Gå til innhold

~~~~ Tråd for IVF'ere (og annen assistert) ~~~~


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Ååjj så artig da En to og tre :D Blir sikkert mer virkelig når man kjenner liv!

 

Jeg er 3 dpo nå. Tror søren jeg har dratt på meg uvi med begynnende nyrebekkenbetennelse . Har vondt i ene siden bak i ryggen og har definitivt uvi for det svir ved vannlating, jeg må tisse uten at det kommer noe, og fryser. Skal se det litt an før jeg møter på legevakta. Var ikke så lurt å ha sex og så være ute halve natta og sitte på iskaldt stallgulv..

 

Baah...

 

Har tent adventslysene i dag her :) Ha en fin advent!

 

Stikker du på legevakta får de i det minste en utfordring med å funne medisin du kan ta som ikke er betennelsesdempende. Jeg tåler i tillegg ikke penicilin og er resitsten mot EryMax.... Hun fant en til slutt til meg ;)

 

God bedring og krysser det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg snakket med Riksen i dag.

helt syyyykt ventetid på telefonen de har MEN jeg skal i alle fall inn i februar.

Hun trodde det ble innseting av egget i uke 8...

Mente februar var lenge å vente men det går sykt fort, plutselig så er vi der :)

 

Håper bare den sitter denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei jenter

 

Nå er det lenge siden jeg har vært inne på BIM. Jeg har ikke følt for å komme inn her. For de som husker meg så har det skjedd litt siden sist. Jeg har ikke blitt gravid men vi skal inn til samtale på ivf-klinikken 05 mars! Så nå går det fremover.

Ser det er lite aktivitet på denne tråden. Hva er nytt med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, jeg er også på IVF-klinikken :) Dyktige folk der.

Her er jeg på andre IVF-forsøk, satte inn to egg den åttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er det endelig i gang!!!

 

Jeg har begynt å ta piller for å gjøre det klart til innsetting av et fryst egg.

Bare håper det overlever opptiningen :)

Skal på ultralyd på onsdag... Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var tråden vår igjen ja :D Koselig!

 

Jeg begynte på Synarela 1.mars og skulle begynne med Puregon 27.mars. Forsøket mitt ble avbrutt på spraydag 11 fordi jeg ble gravid på egenhånd!!!!!!!! :) Klarer ikke å tro det! Var på UL på torsdag og alt så fint ut :) Vi så fostersekk som var 0.9 cm lang og 0.6 cm bred. Inni var en knøttliten plommesekk. Skal tilbake om to uker og se om det er noen fremgang. Dette er noe som bare skjer 2-3 ganger i året på 1000 pasienter ved St. Olavs, vunnet i lotto vi!!! Sprer rundt meg enorme mengder babystøv i tråden vår og håper dere alle lykkes veldig snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden vår igjen ja :D Koselig!

 

Jeg begynte på Synarela 1.mars og skulle begynne med Puregon 27.mars. Forsøket mitt ble avbrutt på spraydag 11 fordi jeg ble gravid på egenhånd!!!!!!!! :) Klarer ikke å tro det! Var på UL på torsdag og alt så fint ut :) Vi så fostersekk som var 0.9 cm lang og 0.6 cm bred. Inni var en knøttliten plommesekk. Skal tilbake om to uker og se om det er noen fremgang. Dette er noe som bare skjer 2-3 ganger i året på 1000 pasienter ved St. Olavs, vunnet i lotto vi!!! Sprer rundt meg enorme mengder babystøv i tråden vår og håper dere alle lykkes veldig snart!!!

 

Så bra at alt så fint ut, Fiesnuppis - keep us posted! :D :D :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var egget satt inn 2/4 og i følge legene skal jeg da egentlig være 2 uker og 4 dager på vei nå, hvis den fester seg.

 

Merker jeg ser etter alle endringer, huff, den symptomjakten altså :P

 

Har MYE murring i magen, og føles ut som magen er litt støl, men husker ikke om jeg hadde det sånn sist.

 

Er redd hode tuller med meg men vi får bare se.

 

Blodprøve den 15 april.

 

Dette er gullegget, jeg bare føler det!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre om dere som er i gang igjen og er blitt gravid. Alt for spennende. Selv er jeg gravid i uke 35, og kan nesten ikke forstå at det nærmer seg fødsel etter 3 IVF forsøk. :) Ønsker alle her inne masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med resten av svangerskapet Poteta :)

 

Tusen takk, og masse lykke til du og :) spennende tider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter....slenger meg inn her jeg :-)

 

 

Jeg er pr idag ruger....fikk satt inn et todelt egg den 14.04 - så er bare på dag 3 sålangt :-)

 

 

Et spm...er dere flinke til å holde føtter og mage varme?

Og går mye hver dag.....jeg har ikke tenkt så hardt på de to første.... - men prøver å gå en tur hver dag da....eller i disse 3 dagene...selvom jeg går på handlesenter...er jo i bevegelse da også...hihi :-)

 

Gleder meg til å følge dere fremover...

 

Stor klem

fra

Ønskerbarn3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Ble dessverre ingenting på meg denne gangen heller...

Hadde en så god følelse denne gangen men det var visst bare i hode mitt.

Neste forsøk blir i august, lang ventetid men den som venter på noe godt osv osv :S

 

Lykke til alle sammen<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det...

Ja var ganske tungt... Umulig å ikke bli deppa men det kommer vel.

 

Hadde en plan at jeg skulle bli gravid før jeg ble 25 men den kan jeg jo bare se lenge etter nå.

27 er vel mitt lykketall da :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro eller hva jeg skal gjøre....

 

Dette er mitt 3 forsøk men mitt 2 sprøyte forsøk.

Denne gangen har jeg hatt litt av en runddans...

Masse vondt og dritt som har skjedd.

 

Men nå har det skjedd noe som gjør meg veldig usikker.

 

Har hatt de siste dagene noe brunaktig greier som kommer ut men i går (søndag) så hadde jeg frisk blod, har også litt små mensen smerter i magen...

 

Hadde ei venninne som har vært gjennom IVF før mange ganger og den gangen hun ble gravid så blødde hun i flere uker.

 

Men er håpet helt ute?

Burde jeg ringe og informere IVF klinikken?

 

Uff... Dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, fikk mensen i natt og tok en test i dag tidlig. negativ...

Blodprøven er i morgen så da får jeg siste spikern...

 

Tror ikke universet vil at jeg skal bli mor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...