cec26 Skrevet 3. september 2012 #376 Skrevet 3. september 2012 Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive! Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg...
Nemo_ Skrevet 3. september 2012 #377 Skrevet 3. september 2012 Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive! Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg... Min var også svaaaak, svaaak positiv i går.....Skyggestrek....Men billigstrimlen var helt blendahvit!:/
mei87 Skrevet 3. september 2012 #378 Skrevet 3. september 2012 Så kjedelig da, cec26! Det er så mange som klager på cb sine tester, nesten rart at de får lov å ha dem på markedet når så mange får falske positive! Ja merkelig, jeg har aldri oppleved dette før da.. men på alle 3 testene jeg tok nå så kom det skyggestrekk... så neste gang så prøver jeg den digitale tror jeg... Anbefaler teststrimler fra billige-tester.no. De er som navnet sier billige, og gir nøyaktig resultat etter min erfaring.
Ønsker3gull Skrevet 3. september 2012 #379 Skrevet 3. september 2012 Men i allverden... hvor eeer du Dossa??? Hører du oss der du er mon tro? har du testet er jeg spent på
Ønsker3gull Skrevet 3. september 2012 #380 Skrevet 3. september 2012 Hahahaha.. kom selv tilfedigvis borti "liker" knappen hohoho.. liker mitt eget innlegg jeg da:D
Nemo_ Skrevet 3. september 2012 #381 Skrevet 3. september 2012 Nå lurer jeg veldig her....Hdde positiv eggløsningstest fredag 17 og lørdag 18. August!! Hadde sex de dagene, pluss 19. Og 20. Også! Da jeg var 8 dpo tok jeg en eggløsningstest for morro skyld og den var positiv...tok en dagen etter...den var å positiv!! Nå i dag tok jeg igjen en eggløsningstest, skikkelig positiv!!! Men graviditetstestene er fortsatt negative...har alle tegn på graviditet, men testen er jo negativ:(( hva er det med disse eggløsningstestene???? Merkelig...
Fillefjonka Skrevet 3. september 2012 #382 Skrevet 3. september 2012 TR kom på besøk, selv om jeg selvfølgelig ikke ville det :-) Hehe! Satser på bedre hell 2 pp.
maryM Skrevet 4. september 2012 #383 Skrevet 4. september 2012 Fikk TR på lørdag:( Får satse på neste runde og begynner på første pergokur i morgen... Lykke til alle sammen
Ønsker3gull Skrevet 4. september 2012 #384 Skrevet 4. september 2012 Fikk tanta på besøk. Da er det bare å prøve neste måned igjen..
Ønskebarn73 Skrevet 14. september 2012 #385 Skrevet 14. september 2012 Tanta kom endelig igår, 2 uker på overtid, forhåpentligvis er kroppen nå på plass, og IKM om 27 dager:) Jeg går for en St.Hans baby:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå