eliona Skrevet 7. januar 2013 #26 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler.. Ja det er klart det er mest synd på meg, som har flotte barn, en helt nydelig mann, OG et herlig samliv med han på alle måter. Jeg snakker ikke om å gi når som helst, eller gi for og gi. JEg snakker ikke om å tilfredsstille mannen når man selv ikke ønsker. Jeg sier jo at da bør man vre voksen nok til å si at "i dag har jeg rett og slett ikke lyst!". Det er en vesentlig forskjell på det å mene at folk som bruker unnskyldninger for å slippe sex 2-3 mnder etter sødsel er egoistiske, og det å mene at man til enhver tid skal tilfredsstille mannen sin. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ok da må du nesten ta den diskusjonen med dine bekjente/venner som JUGER at de er trøtte og ikke orker, ok ikke er ærlige til å si at de egentlig ikke har LYST.. For du må jo ha dette fra et sted og her er det ingen som har sagt de sa de ikke orket fordi de var slitne når de egentlig ikke hadde lyst..
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. januar 2013 #27 Skrevet 7. januar 2013 (endret) Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Endret 7. januar 2013 av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #28 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler.. Ja det er klart det er mest synd på meg, som har flotte barn, en helt nydelig mann, OG et herlig samliv med han på alle måter. Jeg snakker ikke om å gi når som helst, eller gi for og gi. JEg snakker ikke om å tilfredsstille mannen når man selv ikke ønsker. Jeg sier jo at da bør man vre voksen nok til å si at "i dag har jeg rett og slett ikke lyst!". Det er en vesentlig forskjell på det å mene at folk som bruker unnskyldninger for å slippe sex 2-3 mnder etter sødsel er egoistiske, og det å mene at man til enhver tid skal tilfredsstille mannen sin. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ok da må du nesten ta den diskusjonen med dine bekjente/venner som JUGER at de er trøtte og ikke orker, ok ikke er ærlige til å si at de egentlig ikke har LYST.. For du må jo ha dette fra et sted og her er det ingen som har sagt de sa de ikke orket fordi de var slitne når de egentlig ikke hadde lyst.. Tro meg det har jeg gjort. Har spurt dem helt ærlig. og alle svarer de slik dere gjør her inne Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #29 Skrevet 7. januar 2013 Troll!!! Anonym poster: b538c336a2c11e83a2e0414af0fc92ee
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #30 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
eliona Skrevet 7. januar 2013 #31 Skrevet 7. januar 2013 deree kan si hva dere vil. Det er helt OK at sex ikke er alt og at man må ha så mye mer for å ha et godt samliv i mange mange år. MEN dere kan ikke si at det med all god kommunikasjon, respekt, kjærlighet og omtanke for den andre P_L_U_S_S masse sex, ikke er bedre. Det er ikke nødvendigvis det at mannen min ikke har respekt for meg og ikke klarer å vente til jeg er klar, for det gjør han. Jeg bare respekterer han for mye og har for lyst på han selv, til at jeg gidder å gjøre meg så teit at jeg JUGER om at jeg er trøtt enda. Man slutter ikke å være trøtt etter 8 uker heller, så hvor lenge skal man vente da? Og så mente jeg SÅKLART IKKE de som har skader i underlivet etter fødsel!-Det regnet jeg med at folk forstod. Men syting og mangel på gidd, er så utrolig teit å kamuflere i "jeg er enda sliten".. for sliten vil du være i mye mer enn 8 uker. OG dere uten barn, dere aner jo ikke hvordan dette er. hallo Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Faktisk synes jeg også synd på mannen din nå!! Ja, han er det kjempe synd på tror han er fornøyd jeg. spar trøsten din til mannen din istede. f.eks kan du jo gå å legge deg med han istedefor å forsvare deg selv her Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du, akkurat nå er han på jobb men jeg må kanskje ringe han å tilfredtille han gjennom tlf..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #32 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Akkurat, der har du det. At det skranter. og da syns jeg man skal være så ærlige at man sier det. at man ikke vil. Jeg syns det er bra drøyt for folk som ikke har fått revet underlivet ifiller, og prestere å si at de er for trøtte etter 8 uker. det må jeg få mene. Man er ikke mindre trøtt etter 12 uker f.eks. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #33 Skrevet 7. januar 2013 Små trollunger burde vel ha lagt seg nå? Anonym poster: b400bf536aff3568640701bccd070e89
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #34 Skrevet 7. januar 2013 deree kan si hva dere vil. Det er helt OK at sex ikke er alt og at man må ha så mye mer for å ha et godt samliv i mange mange år. MEN dere kan ikke si at det med all god kommunikasjon, respekt, kjærlighet og omtanke for den andre P_L_U_S_S masse sex, ikke er bedre. Det er ikke nødvendigvis det at mannen min ikke har respekt for meg og ikke klarer å vente til jeg er klar, for det gjør han. Jeg bare respekterer han for mye og har for lyst på han selv, til at jeg gidder å gjøre meg så teit at jeg JUGER om at jeg er trøtt enda. Man slutter ikke å være trøtt etter 8 uker heller, så hvor lenge skal man vente da? Og så mente jeg SÅKLART IKKE de som har skader i underlivet etter fødsel!-Det regnet jeg med at folk forstod. Men syting og mangel på gidd, er så utrolig teit å kamuflere i "jeg er enda sliten".. for sliten vil du være i mye mer enn 8 uker. OG dere uten barn, dere aner jo ikke hvordan dette er. hallo Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Faktisk synes jeg også synd på mannen din nå!! Ja, han er det kjempe synd på tror han er fornøyd jeg. spar trøsten din til mannen din istede. f.eks kan du jo gå å legge deg med han istedefor å forsvare deg selv her Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du, akkurat nå er han på jobb men jeg må kanskje ringe han å tilfredtille han gjennom tlf.. Det syns jeg du skal ! Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
eliona Skrevet 7. januar 2013 #35 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Akkurat, der har du det. At det skranter. og da syns jeg man skal være så ærlige at man sier det. at man ikke vil. Jeg syns det er bra drøyt for folk som ikke har fått revet underlivet ifiller, og prestere å si at de er for trøtte etter 8 uker. det må jeg få mene. Man er ikke mindre trøtt etter 12 uker f.eks. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Er du her enda, HI?? Må du gå å tilfredstille mannen din før han føler seg avvist !!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #36 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler.. Ja det er klart det er mest synd på meg, som har flotte barn, en helt nydelig mann, OG et herlig samliv med han på alle måter. Jeg snakker ikke om å gi når som helst, eller gi for og gi. JEg snakker ikke om å tilfredsstille mannen når man selv ikke ønsker. Jeg sier jo at da bør man vre voksen nok til å si at "i dag har jeg rett og slett ikke lyst!". Det er en vesentlig forskjell på det å mene at folk som bruker unnskyldninger for å slippe sex 2-3 mnder etter sødsel er egoistiske, og det å mene at man til enhver tid skal tilfredsstille mannen sin. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ok da må du nesten ta den diskusjonen med dine bekjente/venner som JUGER at de er trøtte og ikke orker, ok ikke er ærlige til å si at de egentlig ikke har LYST.. For du må jo ha dette fra et sted og her er det ingen som har sagt de sa de ikke orket fordi de var slitne når de egentlig ikke hadde lyst.. Tro meg det har jeg gjort. Har spurt dem helt ærlig. og alle svarer de slik dere gjør her inne Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 De svarer altså at det ikke er noe problem og at de inne lyger for å slippe/ikke gidde å ha sex? Hva er egentlig problemet da du? Det skulle ikke være egne erfaringer du prøver å finne andre som deler med deg da? Ganske merkelig å klare å hisse seg sånn opp over andres sexliv egentlig... Anonym poster: c7e35e72a76626cca3b398076d36a029
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #37 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #38 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler.. Ja det er klart det er mest synd på meg, som har flotte barn, en helt nydelig mann, OG et herlig samliv med han på alle måter. Jeg snakker ikke om å gi når som helst, eller gi for og gi. JEg snakker ikke om å tilfredsstille mannen når man selv ikke ønsker. Jeg sier jo at da bør man vre voksen nok til å si at "i dag har jeg rett og slett ikke lyst!". Det er en vesentlig forskjell på det å mene at folk som bruker unnskyldninger for å slippe sex 2-3 mnder etter sødsel er egoistiske, og det å mene at man til enhver tid skal tilfredsstille mannen sin. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ok da må du nesten ta den diskusjonen med dine bekjente/venner som JUGER at de er trøtte og ikke orker, ok ikke er ærlige til å si at de egentlig ikke har LYST.. For du må jo ha dette fra et sted og her er det ingen som har sagt de sa de ikke orket fordi de var slitne når de egentlig ikke hadde lyst.. Tro meg det har jeg gjort. Har spurt dem helt ærlig. og alle svarer de slik dere gjør her inne Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 De svarer altså at det ikke er noe problem og at de inne lyger for å slippe/ikke gidde å ha sex? Hva er egentlig problemet da du? Det skulle ikke være egne erfaringer du prøver å finne andre som deler med deg da? Ganske merkelig å klare å hisse seg sånn opp over andres sexliv egentlig... Anonym poster: c7e35e72a76626cca3b398076d36a029 Vel hva kan jeg si. Dette engasjerer meg likt som andre ting engasjerer andre. Hisser meg slettest ikke opp, men gir sterkt uttrykk for hva jeg mener. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #39 Skrevet 7. januar 2013 Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Stakkars deg som har så lite mellom øra. Men det er kanskje en slik dame mannen din vil ha? Løpestreng mellom kjøkken og soverom? Her tilfredstiller vi hverandre. Er det behov for pauser i sexlivet så takler vi det fint, UTEN å føle seg avist... Et eksempel. Mannen min hadde et kirurgisk inngrep, jeg kastet meg da ikke over han og forventet full service. Men spurte ganske enkelt, er det fortsatt sårt? På lik linje som han spurte seg for etter fødsel. Anonym poster: 96b25774ec2e1b3afce01065b1e5fee5
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. januar 2013 #40 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Akkurat, der har du det. At det skranter. og da syns jeg man skal være så ærlige at man sier det. at man ikke vil. Jeg syns det er bra drøyt for folk som ikke har fått revet underlivet ifiller, og prestere å si at de er for trøtte etter 8 uker. det må jeg få mene. Man er ikke mindre trøtt etter 12 uker f.eks. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men på hvilket grunnlag kan du si at det er drøyt? Kun basert på egne erfaringer? Og hvem setter grensen for når man ikke bør være trett lenger? Jeg syns egentlig du blir mer og mer rar for hvert svar du gir altså. Alt man skal bry seg om liksom
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #41 Skrevet 7. januar 2013 Enig med mange her, dette innlegget var for dumt!! Det er stor forskjell på folk, noen er klare etter 1 uke, andre etter flere mnd!! Man må jo være klar både fysisk og psykisk!! Og hvorfor akkurat 8 uker? Er det lissom en magisk grense for når man uansett burde være klar?? Hvis man juger for å slippe unna sex, er det vel muligens noe i forholdet som ikke er som det burde... I andre forhold der gjensidig respekt er greia, venter man til man er klar, og da trenger man ikke juge... Rett og slett... Anonym poster: d2ba8b897e0cf38f13b20a8b2c60cbe1
eliona Skrevet 7. januar 2013 #42 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ja enig den greide du fint ;-))) Oppe med ungen???? Også sitter du og svarer alle? Tenk tanken at det er verre at ungene føler seg avvist enn om mannen ikke får sex??? Nå gidder ikke jeg å mate trollet noe mer tror jeg! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #43 Skrevet 7. januar 2013 -tror nok fler av de som har svart i harnisk her i kveld, har følt seg truffet. kanskje dette var et spark i ræva til å slutte å være kjedelig Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #44 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 HEHEHEH, SJARMERENDE MANN DU HAR HI. SOM FÅR SEX OG SOVER SØTT OG DU MÅ VÆRE OPPE MED UNGENE!!! SYNES OGSÅ MEST SYND PÅ DEG JA!!! Anonym poster: a6e6d8a1459076276024cf75b0b41a4d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #45 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ja enig den greide du fint ;-))) Oppe med ungen???? Også sitter du og svarer alle? Tenk tanken at det er verre at ungene føler seg avvist enn om mannen ikke får sex??? Nå gidder ikke jeg å mate trollet noe mer tror jeg! :-) Barnet mitt ligger fint ved siden av meg på sofaen og sover så søtt. Og der sover han fordi han er syk, alvorlig syk, og da vil jeg ikke nekte han det når han en gang våkner og vil ligge der jeg er. elendelig mor jeg er asså . huff og grøss Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #46 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 HEHEHEH, SJARMERENDE MANN DU HAR HI. SOM FÅR SEX OG SOVER SØTT OG DU MÅ VÆRE OPPE MED UNGENE!!! SYNES OGSÅ MEST SYND PÅ DEG JA!!! Anonym poster: a6e6d8a1459076276024cf75b0b41a4d Det var min tur til å være våken, sånn er det bare. Såååå synd det er på meg, når mannen har hatt ansvaret 24/7 i de 3 ukene han var hjemme ifm permisjonen sin. buuuhu Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #47 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Ja enig den greide du fint ;-))) Oppe med ungen???? Også sitter du og svarer alle? Tenk tanken at det er verre at ungene føler seg avvist enn om mannen ikke får sex??? Nå gidder ikke jeg å mate trollet noe mer tror jeg! :-) Barnet mitt ligger fint ved siden av meg på sofaen og sover så søtt. Og der sover han fordi han er syk, alvorlig syk, og da vil jeg ikke nekte han det når han en gang våkner og vil ligge der jeg er. elendelig mor jeg er asså . huff og grøss Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Kunne ikke sagt det bedre selv,søta! Anonym poster: a6e6d8a1459076276024cf75b0b41a4d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #48 Skrevet 7. januar 2013 Han ER tilfreds, med god grunn, og sover ¨nå så søtt. Jeg er våken med en av ungene Nice try Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 HEHEHEH, SJARMERENDE MANN DU HAR HI. SOM FÅR SEX OG SOVER SØTT OG DU MÅ VÆRE OPPE MED UNGENE!!! SYNES OGSÅ MEST SYND PÅ DEG JA!!! Anonym poster: a6e6d8a1459076276024cf75b0b41a4d Forresten, er du like skrikete og ufordragelig mot mannen din? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #49 Skrevet 7. januar 2013 ...hadde barnet mitt vært alvorlig sykt, hadde sex vært det siste jeg tenkte på...men det er nå bare meg da... Anonym poster: d2ba8b897e0cf38f13b20a8b2c60cbe1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #50 Skrevet 7. januar 2013 ...hadde barnet mitt vært alvorlig sykt, hadde sex vært det siste jeg tenkte på...men det er nå bare meg da... Anonym poster: d2ba8b897e0cf38f13b20a8b2c60cbe1 nå har det seg slik at alvorlige sykdommer kan være koniske ikke akutt livstruende. Men kan holdes i sjakk med rett behandling. Skal jeg slutte å leve, være et menneske fordi jeg har et barn som er alvorlig sjukt? Han får den behandlingen han kan få, og mer enn å ta vare på han, og gi han det han trenger kan ikke jeg gjøre. -Sykt å dra diskusjonen til om jeg er en god forelder. -Men for mange hadde det vel bare vært enda en grunn til å slippe sex Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå