Gå til innhold

November

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HEISANN!

Da er det bekreftet! To aktive gutter som bor her:-).

Ny termin 31. juli. Alt ser helt fint ut etter nøye målinger. Er så lettet og glad! Skal tilbake på UL til lege på ST.Olavs førstkommende mandag på ekstra hjerteUL av bebisene siden jeg selv er født med hjertefeil (ikke arvelig, men får tilbudet likevel). Så nå blir det ganske tett oppfølging fremover forstår jeg. Endelig! Føler det har vært lite frem til nå.

02.01: Hormonana og Lykke

02.01: mamma til en prins - ul til lege. Alt fint med begge:-)

03.01: Puma - alt vel, 4,2 & 4,3 mm (10+3)

04.01: Bollibompa - Alt vel

09.01: Riley - 10 ukers UL

09.01: Hormonana - Alt vel (Hurra!)

15.01: Mamma til en prins - 12 ukers UL - Alt vel! Begge 60 mm

17.01: Hormonana - 12 ukers UL

18.01: Puma - Diagnoserende UL, Riksen, 12+4, alt vel, begge 7 cm

22.01: Splenda - 12 ukers UL, alt vel, 5,85 cm

01.02: Puma - UL. Alt vel, ca.13 cm

06.02: Splenda - privat UL, 14+1, gutt <3

07.02: Puma - privat UL, 15+3, ikke avklart kjønn, men alt vel

08.02: Lykke - ordinær UL - jente :)

12.02: Riley - 15 ukers kontroll

26.02: Puma - Oppfølgings-UL, 18+1

04.03: mamma_til_en_prins - Ordinær UL, 19+1, alt vel, to gutter:-)

06.03: Splenda - Ordinær UL, 18+1

07.03: Puma - Ordinær UL, 19+3

07.03: Lillie Vanillie - Ordinær UL

11.03: mamma_til_en_prins: HjerteUL, 20+1

12.03: Hormonana - ordinær UL

12.03: Bollibompa - ordinær UL

03.04: Mamma_til_en_prins: Svangerskapskontroll m/UL

23.04: Lykke, UL

Annonse

Ja det er en omstilling i toppen om dagene nå... Først fra å bearbeide tanken om at vi skulle ha ETT barn til, så blir det tvins, og deretter omstille seg fra å tro at jenta nå kommer, så kommer det to gutter istedet:-). Men det gledes -selvfølgelig!!!! Begynner nå å kjenne litt ubehag i bekkenet, liker ikke!!!! Skal be om henvisning til fysio. Skal jobbe kun 40% fremover nå, fra 9-13 mandag, tirsdag, torsdag og fredag. Fri på onsdager. Det blir deilig!!

Så deilig du får litt fri, det trengs slik som vi vokser! Jeg er litt bedre i bekkenet, men kjempestor tross jeg bare har gått opp 3 kg. Dette kan bli noe kostbart i mammaklær. :)

Begynner å tro på at dette kan gå veien og det er en overveldende følelse!

Kanskje vi nå er ferdige med prøving og familieplanlegging og kan gå videre i livet?? Kan vi våge å heve blikket og se framover?

I går gikk jeg gjennom kassevis m babytøy etter sønnen min og plukket ut det som kan brukes igjen. Så rart at vi snart skal ha to slike små igjen. Plager meg ikke at det er guttetøy forresten, blått, grønt og brunt er jo nydelig til jenter, synes jeg. :)

Endret av Puma

Da har vi vært på ultralyd, og der viste en frisk og sprellende jente seg fram (litt motvillig til å vise hele seg, riktignok, lå stort sett litt dårlig til og skjulte både ansiktsprofil og kjønn til helt mot slutten).

Helt i rute vekstmessig (skiller bare en dag mellom menstermin og ul-termin).

Vi har en kasse guttetøy vi har arvet, kommer til å bruke det meste allikevel (kanskje med unntak av buksa det står "prince" på). :D

Annonse

Hei du. Jeg var også på torsdag, og fikk 3D-bilder av jentene. Det var helt vilt, vi kunne se at de lignet på sønnen vår!

Er så spent på Hormonana og Bollibompa og Riley som har ord. ul i disse dager. Håper på hyggelige oppdateringer.. ;)

Takk puma:-) vi slapper av nå. Magen har jo vokst hele tiden, men er en betryggelse å se dem, og få bekreftet at alle mål er bra, og at alt er som d skal være. Tørte for første gang gå innom barneavd på h&m og kikke litt på barneklær. Kanskje tør jeg å kjøpe noe neste gang:-)

Vi fikk også se dem i 3d, men de var ganske alien i ansiktet fortsatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...