Gå til innhold

Hvilke symptomer har du?

Anbefalte innlegg

Her går dagene i være ekstremt trøtt og slapp! Plaget med tungt hode/hodepine.. Jeg prøver å tenke positivt, det er jo positivt at jeg er det, da den meste av energien min blir brukt på nurket i magen <3 Er ikke så kvalm, men kan kjenne det av og til.. men jeg bør vel ikke klage så mye over det. Mange har det verre enn meg der!

Idag skal jeg prøve å rydde litt her.. det ser jo ikke ut.. også må jeg få pakka kofferten.. reiser jo til Thailand på lørdag!

Fortsetter under...

Dytter innpå med klementiner jeg å! :P Her har virkelig symptomene slått inn for fullt.. sultfølelse hele tiden, uggen,kvalm, kjempetrøtt (men har sovet dårlig ett par netter), sliten, vondt i hodet, munnsår..... :P Håper viiiirkelig alt dette går over i uke 12.. :P Akkurat nå føler jeg at det eneste jeg burde gjøre er å ligge på sofaen..

SåNN FøLER JEG DET OGSå!!! :S

Nå for tiden er jeg ikke så veldig trøtt, men det verste er den ekstreme sultfølelsen synes jeg.. håper virkelig den gir seg etterhvert! Og uggenheten/kvalmen, men den blir verre av den ekstreme sulten og tror jeg..

Håper du er godt i gang med å pakke kofferten Mavat, og at du får en fin tur til Thailand! Håper formen din blir magisk bedre på ferie ;)

Takk Makuahines :) Kofferten er ikke pakka.. men den står så fint her fremme i gangen :P Jeg håper jeg får en fin ferie. Jeg går konstant med en klump i halsen.. så får håpe jeg greier å slappe av når jeg kommer nedover!

Jeg håper at symptomene mine blir mildere ihvertfall :) Jeg har med pcen nedover, er visst wifi på hotellet.. så dere hører nok fra meg ;)

God ferie Mavat!:) Håper virkelig den blir super uten ille med symptomer!

Jeg er så sinnsykt trøtt om dagen jeg dere. Sovner lett syv-åtte på kvelden. Selv om jeg kunne tenkt med litt voksen-tid med mannen min så går det bare ikke. Når vesla skal legge seg, så er jeg klar også;) Småuggen, men ikke like kvalm som tidligere.. heldigvis!

8+3 idag:) Juhuuuu:) bare 7 mnd. igjen;)

Annonse

er 7+1 i dag og er litt småuggen om morgenen, spiser oftere men mindre enn før og er oppe for å tisse om natta, kjenner litt ligamentsmerter nederst i magen og har ømme og tunge pupper.. akkurat de samme symptomene som sist gang ;)

Det er nesten sånn at jeg ikke tør å si det - men hurra! I går kasta jeg ikke opp i det hele tatt, var bare småkvalm, og i dag ser det ut til å bli en enda bedre dag. Kjenner faktisk ikke noe til kvalmen (bank i bordet og alt det der!).

Og så er jeg vel som de fleste andre, at jeg ikke klarer å glede meg helt over det, for tenk om det betyr at noe er galt... Det hjelper ikke at jeg blødde litt i går. Jammen kan man bli smårar av å være gravid. Bekymrer jeg meg ikke for det ene, så er det det andre...

Det jeg bekymrer meg over er at jeg har så lite symptomer! Er 6 + 3 i dag, har kun litt halsbrann og noe magesmerter til tider.. ikke hatt noe blødning, så da rekner jeg med at alt er bra?:) vet at jeg bare bør være glad for at jeg ikke er kvalm osv, mn hadde kanskje følt meg mer gravid da!

Jaja, så lenge var jeg i himmelen. Tenkte at denne gode formen må jeg jo utnytte, og satte i gang med helgevasken. Det nytta visst ikke å banke i bordet, for det endte i oppkast igjen.

På den lyse siden slipper jeg å engste meg for at noe er galt...

Det jeg bekymrer meg over er at jeg har så lite symptomer! Er 6 + 3 i dag, har kun litt halsbrann og noe magesmerter til tider.. ikke hatt noe blødning, så da rekner jeg med at alt er bra? :) vet at jeg bare bør være glad for at jeg ikke er kvalm osv, mn hadde kanskje følt meg mer gravid da!

Det er jo slett ikke alle som blir kvalme, du får bare tenke at du er en av de heldige. Men jeg skjønner godt hva du mener, altså...

Jeg er fortsatt kjempetrøtt! Legger meg stort sett rundt åtte på kvelden. Sov fire timer nå midt på dagen. Våknet og har intense ligamenstsmerter. Vondt både i livmor og i korsryggen;) 8+4 idag. Også vi som skal i selskap med familien ikveld... og vi har IKKE tenkt å fortelle dem noe enda! ;)

Annonse

Kvalmen er ikke borte enda kjenner jeg:( sitter her og tvinger i meg ristet brød og håper kvalmen forsvinner snart! ;)

At jeg rister brødet er eneste sjansen jeg har for å få i meg en brødskive for tiden.. :P Orker ikke tanken på "vanlig" brød.. :P Lov å håpe at kvalmen/uggenheten blir borte i uke 9 vel.... ? ;)

Hei og hopp folkens! En liten hilsen fra Thailand :) Flyturen gikk veldig bra! hadde på meg støttestrømper og alt. Fikk IKKE sove på den 10 timers lange flyturen.. det var kjedelig. Også fikk jeg ikke ned så mye av flymaten selv om den var god! men sånn er det jo :) Har sovet litt etter at vi kom frem til hotellet og tatt en dukkert i bassenget! Nå er det kveld her og vi skal vel ut å se litt på livet snart. Heldigvis er jeg i relativt god form! Nei, nå må jeg spise.. Godt jeg bestilte AAALTFOR masse pizza tidligere idag :P

Tuusen takk Leb76 :) Akkurat nå virker det veldig lovende! Spiser liiite da.. får jo ikje spist opp retten jeg kjøper.. og to timer er jeg sulten igjen :P Men det er jo et luksusproblem! Får i meg endel vann også! Nå må jeg få tatt folat-tbl. før jeg finner senga! Blir litt døgnvill! :P

Åh kos deg Mavat! :)

Her er det ikke noe særlig, hadde et par kvelder her hvor det faktisk ikke var så verst, var bare dårlig resten av døgnet :P men i dag har jeg ligget konstant, prøvde meg på en dusj men måtte hvile og sove etterpå, spist tilsammen bare et par brødskiver og et eple i dag og kjenner at jeg nok burde få i meg mat men vil bare spy hele tiden :/ sukk, håper på bedre dag i morgen, jeg har knapt sett vesla og både i går og i dag hadde hun et slags sint anfall, det har hun aldri hatt før! Jeg fikk nesten ikke ta på henne og hun bare vrir seg ut av armene men vil likevel være i fanget osv..ender med at hun roer seg og ligger å koser lenge..huff får dårlig samvittighet overfor henne, skal bli MASSE mammahenne tid så fort kvalmen gir seg!!

Syns en del synd på meg selv i dag, men satser på bedre tider..håper dere alle har det bra :)

Eg får kontakte lege i måren:/ eg sliter me alt annet en kvalme:/ nå er eg sår i underlivet å har aldri vert det før så vett ikke ka eg skal gjør så her trenge eg lege hjelp:/

Jeg er kvalm fram til tolv ett og pån igjen i 21 tida. Har vært sykmeldt pga det er ivf men skal beg å jobbe igjen til helga. Er dere som er kvalme sykmeldte eller? Jg fatter ikke åssen jg skal klare å jobbe men er redd jg ik får sykmelding pga kvalme.

Jeg er kvalm fram til tolv ett og pån igjen i 21 tida. Har vært sykmeldt pga det er ivf men skal beg å jobbe igjen til helga. Er dere som er kvalme sykmeldte eller? Jg fatter ikke åssen jg skal klare å jobbe men er redd jg ik får sykmelding pga kvalme.

Jeg er sykemeldt. Har ikke sjans til å fungere som normalt, og blir enda mer kvalm av å bli sliten/stresset. Var ikke noe problem for meg å få sykemelding pga kvalme ihvertfall, legen var veldig forståelsesfull :)

Du får sykemelding pga kvalme, hvis det er slik at du ikke fungerer og ikke klarer hverdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...