Magia Skrevet 26. mai 2012 #51 Skrevet 26. mai 2012 Tror nok dette er et trolleinnlegg. Ikke fordi ingen har så stupide holdninger som HI skriver om her, men fordi ingen går inn og skriver sånt på nettforum uten å vite at folk kommer til å reagere på den delen fremfor hva det spørres etter. Om du har slike holdninger HI, må jeg bare si at jeg synes synd på barna dine og deg.
bitthen Skrevet 26. mai 2012 #52 Skrevet 26. mai 2012 Haha,nei, jeg er ikke født på midten av 1800- tallet...
bitthen Skrevet 26. mai 2012 #53 Skrevet 26. mai 2012 Den var som svar til den som lurte på om hi var meg:-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. mai 2012 #54 Skrevet 26. mai 2012 Dette må jo være et trolleinnlegg... Huff hvis ikke tenker jeg at det er ganske tragisk at det er vankeligere å få et kjæledyr enn et barn, og du burde helst latt være.. Du har ikke brutt noen lov ved å få barn, men det mest rettferdige overfor barna dine ville vært å la være, din sønn har heller ikke brutt noen lov ved å leke med barn av homofile og kan selvfølgelig ikke straffes. Er du redd sønnen din skal bli "smittet"? For du vet det ikke ser slik det fungerer sant?
☆☆☆ Skrevet 26. mai 2012 #55 Skrevet 26. mai 2012 Ikke ofte jeg skriker troll, men nå gjør jeg det. Rett og slett fordi jeg tror bedre om folk enn å ta dette seriøst...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2012 #56 Skrevet 26. mai 2012 Vi har noen naboer som vi ikke ønsker å omgås på grunn av valg av livsstil og vi ønsker heller ikke at barna skal leke med deres barn. Jeg har ingenting imot homofile, men vi eller barna våre skal ikke omgåes slike og deres barn. Dette vet barna godt, men i dag da jeg kom hjem fra butikken så jeg at eldste sønnen lekte med deres sønn. Han ble sendt på rommet, har fått husarrest i en uke og jeg skal snakke med ham om dette. Neste lørdag har han forballkamp. Bør han få gå på den eller bør den gå ut siden husarresten varer til søndag? Er litt usikker. Hva mener dere? Valg av livsstil? hjelpes, trodde du var en utdødd rase jeg! De som tror man VELGER å være homofil. Til din informasjon, det er noe vi er født som Jeg er selv bifil, men har funnet en mann som overgår alle andre, så her ble det en "livsstil" du aksepterer... Herregud, kan ikke gjøre annet enn å le av deg her. Ang straffen hans: ALT for drøy, om du absolutt ikke vil han skal leke med barn av homofile, så får du ta med familien din til en øde øy. Håper for sønnen din sin del at han ikke er homofil, for da kommer du vel å kaste han på hodet ut gjennom døra. Det er foreldre som deg, som utgjør at så mange homofile lever et forferderlig miserabelt liv, da de ikke tørr stå frem, og ditt slag skaper menskehat. Rett og slett. Homofili er ingen sykdom eller valg, det er bare slik man er skapt. Velkommen til 2012
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 26. mai 2012 #57 Skrevet 26. mai 2012 Det verste med dette et at det faktisk finnes mennesker som er slik og mener det samme som hi! Hvis hi er seriøs så burde du skamme deg! For ett trangsynt menneske du er! Synes faktisk synd i barna dine som har en så trangsynt og teit mor!!!
ellen-propellen Skrevet 26. mai 2012 #58 Skrevet 26. mai 2012 For å svare på det du spør om HI. Jeg syns straffen er hard for å ha brutt en regel 1 gang. Husarrest i 1 maks 2 dager holder lenge. Og jeg ville heller ikke straffet fotball laget med å la dem spille med en spiller mindre. Hvor gammelt er barnet ?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #59 Skrevet 26. mai 2012 Så bra at du straffer barnet for at det er sosialt og leker med andre barn! Fyfader, stakkars barna dine Håper virkelig at dette er en spøk, eller er ikke du mye til mor. Hvorfor har du noe imot at barnet ditt leker med et barn som ikke har valgt at han har homofile foreldre? Kan jo hende de blir supre kompiser! Husk, at dette kan ødelegge tilliten hans til deg, tenk om sønnen din blir homo da? Skal du sperre han inne, slik at han ikke kan få ha kontakt med andre gutter? Eller vil du kanskje kutte han ut? Nei, la gutten få være barn og leke med de han vil. Synes det er egoistisk og barnslig av deg å reagere slik du gjør. noen som er ute etter å ha makt? Skaff deg en hund istede!!! TROLL!
Eeniemeenie Skrevet 26. mai 2012 #60 Skrevet 26. mai 2012 Om det var strengt nei? Helst bør ikke ungen din få leke med noen barn i det hele tatt. Er bare å gi han/hun hjemmeundervisning neste skoleår, så slipper du sånt! Så slipper du å risikere at h*n blir smittet av homobasillen som alle de homofile har. Du ville jo ha mange svar her og oppmerksomhet og det har du tydeligvis fått! God lørdag.
HeltAnonym Skrevet 26. mai 2012 #61 Skrevet 26. mai 2012 wow.. har ikke lest alle kommentarene her, men om du ikke er et DIB-troll, så fyy flate!!!!! Er det mulig... STAKKARS barnet ditt som ikke får leke med vennene sine fordi foreldrene er homofile.....
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #62 Skrevet 26. mai 2012 Håper dette er et troll, for med slike fordommer er det ikke rart det er krig i verden.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #63 Skrevet 26. mai 2012 Uavhengig av hvem barn leker med eller ikke leker med - tenk om du en dag opplever at barnet ditt forteller at han er homofil? Man vet aldri, og der er ikke spesifikke trekk hos alle og enhver av homofile. Samme som med hetero - noen menn er mer femi enn andre, uten at de er homo, og noe kvinner er mer maskuline uten at de er lesbiske. Skal barnet ditt straffes om den dagen kommer for ditt barn? Her ser jeg ikke handlingen til gutten din(eller nabogutten) som noe regelbrudd, samme hva du sier. Om det ikke skal mer til enn lek med en grei gutt for å gi husarrest, så tror jeg faktisk at gutten din aldri bør slippe ut. Da trenger han sikkert(ifølge deg) husarrest resten av livet uansett. Meget spesiell regel du har..... Glad du ikke er min nabo, siden vi ikke er A4, selv om jeg er hetero. Du hadde nok funnet ekstremt mye galt med oss
Toocute Skrevet 26. mai 2012 #64 Skrevet 26. mai 2012 Rart ikke HI har svart ennå..Hun trodde vell at hun hadde så smarte argumenter på det hun gjorde var riktig. der tok hun jammen feil. Hun må nok være TROLL ja
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #65 Skrevet 26. mai 2012 Har snakket med mannen min og med barnet. Vi er enige om at fotballen utegår neste lørdag så han skjønner alvoret. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #66 Skrevet 26. mai 2012 Stakkars unge som har slike foreldre, men får håpe at når han blir voksen han ikke er like fordomsfull som dere.
C.L.H85 Skrevet 26. mai 2012 #67 Skrevet 26. mai 2012 Tror nok du er et troll gitt Du hadde ikke skrevet HVA du ikke likte med naboens "verdier", hvis det bare er et svar på barneoppdragelse og konsekvens du vil ha. Da ville du heller sagt at de hadde veldig forskjellige verdier som du oppfattet negativt... Du vil bare få oss "dib høner" til å kakle.. Nekter å tro noe annet.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #69 Skrevet 26. mai 2012 Har snakket med mannen min og med barnet. Vi er enige om at fotballen utegår neste lørdag så han skjønner alvoret. HI OK... Vær klar over at dere kommer til å slite i årene som kommer, når det kommer til reaksjoner på negativ adferd og barnets fornuft utvikles. En dag kommer barnet til å virkelig vise dere hva som faktisk funker, og hva som er idioti. Hva dere foreldre velger å mene, skal ikke overføres til barna automatisk. At DERE ikke vil omgås foreldrene, har da ikke noe med om barna leker sammen! Kan du konkret si hva du mener er farlig med at barna leker litt sammen? Dette ønsker jeg svar på. For barnet til det homofile paret er da ikke automatisk homofilt. Samme som at ditt barn ikke automatisk gidder å bry seg med hva dere sier når tenårene kommer, eller viser seg å være hetero pga deres straffer og "skjerminger mot homsesyken" Skjerp deg!!!! Merkelig trolling, og så langvarig. Du er enten standhaftig i spøken, eller så er du bare dum, HI....... Naboene mine er ekstremt strenge med barna sine, og jeg liker det ikke. Men det betyr ikke at ungene ikke kan leke sammen, eller at jeg ikke kan snakke med foreldrene over gjerdet her
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #70 Skrevet 26. mai 2012 Hvorfor bor dere der egentig ? Om dere ikke ønsker å omgås med homofile? Det må jo være veldig tøft for dere..... Og en annen ting jeg lurer på er hva om en i barnet deres sin klasse har homofile foreldre og dette barnet sitter ved siden av deres barn i klasserommet, eller de havner på gruppe sammen ol.. Får barnet ditt straff da også? Du vet at vi lever i 2012 og ikke 1500 og steinalderen,ikke sant???
Mammaaaaaa Skrevet 26. mai 2012 #71 Skrevet 26. mai 2012 Det må da finnes kjekkere ting å ta seg til på en lørdagskveld enn å sitte å trolle på dib... Og hvis ikke du troller er du seriøst dum i hodet.
juli2011spire:) Skrevet 26. mai 2012 #72 Skrevet 26. mai 2012 Nei så bra.. Fått meg en god latter i kveld å!! :) HI kan jo virkelig ikke være seriøs som så mange andre her skriver, så da er det jo bare å le...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #73 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ble straffet med husarrest for å ha lekt med ei klasevenninne når jeg var 10. Vi fikk ikke lov å omgås på fritiden. Venninnen min var født utenfor ekteskap,moren var norsk og faren afrikansk sjømann. Jeg kan ikke si jeg ble skadet på noe vis av at mine foreldre "straffet" meg for å være ulydig. Jeg har heller ikke fått barn utenfor ekteskap med afrikanere. Men.......min opplevelse var for 30 år siden og jeg ville ikke gjort det samme med mine barn
Magia Skrevet 26. mai 2012 #74 Skrevet 26. mai 2012 Men det er ikke bare denne ene hendelsen folk reagerer på. Hun har noen verdier som ikke burde overføres til barna sine. Tror nok det er trygt å anta at om guttungen får en ukes husarrest og fotballnekt for å leke med et barn av homofile, er det sannsynlig at andre ting skurrer der i gården også.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #75 Skrevet 26. mai 2012 Jeg mener at du er en idiot, selv om du bare tuller nå. Ikke morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå