Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Bomsa: Lakris og vann er greia (også må jo jeg komme draende med den pokkers healinga... vet jeg maser om det, men healing får virkelig fart på magesystemet;-))

Nå sitter bokormen, nydusja og sliten, i sofakroken og forsøker å temme det sleipe gliset som bare er klistret over hele ansiktet. Husbonden er ute og farter med jobb, så vi har bare tekstet og snakket på telefonen om de magiske strekene på pinnen min. Derfor er det Så deilig å kunne dele med dere, damene mine!

Håper flere av dere snart kommer etter -og at de spirene som er begynt å gro vokser seg fine og sterke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så mye bokormamma :) kanskje den mannen din skulle dreve healing på meg også slik at det kanskje blir en spire på meg også før jeg blir 60!

 

Her kom mensen i dag, en dag for tidlig, ikke mer å si om det!

 

Gleder meg til å starte på jobben på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, han gubben med melka vet hva han gjør tydeligvis..:-) Gratulere så mye:-) Er det forresten noen som vet hva som kan gjøres mot forstoppelse sent i svangerskapet? Spiser fiber og bjælmer dulkolax, men det har ingen virkning. Har halvert jerntilskuddet, men kjenner at det burde jeg egentlig ikke gjøre. Men jeg er så forstoppet at jeg har vondt og kuldegysninger....meget ubehagelig...:-( Like før jeg tar klyx...

Spis MASSE ren lakris!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye bokormamma :) kanskje den mannen din skulle dreve healing på meg også slik at det kanskje blir en spire på meg også før jeg blir 60! Her kom mensen i dag, en dag for tidlig, ikke mer å si om det! Gleder meg til å starte på jobben på mandag!

Hei Rime! Er veldig mange som kommer i mål her om dagen! Ville bare trøste deg med at det blir nok ny pp på oss også :( ikm 20, men kjenner det på kroppen allerede... Da blir det vel oss neste gang!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....lakris..:-D Spiste en pakke svisker og drakk noen liter vann i går og det resulterte i masse luft i natt...:-D Lakris skal prøves idag, jeg er så forstoppa at jeg gidder ikke spise...føles ut som om tarmen er fylt opp til halsen...:-D---mmm...deilig....:-)

Steike, nå fylles gravidelista i rekordfart. Dette er morsomt, Rime, du og resten får fylle den neste måned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rime: Jeg binder ham gjerne fast og får ham til å avstandsheale deg;-) Mot slutten av mens er visst optimalt tidspunkt, så gi meg et vink. Verdt et forsøk;-)

 

Her flyr dagene i jobbing med healingstudien. Var litt redd det skulle bli vel mye babyfokus på meg, men det føles helt ok nå som vi har en liten spire selv også... Hvis denne klarer seg, blir det definitivt min siste, så jeg skal nyte den og gå helt opp i mammabobla -og da er dette perfekt jobbings:-)

 

Sender masse god energi til dere som skal lage junibabyene i denne gruppa:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det blir klaff til alle så det blir mange junibabyer nå, sender over masssse babystøv til dere ;)

 

her blir det tidlig ul imorgen. spent ja. 12 + 5 da. alt bra enda iallefall ;)

inne på tanken til å prøve "refleskjons" healing pga bekkenløsningen . er ei som er utover på øya her med gjemne mellomrom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det blir klaff til alle så det blir mange junibabyer nå, sender over masssse babystøv til dere ;) her blir det tidlig ul imorgen. spent ja. 12 + 5 da. alt bra enda iallefall ;) inne på tanken til å prøve "refleskjons" healing pga bekkenløsningen . er ei som er utover på øya her med gjemne mellomrom :)

Lykke til med tidlig ultralyd i morgen! Alltid spennende å se hjertet!!! ELSKER det nye bildet ditt! For noen skjønne firbente familiemedlemmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, Rime. Synd det ikke gikk denne gangen heller. Skal heie deg videre neste PP og med litt avstandshealing stiller du med gode odds:)

 

Så spennende med tidlig ultralyd, 79kvinne, og godt det sto bra til! Skal selv om ikke lenge..med litt blandede følelser, hva hvis ikke alt er som det skal.

 

Og Huff, hvis jeg må ta flere blodprøver i forbindelse med UL. Er rystet inn i min sjel etter siste seanse i prøvestolen. Armene mine er helt hullete og blå, noe som fikk en uheldig konsekvens i dag. Jobber i barnevernet og skulle ha et første møte med en ungdom i dag, der rus var et av temaene som skulle taes opp. Vedkommende tittet gjentatt ganger under møtet på mine bare underarmer med oppsperrede øyne, noe jeg egentlig ikke tenke videre over før jeg etter møtet gikk på toalettet og så tilstanden på underarmene(hadde ikke lagt merke til det før).Så ut som jeg hadde solid brukererfaring. Stakkars fyr...og stakkars meg!

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, Rime. Synd det ikke gikk denne gangen heller. Skal heie deg videre neste PP og med litt avstandshealing stiller du med gode odds:) Så spennende med tidlig ultralyd, 79kvinne, og godt det sto bra til! Skal selv om ikke lenge..med litt blandede følelser, hva hvis ikke alt er som det skal. Og Huff, hvis jeg må ta flere blodprøver i forbindelse med UL. Er rystet inn i min sjel etter siste seanse i prøvestolen. Armene mine er helt hullete og blå, noe som fikk en uheldig konsekvens i dag. Jobber i barnevernet og skulle ha et første møte med en ungdom i dag, der rus var et av temaene som skulle taes opp. Vedkommende tittet gjentatt ganger under møtet på mine bare underarmer med oppsperrede øyne, noe jeg egentlig ikke tenke videre over før jeg etter møtet gikk på toalettet og så tilstanden på underarmene(hadde ikke lagt merke til det før).Så ut som jeg hadde solid brukererfaring. Stakkars fyr...og stakkars meg! Ha en fin kveld alle sammen.

 

går nok bra på ul skal du se ;) sitter med samme tanke her også, hva om... får svar på det om ikke så lenge nå da. nervepirrende dette. tror samboen er spent også gitt. tror det er innvendig ul jeg skal på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med UL i morgen! Gleder meg til å høre nyheter :)

 

Bokormamma: du sier du har en hjertelidelse? Går du på medisiner da eller? Får du god oppfølging i svangerskap? Har selv en genfeil som kan gi alvorlige rytmeforstyrrelser og i verste fall stans, på Riksen sa de at de helst så at jeg fødte der hvis det skulle bli en baby til. Det kommer ikke på tale da jeg bor i Rogaland ;) Men det skal sies at jeg har hatt to svangerskap og to fødsler tidligere med samme genfeil, det var bare det at det visste vi ikke. Kan til tider kjenne litt hjertebank, og tror jeg skal lytte nøye til kroppen i neste svangerskap, ikke spille drittøff og slite meg ut. Er dessuten 50% sjanse for å videreføre genfeilen. Men det ser ut til at vi er mildt rammet (får rent angst av å lese om andre mer alvorlige tilfeller, skrekk og gru) så jeg kjenner ingen tvil på å få et barn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojjojj, her skjer det saker ser jeg! Kikker jo innom for å se hvordan det går med dere, men har blitt lite forum på meg etter at sommerferien endte så altfor brått i midten av august...

 

HIPP HURRA OG GRATULERER Så MASSE, TUSSEMOR!!!!!

 

Og selvsagt alle dere andre som har fått det til siden sist, men må innrømme at jeg har krysset alt jeg har for deg de siste månedene.

 

Her sitter jeg småtjukk og deilig, og i forrige uke fikk vi titte inn til en helt perfekt lillesøster som vinket til oss. :D Nå bruker jeg mest energi på å finne ut hvordan jeg skal rekke alt jeg må gjøre før permisjon. Og ikke minst hvordan vi skal strekke ut tida frem til vi har sjanse til å få barnehageplass... Heldigvis ennå litt tid igjen. :)

 

Masse lykke og babystøv og hva det måtte være til dere som fortsatt venter! Har dessverre ingen triks å dele, annet enn god gammeldags sengekos. Så mye som mulig! ;)

 

Forresten Bomsa: så du fikk mange gode tips mot forstoppelse. Kaffe, lakris og rosiner funker bra her også. Men hva du enn gjør, du må ikke finne på å putte i deg bananer eller blåbær! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa: det høres forferdelig ut å være så stappa. :( Har du prøvd Dulcolax tabletter? Jeg prøvde det en gang og fikk bare vondt i magen (uups!), så vet ikke om jeg kan anbefale det, men er du skikkelig forstoppa og ingenting annet hjelper så kan det jo være verdt et forsøk.

 

Ellers må jeg bare slenge meg på anbefalingene om kaffe, linfrø og sviskejuice (æsj!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle som venter på to flotte streker!

Jeg hadde min første svangerskapskontroll i går. Alt vel! Stikker innom her for å ta et foreløpig farvel: Reiser nemlig bort i en hel måned, uten tilgang på nett (sannsynligvis) - så da håper jeg at alle som strever er blitt gravide innen jeg kommer tilbake!

 

Masse babystøv til dere alle!

*~*~*~*~**~*~*~*~**~*~*~*~**~*~*~*~**~*~*~*~**~*~*~*~**~*~*~*~*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumblebee: De lærde strides om hve jeg egentlig lider av. I Skottland fikk jeg diagnosen POTS, som ser ut til å stemme bra, for i alle fall fungerer de tipsene jeg fikk mot sykdommen der. Men i Norge "liker" vi visst ikke den diagnosen, fordi den er vanskelig å påvise. Problemene dukket opp mellom svangerskap nummer en og to, så med nummer to ble jeg oppfulgt i alle bauger og kanter. Gikk rundt med EKGmålere i flere uker totalt og hadde tusen ekstra kontroller på sykehuset, både gyn og kardio. Men heldigvis har mitt lokale sykehus en veldig flink og jordnær overlege på gyn, som til slutt skar igjennom (alle andre ville at jeg skulle ta ks, for at de skulle ha kontroll) og erklærte at det var ignen grunn til at jeg ikke skulle føde normalt. Så lenge jeg konsentrerer meg om å puste sypt nok når anfallene står på, mente han alt skulle gå greit, for bekkenet mitt er vidt og første fødsel gikk unna på seks timer uten noen smertelindring eller noen komplikasjoner. Så kort fortalt gikk fødsel også med nummer to glimrende, og hjertet mitt hoppet ikke mange slag, men jeg var litt redusert i dagene etterpå og hadde mye ubehag (men hva slags rolle spiller det når babyen er kommet). Siden oppfølgingen ikke gjorde noe annet enn å stresse meg 8vi bor langt unna sykehuset på dårlige vinterveier) bestemte jeg og faslegen min for å drite i den ekstra oppfølginga med nummer tre, så lenge jeg følte meg i grei form. Det jeg imidlertid har lært, den vanskelige måten, er å sykemelde meg FøR det smeller! Med nummer to skulle jeg være flink jente og jobbet helt til jeg lå rett ut med åndenød hver eneste dag. Og da jeg endelig sykemeldte meg tok det en evighet å hente seg inn igjen, dermed gikk jeg inn i fødselen uten å være i toppform også. ikke lurt. Med nummer tre avtalte jeg imidlertid på første svangerskapskontroll med både lege og jordmor at jeg skulle ta det mer mer ro, lytte til kroppen og sykemelde meg FøR jeg gikk i bakken med et smell. Så da hadde vi som målsetning at jeg skulle holde meg på beina fram til jul (aprilbaby)... det klarte jeg, men andre januar ble jeg sykmeldt ut svangerskapet.

Ble langt, dette her, men moralen er at for min del var det mer slitsomt med den ekstra oppfølginga enn det var å forsøke å passe på kroppen min selv. Nå er det viktig å presisere at legene mine her enda ikke vet hva som feiler meg, ettersom de ikke kan diagnostisere POTS (bare en lege ved Riksen har gjort det, og dit fikk jeg ikke komme da det sto på som verst). Jeg, og min bedre halvdel, har lært oss hva som funker og ikke for meg, hva jeg kan gjøre og ikke, og så justerer vi hverdagen etter det. Men så lenge jeg hviler nok, passer på å morsjonere jevnt og lytter til kroppen min går det helt fint:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRøVERE:

 

elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august.

 

bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept.

 

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli

 

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

 

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

 

Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark

 

 

Sidney: 31 år, 1 Sa, IKM ca 9 sept.

 

G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-)

 

Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er.

 

 

GRAVID:

 

79kvinne: snart 33 år august, har en gutt på 9 fra før. Termin????

 

Tøffe tøfflus:

 

Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober.

 

Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar

 

Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april.

 

En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!!

 

Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin)

 

 

Hei mine kjære gode damer!!!!!!!!

 

Beklager at jeg har vært lite innom, dvs jeg leser, men så blir jeg kvalm også må jeg roe meg en stund uten stimuli før jeg kan gå løs på neste prosjekt :P Det største sjokket har lagt seg nå, men jeg jobber hardt for å dra livet mitt ned på jorda og finne ett greit tempo. Det er mye å hente inn igjen etter våre deilig, late og fruktbare dager i sydeligere strøk... :wub: Ungene i barnehage og på div aktiviteter, jeg med skole, 2 eksamner, jobb, nygravert, hus og heim, sosialt liv osv....joda, det er nok å henge fingrene i. Gubben er mye på jakt, så det aller meste faller på meg. å det går såååååååååååååååå tregt alt sammen. Jeg er konstant småkvalm, spiser norske epler og saltstenger så det holder. Konstant tørst, men ingenting som smaker. Skulle tro jeg var i 3 trimester og ikke første...knis....Ja,ja....nå har jeg ventet på dette sååååå lenge og nå starter sutringen og klagingen...knis....hehehehe.... Jeg har det bra altså. Der er ingen tvil i kroppen min om at jeg er gravid, kjenner det heeeeeeeeeele tiden at livmoren fyller seg opp. Litt slitsomt er det, men jeg gleder meg til fortsettelsen ;)

 

Bokormmamma: Gratulerer sååååååå mye med graviditeten du også, utrolig gøy (vet ikke om jeg har sagt det tidligere...trener til ammetåka kommer :P)

 

Tøffe Tøflus: Så utrolig gøy at du også stikker innom. Tenker mye på deg og lurer på hvordan det går....Tusen takk for at du har krysset finre og tær ;) Synd vi ikke fikk til å møtes i sommer, men vi får prøve igjen. Stor klem

 

Rime: Jeg vet ikke hva jeg skal si...jeg håper du har hatt en super oppstart på skolen!!!!!!!! Jeg håper alt går etter planen med huset osv, men mest av alt ønsker jeg deg så inderlig dette lille nurket i magen. Jeg tenker MYYYYYE på deg!!!!!!!!!! Husk at du får daglige tusse, bamse klemmer sendt oppover ;) Denne mnd Må være din tur, nå har vi fulgt hverandre så lenge at vi burde definitivt kunne få følge hverandre i en graviditet!!!!!!!!

 

Najaden: God tur

 

Bumlebee: Er dere hjemme igjen fra tur? Har du med deg en huleboer? Hvordan står det til?

 

Bomsa: Hvordan går det med kaffen og lakrisen???? Kom til å tenke på det at du tok duphalack, hvis den skal virke bør du drikke myyyyye vann i tilegg ellers så virker den forstoppende (bare sånn hvis ingen har sagt noe) Ikke lenge til du får se nurket ditt nå???!!!!!

 

79kvinne: Hvordan gikk det på UL??????

 

En til please: Jeg måtte le av historien din, håper det går bra med dere begge og at dere ikke fikk alt for store men :D

 

Lykkelig: Hvordan går det med deg? Nå bare Må det bli deg og Rime altså!!!!!!!!

 

Der falt jeg sammen igjen, bare måååååå ha noe å drikke og aller helst bare legge meg. Må fortelle dere en ting. Det viste seg når jeg kom hjem at ei veninnde av meg også er gravid og at vi har termin omtrent på samme dag!!!!!! Fantastisk gøy.

 

Ha en super kveld og ei deilig natt alle sammen

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PRøVERE:

 

elibjo: 31 år, gift. Bor i Vestfold. prøver på første barnet. ikm ca 27. august.

 

bumblebee: 34 år, gift, 2 barn, vestlandet, ikm ca 1.sept.

 

lykkelig_3♥♥♥ 38 år, gift, 3 barn (5år, 4år,9mnd)Bor på østlandet. ikm 28 juli

 

Rime 37 år, forlovet (gifter meg i juli 2012 ), bor i nord norge, men kommer fra sunnmøre. Prøver på første barnet, har prøvd siden oktober 2009, en ma og en sa siden da, men oppdaget lavt stoffskifte og har brukt levaxin siden april 2012

 

Rosalie78: 33år, samboer, prøver på første barnet (prøvd ca 1/2år), Troms

 

Mammatilto: 32 år gml, 2 barn (3 og 5), er ikke aktive prøvere ennå, for er midt i flytting opp til finnmark

 

 

Sidney: 31 år, 1 Sa, IKM ca 9 sept.

 

G&G: 43 år, trønder, samboer, ei jente på 19 mnd straks, en MA 23. Juni, IKM rundt 1. september....om kroppen er i gjenge igjen, å det satser vi på. Skal prøve aktivt ut året her, om det ikke blir iløpet av den tiden gir vi oss:-)

 

Lythia: 32 år, samboer. Prøver på første barnet. Akkurat sluttet på pillen, så aner ikke når neste IKM er.

 

 

GRAVID:

 

79kvinne: 33 år , har en gutt på 9 fra før. forlovet.samboerens første. Termin 1 april <3

 

Tøffe tøfflus:

 

Bomsa: Er 36år med en sønn på 3år og samboer. Bor i Oslo, men er opprinnelig fra Troms. Gravid i uke 33, samme uke som kalenderen:-) Venter ei jente rundt 1.oktober.

 

Tigerlise&Anton prøver igjen: 35 år (blir 36 like før termin), gift i 9 år, en gutt fra før (nov. 2009). Trønder og kontorrotte Ser ut som vi omsider får vårt etterlengtede 2. (og siste) barn med foreløpig termin 14. februar

 

Najaden: 39 innen babyen kommer. Tre barn fra før i alderen 2-12. Termin til nummer fire ser ut til å bli 23 april.

 

En til, please: 37 år med sønn på snart 18, datter på 5 og sønn på tre. Baker på et nurk, som forventes ut 23 april! Skulle giftet meg neste august, men forskyver det til august 2014. Først babykos og dåp....og slank midje!!

 

Tussemor5: 34 år, gift, 2 gull på 5 og 3 år, en sikker SA i mars, bor i møre og romsdalen. TERMIN 18 m1i (foreløpig mens termin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tanta her igjen. Tror jeg. Den er litt rar. Og i forhold til antatt el, kommer den en uke for tidlig. Hadde sen el denne måneden; men kanskje egget aldri slapp? Prøvde egentlig ikke denne måneden uansett, var så usikker i forhold il jobb. Men nå er jeg sikker på at prøvingen skal gjenopptas kraftig:) Har ikke lyst til å bli sykemeldt, men har enda mindre lyst til å være barnløs...! Dessuten blir jeg sliten av å jobbe 100%, så greit å slippe å gjøre det så lenge. Får se det positive i det.

 

Så da går jeg inn i pp 6. Herre min hatt så fort denne tiden har gått! Begynner å tenke at jeg skal ta en tur til legen snart. Bare ta litt blodprøver for å sjekke at hormonene er på «riktig plass». Skader jo ikke.

 

Har forresten endelig flytta! Så nå har vi et helt hus å boltre oss i :-) Fullstendig kaos overalt foreløpig, men det går seg til:)

 

Godt å se det går bra med dere gravide damer her:) Spennende bokormamma! Og lykke til med kvalmen, Tussemor!

Og lykke til til oss som fortsatt er prøvere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil prøve healing! :)

 

Tussemor, takk for klemmer, ja vi har fulgt hverandre lenge no, herregud; synes også det hadde vært gøy om vi fikk fulgt hverandre når vi var gravid også, håpe! Kanskje mannen til bokormamma kan hjelpe litt på vei! :)

 

Uansett, begynner jo på jobben på mandag, og gleder meg masse, skal også til ho gamle dama som jeg vasker for i neste uke, og det er så utroooolig trivlig, fantastisk glad i ho! Og på lørdag skal e på fest, har kjøpt meg en flaske dyyyr champagne som jeg skal sprette, og har planer om å drikke heile aleine, hahahaha!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten god helg hilsen fra Gudbrandsdalen som starter dagen med minusgrader! :) Rundt meg virvler tre små med pysj, knitrer i ovnen, mor har kaffe... klar for litt fredagsvask og baking med avkommet!!!

Her var tanta ventet i går, men ingen tegn enda... Jeg er så lite håpefull, at jeg gidder ikke en gang kjøpe en test! Regner med sikkerhet med at jeg har mensen i løpet av en dag eller to! Men pleier å være veldig regelmessig, så kan vel ikke unngå å si at jeg håper litt da ... Hadde vært koselig med en sommerbaby!

Håper alle graverte på ulike stadier med diverse vondter klarer å kose seg litt også! :) Selv om jeg alltid blir knalldårlig når jeg er gravid, så liker jeg å kjenne magen vokse... at noe rører seg...

Nå skal jeg tørke snørrbarten til bleie-sagger'n og starte dagen!

 

God helg til alle graverte og prøvere! Koselig at vi følger hverandre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på plass i Oslo for den store heale-verden-gravid-helga vår:-D Før første gang på fem år, altså siden vi flyttet sammen, har vi en hel helg alene -helt uten noen av ungene. Juhuuuu!

Kjenner meg veldig igjen i den kvalmen, Tussemor. Det er ikke ille denne gangen, sammenlignet med de siste to, men merker at jeg er veldig sensitiv og småspise hele tida ellers..... pjuuuk!

Men jeg klager ikke! Vet jeg er super-duperheldig som ble gravert Så fort!!! Så jeg biter det i meg, drikker og drikker og drikker.... Og Nå kjenner jeg at dersom jeg ikke får min daglige kaffe latte klikker jeg, så jeg må ut og fange en:-) Kooooos dere i helga, alle sammen! Jeg skal smuginnlegge noen ord her mens husbonden healer:-9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...