Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #1 Skrevet 7. januar 2013 Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #2 Skrevet 7. januar 2013 Her er det mannen som ikke vil Anonym poster: 199552072e299b552f10585ab7cb1039
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #3 Skrevet 7. januar 2013 Her er det mannen som ikke vil Anonym poster: 199552072e299b552f10585ab7cb1039 Samme her Anonym poster: 81dff099f71ad8709eb10bfcfd65f1d1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #4 Skrevet 7. januar 2013 eh... hvorfor bryr du deg sååå mye om andres sexliv, eller mangel på sådan?? Noen sliter faktisk så mye nedentil etter en fødsel at de ikke har kommet seg enda, skal de likevel ha sex bare for å tilfredsstille mannen?? Kanskje du bare skal være fornøyd med ditt eget sexliv og sexlyst og det faktum at du tydeligvis ikke har slitt nevneverdig i underlivet etter fødsel.... Anonym poster: afa975aec52934e7ef5a8bfa11bb1f79
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #5 Skrevet 7. januar 2013 Etter min første fødsel presset han seg på etter 14 dager og jeg vred meg i smerte. Han gjorde seg faktisk feridg også..(hadde trøbbel der nede) Etter nr. 2 holdt han seg unna AV EGEN FRI VILJE i 12 uker, livredd for å ødelegge noe, være medvirkende til å lage betennelse ol. Han lærte tydeligvis.. Det du kommer med vitner om lite erfaring, SPRØYT fra ende til anden!! Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #6 Skrevet 7. januar 2013 Jeg hadde sex etter 2 uker med nummer 1 og 2. Men med nummer 3 gikk det 8 uker, jeg småblødde i 8 hele uker, så jo, da fikk han pent vente.. Anonym poster: 659d4fe417cea4d9495b42670386608c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #7 Skrevet 7. januar 2013 Herrefred, folk må da selv få ha det sexlivet de ønsker. Tilfredstill mannen din alt du ønsker, og la vær å irritere deg over hva andre gjør eller ikke gjør i senga. Anonym poster: d79f3973de37b40e96931b4c6cb489ae
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. januar 2013 #8 Skrevet 7. januar 2013 Ikke alle m,annfolk som er helt sexfikserte heller da. Nå har ikke jeg barn da, men her er det jeg som vil mer enn samboern.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Her slapp jeg å avvise mannen, for han skjønte at etter å ha presset ut et barn med etterfølgende såre brystvorter og hemoroider osv kunne det ta en tid før jeg følte for å ha sex. Jeg husker faktisk ikke hvor lenge vi ventet etter hvert barn, men en del uker ble det nok. Siden vi er vant til å vise respekt for hverandres følelser og grenser var det jammen ikke synd på noen her i huset. To av de jeg gikk på barselgruppe med hadde revnet fra ende til ende - tror jammen at ingen av de hadde tenkt tanken på sex bare 8 uker etter fødsel. Jeg syns heller synd på deg som har en mann som ikke tåler å vente til kroppen til den som har født hans barn er klar. Vi har tre barn, dvs at det er tre ganger i vårt samliv at sex er fullstendig utelukket til JEG bestemmer at det er på tide. Stakkars mann altså? Virkelig? Heldigvis har vi mer med forholdet vårt enn det seksuelle. Anonym poster: c7e35e72a76626cca3b398076d36a029
FrkKværner Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Det var da voldsomt til sinne på andre sitt sexlivs vegne var det ikke? Ja gud så synd det er på disse mennene. De har det nok heeeeelt jævlig. Hilsen ei uten barn.. :=)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #11 Skrevet 7. januar 2013 Etter min første fødsel presset han seg på etter 14 dager og jeg vred meg i smerte. Han gjorde seg faktisk feridg også..(hadde trøbbel der nede) Etter nr. 2 holdt han seg unna AV EGEN FRI VILJE i 12 uker, livredd for å ødelegge noe, være medvirkende til å lage betennelse ol. Han lærte tydeligvis.. Det du kommer med vitner om lite erfaring, SPRØYT fra ende til anden!! Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04 Presset seg på og gjorde seg ferdig selv om du vred deg i smerte. Og han fikk du et barn til med????? Anonym poster: 006e41eb65fc1ce86c85b9f02c67ad24
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #12 Skrevet 7. januar 2013 Etter min første fødsel presset han seg på etter 14 dager og jeg vred meg i smerte. Han gjorde seg faktisk feridg også..(hadde trøbbel der nede) Etter nr. 2 holdt han seg unna AV EGEN FRI VILJE i 12 uker, livredd for å ødelegge noe, være medvirkende til å lage betennelse ol. Han lærte tydeligvis.. Det du kommer med vitner om lite erfaring, SPRØYT fra ende til anden!! Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04 Presset seg på og gjorde seg ferdig selv om du vred deg i smerte. Og han fikk du et barn til med????? Anonym poster: 006e41eb65fc1ce86c85b9f02c67ad24 Så ekkelt det hørtes ut! Anonym poster: dc643f387763a0775244822e04d41001
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #13 Skrevet 7. januar 2013 Etter min første fødsel presset han seg på etter 14 dager og jeg vred meg i smerte. Han gjorde seg faktisk feridg også..(hadde trøbbel der nede) Etter nr. 2 holdt han seg unna AV EGEN FRI VILJE i 12 uker, livredd for å ødelegge noe, være medvirkende til å lage betennelse ol. Han lærte tydeligvis.. Det du kommer med vitner om lite erfaring, SPRØYT fra ende til anden!! Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04 Presset seg på og gjorde seg ferdig selv om du vred deg i smerte. Og han fikk du et barn til med????? Anonym poster: 006e41eb65fc1ce86c85b9f02c67ad24 Hjelpes.. var ikke meningen som at det skulle høres ut som han var en jævel altså. Han er verdens snilleste og har aldri lagt en hånd på meg. Han tjener 80% av inntekten, som jeg bruker som jeg vil. Han tenker aldri på seg selv, foruten denne gangen! Jeg var UNG og DUM, som ikke forsto at det kom til å gjøre så vondt, selv om sex var det siste jeg tenkte på da. Jeg hadde nok med forelskelsen i babyen og mine egne underlivsproblemer. Jeg skulle ha sagt nei før, men å si nei midt i akta er vanskelig å høre for unge menn.. Sist vi fikk barn var vi VOKSNE begge to Anonym poster: ed01efb027772ea339bf44151e669b04
eliona Skrevet 7. januar 2013 #14 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler..
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 7. januar 2013 #15 Skrevet 7. januar 2013 Blødde i tolv uker etter første så det lot seg ikkje gjøre. Med nr to vsr jeg steinklar uka etter, og mannen etter to ;-) tror det er sjeldent kvinnen nekter mannen sex fordi de ikke hadde hatt lyst eller for å være stygg. De fleste kan rett og slett ikke, eller det ville skapt så mye problemer at det dermed ikke hadde vært verdt det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #16 Skrevet 7. januar 2013 deree kan si hva dere vil. Det er helt OK at sex ikke er alt og at man må ha så mye mer for å ha et godt samliv i mange mange år. MEN dere kan ikke si at det med all god kommunikasjon, respekt, kjærlighet og omtanke for den andre P_L_U_S_S masse sex, ikke er bedre. Det er ikke nødvendigvis det at mannen min ikke har respekt for meg og ikke klarer å vente til jeg er klar, for det gjør han. Jeg bare respekterer han for mye og har for lyst på han selv, til at jeg gidder å gjøre meg så teit at jeg JUGER om at jeg er trøtt enda. Man slutter ikke å være trøtt etter 8 uker heller, så hvor lenge skal man vente da? Og så mente jeg SÅKLART IKKE de som har skader i underlivet etter fødsel!-Det regnet jeg med at folk forstod. Men syting og mangel på gidd, er så utrolig teit å kamuflere i "jeg er enda sliten".. for sliten vil du være i mye mer enn 8 uker. OG dere uten barn, dere aner jo ikke hvordan dette er. hallo Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Skautrollet Skrevet 7. januar 2013 #18 Skrevet 7. januar 2013 Som virkelig har kjærester/samboere/koner/partnere som ikke vil ha sex før det er gått 8 uker etter fødsel! -Tipper det er mange her inne som bruker fødsel og trøtthet etter den som unnskydning til å slippe å tilfredsstille mannen deres, og for det burde dere virkelig skamme dere. tipper dere hadde vært rimelig mugne dersom dere hadde blitt avvist av mannen deres i 8 uker! -Og jada, kom med det sludderet om at "mannen min syns det er greit. mannen min forstår. mannen min er enig med meg. Mannen min har sagt at det kan vente. bla bla bla. INGEN mann eller kvinne syns det er ok å bli avvist i så lang tid. og det er helt forkastelig at dere utnytter det å ha født en unge. Dersom man har lyst, så har man sex. da er det bedre å inrømme at dere ikke vil! Og JA, jeg har barn. opptil flere. Og jeg snakker ikke sex samme dag som ungen er kommet ut, men 8 uker er kvalmt lenge. DAgens utblåsning Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 åjada, grusomt å ikke la ham få sex i noen uker etter fødselen. skulle jeg heller latt ham tvinge seg på meg før jeg selv følte meg klar for å ha sex kanskje?nope, han klarte faktisk fint å vente ihvertfall 6-7 uker etter fødslene
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #19 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes mest synd på deg, jeg! Som tror du kjenner ALLE andre , om hva mannen min tenker og føler. Mest av alt synes jeg synd på deg fordi du er opplært til å gi sex til mannen når han vil; for ellers er det det samme som å avvise han. Har du noen gang hørt om gjensidig respekt og å ikke bare få få få. Tvileeeeer sterkt på at mannen min nyter sex etter 4 dager etter fødsel når han HAR et hode å TENKE med og vite at JEG ikke nyter sexen 100%. Nei her avviser vi ikke hverandre men har respekt for at man ikke må si ja ALLTID når ikke både kropp og tanker er klare.. Men kanskje jeg har feil, det vet jo du som vet hva alle andre menn tenker og føler.. Ja det er klart det er mest synd på meg, som har flotte barn, en helt nydelig mann, OG et herlig samliv med han på alle måter. Jeg snakker ikke om å gi når som helst, eller gi for og gi. JEg snakker ikke om å tilfredsstille mannen når man selv ikke ønsker. Jeg sier jo at da bør man vre voksen nok til å si at "i dag har jeg rett og slett ikke lyst!". Det er en vesentlig forskjell på det å mene at folk som bruker unnskyldninger for å slippe sex 2-3 mnder etter sødsel er egoistiske, og det å mene at man til enhver tid skal tilfredsstille mannen sin. Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. januar 2013 #20 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #21 Skrevet 7. januar 2013 Hahaha. *gjesp* Så legg deg og sov du gjesper vel når mannen vil ha deg også Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #22 Skrevet 7. januar 2013 Dette er langt på vei det teiteste innlegget jeg noen gang har lest her inne! "Ikke gidde å tilfredsstille mannen deres"?!?! Hva slags forhold lever du i egentlig, hi? Hos de fleste handler det vel om å tilfredsstille hverandre? Ja? akkurat? og når mannen din ønsker å tilfredsstille deg, så mangler vel bare viljen og lysten din for at dere skal kunne tilfredsstille hverandre ? Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
eliona Skrevet 7. januar 2013 #23 Skrevet 7. januar 2013 deree kan si hva dere vil. Det er helt OK at sex ikke er alt og at man må ha så mye mer for å ha et godt samliv i mange mange år. MEN dere kan ikke si at det med all god kommunikasjon, respekt, kjærlighet og omtanke for den andre P_L_U_S_S masse sex, ikke er bedre. Det er ikke nødvendigvis det at mannen min ikke har respekt for meg og ikke klarer å vente til jeg er klar, for det gjør han. Jeg bare respekterer han for mye og har for lyst på han selv, til at jeg gidder å gjøre meg så teit at jeg JUGER om at jeg er trøtt enda. Man slutter ikke å være trøtt etter 8 uker heller, så hvor lenge skal man vente da? Og så mente jeg SÅKLART IKKE de som har skader i underlivet etter fødsel!-Det regnet jeg med at folk forstod. Men syting og mangel på gidd, er så utrolig teit å kamuflere i "jeg er enda sliten".. for sliten vil du være i mye mer enn 8 uker. OG dere uten barn, dere aner jo ikke hvordan dette er. hallo Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Faktisk synes jeg også synd på mannen din nå!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #24 Skrevet 7. januar 2013 deree kan si hva dere vil. Det er helt OK at sex ikke er alt og at man må ha så mye mer for å ha et godt samliv i mange mange år. MEN dere kan ikke si at det med all god kommunikasjon, respekt, kjærlighet og omtanke for den andre P_L_U_S_S masse sex, ikke er bedre. Det er ikke nødvendigvis det at mannen min ikke har respekt for meg og ikke klarer å vente til jeg er klar, for det gjør han. Jeg bare respekterer han for mye og har for lyst på han selv, til at jeg gidder å gjøre meg så teit at jeg JUGER om at jeg er trøtt enda. Man slutter ikke å være trøtt etter 8 uker heller, så hvor lenge skal man vente da? Og så mente jeg SÅKLART IKKE de som har skader i underlivet etter fødsel!-Det regnet jeg med at folk forstod. Men syting og mangel på gidd, er så utrolig teit å kamuflere i "jeg er enda sliten".. for sliten vil du være i mye mer enn 8 uker. OG dere uten barn, dere aner jo ikke hvordan dette er. hallo Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9 Faktisk synes jeg også synd på mannen din nå!! Ja, han er det kjempe synd på tror han er fornøyd jeg. spar trøsten din til mannen din istede. f.eks kan du jo gå å legge deg med han istedefor å forsvare deg selv her Anonym poster: 0dbe8dd1870d4a37bd255e2e692b9db9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #25 Skrevet 7. januar 2013 er faktisk enig med HI huske anonym knappen no Anonym poster: cd3339a4e2a037bcd76270b88c73e17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå