Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #126 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer" wow, er du våken enda #102, ta deg en pille eller ti til..og ta med deg de skitne tankene dine om homofili og kom deg i seng. Har du store problemer med å svare på en skikkelig måte eller å være saklig? Nope.. svarer kun saklig på saklige innlegg. Idiotinnlegg får idiotsvar.
gutt11spire12 Skrevet 26. mai 2012 #127 Skrevet 26. mai 2012 Du skulle bare skamme deg! Og nei uff,ikke skaff deg en stakkars hund heller. Du burde bare få sitte der alene med dine egne vrangforestillinger,fordommer og mangel på både oppdragelse og oppdrager evner!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #128 Skrevet 26. mai 2012 kan ikke forstå at noen har slike holdninger! hva om dine barn ble nektet å omgås andre barn pga din livstil? barn velger hvem de vil være venn med selv på samme måte som du velger! tror nok ikke du ville likt om noen kom å nektet deg å være sammen med dine venner! skam deg!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #130 Skrevet 26. mai 2012 Vi vurderer å kutte lommepengene i hele sommer, i tillegg, blir det for mye av det gode, tror dere?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #131 Skrevet 26. mai 2012 Synest det er passelig, kan sikkert finne på noe mer
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #132 Skrevet 26. mai 2012 Straffen må alltid stå i forhold til forbrytelsen. Jeg tenker jo at dette ikke var en grei straff, da barnets handling i seg selv ikke var noe i veien med. Er jo ikke greit å ikke høre på mamma og pappa, men når mor og far er helt skrullete, er det vel egentlig positivt at barnet, tenker selv, og gjør sine egne valg? Eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå