Gå til innhold

7-9 MND (gammle 5-6)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

I dag kom pappa hjem til oss og det var deilig!! Han sover såklart etter 2 uker med nattevakt, men herlig å ha han her:) Leggingen i går gikk strålende. Og har ikke hørt en lyd på en time i kveld.., ahhhh, det er helt fantastisk!! Har vært så slitsomt i det siste. Håper vi går mot bedre tider:) Zassy: Er så slitsomt å være syk med små barn ja! Vært sykdom her og, og man får liksom ikke pustepause til å bli helt frisk! God lørdagskveld til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go kveld damer :) her hadde vi en forferdelig natt til fredag, tydelig at det var noe som plaget prinsen sikkerlig :/ (Forkjølet+tanna+eksem+luft i magen) Så var urolig/våken fra 22.30-0130, fra 02-04 (fikk paracet kl 04) sov da til 07... Men pappan ble hjemme og jeg dro på tur :P trøtt som en rotte :P men vi hadde en kjempe tur,og hjemme hadde det jo gått bra :)

 

Håper aller her inne har det supert.. Jeg er også sikkerlig forkjølet,og synes det er kjempe sliten... men håper det blir bedre snart.. Prinsen som har smittet mammaen sin her :o

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen,

her er vi tilbake hjemme og kjølere så tulla sover godt igjen, unntak hun skal opp før 6 da.

har en jente som ligger på 25% linjen i forhold til vekt og høyde, men hvor mye brød spiser deres barn? hun spiser ca en brødskiver til lunsj.

 

Angående klær størrelse så har hun brukt 74 og 80 en god måned i body alt. Hun må være lang i overkroppen. Bukser etc går i 74.

 

For dere som har baby som klatrer alt. Hvor mye følger dere med med en hånd hvis de faller etc? vil at hun skal utforske men må være på hennes side heeeeeele tiden nå.

Hun skjønner i hvertfall ikke ordet "nei" ennå... nevnt det minst 50 ganger alt i dag!!

 

Ellers kom pappa'en hjem torsdag og godt å sove til 9 i går og komme meg ut alene på shopping og shopping. Til helgen skal jeg bort også. Godt for alle tre parter:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neen: Her spiser han en brødskive på egenhånd også gir jeg den han orker av middagsglass i tillegg. (som regel et halvt)

Ang klatring så fulgte vi veldig godt med i starten, da var det jo veldig spennende, men etterhvert la jeg ammeputa og saccosekken hans bak og rundt han for jeg visste at han slapp seg når han ble sliten. Etterhvert som han utforsket mer skjønte han at han kunne bøye knærne og ta seg imot for å unngå å falle. Så nå er han veldig flink! :D Kan også hjelpe å krabbe litt rundt på gulvet og vise de litt i sakte film hvordan man gjør det. Minsten holder på å le seg i hjel når vi krabber på gulvet og later som om vi er babyer ;) Men akkurat den stunden der ble det litt mye nei... Nå har vi ryddet bort alt som er "nei" og han klaterer og går rundt med alt. :P

 

Pix: Så bra at pappaen er hjemme, er godt å bare vite at de er der selvom de sover ;)

 

Harfåttprinsen: Håper dere får bedre netter og blir friske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

 

Prinsen og mammaen: ja, de er like motorisk også. Hvis ene jenta lærer noe nytt, så klarer hun andre det omtrendt dagen etterpå. Veldig rart:).

 

Jeg har også tenkt å kjøpe maxway fra britax. Men de må jo bli 9kg først, og blir nok ikke det med det første:). Hvor kjøpte dere det? Noen steder som er billigere enn andre? Varierer jo ofte i pris på barneutstyr:).

 

Ellers har vi hatt en fin helg:). På fredag var meg og pappan på date;). Mormor og morfar passet, og det gikk kjempe fint:). De er jo så lett å legge nå:). Så vi fikk kost oss med deilig tre retters, med gode viner til:) herlig:).

 

Håper dere har hatt en flott helg også:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beccisen: Å, sÅ gøy :) Trodde de bare var like i utseende om de var tvillinger jeg, men der tok jeg feil :)

 

Vi har hatt en kjempefin helg :) Vi har truffet masse venner, og vært pÅ barselbesøk til ett vennepar som fikk baby for 3 uker siden.. Den lille gutten deres var akkurat like stor som vÅr nÅr han ble født, men jeg kan ikke huske at han har vært sÅ liten ;) hehe..

 

I gÅr sovnet prinsen helt av seg selv 5 minutter etter at vi la han :) Men vÅknet kl 22, med hylskriking.. trodde han var redd og roet han i armene mine.. Tok han med i senga mi da han bare roet seg i armene, vi sovnet og sov til 04, da vÅknet han igjen, men fikk han til Å sove igjen og sov til 06.30.. Han var veldig snørrete og siklet masse, men vi tenkte ikke over det.. Men kjente i dag at han hadde fÅtt sin første tann, den har akkurat brutt igjennom.. SÅ han hadde nok vondt i munnen i natt..

 

HÅper alle dere andre blir friske snart og at dere koser dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør dere forresten når dere begynner å jobbe? Har dere tenkt til å søke om ammepermisjon?

Jeg vurderer å gjøre det siden lillen har begynt å etterspørre mer pupp om dagen.

 

Ifølge ammehjelpen.no: En arbeidstaker som arbeider hel arbeidsdag og som ammer sitt barn har rett til tjenestefri med full lønn etter § 11 i inntil to timer pr. dag. En arbeidstaker som arbeider mellom 2/3 og hel dag og som ammer sitt barn har rett til tjenestefri med full lønn etter § 11 i inntil én time pr. dag. Arbeidstakere som arbeider mindre enn 2/3 dag og som ammer sitt barn, har rett til tjenestefri uten lønn etter reglene i arbeidsmiljølovens § 12-8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, håper formen er bra og at dere har fått sovet greit ut.

Her har vi hatt besteforeldre besøk ihelgen :) Deilig da mamma elsker å dulle og leke hele dagen så vi har fått masse fri. Vi fikk også ut å spise middag (2 gang denne uken :P ), tok med oss ett vennepar med termin om 1 mnd. Er vel siste gangen på lenge vi får muligheten.

 

Spurte om pris på Max-way setet og ettersom jeg skjønte siden det er nytt og prisen under 3000kr så var det ikke sannsynelig at det ble masse kampanjer med det første. Ikke der jeg forhørte meg ihvertfall. Men leste om ei som handla og det var 25 % på bilstol så er man heldig kan man vel gjøre en deal. Vi skal til uka å kjøpe inn Max-way ihvertfall.

 

Mini har hatt ei kjempe helg, stor kosa seg og hyla i fryd omtrent hele tiden. Han har spist veldig lite iforhold til normalt, men ingen feber eller andre plager heller så får vel bare se det an.

 

Her ammer jeg ikke, men arbeidsmiljøloven gir deg absolutt den muligheten mamma i lykkerus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma i lykkerus: rydde bort "nei" ting er litt vanskelig da vi bor i flyttelass.

Er ferdig å amme så trenger ikke ammefri.

 

Spm:

Når starter man med tannkrem? Hun har alt tre tenner. Pusset har jeg startet med.

 

Når starter man å bade baby i badekar for dere som har det? Synes baljen er liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan damer :) vi har vert litt stille i dag.. Jeg er ikke i form (forkjølet og slapp)... Prinsen er på bedringens vei men sliter veldig med den 4tannen :/

Ellers har vi greie netter, men vanskelig legging...

Men det går seg nåkk til :) Sikkert pga tanna,at han lærer mye nye ting på kort tid osv...

 

Vi startet med tannkrem når han begynte og pusse tennene, bare en bitteliten prikk på tannbørsten :)

 

Vi har ikke badekar, men prinsen har startet og dusje seg :D

 

Hvordan ser dagene deres ut nå??

 

Her er mini 9mnd 11juni :)

 

Står opp 07 (våkner somregel 06,da klokken til pappaen ringer)

Får 150ml grøt laget av mme kl 0730..

Sover dupp fra 09.30-10.30/11.00..

Leking og smørring med krem(atopisk eksem),jeg gjør div ting i huset...

Lunsj, halv brødskive og 120ml grøt av vann+litt frukt kl 11.30/12.00..

Så er det litt leking/tvtitting.. besøk osv...

Dupp kl 13.30-14.30..(siste dupp)

15.00 middag og frukt.

Leking og kosing med pappaen/ ut på tur/besøk osv frem til fantoranger kl 17.30.

Grøt kl 18.

Stell kl 1830.

I seng 19 og sovner somregel 1930/20.00.

Melk en gang i løpet av natten.... Somregel spiser han ikke på natt...

 

Ha en fin kveld ;) vi skal kose oss med boller jeg har baket i ettermiddag :)

 

ønsker alle en super natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma i lykkerus: Jeg jobbet når prinsen var 6 mnd.. Jeg hadde ikke ammefri, han fikk pupp stort sett 3-4 ganger om dagen.. Han fikk pupp før jobb, etter jobb og på kveld.. Dette fungerte bra for oss i allefall.. Han ville ikke ha mer en det heller.. Men om du har behov for ammefri, så benytt deg av det!

 

Neen: Vi har badet han et par ganger i badekar når vi er hos svigers.. Da bader vi som regel sammen med han.. Men det går vel for det samme om man bruker badekar eller balje? Vi har i baljen vår en "badestol" som han sitter i når han bader.. Da sitter han veldig stødig og kan herje på så mye han vil, dette er jo også mulig å bruke i badekar.. Vet ikke hvor man får kjøpt dette, da det vi har er arvet..

 

Harfåttprinsen: Virker som alle er forkjølet for tiden..

Dagene våre ser stort sett slik ut: Prinsen ble 9 mnd 1. juni..

07: våkner og får pupp..

08: Frokost 150-180 ml grøt

09.30 første dupp. Sover da alt fra 30 min til 90 min..

11.30: Pupp og lunsj. Spiser da som oftest 1 brødskive og noe frukt.

sover en dupp innimellom her.. Bør ikke sove etter 14.30 for å få han i seng til kvelds..

15.00 Middag og pupp.

18. Kveldsmat, 150-180 ml grøt.

Kveldsstell 18.30.

Pupp og seng kl 19. Nå når han har fått en tann har vi tatt tannpussen på tur til senga etter pupp..

Veldig varierende når han sovner, alt fra med en gang til etter 2 timer.. Sover og veldig varierende lengde på natt.. Alt fra å være våken hvert 30 minutt, til å sove hele natten.. Blir ikke klok på den gutten ;)

 

Her har vi null energi for tiden, både jeg og prinsen.. Prinsen sliter med tannen sin og jeg er forkjølet og allergisk.. Ser nok ut for at jeg må gi meg med ammingen for denne gang.. Må nok begynne med allergimedisin, og da kan jeg ikke amme.. Synes det er litt sårt, men har jo tross alt holdt på i 9 mnd da :)

 

Håper alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi bare dusj, men har en stor balje som han styrer og koser seg masse i :)

 

Idag har vi vært på bilstol innkjøp. Vi kjøpte Maxway fra Britax, etter bilturen hjem har sambo justert litt på det for jeg synes det ble litt bratt, men så var ikke den bøylen justert helt ut. Håper og tror vi blir fornøyd.

 

Ellers er mini i superform og veldig fornøyd om dagen og sovingen går veldig bra både natt og dag. Neste uke skal vi i infomøte i barnehagen , er ganske spent på det.

 

Tenner har vi ennå ikke sett noe av, kjenner det kanskje var litt dumt å begynne å vente på disse allerede når han var 3 mnd :P hehe.

 

Synes du har vært super flink med ammingen :) Her ble det slutt når mini var 4,5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? :) Ser ut som dere har det bra, siden ingen har noe å skrive ;)

 

Her flyr dagene avgårde.. Prinsen er høyt og lavt og skal helst bæres hele tiden.. Slitsomt, men han sliter vel med tennene sine.. Prøver å leke på gulvet med han og det gidder han en stund, vi er vel ikke så morsomme å leke med ;)

 

Håper dere har det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peacock

Ja, her går det også unna! Minsten er flink til å underholde seg selv på gulvet, og soving, legging og spising går kjempefint for tiden :-) Pappaen har bare idag og imorgen igjen på jobben, så er det sommerferie og permisjon til slutten av august! Gjett om jeg gleder meg? Jeg skal ikke begynne på skolen før i starten av august så vi får en hel lang sommer sammen alle tre :-) :-) :-)

 

Søndag reiser vi på ferie til Mallorca i tre uker, så er litt mye å fikse i forkant, men sikker på at det kommer til å gå kjempefint. Fly, leilighet og bil er bestilt, og mangler etterhvert bare å kjøpe en masse pakker grøt - for man trenger jo kanskje 7-8 stk når man skal være borte så lenge,.... Er det noen av dere som vet om de har grøt der? Vi kan handle på carre four og liknende siden vi har bil. Jaja, og så var det vekterstreiken og logistikkproblemet med å få plass til bleier, grøtpakker, våtservietter og alt annet opp i kufferten, men det løser seg sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så bra her... Prøver så godt jeg kan å henge sammen, med lite søvn og mye jobb som må gjøres unna før vi reiser bort i neste uke. Føles som søvnen er verre enn noen gang, men det kan jo være fordi vi hadde en veldig god periode hvor vi fikk opp håpet, og at det da ble vanskeligere å takle at det ble like ille igjen...

 

Virker som det er luft som er hovedproblemet, han våkner ofte, snur og kaster på seg, skriker som om han har skikkelig vondt. Så etter en stund (1 minutt til 1,5 time) så kommer det masse luft, og han blir rolig og sovner umiddelbart... Skulle ønske jeg visste hva som gjorde det, vet ikke om det er normalt heller. I følge hs må vi bare ta tiden til hjelp, men det må da være noe vi kan gjøre for å hjelpe han. Blir det ikke bedre snart så kontakter vi lege.

 

Uansett, jeg føler jeg har klaget nok her inne, så derfor har jeg latt være å skrive noe særlig en stund. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Hannah-, synes det er fint at du klager her, kan jo hende noen har noen tips? Det er i hvert fall ikke noen som synes ille om deg fordi du får lettet litt på frustrasjonen her :-)

 

Når det gjelder luft i magen brukte vi en tysk karvesalve som vi smurte på magen til lillemannen når han hadde vondt når han var liten (var et helvete frem til ca 7 uker). Det fungerte veldig bra! Vet ikke om du kjenner noen i Tyskland eller noen som skal dit på ferie som kan kjøpe den med til deg, eller om det går an å få det sendt til Norge (send evt en mail og spør)? Den heter Tamany Windsalbe og består av 2% karveolie og resten vaselin (etter hva jeg husker). Verdt et forsøk, her kom i hvert fall luften ut igjen når vi smurte den på!

 

http://www.alpenlaendisches-kraeuterhaus.de/index.php?page=Windsalbe-Tamany

 

Ser den i hvert fall finnes på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips peacock! Er det et apotek du har linket til? Skjønner ikke noe særlig tysk dessverre. :P Vi skal innom Tyskland i sommer, så vi kan jo se etter det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peacock: Åjj, herlig med 3 uker i syden da :) Det blir nok sikkert en fin ferie :) Veldig godt at du og pappaen fÅr være sÅ mye sammen fremover da :)

 

Hannah- Det er jo der for vi er her, klag i veg :) HÅper virkelig at det løser seg for dere snart.. Hvor mye sover dere pÅ nettene nÅ da? Det kan jo være greit Å fÅ skjekket det hos lege, det er jo smertefult Å slite med luft... Skulle ønske jeg hadde noen gode rÅd Å komme med, men det har jeg desverre ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer :) ja det har vert stille her... Her er alt bare bra:) Han har lært seg endel nye ting :) åler framover,setter seg opp selv :)

Nettene er greie :) snart er jeg ferdig med permisjon og pappaen skal være hjemme :)

 

Prinsen og mammen jeg synes du har vert flink og amme så lenge, slutt med GOD samvittighet :)

 

Hannah supert at du får ut frustrasjonen :) Det kan ikke ha med koppene/flaskene han drikker av? her har jeg brukt dr browns siden han startet med mme,men tenkte at han kunne ha hvilken som helst flaske når han var 7mnd, men da fikk han masse luft og ble ekstremt urolig... Men er nå greit og sjekke med lege :)

 

Hvordan er det med nettene til dere andre da? Rutinene og dagsovingen`?

 

Her har nettene vert bra nå i det siste :) Rutinene våre skrev jeg lengre opp :) Dagsovingern er på 2dupper 1t første og 1t andre(somregel :P )

 

Håper alle får en fin fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm har ikke tenkt på at det kan ha noe å si hva han drikker av, vi bruker Imsdal barneflaske (det er den han får best til) og Avent tutekopp. Hvilke tutekopper er det som er best med tanke på luft da? Han bruker ikke tåteflaske lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei godtfolk! :)

 

Mamma i lykkerus: jeg har ammefri på jobb, har rett på opptil to timer hver dag, så har sluttet 13.30 noen dager (jobber egentlig til 15.30). Det har vært veldig gunstig her ihvertfall for jeg pleier å gi henne en midtpådagen amming i tillegg til morgen og kveld. Har ikke søkt eller noe bare avtalt med arb.giver og det gikk helt fint, men er ikke alle dagene jeg går tidlig da, noen ganger kommer pappaen innom med jenta så ammer jeg der :) Man har jo rett på ammefri helt til de er et år så synes det er veldig greit å utnytte seg av det når det trengs, får jo litt lengre dager med snuppa også da, veldig godt :)

 

Her er nettene så som så, hun våkner ofte rundt 3 og 5, og jeg ammer som regel hvis hun våkner for å få henne til å sove mer..med mer eller mindre vellykket resultat. Men som regel etter en stund sover hun videre til 7 eller 8. Pappaen som er hjemme med henne nå sier hun er veldig sutrete for tiden og at hun sutrer mye når hun skal spise..noen som har noen tanker om hva dette kan være? Hun "reiser" seg i tripptrappstolen og vil bare opp og sutrer generelt gjennom måltidet, men spiser som regel ganske bra (ca en brødskive) er snakk om lunsjmåltidet dette, men er avogtil litt urolig ved morgen/kveld når hun får grøt også. Hun fjerter også veldig mye, :P kan være luft hun plages med?? akkurat som hun får vondt noe sted når hun spiser, enten magen eller så kan det jo være i munnen har jeg tenkt med tanke på tenner?? hm, nei vet ikke, vanskelig. Hun er stort sett blid og fornøyd etter måltidet igjen. Kanskje bare ekstra utålmodig liten sjel som ikke vil sitte i ro? hehe.

 

Ellers er det full fart her, hun reiser seg overalt og har begynt å ta noen skritt ved bordet, hun har også noen ganger "glemt seg" og sluppet seg og da stått noen sekunder alene!!! like skummelt hver gang hun nesten deiser i gulvet, vi må passe på konstant! Men kjempegøy at hun er så aktiv og uredd og virkelig vil komme seg rundt :)

 

Hannah kjedelig å høre at det går så dårlig med søvn, har ingen tips jeg ettersom vi ikke akkurat har det perfekt vi heller..vi bruker avent tutkopp men plages en del med luft her også så vet ikke. Har du prøvd å bare gi av vanlig kopp? Vi har begynt litt med det.

 

Dagsovingen her er ikke særlig rutinerte, varierer veldig..men stort sett sover hun fra halv ti til halv tolv og så en halv time - time senere på dagen. Legger seg rundt halv åtte. Leggingen er fortsatt ganske slitsom.. pga jeg har jobbet en del kveld har samboer lagt henne i vår seng og ligget ved siden av henne til hun sovner for da har hun lagt seg veldig kjapt og uten gråt, men spørs om det har blitt litt "dårlig vane" for når jeg skulle legge henne i sprinkelsenga nå var det tilbake til at jeg må sitte å holde henne i hånda helt til hun sovner..en jente med stort nærhetsbehov dette tror jeg..eller dårlig vane hva tror dere? men hun gråter så sårt hvis hun må bare alene, høres ikke ut som bare protestgråt hvis dere skjønner, hun er virkelig lei seg og får ikke sove på egenhånd, men hun må jo lære det også så jeg vet ikke hva vi skal gjøre, det er så vanskelig!!

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer

 

Hannah: skrev ett langt innlegg her igår, men det har tydligvis ikke postet. Men oppsummert, ikke slutt å skriv her når ting går trått, skriv heller mer :) Fenikkelte, malt i melk, minfom kan være ting å undersøke. Forøvrig har jeg avogtil opplevd det samme, at han hyler/gråter for så å fise og sovne igjen.

 

Zassy: litt samme mønsteret på natt her også, sutrer/klager i perioden 04-06 men absolutt ikke klar for dagen.

 

Synes du har vært superflink å ammet så lenge jeg :)

 

Ellers så klappet mini for første gang her idag, bare satt i vippestolen og klappet. Har jo prøvd dette lenge, med sangen klappe søte, veldig morro å se at han plutselig koblet det.

 

Her har de siste 2 dagene vært kjedelige, han har blitt tett i nesa og hatt feber på kveldstid. Søvnen ikke så grei osv. Men ser det er mange som har hatt forkjølelse i heimen. Jeg har sår hals selv, så tenker at kanskje mini har det og at det forklarer den dårlige spisingen i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go kveld :) slik er det her også noen ganger zazzy :) virker som han ikke har tid til og spise... går sikkert over etter vert :) Håper nettene går bedre da :)

 

Her har han tatt sine første skritt :) såå stolt jeg da :)

 

Forkjølelse er ikke gøy nei, her har han vert det i en uke.. men spiser bra fordi... go bedring nimas :)

 

ønsker alle en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurer på om snuppa har vanskelig for å roe seg om hun ikke legges ca akkurat 12 timer etter hun er våken fra morgenen av. I dag sov hun til 08.30 (aner ikke hvorfor!) og roet seg ikke før 20.30 i kveld. La seg 18.30 som hun pleier. Noen andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Her har han heller ikke tid til å sitte å spise.. Skal klatre opp og ut hele tiden.. Men vi har laget et belte som vi setter han fast med i stolen, slik at han ikke får til å klatre ut.. Da sitter han å spiser, men må helst ha noe han kan fikle med, ellers blir det alt for kjedelig..

Så morsomt at hun er så aktiv :) Er en svært aktiv kar her og, har sluppet seg ett par ganger, og da falt han og slo seg ganske mye.. Men det er en stund siden han har gjort nå, så kanskje har han skjønt at han må holde seg en stund til..

Det med leggingen kan jo bare være en periode akkurat nå hun trenger litt mer, ellers så kan det vel være at dere må starte på nytt med leggeprosessen..

 

Nimas: god bedring, kjedelig med sykdom...

 

Harfåttprinsen: å, så flink han er :) Slapp han seg bare og gikk noen skritt?

 

Pix: Har ingen erfaring på akkurat det nei.. Har vel aldri tenkt over det heller..

 

Her har det skjedd store ting den siste tiden.. Leggingen vår går strålende :D Når vi legger han i senga, leker han litt med bamsen sin, og skriker litt, men da går vi inn og gir han smokken etter en stund og ofte klarer han da å roe seg selv :) Det er så morsomt at det endelig holder på å bli bedre :) i natt sov han ganske godt :) Han sov fra 19.30 til 03.. da hadde han tydelig smerter pga tannen som er på tur opp, så fikk seg da en paracet og la han sammen med oss.. Da sov han til 07.30.. Herlig :D

 

Håper dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...