Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #26 Skrevet 26. mai 2012 Jeg nekter å tro på dette, regner med du bare er ute etter å skape diskusjon og ikke minst irritasjon. Om det virkelig fremdeles finnes foreldre med et slikt syn på medmenneskene sine ville de ikke turt stå frem med det for absolutt alle vet at dette ikke er akseptert.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #27 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI
Gjest Heartbroken Skrevet 26. mai 2012 #28 Skrevet 26. mai 2012 Jeg syns at husarrest en hel uke er altfor streng straff uansett 'forbrytelse'. En konsekvens bør være her og nå og ikke trekkes ut over en hel uke. Ellers regner jeg med at med det menneskesynet og verdiene du fronter her, så er det nok flere i nabolaget som er skeptiske til å la sine barn omgå dere, så dere har/får nok smake litt på andre menneskers fordommer. Det som er så trist er at det er uskyldige barn det går ut over, barn som ikke har valgt sine foreldre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #29 Skrevet 26. mai 2012 HI! Som du sier, at vi gjerne har noen regler som ikke alle er enige i. JA selvfølgelig har vi det. MEN at dere har regler som "medfølger" diskriminering av andre mennesker er DRøYT og UMODENT! Det hjelper ikke med unnskyldingen for diskriminering. For det er det dette er! Hva om sønnen deres hadde kommet hjem en dag å fortalt at til dere at han var homofil? Eller hva om han ikke tørr fordi dere virker så utrolig "oppblåste" å bare vil snu ryggen til han å late som han aldri har eksistert eller skal dere komme med den uendelig talen på hvor skuffet og lei dere er?! Nei så hjelpe ikke det, fordi det er en legning ikke en sykdom! Forresten dere må holde gutten deres unna pedofiles barn, missbrukere, voldtekts forbrytere og morderens barn. kan gi deres barn en ufattelig dårlig innflytelse på deres perfekte fasade selv om enkelte av disse barna nok har havnet på forster hjem...å UFFA MEG!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #30 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #31 Skrevet 26. mai 2012 Jeg tror dette er tull fra ende til annen. Desverre finnes det mennesker med et slikt syn og som oppdrar barn til å bli hatefulle og diskriminerende. En forelders oppgave er å oppdra barna til å bli gode og selvstendige individer som er nyttige samfunnsmedlemmer. MEnnesker som oppdrar barna sine til å bli diskriminerende og hatefulle bedriver omsorgssvikt.
eaglebeagle Skrevet 26. mai 2012 #32 Skrevet 26. mai 2012 Som flere andre her inne, klarer jeg ikke helt tro på at innlegget er seriøst. Dette må være skrevet i kjedsommelighet for å få reaksjoner. For det tilfellet at HIs innlegg faktisk er reelt, så er min første reaksjon at jeg ikke trodde det fantes slike mennesker. Om om de fantes, trodde jeg de var så marginale og klar over sitt avvikende livssyn, at de holdt det for seg selv. Husarrest er etter mitt syn en dårlig "konsekvens", uansett. I denne saken er det jo selvsagt ikke aktuelt overhode, for andre enn eventuelt foreldrene slik at de ikke trenger belemre seg med verden utenfor. Strengt tatt er det en barnevernssak spør du meg - har man slike holdninger overfor medmennesker og deres barn, virker det som om en oppdragerrolle er det siste man bør inneha. Med forbehold om at dette er tull og tøys, anbefaler jeg mor å ta kontakt med barnevernet for å få hjelp til seg selv.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #33 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI
2 hjertegull :) Skrevet 26. mai 2012 #34 Skrevet 26. mai 2012 Hva om sønnen deres hadde kommet hjem en dag å fortalt at til dere at han var homofil? Eller hva om han ikke tørr fordi dere virker så utrolig "oppblåste" å bare vil snu ryggen til han å late som han aldri har eksistert eller skal dere komme med den uendelig talen på hvor skuffet og lei dere er?! Nei så hjelpe ikke det, fordi det er en legning ikke en sykdom! Han hadde nok ikke fortalt det til HI... Han ville ikke turt.. Enten ville han levd et dobbeltliv, eller.... Jah, er det rart selvmordstatistikken er høy?
bittelille_persille Skrevet 26. mai 2012 #35 Skrevet 26. mai 2012 Jeg håper virkelig det er en dårlig spøk, for det er trist at noen barn må vokse opp med slike fordomsfulle tyranner som foreldre. Dessverre kan alle bli foreldre, og barna kan ikke velge bort familien sin før de blir voksne.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #36 Skrevet 26. mai 2012 Om du vil bruke en ukes innestraff og nekte fotballkamp som straff for å leke med en nabounge med homofile foreldre, hva vi du da straffe med den dagen ungen knuser et vindu, kaster en stein eller andre ting som vi andre gir konsekvenser for? Straffen din er altfor streng i forhold til hva ungen har gjort. I mine og de fleste andres øyne har jo ikke ungen gjort noe galt i det hele tatt, om du synes det er så fælt å være homofil hvorfor lar du da ikke barnet ditt leke med denne "stakkars" ungen som helt uskyldig har fått homofile foreldre? Lurer på hvordan livet til barnet ditt skal bli, mener du seriøst at du skal velge venner for dem, nekte de å omgås mennesker du ikke er enig i livsvalget til osv helt til de blir voksne? Jøjemeg for et ungdomsopprør det kommer til å bli i heimen deres om du har fått et barn med ben i nesa. Håper virkelig du har fått et barn som er sterk nok til å ta avstand fra alt du mener og står for!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #37 Skrevet 26. mai 2012 Jeg tror dette må være tull, men svarer seriøst likevel. Du spør om dette er grei straff, nei det synes jeg ikke. Alt for lenge. At du sammenligner homofile med rusmisbrukere sier noe om deg. Jeg jobber med rusavhengige, så vet litt om denn gruppen, men jeg ville heller aldri latt barna mine leke med rusmisbrukere, eller da barn av dem. Ei ville heller rusmisbrukere hatt barn hvis det er kjent at de er rusmisbrukere, da har du et ansvar å melde ifra. Dette kan ikke sammenlignes i det hele tatt. å sammenligne å leke med barn av et homofilt par med å hoppe i fallskjerm eller dykke med haier er også bare et dårlig eksempel. Du forbider altså det barnet ditt har gjort med ekstremsport? Jeg synes synd på deg og barnet ditt. Enten fordi du 1. har dårlig humor og muligens viderefører denne formen for humor til dine barn, som også muligens vil føre til at dine barn vil bli mobbere, eller 2. du mener dette, og burde holde meningene dine for deg selv og bite i deg at samfunnet forandrer seg. Hvis du er veldig religiøs, skal du huske at det er mer fordommer mot "slike" som deg, enn homofile. Jeg hadde heller latt barnet mitt leke med barn av homofile, enn barn av personer som deg.
eaglebeagle Skrevet 26. mai 2012 #38 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Jeg anbefaler deg litteratur på området om barneoppdragelse for råd. Med mindre du søker etter konservativ religiøs litteratur på området, vil du finne svært fåpedagoger som støtter "straff" som god oppdragermetode. Det er klart at i visse miljøer, er straff gangbar fostring, og de fostrer gjerne barn som enten blir redde eller selv blir "straffere" som voksne. Straff som metode gir sjelden ønsket resultat. Når det kommer til moral, vil jeg si at det å nekte barn å leke sammen på bakgrunn av foreldrenes legning, er mangel på sådan.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #41 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Jeg anbefaler deg litteratur på området om barneoppdragelse for råd. Med mindre du søker etter konservativ religiøs litteratur på området, vil du finne svært fåpedagoger som støtter "straff" som god oppdragermetode. Det er klart at i visse miljøer, er straff gangbar fostring, og de fostrer gjerne barn som enten blir redde eller selv blir "straffere" som voksne. Straff som metode gir sjelden ønsket resultat. Når det kommer til moral, vil jeg si at det å nekte barn å leke sammen på bakgrunn av foreldrenes legning, er mangel på sådan. Ulik moral er ikke mangel på moral eller dårlig moral. Vi følger den pliktetiske linjen og har den som teori for den moral vi har. Du har kanskje en annen etisk linje, men det betyr ikke at verken du eller jeg er uten moral. Vi har ulik moral og jeg respekterer det, men jeg vil ikke omgås det. Akkurat som at du ikke vil omgås med meg. HI
eaglebeagle Skrevet 26. mai 2012 #42 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Jeg anbefaler deg litteratur på området om barneoppdragelse for råd. Med mindre du søker etter konservativ religiøs litteratur på området, vil du finne svært fåpedagoger som støtter "straff" som god oppdragermetode. Det er klart at i visse miljøer, er straff gangbar fostring, og de fostrer gjerne barn som enten blir redde eller selv blir "straffere" som voksne. Straff som metode gir sjelden ønsket resultat. Når det kommer til moral, vil jeg si at det å nekte barn å leke sammen på bakgrunn av foreldrenes legning, er mangel på sådan. Ulik moral er ikke mangel på moral eller dårlig moral. Vi følger den pliktetiske linjen og har den som teori for den moral vi har. Du har kanskje en annen etisk linje, men det betyr ikke at verken du eller jeg er uten moral. Vi har ulik moral og jeg respekterer det, men jeg vil ikke omgås det. Akkurat som at du ikke vil omgås med meg. HI Pliktetikk, eller regeletikk - hvor finner du støtte for at barn ikke skal leke med andre barn? Er ikke grunnpilaren i pliktetikken at man skal gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg? Altså, villel du ønsket at dine barn ble nektet lek på bakgrunn av ditt livssyn? Menneskerettghetene er bygger på pliktetikk. Les deg opp. Jeg hitsetter en av de du burde ta til deg: Art 14. Forbud mot diskriminering,, Utøvelsen av de rettigheter og friheter som er fastlagt i denne konvensjon skal bli sikret uten diskriminering på noe grunnlag slik som kjønn, rase, farge, språk, religion, politisk eller annen oppfatning, nasjonal eller sosial opprinnelse, tilknytning til en nasjonal minoritet, eiendom, fødsel eller annen status.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #43 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Dette er ikke person angrep, men er du helt dust eller? du kan ikke sammenligne dette som regler, reglene deres ja, men sånne regler?! Vi som foreldre skal lære barna våre om å velge den riktige stien. f.eks stjeler du blir du satt i fengsel, er du skjener elt kriminell så kan du få bøter eller satt i fengsel. DETTE ER EN ANNEN SAK! Men å ha homofile foreldre skal en nekte å leke med deres barn. det er ikke kriminelt. og vist du skal sammenligne leggetider og ute tider, så går det ikke. for det er en helt annen sak igjen. Eller vil du at jeg skal utdype den også for å få deg til å forstå? Den som bestemmer livsyn og moral er ditt barn, for ditt barn skal formes som ett menneske. moral skal du hjelpe dem med, men det er når det kommer til NORSK folkeskikk og andre fysiske behov som de må lære for at de skal kunne mestre denne verden den dag de skal stå på sine egne barn. De er din oppgave, ikke å "hjernevaske de" til å bli deres små roboter med diskriminering. Diskriminering er ikke greit. Så vist du HI har rødt hår, så skal jeg nekte mine barn å leke med dine. bare fordi du har den hårfargen? Vett du hva.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #44 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Jeg anbefaler deg litteratur på området om barneoppdragelse for råd. Med mindre du søker etter konservativ religiøs litteratur på området, vil du finne svært fåpedagoger som støtter "straff" som god oppdragermetode. Det er klart at i visse miljøer, er straff gangbar fostring, og de fostrer gjerne barn som enten blir redde eller selv blir "straffere" som voksne. Straff som metode gir sjelden ønsket resultat. Når det kommer til moral, vil jeg si at det å nekte barn å leke sammen på bakgrunn av foreldrenes legning, er mangel på sådan. Ulik moral er ikke mangel på moral eller dårlig moral. Vi følger den pliktetiske linjen og har den som teori for den moral vi har. Du har kanskje en annen etisk linje, men det betyr ikke at verken du eller jeg er uten moral. Vi har ulik moral og jeg respekterer det, men jeg vil ikke omgås det. Akkurat som at du ikke vil omgås med meg. HI Pliktetikk, eller regeletikk - hvor finner du støtte for at barn ikke skal leke med andre barn? Er ikke grunnpilaren i pliktetikken at man skal gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg? Altså, villel du ønsket at dine barn ble nektet lek på bakgrunn av ditt livssyn? Menneskerettghetene er bygger på pliktetikk. Les deg opp. Jeg hitsetter en av de du burde ta til deg: Art 14. Forbud mot diskriminering,, Utøvelsen av de rettigheter og friheter som er fastlagt i denne konvensjon skal bli sikret uten diskriminering på noe grunnlag slik som kjønn, rase, farge, språk, religion, politisk eller annen oppfatning, nasjonal eller sosial opprinnelse, tilknytning til en nasjonal minoritet, eiendom, fødsel eller annen status. å velge hvem man privat ønsker å omgås med er ikke brudd på EMK. EMK er ikke en personlig rettesnor for det private liv. Grunnpilaren i pliktetikk er reglene og plikten. Regelen er absoutt og regelen kan du lage etter hva som står på spill. Så kommer moralen som er handlingen etter refleksjonen (etikken). Tror du burde lese deg litt opp selv. HI
eaglebeagle Skrevet 26. mai 2012 #45 Skrevet 26. mai 2012 Om dere ikke klarer å svare på spørsmålet så kan dere la være å svare HI VELL jeg skal gi deg ett J**** svar på ditt spørsmål som du ber om. NEI DET ER IKKE GREI STRAFF! Den som bør få straff er dere, nemlig ett kurs på å bli kvitt trangsynte fordommer. det syns jeg helt seriøst også Skriver du det samme til andre som har regler du ikke er enig i? Som de som har regel om at barna ikke får spise sukker, ikke får være med innvandrere, ikke leken med våpen etc. Hvem er det som bestemmer livssyn, personlig moral og regler i vårt hjem? Er det vi eller er det du? Og hvorfor er det greit å ikke straffe eller ha konsekvenser på regelbrudd? HI Jeg anbefaler deg litteratur på området om barneoppdragelse for råd. Med mindre du søker etter konservativ religiøs litteratur på området, vil du finne svært fåpedagoger som støtter "straff" som god oppdragermetode. Det er klart at i visse miljøer, er straff gangbar fostring, og de fostrer gjerne barn som enten blir redde eller selv blir "straffere" som voksne. Straff som metode gir sjelden ønsket resultat. Når det kommer til moral, vil jeg si at det å nekte barn å leke sammen på bakgrunn av foreldrenes legning, er mangel på sådan. Ulik moral er ikke mangel på moral eller dårlig moral. Vi følger den pliktetiske linjen og har den som teori for den moral vi har. Du har kanskje en annen etisk linje, men det betyr ikke at verken du eller jeg er uten moral. Vi har ulik moral og jeg respekterer det, men jeg vil ikke omgås det. Akkurat som at du ikke vil omgås med meg. HI Pliktetikk, eller regeletikk - hvor finner du støtte for at barn ikke skal leke med andre barn? Er ikke grunnpilaren i pliktetikken at man skal gjøre mot andre som man vil at andre skal gjøre mot seg? Altså, villel du ønsket at dine barn ble nektet lek på bakgrunn av ditt livssyn? Menneskerettghetene er bygger på pliktetikk. Les deg opp. Jeg hitsetter en av de du burde ta til deg: Art 14. Forbud mot diskriminering,, Utøvelsen av de rettigheter og friheter som er fastlagt i denne konvensjon skal bli sikret uten diskriminering på noe grunnlag slik som kjønn, rase, farge, språk, religion, politisk eller annen oppfatning, nasjonal eller sosial opprinnelse, tilknytning til en nasjonal minoritet, eiendom, fødsel eller annen status. å velge hvem man privat ønsker å omgås med er ikke brudd på EMK. EMK er ikke en personlig rettesnor for det private liv. Grunnpilaren i pliktetikk er reglene og plikten. Regelen er absoutt og regelen kan du lage etter hva som står på spill. Så kommer moralen som er handlingen etter refleksjonen (etikken). Tror du burde lese deg litt opp selv. HI Jeg tror kanskje ikke du var så opptatt av råd mht konsekvens for barna dine når alt kommer til alt. Jeg opplever at din tolkning av pliktetikken avviker fra min - og det får man bare være uenige om. Jeg er personlig ikke i nærheten av å bli indignert, din tolkning og livssyn blir etter mitt syn også ditt tap. Dessverre kan det hende det også blir dine barns tap - vel og merke om dette ikke bare er tull. Jeg holder en knapp på sistnevnte.
Gråsonen Skrevet 26. mai 2012 #46 Skrevet 26. mai 2012 Meeeen, moralen din samspiller ikke med allmen moral, anno 2012 i Norge. Pliktmoral henger til de grader sammen med fastslåtte lovverk. Jau Jau, sa damen som gjetet sau.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #47 Skrevet 26. mai 2012 Slike merkelige holdinger du har som dette. Ikke prøv å svar på den delen, jeg har skrevet en del til deg. om kriminell, Tips om kurs og forming av robot og osv. Når du nekter dine barn å omgås andre USKYLDIGE barn, bare fordi deres foreldre liker "å nusse samme kjønn" for å si det mildt er faktisk dårlig moral uansett hvor mye du vil vri og vrenge på dette for å argumentere dette best imot. det hjelper ikke å komme med, ditt syn og sånn er det bare. Ja ha ditt syn du, men ikke prøv å pakk ditt syn over andre mennesker, bestemme deres valg og osv. for barnet ditt er ett menneske med egen kropp, sinn og hjerne. Er ikke din, så du eier den ikke på de 2 sist nevnte i det hele tatt. vet du hva du/ dere kan risikere? ungdomsopprør vist de kommer til å få bein i nesa, åja. Nåde dere ja. blir null betroelser der i gåren. og når de blir voksne, ja da blir det baksnakking. barna deres sier til barnebarna deres. ikke si noe av dette til bestemor og bestefar fordi de er sånn og sånn, veldig sære og fult av fordommer mot andre mennesker, men slik er de bare og sånn kommer det alltid til å bli. flott å bli snakket på den måten av sine egne barn? Tro meg, jeg vet hva jeg snakker om, selv om det ikke har noe med temaet homofil da var det andre ting, og det ble store konsekvenser for det. jeg vil blant annet ikke ha en eneste ting med min mor å gjøre! Du sier at du ikke har noe mot homofile, men det er bare slik livssynet ditt er. Nemlig, det høres ut som at du er i en veldig sterk religiøs sekt Hi. så hva er navnet på denne sekten?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. mai 2012 #48 Skrevet 26. mai 2012 Ikke gå ut i den sterke solen! Da blir du til stein, ditt troll
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 26. mai 2012 #49 Skrevet 26. mai 2012 Mine barn hadde ihvertfall ALDRI fått lov til å leke med barna til slike umoralske mennesker som deg, HI!
b_a_b_y_ Skrevet 26. mai 2012 #50 Skrevet 26. mai 2012 Du etterspør om straffen din er i samtråd med hva han har gjort, det er det eneste du vil ha svar på(når du skriver noe slikt må du regne med å få pepper i mot deg) Men for meg blir det helt umulig å svare på om straffen er streng nok, for jeg mener ikke at det burde ha kommet noe straff i det hele tatt, så skjønner godt at andre også ikke klarer å gi svar på det du spør om!!! Dette henger jo ikke på grep!!! Tenk på hva du gjør med barna dine!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå