Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) joda, e tror jo at vi skal klare det til slutt, men må ærlig innrømme at tre år tar på! Kjenner det skal bli veldig godt å få tenke på andre ting fremover no, har veldig godt av det psykisk, for må nok innrømme at jeg har perioder hvor jeg er veldig deprimert, men kjenner at bare det å vite at jeg skal begynne å jobbe hjelper på :)

 

Har også de siste dagene vært mye rundt svigerinnen min også som no er god og stor, og det er litt slitsomt kjenner jeg, for jeg må liksom spille happy, hvis du skjønner, men det er vondt, men samtidig så går det greit!

 

Men heilt ærlig så er jeg veeeeldig glad for at du endelig er gravid, og jeg håper virkelig at den klorer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo, ja i forhold til sex. Vi har hatt sex hver dag i ca 3 uker, jeg vet at syklusen min kan være litt lang...å denne gången hjalp det!! Rime...jeg sender deg min aller beste klem. Det er ingen i hele verden jeg unner mer å få spire!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elibjo, ja i forhold til sex. Vi har hatt sex hver dag i ca 3 uker, jeg vet at syklusen min kan være litt lang...å denne gången hjalp det!! Rime...jeg sender deg min aller beste klem. Det er ingen i hele verden jeg unner mer å få spire!!

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig å høre! Gratulerer så masse, Tussemor! :) Sex hver dag i tre uker er ikke å spøke med ;)

 

Håper at dere andre som har prøvd veldig lenge også følger etter snart! (og vi som ikke har prøvd så lenge :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, juhu-bel i taket, gratulere så masse tussemor:-) Dette var fantastisk lesning, hadde egentlig en liten følelse på at den satt nå, men jeg har tatt feil før så jeg sa ingenting..:-D Skriv deg på lista da..:-D Og håpe alle dere andre kommer kjapt etter..:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER TUSSEMOR!!!

 

Og dere.... jeg har tatt en ny test i dag... og jeg er også gravid! Omtrent like langt på vei, vi da, Tussemor, for min siste mens startet 12. august:-D

Klarer ikke å slutte å smile her jeg sitter, Samtidig er det tusen tanker som rase rundt i hodet. Nå Må vi finne et nytt sted å bo og kjøpe ny bil og...... Men så bryter det igjennom en liten jubel over babyen som kommer midt mellom storebrødrenes bursdager (jeg lager visst bare vårbarn... marsprisesse, aprilprins og maiprins fra før, og nå kommer en ny klump i mai... thihi.... blir travel bursdagssesong hos oss på våren!) Men jeg elsker vårbabyer, så det er perfekt!

Må si jeg føler med uforskammet heldig. Hvem er det vel som bir gravid på aller første syklus med nummer fire!? Mannen min sa han kunne gjøre det på første forsøk med heaing, og det gjorde han jammen. Heldige meg! Måtte den bare klore seg fast nå, da!

 

Sender dere andre MASSE god på-tjukken-energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse bokormamma :-) herlig da :-) vårbarn er herlige ja. Har en på mai fra før jeg også,og april i vente.

 

Healing kan hjelpe mot/til det meste ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye bokormamma! Weehee! Mye babystøv i luften her nå. Nå må vi andre bare slenge oss på bølgen og komme etter med søte junibabyer.

 

Ferien vår nærmer seg slutten, liker det ikke! Selv om vi har unger med så slapper vi av. Sover lenge, rekker en 3-4 timer på stranden før vi drar hjem og spiser og ser barnetv. :D I morgen blir det dyrepark.

 

Kos dere alle nygraverte og dere som venter el eller vandrer i dpoland som meg. Neste høst, når alle oss over 30 har poppet ut ungene får vi ha en heidundrende barseltreff ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker tanken på det barselstreffet;-)

 

For selv om jeg gleder meg villt over spiren, må jeg innrømme at jeg kikket småsurt på kofferten med "tjukkasklær" i dag morges... I morra er bursdagen min og til helga når vi skal til Oslo med healingprosjektet til mannen min skulle vi liksom shoppe litt nye klær til oss selv (det blir jo alltid bare kjøpt til ungene)... men nå er det liten vits for meg:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå masse, Tussemor og Bokormamma! :D :D :D

 

Ja, sånn er det når man blir raskt gravid Bokormamma, da skjønner man ikke helt hvor heldig man er :P Skjedd med meg to ganger før ;) Men jeg tar gjerne en spire i bytte mot min relativt flate mage :P

 

Må forresten begynne å henge her litt mer, ikke bare sniklese!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, han gubben med melka vet hva han gjør tydeligvis..:-) Gratulere så mye:-) Er det forresten noen som vet hva som kan gjøres mot forstoppelse sent i svangerskapet? Spiser fiber og bjælmer dulkolax, men det har ingen virkning. Har halvert jerntilskuddet, men kjenner at det burde jeg egentlig ikke gjøre. Men jeg er så forstoppet at jeg har vondt og kuldegysninger....meget ubehagelig...:-( Like før jeg tar klyx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, han gubben med melka vet hva han gjør tydeligvis..:-) Gratulere så mye:-) Er det forresten noen som vet hva som kan gjøres mot forstoppelse sent i svangerskapet? Spiser fiber og bjælmer dulkolax, men det har ingen virkning. Har halvert jerntilskuddet, men kjenner at det burde jeg egentlig ikke gjøre. Men jeg er så forstoppet at jeg har vondt og kuldegysninger....meget ubehagelig...:-( Like før jeg tar klyx... ;-)

 

Svisker elr rosiner i laaaaange baner skal hjelpe. Druet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiiipiiiiii Bokorm-mamma! Jeg blir så utrolig superduperglad for hver spire som gjøres klar til baking, og gleder meg med dere! Ja, nå venter jeg bare på resten av superdamene her inne. Verdens beste barseltreff:))

 

Dagen nedtur for meg: Uggen og blek til første legekontroll, besvimte og kastet(nesten)opp på hun stakkaren som skulle ta blodprøver. Fy flate det var skikkelig skummelt!!

 

Dagens opptur: Akupunktur for gravidevondtene..og jammen merker jeg bedring allerede! Måtte det vare(skal tilbake på onsdag). Rare greier altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomsa: mengder med lakris og kaffe. Drikk myyyye vann ;-) Bokormmamma: gratulerer såååå mye. Dette var gøy!! Nå må alle dere andre også komme etter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...