Gå til innhold

Hvilke symptomer har du?


Somle

Anbefalte innlegg

Her har jeg heller ikke særlige symtomer lenger..må si jeg gleder meg til UL og få sett at det faktisk er noe der inne..samtidig er jeg bare 5+2 så det er vel nok av tid at det plutselig slår til!

 

MEN jeg er også TETT i nesa, holder på å bli litt småsprø av det.. og så er jeg jo kjempetrøtt hele tiden da..tenker nesten bare på å sove :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg heller ikke særlige symtomer lenger..må si jeg gleder meg til UL og få sett at det faktisk er noe der inne..samtidig er jeg bare 5+2 så det er vel nok av tid at det plutselig slår til!

 

MEN jeg er også TETT i nesa, holder på å bli litt småsprø av det.. og så er jeg jo kjempetrøtt hele tiden da..tenker nesten bare på å sove :P

 

Skal til legen på tirsdag zassy, om jeg får noen gode tips for å bekjempe hormonell tetthet i nesen - så skal jeg gi deg en tilbakemelding! Er jo syyykt slitsom! (overlevde på nesespray forrige svangerskap - for barn, men er jo liksom ikke heldig for hverken det ene eller det andre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den symptomfrie dagen over og idag våknet jeg kvalm. Spiren hadde vel bare tenkt å gi meg en dag fri i helgen sikkert:)

 

Her sitter jeg og tvinger i meg to knekkebrød, mens magen gjør kollbøtter. Jeg står klar til å løpe på do!:(

 

Jeg skal ikke klage over symptomfrie dager fremover;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde symptomfri dag på lørdag, da ble jeg også redd. I Går var symptomene der for fullt igjen, så mulig det er normalt? :)

 

Burde jo egentlig nyte disse symptomfrie dagene uten kvalme og oppkast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den symptomfrie dagen over og idag våknet jeg kvalm. Spiren hadde vel bare tenkt å gi meg en dag fri i helgen sikkert:)

 

Her sitter jeg og tvinger i meg to knekkebrØd, mens magen gjØr kollbØtter. Jeg står klar til å lØpe på do! :(

 

Jeg skal ikke klage over symptomfrie dager fremover;)

 

Er som å lese om meg selv :P Måtte tvinge i meg ett knekkebrØd på morgenen, klarte ikke å tenke på brØd-konsistensen :P Og idag strekkes det noe VELDIG i livmoren! FØles ut som noen prØver å tØye en strikk, eller hvordan man skal forklare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent,redd,glad og nervøs,svært svingende humør(blir rørt til tårer av badevaktene på nrk3..... I tillegg er jeg kjempetrett,kvalm på morgenen og ettermiddagen(kommer vel når jeg er ekstra trett). I tillegg er brystene svært ømme og tunge.

 

Er så nervøs fordi vi mistet i sa i uke tolv i sommer. Ble så sjokkert da det gikk galt. Har sannsynlig termin 27 juni. Er vel 4+6 i dag med syklus på 30 dager. Deilig at det klaffet for oss allerede i andre prøveperiode,forrige gang holdt vi på i over 6mnd. Nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra og at vi får barn nummer 3 neste sommer!

 

Lykke til til alle her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du er litt over gjennomsnittet engstelig da pusseluskan!;) Det har du vel strengt tatt lov til da ja. Klart du ble sjokkert over å miste i uke12. Det hadde jeg også blitt!

Men denne gangen går det bra!:) hehe.. det høres ut som du har alle de symptomene jeg selv hadde for et par uker siden. Fryktelig emosjonell, super-trøtt osv, osv.

Det er litt roligere nå kjenner jeg. Kvalmen har derimot overtatt litt. Ja, og ganske så trøtt også faktisk;)

Småspiser annenhver time, ellers blir jeg skikkelig kvalm. Men passer på å småspise litt sunt da ivertfall. Går i bananer, appelsiner og jeg fant ut idag at klementinene er kommet i butikken!:) Juhuu.. jeg måtte teste, og ble overrasket da de jeg deilige og søte. Så nå har jeg hamstret klementiner og håper jeg fortsetter å småspise på det.. og ikke sjokolade;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Er 8+5 i dag. Har lite energi og er trøtt. Har veldig ømme bryster og litt menssmerter. Småkvalm av og til. Men alt i alt i grei form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter innpå med klementiner jeg å! :P Her har virkelig symptomene slått inn for fullt.. sultfølelse hele tiden, uggen,kvalm, kjempetrøtt (men har sovet dårlig ett par netter), sliten, vondt i hodet, munnsår..... :P Håper viiiirkelig alt dette går over i uke 12.. :P Akkurat nå føler jeg at det eneste jeg burde gjøre er å ligge på sofaen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi følger hverandre i mye vi Makuahines;) både i kvalmen, sultfølelsen, trøtte osv, osv.. men ikke minst.. vi er 7 uker idag! :)

Tenk på det da du!:) som jeg sa forrige tirsdag.. gratulerer med dagen til oss.. hehe:D

 

Ser på NRK2 på "Hjelp, vi skal føde". Andre som ser på? jeg visste ikke at det skulle gå engang.. hihi, så en gledelig overraskelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 7 uker til oss ja! :D Håper vi bare må være kvalme i 5 uker til nå da! ;)

 

Ja, jeg så også på! :) Gikk greit den fødselen i ambulansen da :) Såå mange søte små bebiser på programmet, greit å se på, og huske at kvalmen kommer til å føre til noe godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vondt i korsryggen og mensmurringer... OG kvalm. Sitter og tvinger i meg to knekkebrød igjen. Jammen føles det tørt;)

*sukk*, håper ikke dette med korsyggen og murringer i magen betyr noe negativt!:(

7+1 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vondt i korsryggen og mensmurringer... OG kvalm. Sitter og tvinger i meg to knekkebrØd igjen. Jammen fØles det tØrt;)

*sukk*, håper ikke dette med korsyggen og murringer i magen betyr noe negativt! :(

7+1 idag

 

Jeg har konstant vondt i korsryggen, og murringer som kommer og går i magen. Er 11+5 og hØrte hjertelyd med doppler i gårkveld :) Senk skuldrene og tenk positivt du, Ønsker3gull :) Det er hormonforandringene som gjØr at man får vondt i korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner faktisk også å få litt symptomer nå! :) Har vært uutholdelig trøtt de siste par ukene, men den siste uka har jeg også vært mer og mer kvalm om morgenen og kvelden, samt innmari følsom for lukt (synes det lukter helt pyton i kjøleskapet). Har murringer i korsryggen om kvelden og høy puls i forhold til hva jeg er vant til. Skal ingenting til på trening før jeg er helt utmatta. Spiser ikke mye om dagen, men jammen meg begynner buksene å bli trange i livet :) Er 7+3 i dag, og synes fortsatt tida går iiiiinnmari sakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å trene jeg da.. for jeg var så oppblåst at magen stod som en ballong, og med forholdsvis trange treningsklær( og ingen andre i skapet) så ville alle begynt å lure. Det er liitteebitt tidlig for at folk skal begynne å lure, så jeg droppet ut. Dessuten.. det var jo vondt å være så oppblåst også! Nå er jeg bare uggen og utrolig trøtt på kvelden. Legger meg jo en time før treningen skulle vært ferdig, så.. det får bli med skogturer i helgene og en tur i ny og ne i uka her;)

Buksene føles ikke for trange ut enda, men jeg er jo oppblåst, og jeg ser jo merke etter livet på kvelden når jeg tar dem av.. og det er nok at jeg fortsatt er litt oppblåst.. og at magen begynner å komme kanskje?! Hadde vel ikke vært så rart, det er jo også 3. svangerskapet dette her:)

Ikke så mye jeg trives å gå i av klær forresten. Siden oppblåst, så har jeg tatt på meg tunika, det funker. Ingen har begynt å lure eller titte etter ivertfall.. heldigvis:)

Men jeg Må småspise for å holde kvalmen unna jeg dere;) men foeløpig klarer jeg å holde meg til mye frukt og grønt som mellommåltider, og ett brødmåltid mer.. men da spiser jeg istedet to knekkebrød. Håper det ikke gjør at jeg eser ut tidlig! :( Jeg orker ikke å ha mye vekt å dra på.. og jeg er drøy nok fra før synes jeg :D Gikk ikke ned alt etter siste svangerskapet, og har ikke virkelig gått inn for å slanke meg heller før denne graviditeten.

 

Men om en måneds tid/slutten av november/begynnelsen av desember så går nyheten ut tenker jeg:) Det skal nok bli godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til det å være oppblåst, Ønsker3gull, så er det helt gull å trene litt. Hvis man ikke orker full pakke, så hjelper det med en gåtur med litt fart en 15-30 minutter. GjØr underverker for magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet Frk.Babyklar. Det beste er nok å gå turer for meg tenker jeg. Bra jeg er glad i det da:) hadde jeg bare ikke vært så trøøøøtt på kveldene... ;)Treningen er i sal med 8 andre damer, så vi synes godt for hverandre de to timene vi trener, for å si det slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde flere symptomer altså :)

Er 6+1 i dag, og det eneste jeg kjenner er murringer og ligamentsmerter innimellom :)

Null kvalme, null trøtthet osv. Tar lett til tårene eneste, men ellers er jeg same old, same old :)

 

Vet at få symptomer er like normalt som mange symptomer, men jaggu begynner ikke harddisken å gruble skikkelig av dette :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde flere symptomer altså :)

Er 6+1 i dag, og det eneste jeg kjenner er murringer og ligamentsmerter innimellom :)

Null kvalme, null trøtthet osv. Tar lett til tårene eneste, men ellers er jeg same old, same old :)

 

Vet at få symptomer er like normalt som mange symptomer, men jaggu begynner ikke harddisken å gruble skikkelig av dette :/

 

Akkurat nå misunner jeg deg at du ikke har så mange symptomer :P Her ble jeg sykemeldt idag.. kvaaalm, uggen, trøtt, vondt i hodet, sliten... Og gråt to ganger før klokken ni idag. hehe. Samboeren min har sitt å stri med nå ja :P Men, forhåpentligvis varer vel disse symtomene bare noen uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen kommet også! Kom på søndag da jeg passa neisa mi på tre år. Planen var at vi skulle ut og leke, men d ble tv på vesla og sofaen på tante :P Er på jobb, men kjenner at kvalmen irriterer meg litt, selv om det er positivt at jeg har symptomer på én måte!

 

Jeg har jo sagt det til noen jeg da.. om at jeg er gravid.. mange kjenner til forrige SA, så jeg vil tro at jeg får god støtte om det samme skulle skje igjen.. men TVI TVI! Det skal IKKE skje!

 

Skal til legen på mandag.. og reiser til Thailand lørdag om under 2 uker.. håper bare jeg ikke blir verre!! :S Jeg er så nervøs for det... Jeg er 6+6 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde flere symptomer altså :)

Er 6+1 i dag, og det eneste jeg kjenner er murringer og ligamentsmerter innimellom :)

Null kvalme, null trøtthet osv. Tar lett til tårene eneste, men ellers er jeg same old, same old :)

 

Vet at få symptomer er like normalt som mange symptomer, men jaggu begynner ikke harddisken å gruble skikkelig av dette :/

 

Akkurat nå misunner jeg deg at du ikke har så mange symptomer :P Her ble jeg sykemeldt idag.. kvaaalm, uggen, trøtt, vondt i hodet, sliten... Og gråt to ganger før klokken ni idag. hehe. Samboeren min har sitt å stri med nå ja :P Men, forhåpentligvis varer vel disse symtomene bare noen uker til :)

 

Hihi, og jeg misunner deg ;)

Er ikke noe fan av å være dårlig, men akkurat nå skulle jeg ønske at jeg fikk alt sammen, sånn at jeg kunne kjenne det ordentlig på kroppen at ting var på gang!

Mulig at jeg vil angre på disse utsagene hvis jeg skulle ende opp med kvalme, trøtthet osv, men men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. herlighet.. nÅ er det tøying, bøying og strekking av livmoren pÅ høyt plan ikveld her!!:D

Gjør skikkelig vondt faktisk, men ok.. skjønner det mÅ til;)

Jeg har jo kjent slik strekking /ligamentsmerter tidligere, mest rundt uke 4/5, men dette.. dette er skikkelig STREKKING altsÅ!

Har vondt helt bak i venstre side nederst i ryggen jo!;)

 

Hmm... lurer pÅ om magen kommer til Å synes mere nÅ jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...