sting og hevelser, så regner jeg med at han respekterer meg og venter til jeg føler at JEG er klar. Det er farlig å generalisere og uttale seg som om alle andre forjolder seg til livet på samme måte som deg. Heldigvis er vi like forskjellige som vi er mange! Anonym poster: 56c07e9abc476929861bb671dbf1c491
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #114 Skrevet 9. januar 2013 Hehe... Må le av hele innlegget gitt Her gikk det nesten tre måneder fordi jeg ikke hadde prevensjon og mannen nekta å bruke komdom. Ikke snakk om flere unger så han måtte da fint vente den tiden det tok gitt og at jeg slett psykologisk etter fødselen. Han respekterte det, men så klart det var vanskelig. Han la ikke skjul på det, men sex er noe vi har fordi begge vil (ikke som ei hore, HI som sprer beina selv om hun ikke vil). Hadde ikke orka å at et sånt ekteskap gitt.... Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b Altså som du insinuerer, så har du vært ei hore. det betyr ikke at jeg er det jeg har det godt med mannen min, og det er det. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Hore jeg? Sprer ikke beina mot min vilje. Så ser ikke den gitt Hadde ikke orka det. Er jo null respekt fra begges side, siden dere har sex når den ene ikke vil. Godt vi alle er ulike sier jeg. Du er fornøyd med ditt og jeg fornøyd med mitt. Her nyter vi sexen sammen som et gift par frivelig Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #115 Skrevet 9. januar 2013 Jeg spør igjen; Hva der mannen ikke vil ha sex på flere mnd i graviditeten? Er det like synd på dama da, som vil? Eller er det bare menn det er synd på? Og er det bare damer som er pliktig til å gjøre slik mannen vil, mens mannen slipper unna med det meste? Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #116 Skrevet 9. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9 Nei, du vet, det er jo mye viktigere å ha sex enn å ta hensyn til babyen. Om man mister ungen er jo ikke så farlig, bare mannen får sexen sin.. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Så voksne mennesker kan kun ha sex ved penetrering? Å ha sex på andre måter er kun for fjortiser?? Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #117 Skrevet 9. januar 2013 Jeg spør igjen; Hva der mannen ikke vil ha sex på flere mnd i graviditeten? Er det like synd på dama da, som vil? Eller er det bare menn det er synd på? Og er det bare damer som er pliktig til å gjøre slik mannen vil, mens mannen slipper unna med det meste? Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Signerer! Så mye fokus på det at menn må da få slippe å ha sex med de gravide hvalene sine stakkars. Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #118 Skrevet 9. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9 Nei, du vet, det er jo mye viktigere å ha sex enn å ta hensyn til babyen. Om man mister ungen er jo ikke så farlig, bare mannen får sexen sin.. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Så voksne mennesker kan kun ha sex ved penetrering? Å ha sex på andre måter er kun for fjortiser?? Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6 Ja, mannen må jo selvsagt tilfredsstilles. Dama er dte ikke så nøye med. Mannfolka først, drit i kvinnene. De får pent innrette seg. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #119 Skrevet 9. januar 2013 Jeg spør igjen; Hva der mannen ikke vil ha sex på flere mnd i graviditeten? Er det like synd på dama da, som vil? Eller er det bare menn det er synd på? Og er det bare damer som er pliktig til å gjøre slik mannen vil, mens mannen slipper unna med det meste? Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Signerer! Så mye fokus på det at menn må da få slippe å ha sex med de gravide hvalene sine stakkars. Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6 Legger merke til at HI konsekvent ikke svarer på dette. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #120 Skrevet 9. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du kan jammen det med å lese mellom linjene - bare dumt at du som regel bommer med antagelsene dine. Du har bestemt deg for hva som er rett og leser alle svar ut fra det. Hvor har du fått denne grensen på 8 uker fra egentlig? Før 8 uker er gått er det ok å ikke orke eller ha lyst, men etter de magiske ukene blir det plutselig synd på mannen?? Det er fanken meg helt vanvittig at dere har hengt dere oppi det 8-tallet!?? -ÅTTE UKER er et EKSEMPEL på en periode som strekker seg over TID, der man IKKE GIDDER/HAR LYST- Mulig det er rart. en ting som ikke er nytt, eller rart, er hvordan majoriteten av dibere her inne, rett og slett ikke gidder å tilfresstille samlivet sitt. Det er mitt syn. Og jeg kommer alltid til å mene det. Det at andre trekker inn sykdom/rift/osv inn i dette, er noe dere selv får stå for. Det står det ingenting om i hovedinlegget, og jeg har sagt i andre innlegg her at det selvsagt ikke dreier seg om dem. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Jeg tilfredsstiller samlivet mitt ved å ikke ha sex når jeg ikke har lyst. Som når jeg har født. Hvis jeg hadde presset meg til å ha sex uten å ha lyst til det, så hadde minst ett av to skjedd: 1: jeg hadde mistet sexlysten på generell basis 2: mannen min ville ha mistet respekt for meg You do the math. Anonym poster: b6f35165c0a402d9bc233ece585389dc Trenger du at jeg løser det regnestykket for deg? Vel her er mitt svar: Deg deg deg deg deg, i det store og det hele så dreier det seg om DEG. så altså, er svaret at mannen din taper, uansett. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #121 Skrevet 9. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9 Nei, du vet, det er jo mye viktigere å ha sex enn å ta hensyn til babyen. Om man mister ungen er jo ikke så farlig, bare mannen får sexen sin.. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Så voksne mennesker kan kun ha sex ved penetrering? Å ha sex på andre måter er kun for fjortiser?? Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6 Ja, mannen må jo selvsagt tilfredsstilles. Dama er dte ikke så nøye med. Mannfolka først, drit i kvinnene. De får pent innrette seg. Anonym poster: 0332570ac3a820b8b2464cdc9b8a1f63 Eh... JEG som kvinne blir ikke tilfredsstilt av penetrering. Hadde mannen hatt problem med penisen som vondt osv i flere måneder, så hadde jeg bedt ham om å hjelpe meg litt slik at jeg ikke går uten orgasme i månedsvis. Ser heller ikke det som et problem andre veien. At jeg kan hjelpe mannen litt hvis jeg er langvarig ute av stand til å ha samleie. Forhold er gi og ta, fra begge parter. Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #122 Skrevet 9. januar 2013 Jeg kastet opp og var dårlig hele svangerskapet, tålte ikke en eneste lukt. Hadde ikke sex på 8 mnd. Så fikk jeg totalruptur og måtte sy i 2 timer. Hadde ikke sex før 10 uker etter fødsel. Huff, hva er det jeg har utsatt mannen min for? Han skulle fått seg en elskerinne mens alt stod på. Sex betyr jo alt! Anonym poster: 3e6630bd24b94c44dd19817644e251e7 Jeg gidder ikke å gjenta mine forklaringer. Det du forteller om faller helt vekk fra det som diskuteres. Istedefor å føle deg truffet og forsvare deg selv, så foreslår jeg at du leser. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #123 Skrevet 9. januar 2013 Tuller du HI? Er 8 uker lenge:P Heller mer synd på deg som føler du må tilfredsstille mannen din?? Jeg trodde sex var noe begge skulle føle seg tilfredstillit av:=) Anonym poster: dfbb8a662dd2b50a4250a91fd7c89f0d Les deg gjennom sidene. Dette gidder jeg ikke gjenta Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #124 Skrevet 9. januar 2013 Om ikke hovedinnlegger har det, håper jeg at de fleste andre kvinnene på dette forumet har et forhold med sin mann, hvor sex ikke er det som betyr alt for at et forhold skal fungere. Min mann måtte pent vente til jeg følte meg klar:)! Han er min beste venn og store kjærlighet, og man vet aldri hva morgendagen bringer. Blir trist på andres vegne hvor mye dem lar sex avgjøre hvor bra et parforhold er. Hva om man blir syk, barna blir syk ..å sex blir et ikke tema. Hvordan skal forholde overleve da, om man ikke har de andre grunnleggende faktorene i orden? Å skyte noen for ikke å ville ha sex på 8 uker er latterlig.. Tenker det er fint jeg, at man har en mann som vet hva respekt er og som vet å sette seg selv i både andre, tredje og fjerde rekke:) De tåpelige sammenligningene du kommer med er helt patetiske. Du burde lese deg gjennom sidene her, så får du svar på akkurat dette. Jeg har det fint i mitt forhold med mannen jeg elsker. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2013 #125 Skrevet 9. januar 2013 HI, hva syns du om dette da? Jeg og mannen kan ikke ha sex nå og frem til barnet er født, har ikke hatt det på nesten 3 måneder, pga store blødninger i svangerskapet, og hvem vet hvordan det blir etter fødsel som ikke er før i april/mai??? For alt jeg vet revner jeg, får sår osv. Det er ikke synd i han, han respekterer og forstår at vi ikke kan ha det og han forstår at det kan gå litt tid etter fødsel før vi kan ha sex. Vi prøver heller å finne på kreative løsninger, hvor vi begge blir tilfredsstillt så lenge det lar seg gjøre. Anonym poster: 7ba71e0abb274883924902d29c4b3df9 les deg gjennom sidene. det du forteller meg her har jeg ikke noe problem med å forstå. Og dessuten, så faller du utenfor igjen, fordi du faktisk gjør NOE selvom dere ikke kan gjøre alt. Dere tilfredsstiller hverandre så langt det går som du selv sier. Og sålenge mannen din opplever det, så er det nok lettere for ham å akseptere at det er vanskelig å gjennomføre et samleie, og at du er oppriktig. Så dere vinner begge på at dere finner alternative løsninger. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå