Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Vi har noen naboer som vi ikke ønsker å omgås på grunn av valg av livsstil og vi ønsker heller ikke at barna skal leke med deres barn. Jeg har ingenting imot homofile, men vi eller barna våre skal ikke omgåes slike og deres barn. Dette vet barna godt, men i dag da jeg kom hjem fra butikken så jeg at eldste sønnen lekte med deres sønn. Han ble sendt på rommet, har fått husarrest i en uke og jeg skal snakke med ham om dette. Neste lørdag har han forballkamp. Bør han få gå på den eller bør den gå ut siden husarresten varer til søndag? Er litt usikker. Hva mener dere?
mamma til to i Drammen_85 Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Vi har noen naboer som vi ikke ønsker å omgås på grunn av valg av livsstil og vi ønsker heller ikke at barna skal leke med deres barn. Jeg har ingenting imot homofile, men vi eller barna våre skal ikke omgåes slike og deres barn. Dette vet barna godt, men i dag da jeg kom hjem fra butikken så jeg at eldste sønnen lekte med deres sønn. Han ble sendt på rommet, har fått husarrest i en uke og jeg skal snakke med ham om dette. Neste lørdag har han forballkamp. Bør han få gå på den eller bør den gå ut siden husarresten varer til søndag? Er litt usikker. Hva mener dere? Spesiellt :/...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Vi har noen naboer som vi ikke ønsker å omgås på grunn av valg av livsstil og vi ønsker heller ikke at barna skal leke med deres barn. Jeg har ingenting imot homofile, men vi eller barna våre skal ikke omgåes slike og deres barn. Dette vet barna godt, men i dag da jeg kom hjem fra butikken så jeg at eldste sønnen lekte med deres sønn. Han ble sendt på rommet, har fått husarrest i en uke og jeg skal snakke med ham om dette. Neste lørdag har han forballkamp. Bør han få gå på den eller bør den gå ut siden husarresten varer til søndag? Er litt usikker. Hva mener dere? Spesiellt :/... Kanskje litt spesielt at jeg ikke vet hvor lenge husarresten skal være når det er en uke. Tenker fra klokkeslett til klokkeslett eller teller dere kun hele dager? HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 seriøst!? Seriøst ja. Ville du latt ham gå på fotballkampen? HI
Kanutten83 Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Du tuller nå??? Barna dine får ikke lov å leke med barn av homofile!? Du mener altså at barn av homofile er annenrangs og ikke like mye verdt som barn av hetrofile? Du lærer barna dine å diskriminere andre barn for noe de ikke kan hjelpe for!? Håper virkelig du er et troll! Hvis ikke burde du virkelig skamme deg! En ting er å ikke akseptere de voksne, men barn? Fy f..., så lavt trodde jeg ingen kunne synke i 2012!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Du tuller nå??? Barna dine får ikke lov å leke med barn av homofile!? Du mener altså at barn av homofile er annenrangs og ikke like mye verdt som barn av hetrofile? Du lærer barna dine å diskriminere andre barn for noe de ikke kan hjelpe for!? Håper virkelig du er et troll! Hvis ikke burde du virkelig skamme deg! En ting er å ikke akseptere de voksne, men barn? Fy f..., så lavt trodde jeg ingen kunne synke i 2012! Jeg etterspør ikke meninger om vårt syn og vår moral. Det er ikke det jeg vil ha svar på. HI
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Hahahahaha! Det var dagens drøyeste. Må være troll!! Hvis ikke synes jeg det er du og mannen din som bør ha husarrest, HI. Lenge!
Theaen Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Du tuller nå??? Barna dine får ikke lov å leke med barn av homofile!? Du mener altså at barn av homofile er annenrangs og ikke like mye verdt som barn av hetrofile? Du lærer barna dine å diskriminere andre barn for noe de ikke kan hjelpe for!? Håper virkelig du er et troll! Hvis ikke burde du virkelig skamme deg! En ting er å ikke akseptere de voksne, men barn? Fy f..., så lavt trodde jeg ingen kunne synke i 2012! Jeg etterspør ikke meninger om vårt syn og vår moral. Det er ikke det jeg vil ha svar på. HI Det er ikke noe å gi svar på HI. For så lenge ikke barnet ditt har gjort noe galt, så er det ikke noe å straffe. Men jeg håper for all del du er en som bare kjeder deg litt på en lørdags formiddag og vil trolle litt. Hvis ikke er du ikke riktig klok!
Kanutten83 Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Du tuller nå??? Barna dine får ikke lov å leke med barn av homofile!? Du mener altså at barn av homofile er annenrangs og ikke like mye verdt som barn av hetrofile? Du lærer barna dine å diskriminere andre barn for noe de ikke kan hjelpe for!? Håper virkelig du er et troll! Hvis ikke burde du virkelig skamme deg! En ting er å ikke akseptere de voksne, men barn? Fy f..., så lavt trodde jeg ingen kunne synke i 2012! Jeg etterspør ikke meninger om vårt syn og vår moral. Det er ikke det jeg vil ha svar på. HI Det er ikke noe å gi svar på HI. For så lenge ikke barnet ditt har gjort noe galt, så er det ikke noe å straffe. Men jeg håper for all del du er en som bare kjeder deg litt på en lørdags formiddag og vil trolle litt. Hvis ikke er du ikke riktig klok! Barnet har gjort noe galt. Han har gjort noe han ikke fikk lov til og han har brutt en regel. At dere ikke liker regelen er meg revnende likegyldig. Dere har sikkert også regler som andre ikke er enige i, men som fortsatt er en gyldig regel i deres hjem. Vi har våre regler og de skal overholdes. HI
Minimikro Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Dette greier jeg rett og slett ikke å tro på. Det kan ikke finnes så sneversynte mennesker her ute vel!?!? Uff, håper virkelig ikke det... La nå for guds skyld ungen din leke med hvem han vil, så han kan slippe å få tredd din motbydelige moral nedover huet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Dette greier jeg rett og slett ikke å tro på. Det kan ikke finnes så sneversynte mennesker her ute vel!?!? Uff, håper virkelig ikke det... La nå for guds skyld ungen din leke med hvem han vil, så han kan slippe å få tredd din motbydelige moral nedover huet. Barna får ikke leke med hvem dem vil og det vet de. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Jeg straffer aldri barna mine, men gir de konsekvenser som er kjent på forhånd og står i samsvar med uønsket handling. Jeg lærer også barna mine toleranse for slik er de bedre rustet til å møte verden.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #18 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Vel, barnet ditt har visst et ønske om å omgås barna til disse umoralske menneskene Hehe. Det hjelper ikke hvilke regler du har laget. Ingen alvorlig regel er brutt, dermed ingen straff! Forøvrig er jeg rimelig sikker på at dette er et troll. Er bare innmari imponert over fantasien til damen her på DIB;)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Jeg straffer aldri barna mine, men gir de konsekvenser som er kjent på forhånd og står i samsvar med uønsket handling. Jeg lærer også barna mine toleranse for slik er de bedre rustet til å møte verden. Straff eller konsekvenser, vi tar bort goder og frihet når barna synder mot reglene. Han vet hva han har gjort og tok husarresten greit. Skal høre hva mannen mener om fotballkampen. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #20 Skrevet 26. mai 2012 Beklager, men å straffe et barn for å leke med et annet barn hvis eneste "forbrytelse" er å ha homofile foreldre, det er å gå få langt. Husarrest i en uke og evt ingen fotballkamp er for drøyt for en slik ting som dette, uansett hvor mye du misliker homofile og barna deres! Du sier at du ikke har noe imot homfile? Da straffer du heller ikke barnet ditt for å ha lekt med barna deres! Har ikke noe imot dem, men vi ønsker ikke å omgås dem og deres barn. Jeg har heller ikke noe imot narkomane, men ønsker heller ikke å omgås disse eller deres barn. Vi omgås mennesker som har samme livssyn og livsstil som vi har. Vi straffer barna når de bryter reglene. Gjør ikke dere det? HI Vel, barnet ditt har visst et ønske om å omgås barna til disse umoralske menneskene Hehe. Det hjelper ikke hvilke regler du har laget. Ingen alvorlig regel er brutt, dermed ingen straff! Forøvrig er jeg rimelig sikker på at dette er et troll. Er bare innmari imponert over fantasien til damen her på DIB;) Om regelen er alvorlig eller ikke er ikke opp til deg å bestemme. Jeg bestemmer ikke over reglene i ditt hjem, gjør jeg? Nei, jeg tenkte meg det. Hva barnet ønsker er ikke så interessant. Han ønsker også å hoppe i fallskjerm og å dykke med hai. Skal han få lov til det også? HI
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #22 Skrevet 26. mai 2012 Synder mot reglene? Du høres ut som om du er en del av en streng religiøs sekt, HI. Vær glad for at andre foreldre lar barna sine leke med dine - du har tydeligvis et avvikende syn på livet og veldig veldig lite respekt for andre mennesker som ikke er akkurat som deg selv. Mine barn hadde ikke fått lov å omgås slike som deg, men det kunne ikke falde meg inn å gi dem husarrest eller nekte dem å spille fotball om de likevel skulle prøve seg.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #23 Skrevet 26. mai 2012 Du tuller nå??? Barna dine får ikke lov å leke med barn av homofile!? Du mener altså at barn av homofile er annenrangs og ikke like mye verdt som barn av hetrofile? Du lærer barna dine å diskriminere andre barn for noe de ikke kan hjelpe for!? Håper virkelig du er et troll! Hvis ikke burde du virkelig skamme deg! En ting er å ikke akseptere de voksne, men barn? Fy f..., så lavt trodde jeg ingen kunne synke i 2012! Jeg etterspør ikke meninger om vårt syn og vår moral. Det er ikke det jeg vil ha svar på. HI Det er ikke noe å gi svar på HI. For så lenge ikke barnet ditt har gjort noe galt, så er det ikke noe å straffe. Men jeg håper for all del du er en som bare kjeder deg litt på en lørdags formiddag og vil trolle litt. Hvis ikke er du ikke riktig klok! Barnet har gjort noe galt. Han har gjort noe han ikke fikk lov til og han har brutt en regel. At dere ikke liker regelen er meg revnende likegyldig. Dere har sikkert også regler som andre ikke er enige i, men som fortsatt er en gyldig regel i deres hjem. Vi har våre regler og de skal overholdes. HI Hvorfor skriver du da om grunnen til husarresten hvis det egentlig ikke skal ha noe med saken å gjøre? Dette er helt klart et innlegg skapt for å få reaksjoner.. Alle vet at i dag, i 2012, er det ingen som synes et sånt syn på andre mennesker er ok.. Det er rett og slett bare kvalmt..
2 hjertegull :) Skrevet 26. mai 2012 #24 Skrevet 26. mai 2012 Synder? Oh my GOD!! Dette klarer jeg ikke tro på.. Og med rett kan du kalles et troll! Synes mange uskyldige innlegg ikke kvalifiseres til å bli betegnet som trolling, for det er ikke nødvendigvis slemt, men dette her, ja det tar kaka for min del! Du er et troll, uansett om det er sant eller ikke!
kamik Skrevet 26. mai 2012 #25 Skrevet 26. mai 2012 Dette må jo være fleip. Men ellers synes jeg barnet fortjener premie for å opponere mot sneversynte, fordomsfulle foreldre og meningsløse regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå