Gjest Husfrua Skrevet 26. mai 2012 #101 Skrevet 26. mai 2012 Karma sier jeg! En dag kommer en av unga dine hjem og sier de er homofile! Hva gjør du da?!! Forteller dem at de dessverre ikke er velkommen i ditt hjem lenger? ikke rart det blir krig i verden med foreldre som deg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #102 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her.....
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #103 Skrevet 26. mai 2012 Hvordan kan du HI holde et lite barn ansvarlig for hva foreldrene gjør? Hvordan hadde likt det om ditt barn måtte ta ansvar for noe du hadde gjort, som barnet ditt ikke hadde noe råderett over?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #104 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her..... Hadde vært tilpass for HI at guttungen var Homo. MEN #102, jeg lurer på hvor det står at jeg synest at Homofili er noe fælt? Jeg har homovenner og de er langt bedre mennesker enn mange av mine heterofile venner. Du bør snakke for deg selv #102, selv om DU synest at homoer er noen ekle kryp, så er det ikke alle som deler dine motbydelige synspunkter. Du burde skamme deg
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #105 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her..... Hadde vært tilpass for HI at guttungen var Homo. MEN #102, jeg lurer på hvor det står at jeg synest at Homofili er noe fælt? Jeg har homovenner og de er langt bedre mennesker enn mange av mine heterofile venner. Du bør snakke for deg selv #102, selv om DU synest at homoer er noen ekle kryp, så er det ikke alle som deler dine motbydelige synspunkter. Du burde skamme deg Du ser altså ikke at du gjør det samme som HI gjør. Hun straffer barnet fordi foreldrene er homofile. Du ønsker å straffe barnet til HI fordi du ikke liker hennes (mangel på) holdninger og meninger. Jeg har aldri skrevet at jeg mener at det er fælt å være homoi, men i den konteksten flere at dere bruker det i denne tråden, som "håper barnet ditt blir homo", så bruker dere ikke akkurat homo som noen glede for dere ønsker vel ikke å gi HI glede. Ergo dere bruker barnet og det å være homo som et ledd for å ville påføre HI noe vondt. Det siste avsnittet ditt er reneste vrøvl!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #106 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her..... Hadde vært tilpass for HI at guttungen var Homo. MEN #102, jeg lurer på hvor det står at jeg synest at Homofili er noe fælt? Jeg har homovenner og de er langt bedre mennesker enn mange av mine heterofile venner. Du bør snakke for deg selv #102, selv om DU synest at homoer er noen ekle kryp, så er det ikke alle som deler dine motbydelige synspunkter. Du burde skamme deg Du ser altså ikke at du gjør det samme som HI gjør. Hun straffer barnet fordi foreldrene er homofile. Du ønsker å straffe barnet til HI fordi du ikke liker hennes (mangel på) holdninger og meninger. Jeg har aldri skrevet at jeg mener at det er fælt å være homoi, men i den konteksten flere at dere bruker det i denne tråden, som "håper barnet ditt blir homo", så bruker dere ikke akkurat homo som noen glede for dere ønsker vel ikke å gi HI glede. Ergo dere bruker barnet og det å være homo som et ledd for å ville påføre HI noe vondt. Det siste avsnittet ditt er reneste vrøvl! Du burde ikke røyke sokkene dine "102, tror hodet ditt holder på å falle av. Hva er homoi, aldri hørt om den legningen før, den må du nesten forklare meg
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #107 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her..... Hadde vært tilpass for HI at guttungen var Homo. MEN #102, jeg lurer på hvor det står at jeg synest at Homofili er noe fælt? Jeg har homovenner og de er langt bedre mennesker enn mange av mine heterofile venner. Du bør snakke for deg selv #102, selv om DU synest at homoer er noen ekle kryp, så er det ikke alle som deler dine motbydelige synspunkter. Du burde skamme deg Du ser altså ikke at du gjør det samme som HI gjør. Hun straffer barnet fordi foreldrene er homofile. Du ønsker å straffe barnet til HI fordi du ikke liker hennes (mangel på) holdninger og meninger. Jeg har aldri skrevet at jeg mener at det er fælt å være homoi, men i den konteksten flere at dere bruker det i denne tråden, som "håper barnet ditt blir homo", så bruker dere ikke akkurat homo som noen glede for dere ønsker vel ikke å gi HI glede. Ergo dere bruker barnet og det å være homo som et ledd for å ville påføre HI noe vondt. Det siste avsnittet ditt er reneste vrøvl! Du burde ikke røyke sokkene dine "102, tror hodet ditt holder på å falle av. Hva er homoi, aldri hørt om den legningen før, den må du nesten forklare meg Du mer med andre ord mer interessert i personangrep enn å debattere på skikkelig vis? Det ante meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #108 Skrevet 26. mai 2012 Joda, jeg ønsker å gi HI den gleden av å bli kjent med en ekte Homo, og det vil hun kun bli, hvis hennes sønn får den legningen. Så alt i beste mening. Du #102 bør holde de skitne tankene for deg selv, blir kvalm av de fordommene dine. Tenker du er i samme kategori som HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #109 Skrevet 26. mai 2012 Joda, jeg ønsker å gi HI den gleden av å bli kjent med en ekte Homo, og det vil hun kun bli, hvis hennes sønn får den legningen. Så alt i beste mening. Du #102 bør holde de skitne tankene for deg selv, blir kvalm av de fordommene dine. Tenker du er i samme kategori som HI Hva var det du sa homoi var. Personangrep?? det har da ingenting med homofili å gjøre. Ta deg en pille og kom deg i seng, ble visst for mye for deg dette her.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #110 Skrevet 26. mai 2012 Dere som skriver at dere håper at barnet til HI blir homo er ikke det spøtt bedre enn HI selv. Dere bruker homo som noe fælt og dere håper at barnet får det. Ser dere ikke selv at mange av dere er like ille som HI, bare på den andre siden? Er mange som burde gå litt mer i seg selv her..... Jeg syns faktisk at det er du som skriver som om homofili er fælt.... Klart det er trist dersom det skulle føre til at barnet til HI skulle bli "forvist" av foreldrene sine, men ellers kunne det føre til at hun fikk spist opp fordommene sine, og bli et mer tolerant menneske, og det ville ikke vært så dumt, tenker jeg...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #111 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #112 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Ja, men tror #102 har misforstått litt også.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #113 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #114 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Ja, men tror #102 har misforstått litt også. Ja, tror også "102 har mistforstått, ikke bare litt, men ganske mye. Ble endelig stille fra den kanten, hun har sikkert forbarmet seg over den andre sokken også
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #115 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer"
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #116 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer" wow, er du våken enda #102, ta deg en pille eller ti til..og ta med deg de skitne tankene dine om homofili og kom deg i seng.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #117 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer" wow, er du våken enda #102, ta deg en pille eller ti til..og ta med deg de skitne tankene dine om homofili og kom deg i seng. Har du store problemer med å svare på en skikkelig måte eller å være saklig?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #118 Skrevet 26. mai 2012 Ja ja.. Hvis du synes det er det samme, så er det greit for meg. Hvis jeg skriver at jeg håper at pappan til HI kommer ut av skapet, blir det bedre? Da er det ingen barn involvert...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2012 #119 Skrevet 26. mai 2012 Endt opp med at alle misforstår hverandre.. I bunn og grunn: HI er enten et troll, eller så har hun et latterlig syn på livet, og hun lærer opp ungene sine til menskehat med synet sitt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #120 Skrevet 26. mai 2012 Vist dette ikke er et troll så er garantert "ORG" tilbake!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #121 Skrevet 26. mai 2012 Hi, er du Jehovas vitne. Du høres ut som min tidligere sjef
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 26. mai 2012 #122 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer" wow, er du våken enda #102, ta deg en pille eller ti til..og ta med deg de skitne tankene dine om homofili og kom deg i seng. Har du store problemer med å svare på en skikkelig måte eller å være saklig?
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 26. mai 2012 #123 Skrevet 26. mai 2012 Tror dere som angriper 102 har missforstått litt! Hvorfor det? Jeg mener at det hadde vært bra om HI hadde fått førstehånds kjennskap til homofili, presentert fra en hun kjenner og er glad i, og på den måten kanskje fått utvidet sine horisonter litt. Kunne selvfølgelig skrevet det på en penere måte, men hun var ganske provoserende, så jeg sprakk litt. Står for innholdet likevel.. Men hvorfor dra hennes barn inn i det? Da gjør du det samme som HI gjør: å dra barna inn i "voksne problemer" wow, er du våken enda #102, ta deg en pille eller ti til..og ta med deg de skitne tankene dine om homofili og kom deg i seng. Har du store problemer med å svare på en skikkelig måte eller å være saklig? HI er ett troll
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #124 Skrevet 26. mai 2012 Nå har vi blitt enig om å kutte ut både fotballen og ferien i år, da tenker vi at gutten skal huske dette lovbruddet i ganske lang tid fremover.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2012 #125 Skrevet 26. mai 2012 Nå har vi blitt enig om å kutte ut både fotballen og ferien i år, da tenker vi at gutten skal huske dette lovbruddet i ganske lang tid fremover. Blir bare patetisk.. Alt den ungen vil huske, er foreldre som er redd for "homobasiller"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå