Gå til innhold

skravletråd for oss i 2 trimester.


*venter en liten gutt feb*

Anbefalte innlegg

da flytter jeg over til 3 trimester, er i dag i uke 27.

ønsker dere alle sammen lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får henge meg på her jeg også :)

Vi venter en liten gutt i mars, og er overlykkelige!

 

Hvordan er formen for tiden da, jenter?

 

Formen er fin her. Går spent og venter på ordinær UL 5. desember for å få se lille i magen igjen. Håper alt er bra, og spent på om vi får vite om det er gutt eller jente. Jeg tror det er en gutt, men tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på her jeg også :)

Vi venter en liten gutt i mars, og er overlykkelige!

 

Hvordan er formen for tiden da, jenter?

 

Formen er fin her. Går spent og venter på ordinær UL 5. desember for å få se lille i magen igjen. Håper alt er bra, og spent på om vi får vite om det er gutt eller jente. Jeg tror det er en gutt, men tiden vil vise :)

 

Som regel er jo magefølelsen riktig :) Jeg har hatt rett på alle mine, sterk magefølelse på kjønn.

 

Blir spennende å se da. Er det første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får henge meg på her jeg også :)

Vi venter en liten gutt i mars, og er overlykkelige!

 

Hvordan er formen for tiden da, jenter?

 

Formen er fin her. Går spent og venter på ordinær UL 5. desember for å få se lille i magen igjen. Håper alt er bra, og spent på om vi får vite om det er gutt eller jente. Jeg tror det er en gutt, men tiden vil vise :)

 

Som regel er jo magefølelsen riktig :) Jeg har hatt rett på alle mine, sterk magefølelse på kjønn.

 

Blir spennende å se da. Er det første?

 

Ja, det er mitt første barn. Er kjempespent! Jeg er ganske sikker på at det er gutt. Litt på magefølelse, og litt pga lurtitten vi fikk på ultralyd i uke 12. Men legen ville ikke si hva som gjemte seg der ikke, da han mente det var for tidlig å fortelle oss om det var gutt eller jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle kunne kjenne om det er en liten gutt eller jente i magen min, har en evne til å vite slike ting, men jeg har ikke peiling! Vi skal på ultralyd den 29, men har ikke helt bestemt oss enda for om vi vill vite det eller ikke..

 

Er det flere som har drømt om barnet?

I natt hadde jeg tre forskjellige drømmer. Den ene om ei lita dukkehus dukke (voksenstørerslse med babyansikt) som var barnet vårt. Mamma stellte så mye med henne at hun trodde det var hun som var mamma og ikke meg.. Andre drømmen var det en bitteliten gutt som jeg mista i gulvet 3 ganger.. Tredje drømmen var vi på et tog eller noe, dette var og en bitteliten dukkehus baby, veldig vanskelig å holde og kle på! Sprø drømmer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laluuna - livaktige (og ofte skumle) drømmer er et graviditetssymptom hos meg :). Jeg drømmer de rareste ting. En gang drømte jeg at jeg dykket, og så en stor tangklase - bare at det ikke var tang, men foster! Hundrevis av dem i en klase - i forskjellig stadier. Og jeg måtte finne min baby blant alle fostrene - og jeg lette og lette. Samtidig gikk jeg mer og mer fri for oksygen. Var helt våt og svett da jeg våkna. Ekkel drøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, sprøtt! Synes det er facinerende med drømmer.. Da lillesøstera mi var veldig liten drømte jeg om henne som seks-åring, da hun ble seks var det akuratt slik hun såg ut, selv om hun ikke hadde de trekkene da jeg drømte det.. Har også drømt om vårt barn som 3 åring, og det lignet jo veldig på en blanding av meg og barnefar, men tida vill jo vise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...