Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at resultat er ugyldig etter 5 min. Det jeg lurer på er om alle blir svakt positive etter tiden er gått ut ? Jeg har et håp om at jeg for lite hormon enda til det slår ut ? Man finner da håp i det meste :) Ikm i morgen eller lørdag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Nestegang:)
Skrevet

Jeg vet at resultat er ugyldig etter 5 min. Det jeg lurer på er om alle blir svakt positive etter tiden er gått ut ? Jeg har et håp om at jeg for lite hormon enda til det slår ut ? Man finner da håp i det meste :) Ikm i morgen eller lørdag...

Mine negative har alltid vært helt hvite etter fristen. Husker sist jeg ble gravid, da fikk jeg svak strek etter tiden de første tidlige dagene. Type 10 min etter fristen, da de var tørre. Test igjen i morgen:)

Skrevet

Oi ! Å nå fikk jeg håp igjen ;) Hehe er akkurat som en jojo for tiden ;) Utrolig kjekt at du fikk positiv nestegangs :)

Skrevet

Wee! Testet nettopp positivt med en docmorris nå:) i morgen ryker nok den digitale... Grugleder meg!

Skrevet

Nestegang: hurra!! Der var jeg på tirsdag..Lykke til imorgen!! Krysser :)

Skrevet

Hurra ! :) nestegangs ! Jeg tok også en test i dag og den ble svakt positiv innen fristen. Så tok jeg en til , og det samme med den. Til slutt tok jeg en eggløsningstest og den var positiv. Skulle ønske jeg kunne lagt inn bilde, men skriver i frå iPhone og vet ikke hvordan jeg gjør det. Hva tror dere ? Ikm i dag eller morgen. Er litt usikker ...

Skrevet

Nestegang: GRATULERER!! Den følelsen er ubeskrivelig :)

Lilly77: Kan virke som om noe er på gang. Kanskje snart vurdere en digital?! :)

Skrevet

Tror jeg venter til strek blir sterkere før jeg tar digital:) Litt skummelt :/

Skrevet

Følelsen er fortsatt bare halvveis ubeskrivelig, fortsatt nervøs pga ma sist.

Lilly77: streken min på billigstrimmel i dag var bare halvparten av fargen som teststreken. For et par dager siden var den nesten usynlig. Prøv igjen i morgen:)

Skrevet

Hæ ? Var billigstrimel fortsatt svak ? Selv om du fikk gravid på digital ?

Skrevet

Å jeg som skal på festival i kveld - må nok bli lettøl eller ??? Uff blir så usikker...

Skrevet

Min billigstrimmel var fortsatt supersvak dagen etter jeg testet "Gravid 1-2" med digital. Bare å prøve! :)

Skrevet

Ja kontrollstreken er dobbelt så sterk som teststreken! Det samme var det med docmorrisen i går kveld:) husker jeg fikk sterk strek på billigstrimmel sist svangerskap, men først 1 eller 2 uker etter ikm.

Strek er strek! Er den godt synlig og rosa ville jeg prøvd den digitale. Prøv morgenurin i morgen:)

Skrevet

Samme her. Mine på billigstrimmel var svake, men de var der..Ville også gått for den digitale i morgen. Heier på deg! :)

Skrevet

Lilly: hvis du vil ha svar i dag så hold deg 3-4 timer og prøv den digitale. Sist runde testet jeg positivt med den digitale på ettermiddagen 11 eller 12 dpo:)

Skrevet

Oi!!! Spennende ! Jeg trudde streken skulle være sterk siden jeg er i ikm - land. Tar en digital i morgen :) Forresten ; går det an å legge ut bilde sånn at dere også kan se / vurdere i frå iPhone ?? Hvis dere gidder da ;)

Skrevet

Jeg får ikke opp stor editor (eller hva det heter) på iPhone, så vet ikke om det går å legge til bilde fra mobilen.

Lykke til i morgen da, spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...