Gå til innhold

Noen nye (eller gamle..) som vil være med på ny skravletråd om prøving og alt annet..? :)

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ei jente i 20 årene og jeg prøver på nummer 3. jeg har begynnt på el tester men får bare negativt:( jeg hadde mensen 20.07 og har en syklus på 28 somregel. jeg var inne på siden på eggløsningskalkulator og fikk at jeg skulle ha d 3.8 men jeg testet da også men den var negativ. kjenner jeg blir frustrert. har noen noen gode råd??:)))

Fortsetter under...

Da er vi ca likt i prøvingen, lysets måne.. Jeg hadde p-pilleslutt 18.juli og første dag i siste "mens" 23. Juli.. Hadde også følelse av el forholdsvis raskt etterpå og satte igang prøvinga og spottet litt i går.. Ikke peilig på hva som foregår, så bare avventer og ser hva som skjer :-)

Hei! Slenger meg gjerne med her jeg også! Vi har nylig bestemt oss for at nå er tiden inne, har gått på Evra depoplaster i ca 2 1/2 år, og tok av plasteret 25. juli, og fikk "mens" 28. juli. Så nå er jeg spent på hvor lang tid det tar før jeg får normal syklus :-) Er det noen som har erfaring med Evra?

Jeg er 29, blir 30 i høst, og samboeren er 33, så føler at tiden er inne. Får mange spørsmål både fra foreldre, venner og kollega om det blir små snart:-P Men dette er jo ganske så ferskt, så har ikke fortalt noen enda at vi har bestemt oss for å prøve. Er derfor kjempekjekt å få luftet det med likesinnende ;-) Som flere av dere nevner, orker nok ikke sambo å prate om dette hele tiden. Har mye tanker og spenning, er jo ett ønske jeg har hatt lenge :-)

Da er vi ca likt i prøvingen, lysets måne.. Jeg hadde p-pilleslutt 18.juli og første dag i siste "mens" 23. Juli.. Hadde også følelse av el forholdsvis raskt etterpå og satte igang prøvinga og spottet litt i går.. Ikke peilig på hva som foregår, så bare avventer og ser hva som skjer :-)

Så spennende:):):) Får bare håpe det kunne klaffet tidlig i syklusen for oss begge:) Jeg hadde ganske vondt nederst i magen i går kveld, det strakk skikkelig i eggstokkene, og murret i livmoren...det er vel bare hormoner, men, men...håper likevel;)

Hihi.. Er fersk prøver ja.. Er visst el-blødning jeg har - og etter litt søking på nett er visst det et trgn på at jeg er på mitt mest fruktbare.. Så i kveld og imorra får vi legge inn aksjer og håpe på det beste..

Tolker jeg det rett at syklusen er rett på riktig spor etter 7 år med p piller?? Hadde jeg aldri trodd.. Tenkte at det bare skulle bli surr og venting på el...

Vært borte litt fordi jeg har vært på ferie hjemme hos mamma:) Har missa EL denne gangen så da er det bare å vente... litt lei av ventinga... Så når mensen er over skal vi satse skikkelig denne gangen og krysse fingre og tær;)

Stinea, så DEILIG med Italia! Var i Toscana i fjor i september og saaaavner Italia<3 Riktig god tur!

Godklem til alle sammen, håper det går bra med dere alle sammen og at ønskene vår blir oppfylt:)

Annonse

Hei:-) Kan jeg være med her? Veldig få som vet at vi prøver, og det er kun nevnt med streng beskjed om at ikke de må mase;-) Men hadde vært koselig å ha noen å prate med som er i "samme båt".

Vi er 27 og snart 29, vært samboere 5 år. Han ville ikke ha barn egentlig, men tinet opp siste året og i starten av juni spurte han om jeg ikke ville slutte på p-pillen. JIPPI!! Og fridde til meg tre uker senere!

Syklusen er helt på styr. Men hadde mensen igjen forrige uke så 2pp nå!

Velkommen skal du være :-) spennende med ny pp!! Jeg er i ingenmannsland mellom el og ikm - gjetter på 28dagers syklus og hari tilfelle ikm 19.aug.. Føler i alle fsll at el er over..

Hvordan gjør dere det med tester? Kjøper dere pakker med både gtester og el tester.. Store eller små pakker? Har liksom troa på at det skal klaffe umiddelbart ;P

Velkommen skal du være :-) spennende med ny pp!! Jeg er i ingenmannsland mellom el og ikm - gjetter på 28dagers syklus og hari tilfelle ikm 19.aug.. Føler i alle fsll at el er over..

Hvordan gjør dere det med tester? Kjøper dere pakker med både gtester og el tester.. Store eller små pakker? Har liksom troa på at det skal klaffe umiddelbart ;P

Eg har kjøpt tester på billigtester.dk mener eg den heter! Kjøpt noen strimler og noen "skikkelige".. Vet ikke kor bra de er men har nå hvertfall blitt gravid to ganger når vi har prøvd og håper at det klaffer denne gangen og siden siste endte i sa i juli!

Denne gangen har eg fått lånt meg en sånn clearblue monitor som er gjerne litt mer nøyaktig! Så håper det klaffer nå i uke 34 :))

Er det deres første?

Eg har kjøpt tester på billigtester.dk mener eg den heter! Kjøpt noen strimler og noen "skikkelige".. Vet ikke kor bra de er men har nå hvertfall blitt gravid to ganger når vi har prøvd og håper at det klaffer denne gangen og siden siste endte i sa i juli!

Denne gangen har eg fått lånt meg en sånn clearblue monitor som er gjerne litt mer nøyaktig! Så håper det klaffer nå i uke 34 :))

Er det deres første?

Så forferdelig det må være å bli gravid, men så miste :-( håper det klaffer for dere denne gangen!

Vi prøver på vår første ja (om man ikke regner med bikkjebabyen.. Hehe).. Har sett litt på diase nettsidene ja.. Tenkte å bestille noen gtester og folat.. Folat var i slle fall mye billigere der enn på apoteket!!

Er det deres første?

Så forferdelig det må være å bli gravid, men så miste :-( håper det klaffer for dere denne gangen!

Vi prøver på vår første ja (om man ikke regner med bikkjebabyen.. Hehe).. Har sett litt på diase nettsidene ja.. Tenkte å bestille noen gtester og folat.. Folat var i slle fall mye billigere der enn på apoteket!!

Takk for det! Ikke noe kjekt nei.. Takk og lov for at vi har en jente fra før, så vi hadde noe å glede oss over oppi det hele!

Folat e jo kjempe dyrt ja ikke dumt å kjøpe det på nett!

Velkommen skal du være :-) spennende med ny pp!! Jeg er i ingenmannsland mellom el og ikm - gjetter på 28dagers syklus og hari tilfelle ikm 19.aug.. Føler i alle fsll at el er over.. Hvordan gjør dere det med tester? Kjøper dere pakker med både gtester og el tester.. Store eller små pakker? Har liksom troa på at det skal klaffe umiddelbart ;P

råder deg til å gå hit http://www.lavpris-tester.com/pakketilbud-21-stk-eggloesningstester-og-10-stk-graviditetstester.html

koster 197,- :) kommer raskt i psten!

Annonse

Her venter jeg EL i helgen, og reiser til fjells... Kanskje dette hjelper :) Lenge leve optimismen :)

Optimismen må man da absolutt ikke miste ;)! Selv om man til tider blir så frustrert, og føler at man gjør "alt" riktig og derfor ikke skjønner hvorfor det ikke fører til en liten spire.. *sukk* ;)

Jeg venter på min el nå i de nærmeste dagene, så er optimistisk til at det er denne gangen det skal klaffe :)

Jeg har også bestilt tester på billigtester og de kom kjemperaskt i posten og myyyye billigere enn apoteket:) Nå satser jeg jo da på at det klaffer denne pp så jeg ikke trenger å bruke alle, hehe, men er nå hvertfall greit å ha endel så kan man teste tidlig.

God tur på fjellet Fersk prøver! :) Og god helg alle sammen!

Gjest Helle_Høygir

Ble et solid opphold for meg, men sånn går det når man bare later seg ved bassengkanten i 2 uker :)

Håper dette går rette veien nå; monitoren viste nemlig el for noen dager siden, dvs legen som mente jeg var på vei inn i overgangsalderen for noen uker tilbake tok feil!

Så bare jeg får noen timer søvn i natt, så kan jeg begynne å telle dager til når tr burde komme.

Gjest Helle_Høygir

Jaja da bragte ikke sydenstrøk noen ekstra flaks - tr kom idag, noen dager før tiden til og med! Durer derfor inn i pp nr 7.

Merker jeg føler utelukkende for å ligge på sofaen og surmule nå

Så dumt, Helle!! Håper det klaffer snart for deg!!

Her var det ikm igår (beregnet ut fra 28dagers syklus) men negativ gtest.. Regner med at syklusen er lenger enn forventa, eller bare krøll etter ppilleslutt.. håper jeg får svar på den ene eller andre måten før helga..

Gjest Helle_Høygir

Jeg er jo nødt til å se set positive i alt og denne gangen var det at det var faktisk en helt normal syklus! Ikke 19 dager eller 61, men 29 :) så det er jo en klar forbedring vil jeg si!

Jeg henger meg med på denne tråden. Kjekt å ha noen å diskutere prøvingen med.

Jeg er 26 og samboer 30, vi har vært sammen i 6 år og dette blir vårt første barn. Har hatt vår første pp, men fikk desverre TR på torsdag.

Når kan en tidligst teste??

Jeg hadde mens fra 9 aug. - 13 aug. ??

Så hadde mest sansynlig eggløsning 20-21-22 aug...

Er små uggen form, å det stikker i magen og bak i ryggen..

Raaart.... er jo veldig tidlig

Jeg hadde positiv el-test 16.08, 20.08, 22.08 og 23.08. El-slim 24.08 såvidt jeg klarte å tyde. Så har gitt litt opp. Denne testingen gjør meg bare demotivert..

I forhold til ryggsmerter og uggen form hadde jeg det før helgen. Klarte ikke å sove for det verket sånn. Magesmerter hadde jeg ved første el-test. Forstå det den som kan:-P B-vare-kropp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...