Gå til innhold

***IKM uke 40***

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud!! Positiv test!!! 5 mnd. siden spontanaborten! GLEDE! NÅ krysser jeg alt for at det gÅr bra denne gangen! **LYKKERUS**

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ herregud!! Positiv test!!! 5 mnd. siden spontanaborten! GLEDE! NÅ krysser jeg alt for at det gÅr bra denne gangen! **LYKKERUS**

HURRA!!! Velkommen inn pÅ juni2013-forumet :D

Skrevet

JIPPIIII :D

Skrevet

Huurra, gratulerer Mavat!

Dette styrket bare troen min på at jeg er gravid, selv om testen ikke har slått ut nå 3 dager etter ikm:)

Skal teste igjen onsdag, om ikke tanta dukker opp i mellomtiden!

Skrevet

tusen takk Blomsterkyss!! Jeg krysser fingrene for deg :D

Skrevet

ååå, jeg forstår ingenting....negativ test, og ingen tante rød....mens brystene verker og jeg er så sikker på at jeg er gravid...

Skrevet
:( kjeeedelig! HVIS du er gravid, hvor langt er du evt på vei da? Kan jo ta litt tid me nåkken å få positiv test. Forrige gang fikk jeg positiv test 5+1 eller no.. veeldig svak. Denne gangen hadde jeg et STERKT kryss etter kun 1/2 min 4+4!
Skrevet

Er event 4+3....skal teste igjen i morgen :)

Skrevet

På tross av uteblitt mens, vonde bryster og kvalme, ble testen negativ i dag også....jeg synes det er så rart. Skal gi det litt tid til, og er den fortsatt negativ blir det et legebesøk.

skrev forresten feil tidligere, er ikke event 4 + 4 nå, men 5 + 4. er 6 dager forsinket nå....

Skrevet

Positiv test!! Snakk om *lykke* Smilet går rundt, fantastisk start på helga :):)

Skrevet

Så bra:)

Gratulerer så mye:)

Eggløsning på meg uka så kommer, så krysser fingrene for at den sitter da:)

Skrevet

der kom mensen....nå tar jeg en pause fra Bim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...