Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #76 Skrevet 8. januar 2013 Jeg er glad for at jeg ikke eksisterer kun for å tilfredsstille en mann. I et forhold bør det være gjensidig respekt. Og hvem vil vel ha sex med noen som ikke vil? Uansett om det er vondt etter fødsel eller om det er andre grunner. Og det er mulig og tilfredsstille mannen uten å penetrere. Anonym poster: 7edcbf01e22bb79e3512390c802814ae Tror nok HI snakker om dem som ikke ønsker å tilfredsstille mannen på andre måte heller (noe a la: får ikke jeg, så får ikke du heller), og de damene som ikke ønsker å jobbe med manglende sexlyst. Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6
Iiiiik Skrevet 8. januar 2013 #77 Skrevet 8. januar 2013 Er det en gylden standard for sexlyst? Hvordan er den? Alle skal ha lyst minst hver dag, ellers er de dårlige mennesker? Hvordan henger det sammen mon tro, at alt annet er individuelt og at dette skal være likt for alle? Sjelden jeg sier til matleie mennesker at de MÅ spise og sjelden jeg sier til aktive treningsfolk at de MÅ trene mindre. Folk er forskjellige og forhåpentligvis innretter de livene sine etter det og finner partnere som matcher.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #78 Skrevet 8. januar 2013 Her ville ikke mannen når jeg var høygravid. STAKKARS MEG DA! Så tok det en stund (mange uker) før sex etter fødselen. Var vel ingen av oss som var særlig klar for det, STAKKARS OSS da. Nå for tiden jobber mannen natt og dag og har ikke overskudd til sex hver uke en gang. STAKKARS MEG DA. Eller kan det være mer til et forhold enn bare sex, og er det virkelig synd på den ene parten om den andre holder igjen litt av og til, med god grunn? FOr det å ha presset en firekilos unge ut av høna, ser jeg på som god grunn. Og hvem, i 2013, sier at de er trøtte for å unngå sex? Anonym poster: 92aacce99a51c9c84e853a654efa2fd7
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #79 Skrevet 8. januar 2013 Er det en gylden standard for sexlyst? Hvordan er den? Alle skal ha lyst minst hver dag, ellers er de dårlige mennesker? Hvordan henger det sammen mon tro, at alt annet er individuelt og at dette skal være likt for alle? Sjelden jeg sier til matleie mennesker at de MÅ spise og sjelden jeg sier til aktive treningsfolk at de MÅ trene mindre. Folk er forskjellige og forhåpentligvis innretter de livene sine etter det og finner partnere som matcher. vet ikke hva standarden er, men ihvertfall oftere enn en gang hver 3. måned når man verken har smerter, utfordrende jobb, psykisk belastning eller spesielt krevende hverdag. Når mannen velger dataspill og kompispjatt fremfor sex, da er det ikke fordi han er sliten, lei seg eller trøtt. Anonym poster: e7be0c8fbdb33740fd4231e8957b57c6
Elsker livet Skrevet 8. januar 2013 #80 Skrevet 8. januar 2013 Når man er over de fysisk plagene og blødningene syns jeg man skal legge seg i selen og være med på leken. Når dette er, er individuelt. Be mannen om å ta det rolig de første gangene, evt. tilfredsstill hverandre på andre måter. Jeg syns det er litt rart med de som sier nei fordi de ikke kjenner lysten akkurat der og da. Skal begge ha lysten samtidig uten å jobbe litt for det vil det kanskje aldri bli noe som helst på noen. Men mulig det har med fremgangsmåte når en inviterer til sex.
Vogndilla Skrevet 8. januar 2013 #81 Skrevet 8. januar 2013 Etter min første fødsel presset han seg på etter 14 dager og jeg vred meg i smerte. Han gjorde seg faktisk feridg også..(hadde trøbbel der nede) Etter nr. 2 holdt han seg unna AV EGEN FRI VILJE i 12 uker, livredd for å ødelegge noe, være medvirkende til å lage betennelse ol. Han lærte tydeligvis.. Det du kommer med vitner om lite erfaring, SPRØYT fra ende til anden!! Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04 Presset seg på og gjorde seg ferdig selv om du vred deg i smerte. Og han fikk du et barn til med????? Anonym poster: 006e41eb65fc1ce86c85b9f02c67ad24 Hjelpes.. var ikke meningen som at det skulle høres ut som han var en jævel altså. Han er verdens snilleste og har aldri lagt en hånd på meg. Han tjener 80% av inntekten, som jeg bruker som jeg vil. Han tenker aldri på seg selv, foruten denne gangen! Jeg var UNG og DUM, som ikke forsto at det kom til å gjøre så vondt, selv om sex var det siste jeg tenkte på da. Jeg hadde nok med forelskelsen i babyen og mine egne underlivsproblemer. Jeg skulle ha sagt nei før, men å si nei midt i akta er vanskelig å høre for unge menn.. Sist vi fikk barn var vi VOKSNE begge to Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04 Bare det å klare å fullføre et samleie med en som vrir seg i smerte sier vel sitt? Mannens pikk hadde blitt myk som en nuddel hadde jeg så mye som sagt jeg hadde bittelitt vondt. Det er jo turnoff deluxe da, sex skal jo være nytelse for begge ikke bare at mannen skal tømme seg. Syykt...
wanda71 Skrevet 8. januar 2013 #82 Skrevet 8. januar 2013 HI, du er nå søt. Et godt råd til deg fra meg, ikke tenk så mye på andres sexliv etter fødsel, da får du enda bedre tid til å tilfredsstille den heldige mannen din. Knis.
Puma - sprekker snart! Skrevet 8. januar 2013 #83 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Dette minner meg om tenåra og 20-årene, hvor en del jenter boostet selvtilliten sin med å være veldig opptatt av sex og det å ha mye sexlyst og et livlig sexliv. På denne måten trakk de til seg menn og følte seg dermed veldig attraktive. Jenter som ikke framsto som like kåte og villige ble avskrevet som kjedlige, lite attraktive og med dårlig selvtillit. En del av disse kåte jentene klarte desverre ikke å skille umettelig sexlyst fra umettelig behov for bekreftelse. Og noen får det desverre ikke bedre med alderen. Endret 8. januar 2013 av Puma
BareMas Skrevet 8. januar 2013 #84 Skrevet 8. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Akkurat, der har du det. At det skranter. og da syns jeg man skal være så ærlige at man sier det. at man ikke vil. Jeg syns det er bra drøyt for folk som ikke har fått revet underlivet ifiller, og prestere å si at de er for trøtte etter 8 uker. det må jeg få mene. Man er ikke mindre trøtt etter 12 uker f.eks. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Jeg revnet ikke, og fikk kun ett lite sting mest for pynt. Vi hadde sex etter knappe 2 uker, og det var nesten vondere enn selve fødselen! Til og med nå etter 11mnd kan det gjøre vondt, så jeg skjønner veldig godt at folk velger å vente. Personlig synes jeg ikke sex er høy når man vet at når som helst våkner ungen, brystene er både lekk og sår. sex skal tross alt være hygge for 2stk. Og dette provoserer nok folk fordi sexlivet er privat og du stikker nesa di steder den ikke hører hjemme.
♥Madam Mim♥ Skrevet 8. januar 2013 #85 Skrevet 8. januar 2013 Tror mannen min burde gå fra meg jeg!!! Så langt nærmere 3 måneders sexforbud mellom ordinær ultralyd og kontroll ultralyd i uke 28. Forbudet gitt av jordmor pga morkakeplassering. Er ikke forholdene bedre på kontroll blir forbudet ut svangerskapet! Vet ikke hvordan det blir denne gangen etter fødsel, men blir sikkert 6-8 uker dersom jeg blir sydd denne gangen også!! Ja ja burde blitt alenemor jeg så slem som jeg er :-D
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #86 Skrevet 8. januar 2013 Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Haha, du må ha hatt enkle fødsler og babyer! Jeg sydde et ukjent antall sting etter å ha revnet helt bak til deler av endetarmsåpningen. Babyen sov aldri mer enn 45 min i strekk om dagen og maks 2 timer om natta. Sex var ikke i våre tanker de første tre månedene. Tror innlegget ditt er noe av det dummeste jeg har lest her (men ser jo at det er skrevet for å provosere). Anonym poster: 45223a930fc3db306dd73b0a10398b62
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 8. januar 2013 #87 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 :-D Dagens trolleinnlegg.............. Endret 8. januar 2013 av Kari Mari
Aliena Skrevet 8. januar 2013 #88 Skrevet 8. januar 2013 For å være helt ærlig så skjønte jeg ikke helt budskapet ditt (hvis du hadde noe) Er du provosert fordi folk ikke tilfredsstiller mannen sin tidlig nok etter fødselen eller fordi man sier man er trøtt når man egentlig ikke har lyst? Hvis man er ærlig og sier at man ikke har lyst, får man da lov å vente 8 uker etter fødsel, eller er det også kvalmt?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. januar 2013 #89 Skrevet 8. januar 2013 Hehe.. Sorry HI, men her kan jeg ikke annet enn å le av deg..
LadyLuca Skrevet 8. januar 2013 #90 Skrevet 8. januar 2013 Hehehe...dummeste innlegget ever! Stakkars mannen min som måtte vente et halvt år da! Vi prøvde et par ganger, selvfølgelig etter 6 uker, men så vondt som det var kunne vi bare glemme det.Jeg hadde sydd masse der nede så smertene ved å ha sex var uutholdelig! Jeg fant ut at jeg skulle ikke tvinge meg selv til å prøve flere ganger før jeg viste det ikke var vondt lenger. Har da vell en mann som skjønner det, han så jo hvor fælt det var for meg. Jeg ga jo han på andre måter da, men ikke ofte Kanskje HI hadde en drømmefødsel utn revning og klipping da..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #91 Skrevet 8. januar 2013 Hehe... Må le av hele innlegget gitt Her gikk det nesten tre måneder fordi jeg ikke hadde prevensjon og mannen nekta å bruke komdom. Ikke snakk om flere unger så han måtte da fint vente den tiden det tok gitt og at jeg slett psykologisk etter fødselen. Han respekterte det, men så klart det var vanskelig. Han la ikke skjul på det, men sex er noe vi har fordi begge vil (ikke som ei hore, HI som sprer beina selv om hun ikke vil). Hadde ikke orka å at et sånt ekteskap gitt.... Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b
Miss Chocolate Skrevet 8. januar 2013 #92 Skrevet 8. januar 2013 Godt du HI kan fortelle oss at alle menn er like, for jeg trodde jammen menn var like forskjellige som oss kvinner. Også når det kommer til sex-drift. Så feil kan man ta!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #93 Skrevet 8. januar 2013 å herregud HI,at det går an å være så hjernedød som slike som deg! KAN DU IKKE FATTE OG BEGRIPE AT VI ER IKKE ALLE LIKE??IKKE ALLE HAR HATT SÅ JÆVLA LETTE FØDSLER SOM DEG, DER ALT GÅR TILBAKE TIL DET NORMALE ETTER 3 DAGER. Må det virkelig mates med miniteskje her eller? Det er som å si at alle blonde damer er dumme, alle damer i burka er undertrykt, at alle utlendinger er voldtektsmenn, DET FINNES ALLTID NOE AV ENHVER OG INGEN ER LIKE. Skule tro du var 14 år i hodet ditt med slike LATTERLIGE utsagn som dette. herrejeminin Anonym poster: b12e62d79a8fe1b0d922082a7eddfc91 Du burde ta deg et kurs i rettskriving og kanskje et kurs for å hjelpe deg selv til å gjøre deg bedre forstått, så du kan lære deg å uttale deg UTEN Å SKRIIIIIIKE!!! Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #94 Skrevet 8. januar 2013 Er det en gylden standard for sexlyst? Hvordan er den? Alle skal ha lyst minst hver dag, ellers er de dårlige mennesker? Hvordan henger det sammen mon tro, at alt annet er individuelt og at dette skal være likt for alle? Sjelden jeg sier til matleie mennesker at de MÅ spise og sjelden jeg sier til aktive treningsfolk at de MÅ trene mindre. Folk er forskjellige og forhåpentligvis innretter de livene sine etter det og finner partnere som matcher. Du burde lese hovedinlegget mitt på nytt. så forstår du fint at jeg ikke snakker om vanligvis, men i sammenheng med fødsel osv. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Iiiiik Skrevet 8. januar 2013 #95 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #96 Skrevet 8. januar 2013 Hehe... Må le av hele innlegget gitt Her gikk det nesten tre måneder fordi jeg ikke hadde prevensjon og mannen nekta å bruke komdom. Ikke snakk om flere unger så han måtte da fint vente den tiden det tok gitt og at jeg slett psykologisk etter fødselen. Han respekterte det, men så klart det var vanskelig. Han la ikke skjul på det, men sex er noe vi har fordi begge vil (ikke som ei hore, HI som sprer beina selv om hun ikke vil). Hadde ikke orka å at et sånt ekteskap gitt.... Anonym poster: 0b36eb2c62ea3cda8bea0e982582e50b Altså som du insinuerer, så har du vært ei hore. det betyr ikke at jeg er det jeg har det godt med mannen min, og det er det. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #97 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2013 #98 Skrevet 8. januar 2013 Kjære hovedinnlegger: Du er helt sikkert en mann eller ei som er svært kjørt over av menn..... Anonym poster: 287c080077dcbb045e32b46137713e3d
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 8. januar 2013 #99 Skrevet 8. januar 2013 Å ja, så ellers kan man ha den sexlysten man har, men rett etter fødsel skal man ha lyst? Nå inrømmet du nesten at lysten ikke er tilstede. Det er dette jeg mener. Grunnen til at fødsel osv er hovedpoenget mitt, er fordi jeg regner da virkelig med (!!!) at man har sex oftere enn hver 8 uke!? Derfor nevnte jeg det ikke. MEN, du trekker jo en tynn tråd mellom disse 8 ukene eller 10 ukene etter fødsel, og det med vanlig lyst til sex. og DET er skummelt Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Du kan jammen det med å lese mellom linjene - bare dumt at du som regel bommer med antagelsene dine. Du har bestemt deg for hva som er rett og leser alle svar ut fra det. Hvor har du fått denne grensen på 8 uker fra egentlig? Før 8 uker er gått er det ok å ikke orke eller ha lyst, men etter de magiske ukene blir det plutselig synd på mannen??
Mamsemums Skrevet 8. januar 2013 #100 Skrevet 8. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men det var ikke sånn du la det frem i hi. Der fikk man inntrykk av at de stakkars mennene ikke fortjener å måtte vente til kvinnen er klar og at man er kjip hvis man nekter å tilfredsstille han. En oppegående mann skjønner at en fødsel kan være utmattende på mange måter og respektere at det i denne perioden ikke er hans sexlyst det skal tas mest hensyn til. Det beste er vel å vente til begge er klar enten det tar 8 dager eller 8 uker? Om man må ha en unnskyldning for å ikke ha lyst har man vel større problemer i utgangspunktet? Men hvorfor provoserer dette det sånn? Akkurat, der har du det. At det skranter. og da syns jeg man skal være så ærlige at man sier det. at man ikke vil. Jeg syns det er bra drøyt for folk som ikke har fått revet underlivet ifiller, og prestere å si at de er for trøtte etter 8 uker. det må jeg få mene. Man er ikke mindre trøtt etter 12 uker f.eks. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Men herre jesus da. Jeg er trøtt, derfor vil jeg ikke. Hva er problemet med det? Er det bedre å si at man ikke vil av annen årsak? Pass ditt eget sexliv. Underlig å ha en utblåsning på vegne av andres sexliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå