Gråsonen Skrevet 26. mai 2012 #76 Skrevet 26. mai 2012 Huff, håper på at dette skulle være en spøk! Ser ikke sånn ut! Dette gir meg skikkelig dårlige minner. Jeg var en sånn jente som mange av de andre jentene i klassen ikke fikk lov til å være sammen med på fritiden, det var forferdelig for meg! Og jeg sleit masse og lenge med selvtilliten. En kan jo ikke noe for hvordan og av hvilke man er født? Du og mannen din er med på å skape slik nonsens i samfunnet vårt. Ta deg en bolle hi! Ingen som blir homofile av å være sammen med homofile.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. mai 2012 #77 Skrevet 26. mai 2012 Du bør ta han ut av fotballen for godt! Det er bare banning. Etterhvert som fotballinteressen vokser til vil han sikkert se kamp med venner og samtidig tar han seg en syndig øl med peanøtter. Dessuten er mange kvinnelige fotballspillere lesbiske, vet ikke hvorfor, men det skyldes kanskje all umoralen som blir lært under treningene.
Todii Skrevet 26. mai 2012 #78 Skrevet 26. mai 2012 Hva hadde du gjort om kontaktlæreren til ditt barn viste seg å være homofil? Eller din bror eller søster plutselig kom ut av skapet...?
Sabina og gjengen Skrevet 26. mai 2012 #79 Skrevet 26. mai 2012 For det første så tror jeg dette er trollerier fra ende til annen, men om det ikk er det.... Kjære deg HI, vet du hvor mange barn som er under barnevern, PPT eller har andre religioner hjemme enn du kanskje praktiserer i ditt hjem? Du vet aldri hva slags foreldre ditt barns venner har. De kan være gode og trygge utenpå, men du vil aldri kunne avsløre alt ved dem. Kanskje du skulle tenke deg litt om. Dette er deres naboer, kanskje det er flott at de leker sammen, for da har du faktisk full kontroll/oversikt over hvordan barnet ditt har det. Inviter nabobarnet til dere, så du blir kjent med det. Jeg er mor til to barn, vet du hva. Dine barn ville nok aldri få leke med mine, de har nemlig to forskjellige pappaer OG jeg er skilt fra far til yngste og alenemamma. Men det er ingen i barnehagen som vet dette, da far til yngste har vært "pappa" til eldste siden eldste var litt over året. Og vet du hva, jeg har armer og lår fulle av arr etter selvskading, ei heller noen i barnehagen vet dette. MEN vet du hva de vet? De vet at jeg er en trygg og god mamma, som setter mine barn først i alle sammenhenger, jeg har kjempegod kontakt med min eksmann og vi samabeider godt. Alle vet at mine barn fr være med på aktiviteter og at de får utfolde seg både fysisk og psykisk. Alle vet at jeg elsker barna mine og livet med dem. Og på toppen av det hele er jeg bare 26 år og min sønn begynner i første klasse til høsten, jeg er klassekontakt i klassen hans. Jeg lar han leke med hvem han vil fordi han skal selv vokse opp å lære seg å ta egne valg. Jeg er stolt av mine barn og deres åpne sinn til andre mennesker <3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #80 Skrevet 26. mai 2012 Stakkars unge, du skulle faen ikke hatt barn. Er du helt rett mellom øra, eller kan det bare virke som om du er mentalt tilbakestående? Er ikke rart det er fordommer i verden med sånne idioter til foreldre. Æ spyr
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #81 Skrevet 26. mai 2012 Stakkars unge, du skulle faen ikke hatt barn. Er du helt rett mellom øra, eller kan det bare virke som om du er mentalt tilbakestående? Er ikke rart det er fordommer i verden med sånne idioter til foreldre. Æ spyr Skal be en stille bønn til gud, om at gutten din blir HOMO
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #82 Skrevet 26. mai 2012 Har du for vane å tenke på hva foreldrene til barna rundt deg gjør på soverommet? Meget spesielt!
Skylander Skrevet 26. mai 2012 #83 Skrevet 26. mai 2012 Speechless! :/ Gidda ikke å lese igjennom alt her engang, men alvorlig talt HI du kan da ikke straffe et barn for å leke seg med et annet barn!!!!!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 26. mai 2012 #84 Skrevet 26. mai 2012 Lurer på hva du kommer til å gjøre hvis det viser seg senere at et av dine barn er homofilt. Skal du sende ham/henne til psykologisk hjelp, "kur" ved klarsynt eller sperre ham/henne hjemme resten av livet?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. mai 2012 #85 Skrevet 26. mai 2012 Svarer fortsatt folk på dette? Det er jo så tydelig et troll.. Kun ment for å provosere!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #86 Skrevet 26. mai 2012 Problemet er at det finnes sånne folk som HI, troll eller ikke. Enkelte vil ikke at barna skal leke med utenlandske barn. Jeg er for eksempel russisk, og opplevd motvilje hos noen få foreldre til barnas venner og nabounger som mente det ikke var så heldig med kontakt mellom deres og mine barn, siden alle russiske damer er alkoholiserte horer og har dårlig innvirkning på barna. Noen vil ikke at barna leker med barn av alkoholikere og narkomane, selv i deres eget hjem. Det gjør at de stakkars barna til foreldre med misbruk, som har det kjipt og hardt fra før hjemme, opplever ensomhet og følelse av å være utstøtt og ikke bra nok når folk snur ryggen til dem. Ikke noe rart mange med alkoholikere og narkomane til foreldre sliter i voksenlivet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #87 Skrevet 26. mai 2012 Skjønte litt for sent at det var ett troll. Skjønte det da hun skrev at de skulle kutte ut fotballen neste helg, og det skrev hun jo selvfølgelig for å "helle bensin på det allerede overtente bålet" Haha, du er dyktig HI, dette var den beste spøken på lange tider;-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #88 Skrevet 26. mai 2012 Problemet er at det finnes sånne folk som HI, troll eller ikke. Enkelte vil ikke at barna skal leke med utenlandske barn. Jeg er for eksempel russisk, og opplevd motvilje hos noen få foreldre til barnas venner og nabounger som mente det ikke var så heldig med kontakt mellom deres og mine barn, siden alle russiske damer er alkoholiserte horer og har dårlig innvirkning på barna. Noen vil ikke at barna leker med barn av alkoholikere og narkomane, selv i deres eget hjem. Det gjør at de stakkars barna til foreldre med misbruk, som har det kjipt og hardt fra før hjemme, opplever ensomhet og følelse av å være utstøtt og ikke bra nok når folk snur ryggen til dem. Ikke noe rart mange med alkoholikere og narkomane til foreldre sliter i voksenlivet. Det er spesielt disse barna som trenger så sårt å bli tatt under vingene til nabolaget. Hadde aldri i verden om jeg hadde klart å vende disse barna ryggen. Det hadde vært ondskapsfullt det.
Skylander Skrevet 26. mai 2012 #89 Skrevet 26. mai 2012 Problemet er at det finnes sånne folk som HI, troll eller ikke. Enkelte vil ikke at barna skal leke med utenlandske barn. Jeg er for eksempel russisk, og opplevd motvilje hos noen få foreldre til barnas venner og nabounger som mente det ikke var så heldig med kontakt mellom deres og mine barn, siden alle russiske damer er alkoholiserte horer og har dårlig innvirkning på barna. Noen vil ikke at barna leker med barn av alkoholikere og narkomane, selv i deres eget hjem. Det gjør at de stakkars barna til foreldre med misbruk, som har det kjipt og hardt fra før hjemme, opplever ensomhet og følelse av å være utstøtt og ikke bra nok når folk snur ryggen til dem. Ikke noe rart mange med alkoholikere og narkomane til foreldre sliter i voksenlivet. Uff, ja synd at det er slik. Barna stakkars har jo ikke gjort noe galt. Alle i samfunnet burde bidra til å ta vare på, å inkludere mennesker rundt seg.
Tyra79 Skrevet 26. mai 2012 #91 Skrevet 26. mai 2012 Kjære hi! Hva om din sønn kommer hjem en vakker dag og forteller deg at han er homofil, hva da? Forviser du ham? Eller enda verre, hva om han er homofil og bryter kontakten med deg fordi han vet hvor dømmende du er?
siljeas Skrevet 26. mai 2012 #92 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!!
Mrs. Kaizer Skrevet 26. mai 2012 #93 Skrevet 26. mai 2012 Hahaha, ler meg i hjel...Typisk dib. Ei som har fått solstikk i varmen og legger ut det lamaste trolleinnlegget og dibdamene går rett på! Må bare elske dib!
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #94 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #95 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel? Hahaha, ler meg fillete, årets TROLLEINNLEGG, gir det terningkas 666
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #96 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel? Hahaha, ler meg fillete, årets TROLLEINNLEGG, gir det terningkas 666 Uansett om det er troll eller ei er det faktisk folk som tenker slik som HI sier hun gjør. Og jeg synes faktisk det er BRA at så mange tar avstand fra dette! For det viser noe om integriteten til ellers (til tider) ganske strenge og urimelige DiBdamer! Så kan du le så mye at du ser ut som du har blitt kjørt gjennom en makuleringsmaskin, jeg synes det er tragisk at noen kan le av slike holdninger.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #97 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel? Hahaha, ler meg fillete, årets TROLLEINNLEGG, gir det terningkas 666 Uansett om det er troll eller ei er det faktisk folk som tenker slik som HI sier hun gjør. Og jeg synes faktisk det er BRA at så mange tar avstand fra dette! For det viser noe om integriteten til ellers (til tider) ganske strenge og urimelige DiBdamer! Så kan du le så mye at du ser ut som du har blitt kjørt gjennom en makuleringsmaskin, jeg synes det er tragisk at noen kan le av slike holdninger. Kan du ikke lese??Ler ikke av holdingene, ler fordi det var ett bra trolleinnlegg. Dette kan umulig være ett seriøst innlegg
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #98 Skrevet 26. mai 2012 Usmakelig spøk! Tøyser ikke med sånt, all den tid noen tullinger faktisk har sånne holdninger ...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #99 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel? Hahaha, ler meg fillete, årets TROLLEINNLEGG, gir det terningkas 666 Uansett om det er troll eller ei er det faktisk folk som tenker slik som HI sier hun gjør. Og jeg synes faktisk det er BRA at så mange tar avstand fra dette! For det viser noe om integriteten til ellers (til tider) ganske strenge og urimelige DiBdamer! Så kan du le så mye at du ser ut som du har blitt kjørt gjennom en makuleringsmaskin, jeg synes det er tragisk at noen kan le av slike holdninger. Kan du ikke lese??Ler ikke av holdingene, ler fordi det var ett bra trolleinnlegg. Dette kan umulig være ett seriøst innlegg Hvorfor ikke? Er dessverre mange som fortsatt har sånne holdinger i 2012. Jeg syns det er litt naivt å tro at dette må være tull..
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #100 Skrevet 26. mai 2012 jeg har rapportert denne samtalen, da jeg syns det er grusomt at noen kan legge ut hets mot en annen legning på en sånn her plass. håper flere kan gjøre det samme. fy f... det er sykt at noen kan starte en tråd om diskreminering mot en annen legning enn de selv har!!! Altså, slike holdninger har kanskje godt av å komme frem i lyset? Det er jo ingen fare for at personer skal bli kjent igjen her, så da kan vel tråden få stå? Til skrekk og advarsel? Hahaha, ler meg fillete, årets TROLLEINNLEGG, gir det terningkas 666 Uansett om det er troll eller ei er det faktisk folk som tenker slik som HI sier hun gjør. Og jeg synes faktisk det er BRA at så mange tar avstand fra dette! For det viser noe om integriteten til ellers (til tider) ganske strenge og urimelige DiBdamer! Så kan du le så mye at du ser ut som du har blitt kjørt gjennom en makuleringsmaskin, jeg synes det er tragisk at noen kan le av slike holdninger. Kan du ikke lese??Ler ikke av holdingene, ler fordi det var ett bra trolleinnlegg. Dette kan umulig være ett seriøst innlegg Så langt som denne tråden har gått er det for sent med en ironisk latter. Jo jeg kan både lese og skrive, men synes kommentaren din var på trynet. Les: ikke morsom. Se hvilke kommentarer du svarte på; én som rapporterte tråden fordi den er over grensen og én som mener tråden bør stå til skrekk og advarsel. Da kunne du hellere ha svart på HIs første innlegg om det var det du fant morsomt, det du svarte på var ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå