Gå til innhold

Hvilke symptomer har du?


Somle

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hvilke symptomer har dere og hvor langt er dere på vei?

 

Jeg er småuggen og har ømme (tunge) bryster og er 4+0 i dag. :)

Endret av Somle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikk i bryst

tett i pappen

tisser ofte

mensmurringer/strekksmerter

grinete

sulten

trøtt

småkvalm

 

ca 5 uker idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker idag :)

 

Har vært småkvalm litt av og på. Utrolig ømme pupper. Og litt "murringer" i magen innimellom. Og, tisser oftere enn vanlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metallsmak i munnen (kom før testen var positiv)

ømme pupper

 

Jeg har vært plaget med mye kvalme og oppkast i mine tidligere svangerskap. Det har startet tidlig og vart til ca uke 20. Jeg er veldig spent på hva som skjer denne gangen. Jeg har to jenter så jeg tenker at om det er en gutt denne gangen så kanskje kroppen min reagerer på en annen måte? Lov å håpe i alle fall..

 

På den andre siden så føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt enda. Hadde egentlig vært greit med litt flere symptomer :)

Er i uke 5 i følge kalkulatoren her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 6. uke begynte i dag, i følge kalenderen her inne. Siden det etter mitt hode skal være den 5. uken, må det være noe jeg ikke skjønner. Jeg får prøve å sette meg litt inn i det :)

 

Jeg føler meg litt uggen - småkvalm innimellom, men ikke sånn at jeg vil kaste opp.

I forrige uke kjente jeg stikninger i bekkenet, og en del murring/menslignende smerter. Kan ikke si jeg kjenner noe der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 6. uke begynte i dag, i følge kalenderen her inne. Siden det etter mitt hode skal være den 5. uken, må det være noe jeg ikke skjønner. Jeg får prøve å sette meg litt inn i det :) Jeg føler meg litt uggen - småkvalm innimellom, men ikke sånn at jeg vil kaste opp. I forrige uke kjente jeg stikninger i bekkenet, og en del murring/menslignende smerter. Kan ikke si jeg kjenner noe der nå.

 

når du er 5 fullgåtte uker går du inn i din 6. svangerskapsuke (ikke "6 uker" på vei, men "i uke 6") :)

om det var det du ikke skjønte helt da! hehe, tok hvertfall tid for meg å forstå første gangen her inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 6. uke begynte i dag, i følge kalenderen her inne. Siden det etter mitt hode skal være den 5. uken, må det være noe jeg ikke skjønner. Jeg får prøve å sette meg litt inn i det :) Jeg føler meg litt uggen - småkvalm innimellom, men ikke sånn at jeg vil kaste opp. I forrige uke kjente jeg stikninger i bekkenet, og en del murring/menslignende smerter. Kan ikke si jeg kjenner noe der nå.
når du er 5 fullgåtte uker går du inn i din 6. svangerskapsuke (ikke "6 uker" på vei, men "i uke 6") :) om det var det du ikke skjønte helt da! hehe, tok hvertfall tid for meg å forstå første gangen her inne ;)

 

Hvis jeg tenker sånn, så stemmer det jo. Takktakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidvis vært veldig varm, hormonell( gråter og er sint).. men det siste har ikke vært tilstede heldigvis på et par dager:D (det er sikkert resten av familien glade for)

ellers kjenner jeg stikking og strekking i livmoren hver dag, men ikke hele tiden.

4+1 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidvis vært veldig varm, hormonell( gråter og er sint).. men det siste har ikke vært tilstede heldigvis på et par dager:D (det er sikkert resten av familien glade for) ellers kjenner jeg stikking og strekking i livmoren hver dag, men ikke hele tiden. 4+1 idag

 

Vi er på akkurat samme dag vi, morro! :)

 

Og kjenner det samme som deg, stikking og strekking i livmoren hver dag, men bare innimellom. Synes det er verst om natta jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite symptomer. Testet idag tidlig:D Trodde ikke jeg kunne være gravid denne mnd, men sannelig satt spiren;)

Er 4 + 4 idag. Litt uggen på morgenen, stikkninger i bekkenet, kjenner litt murringer i korsryggen og i livmora innimellom. Ingen ømme pupper i det hele tatt!! Det er rart..

Hadde en MA for litt siden, og da var puppene ømme hele tiden og tunge, helt til noen dager etter utskrapningen... Så det kan vel kanskje være derfor de er helt "slappe" nå?? Noen som har peil på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. 5 uker

 

Svimmelhet

Trøtthet

Noe hodepine

Verk i korsryggen

Stikninger i magen (ligamentsmerter?)

Mye tissing

Tar lett til tårene

 

Her hadde jeg veldig ømme pupper i forrige svangerskap, men ingenting her heller nå.. Kan nok variere veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel trøtt jeg og forresten;) Men ikke den lammende trøttheten enda;) Bra det er fler som ikke kjenner så mye i puppene;) Er nok veldig forskjellig fra graviditet til graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 6, og dette er mine symptomer så langt:

 

- veldig ømme/tunge pupper tidlig, uke 4

- trøtt

- mensmurringer, også uke 4

- litt, men bare litt, kvalm

- må opp for å tisse på natta :/

- fryser helt hinsides

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 og har egentlig bare hatt litt mensensmerter, vondt i korsryggen og veldig ømme og store (!) pupper.

Her om dagen kom plutselig den voldsomme kvalmen og oppkast.. Ahh jeg som var så sikker på å slippe! Jeg bruker nesten en time til jobb og begynner kl 7, så veldig ugreit å reise kollektivt med styrket luktesans og uggen form. Dette kan bli spennende!

Samtidig så er det litt greit også, man gjør det da for en god sak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 6

 

- mye utflod

- tunge/ømme pupper

- sover urolig og våkner grytidlig

- når jeg blir sulten er d helt akutt og jeg blir nesten desperat

- fryser mer enn vanlig

 

Ellers er formen veldig bra, trener og jobber fullt:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at jeg har vært så varm og hektisk rød i ansiktet og bryst har gitt seg her. Istedet er det nesten som jeg kjenner en "ball" nederst i magen. Kjenner liksom på den hele tiden. Litt mindre strekking og stikking i magen. Noe hodepine.. av og på. Veeeldig hormonell. Gråter av alt og ingenting, idag f.eks: en vond drøm jeg hadde hatt kunne jeg gråte en skvett over langt utpå dagen;)

4+3 idag. Tidlig med slike symptomer synes jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse 2 ganger i timen, får sånne kvalme bølger som går for øve heldigvis men e berre 3+4, resten trur eg e medisinene fra Ivf som gjør:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og lite symptomer. Bittelitt ømme pupper i kjertlene helt på siden av puppene..:P men ikke så tunge og ømme som sist. Er litt uggen idag, brakk med når jeg skulle opp på loftet istad;P Ellers ingen ting. Blir litt stresset av det jeg og;) er 5 + 1 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 nå og har ømme bryster. Men ellers ikke så mye. Kan kjenne at det stikker til litt i muskulaturen rundt livmoren i blant, hvis jeg strekker meg litt fort. Også har jeg fått igjen halsbrannen, allerede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+4 nå og har ømme bryster. Men ellers ikke så mye. Kan kjenne at det stikker til litt i muskulaturen rundt livmoren i blant, hvis jeg strekker meg litt fort. Også har jeg fått igjen halsbrannen, allerede!

 

Vi har termin på samme dag vi, så morro!!

 

Jeg er 4+5 idag! Litt småuggen av og til, men ikke slik at jeg må kaste opp. Fryser lett. ømme pupper. Stikkinger i mage/rygg som kommer og går. Regner med det er livmora som strekker seg og jeg derfor kjenner både foran og bak? Satser på det!

Også er jeg veldig varm i ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e 6 + 3 idag. Har liksom venta på dinna kvalmen som sku komma, men krysse vel egentli fingrane for at an ikkje kjeme! ;)

 

Ellers har eg:

- Ømme og tonge bryster

- Sleten og trØtt

- Ubehag/vondt i korsryggen

- Må VELDIG ofta tissa

- Luftsmerter itte omtrent kvart måltid

- Oppblåst og treg mage

- Forsterka loktesans

 

Har òg av og til stikningar på siene av magen.. Og håveverk, men da sleit eg me fra fØr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...