Gå til innhold

7-9 MND (gammle 5-6)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Gjest peacock

Hannah, sønnen vår ligger også med hodet bøyd bakover. Han snur seg på siden og legger hodet slik. Skjønner ikke at det er behagelig, men han gjør det uansett om han har noe rundt hodet eller ikke...

 

Tenker også akkurat som du angående bilsete, og kommer høyst sannsynlig til å gå etter et sete som er plusgodkjent. Vet du om maxway kan legges litt ned? Vi kjører ofte langt, så det er fint med en ok sovestilling...

 

Angående legging går det lettest for oss om gutten er passe trøtt. Lengden på duppene varierer, men tiden mellom dem er noenlunde stabil. Om vi prøver å holde han våken blir det bare tull uansett om klokken er 1830 eller 20. Om vi legger han for tidlig sovner han rett og slett ikke før han er trøtt. Da kan han ligge i vår seng og skravle og leke i timevis, men vil ikke ligge i sin egen seng. Det går greit å ha han hos oss så langt, men når han begynner å krabbe blir det litt farlig :-) Har bare merket forskjell i nattesøvnen om han er overtrøtt når vi legger han, så vi regulerer etter siste dupp og hvor mye han gnir seg i øynene fremfor klokken. Funker bra her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hannah vi har alltid regulert leggetiden etter siste dupp, men så har hun stort sett sovet siste dupp til samme tid helt til nå nylig :) Her vrir hun også hodet heelt bakover når hun skal sove og legger seg på siden så langt det nærmest går uten å havne på mage, skikkelig kosestilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at maxway kan justeres i flere stillinger ja, men jeg har ikke funnet noe om hvor langt bakover det går og hvor enkelt det er å justere det. Så det er en av de tingene jeg tenkte å få sjekket når vi skal se på setene i butikken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gal av det bilstol greiene jeg, men har lest litt om Maxway setet jeg nå. Ser da veldig bra ut det også. Hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe ett kombisete, men på den andre siden anbefales det jo bakovervendt. Jeg grubler litt på Maxway, multitech eller Acta graco cosmic comfort akkurat nå. Synes egentlig besafe stolene virker å være litt "trange" og bratte men mulig bare synsbedrag for jeg har ikke testa det. Bah vanskelig synes jeg. Nå skal vi kaste oss rundt å dra på venninnebesøk :) Håper dere har en flott dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snuppa her vrir også hodet opp. Men føler det blir så tomt i senga uten noenting. Er vel hva vi er vant til:) kanskje jeg skal droppe dyna og bare ha kosedyr. Zassy: her bruker vi 2 bamser fra IKEA som er avlange. Perfekt å ha på hver sin side av senga. Men begynner jo å bli varmere nå så jeg er redd det blir litt tett oppi der. Ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Nimas, bilsetene fra Besafe er mindre enn Britax; de går bare til 18 kg og er mye kortere i ryggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nimas, bilsetene fra Besafe er mindre enn Britax; de går bare til 18 kg og er mye kortere i ryggen :-)

 

Jepps, det er akkurat det, jeg ser for meg mini som forøvrig ikke er sååå liten, pappen er 2 m lang og jeg forventer vel at mini ikke blir av de minste. Og dersom man legger til vinterklær osv så virker det ikke som Besafe setene er romselige nok i lengden. Mye derfor jeg tenker på 9-25kg seter, med lang rygg. Men tenker vi skal ta en kikk på Maxway og heller kjøpe ett kombisete i bil nr 2. Vi får se hva vi lander på. Får følge med om det er noen gode kupp. Uannsett hva man velger får man jo gode seter tenker jeg, må bare finne det rette til sin mini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsen og mammaen det er godt og høre at dere får sove litt :)

Her har vi hatt gode netter også :)

 

 

peacock, takk for det :) må ha noe og finne på når de andre i huset sover ;) og prinsen liker at det skjer noe :)

det med leggingen her også er noe likedan som til dere.. i dag har han sovet bare 1,5 time tilsammen,så han sloknet kl 18.45 :)

 

 

zazzy, håper du fikk trent idag :)

 

 

Hannah, Jeg tror nokk det går kjempebra at han er endel til mormoren sin, her hadde mormor prinsen min endel i starten pga div... Mye bedre at du er utvilt og i form når du har han :)

Her ligger han også i 90graders vinkel :P så tror det er helt normalt :)

 

Nå er jeg kjempe sliten etter besøk,baking og en sutrette guttebass som har sovet for lite på dagen :P så nå ligger jeg i sofaen og venter på omelett :) ;D

 

Her har prinsen funnet utstyret sitt og er helt rød stakkat :P hehe det er vel slikt det er ;)

 

Håper alle har hatt en fin dag og får en fin natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: Ja, det er så godt å vite at han kan det innimellom i værtfall :) I kveld måtte han ha litt hjelp for å sovne, men klarte å roe han i senga i kveld å..

 

Harfåttprinsen: Ja, det gjør seg virkelig å få sovet litt :) Godt at du får mat av mannen din, og håper du får slappet av i kveld så du er klar for en ny dag i morgen :)

 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få dette søvnmysteriet til å gå opp.. Han har på dagtid mellom 2,5 til 3 timer våkentid mellom hver dupp.. første dupp rundt kl 10, sover da alt fra 30 min til 1,5 time.. Om han sover 1,5 time er han klar for neste dupp tidligst rundt kl 14.. men han bør ikke sove etter 14.30 har jeg funnet ut,for gjør han det ender han opp med å sovne veldig sent, rundt 21.30-22.. Hva synes dere at er det seneste man bør få de i seng ? Burde visst hatt meg flere timer i døgnet..

 

Håper dagen deres har vært fin :) Her har jeg og prinsen hatt en fin dag, pappaen i huset har vært syk i dag, magevondt pluss litt mannefeber er visst sterke saker ;) Gruer meg til de neste ukene, da skal mannen jobbe overtid mange dager, og en uke helt borte.. Er jo ikke vant til å være alenemor ;)

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg fikk faktisk trent og det var supergodt! Har vært i strålende humør hele dagen pga det :D

 

Prinsen og mamman lurer på det med dupper selv jeg, før sov hun til senest kl 15, trodde det var lurt jeg i forhold til natta osv. Men nå som jeg legger henne senere får hun sove til 16.15 før vi vekker henne, sovner da 19.30, får se hvor lenge hun sover i morgen tidlig nå da....Hun har jo begynt å sove kjempemye på dag plutselig, 1,5 time på første dupp og over 2 timer på andre! Burde kanskje vekke henne tidligere på dupp to?? men dette er kanskje ikke så mye egentlig i forhold til andre barn, men kjempemye til henne å være. Senest i seng er vel opp til deg selv, men her liker jeg å få litt kveldstid uten barn så er veldig godt at hun legger seg 19-20 tiden. men hvis du synes det går fint at han sovner 21.30-22 så er det jo ikke noe i veien for det egentlig, det går seg jo til uansett når de en gang begynner i barnehage osv,

 

Nå skal jeg snart legge meg, jobb i morgen igjen. Natta alle sammen :)

 

pssst.... har fått så utrolig lyst på enda et barn!!kan noen sparke meg hardt og minne meg på at jeg ikke skal gjøre det?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

pssst.... har fått så utrolig lyst på enda et barn!!kan noen sparke meg hardt og minne meg på at jeg ikke skal gjøre det?? :P

 

Har man lyst har man lov, har man vett lar man vær ?? Nei da, kjør på zassy :D

 

Har lyst på flere, men dæven ikke ennå nei :D

 

Vi har kosa oss idag, en kjempe fin kveld. Nå har jeg (etter en liten uke utsettelse) fått vaska og rydda leiligheten. Nå skal jeg hekle litt, som forøvrig er den eneste husmorsaktige syslen jeg bedriver :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, her hadde det skjedd mye siden sist:P. Vi har hatt en strålende helg:).

 

Nimas: Ja, tvillingene er mine første barn. (lov å si heldigvis??:P). Ja, gleder meg veldig til tiden framover. Tror og håper de vil få mye glede av hverandre. De er eneggede:)

Her fikk jentene sine første to tenner nede da de var 5mnd. Nå er det på vei to til oppe. Den ene er kommet igjen på begge to, mens den andre er like før:) De er (heldigvis) ikke like sutrete og plaget denne gangen som forrige:)

prinsen og mamman: Ja, slitsomt til tider, men mest kos nå:) Jeg ler meg ihjel av dem mange ganger for dagen. De er bare så morsomme. Hvertfall når det ser ut som de vil spise hverandre, og sutter på hverandres hoder osv. haha. Nettene her er virkelig fantastiske altså. Sovner mello 19-20, og sover uten mat til 6-7. Det hadde jeg ikke trodd var mulig for en tid tilbake siden. hehe. De er eneggede, så skal i grunnen være helt like i utseende. Men vi (og alle andre) ser stor forksjell. de har helt like ansikttrekk, finge og tær. Men de har ulik hodeform, og hun ene er ganske mye større enn hun andre. Vi har ett matvrak, og en som er veldig kresen:P.

 

zassy: Så bra at leggingen går bra:):)

neen: Jentene mine hadde også omgangssyke i en to ukers periode. De gikk litt ned i vekt, og hadde liten matlyst. Men det går seg til etterhvert. Det kom gradvis tilbake etter de ble friske:)

har fått prinsen: Jentene mine har ikke rett på bhg plass dette året:(. Så vi må trikse og mikse litt. Samboer har måttet ta ut gradert permisjon, slik at han jobber 1-3 dager i uken fram til jul. Da skal jeg jobbe de dagene han er hjemme. Så jeg får bare gå på løse vakter fra august til desember. fra januar aner jeg ikke hvordan vi skal løse det:P. Må tenke litt på det..

jentene spiser ikke mye brødskive. Ca halv skive hver. Her er prim favoritten, men ene jenten liker også leverpostei.

jeg har bare brukt en tynn liten dyne hele tiden. En sånn som er bregnet til vugge. Har store også, men er så redd de skal få den over hodet om natten, og den er så tung å få bort. De sover kanskje med dyne i 30 min, så er det av. Pleier da å legge ett tynt ullteppe over dem, og det har de på lengre:P. de turner så veldig i sengen;).

peacock: Har så vidt begynt å tenke på neste bilsete, men aner ikke hva jeg skal velge. De er jo så store disse setene, og vi må ha plass til to. hmm. Er det mulig å prøve setene i bilen før man kjøper?

Hannah: Her lå også jentene en periode med hodet bakover i 90 grader vinkel. Så utrolig ubehagelig ut, men de sov godt de:). Nå liker de helst og ligge så langt over på siden som mulig, og kanskje også litt på magen. Er det greit at de ligger på magen når de klarer å snu seg? Pleier alltid å snu dem jeg..

Denne uken kommer sommeren for fullt, og den skal nytes til det fulle:) Håper dere har hatt en fin natt, og får en fin dag:) (det ble langt igjen, får lese om dere gidder:P).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beccisen: Hehe min mor sier ihvertfall at hun ser seg heldig som fikk oss tvillingene først. Med barn selv så tenker jeg det samme. Hun var i lettere sjokk over hvordan det var med bare en noen år senere vistnok :)

 

Og ja, du bør prøve seter i butikken og personalet hjelper deg med montering i bilen for å se om setet/ene passer.

 

 

Har de nokså like personligheter, eller er det en som er mer frempå? Har masse glede av hverandre som tvillinger ja :) Vi var toeggede og nokså forskjellige.

 

Her har vi vært uenige i natt. Kl 0100 var det vist morgen. Gubben kom da hjem fra jobb, og skulle avgårde igjen 0600. Får han ikke motivasjon til å ferdigstille det barnerommet nå så klikker jeg. Han våkna nok av at han kom å la seg, veldig var på lyder. Nei nå skal han inn på eget rom, vi snakker om å flytte han ca 1 meter. Men mannebeinet er sååå dryg til å fullføre husoppdrag, spørst om jeg får trå til selv. Kampen vant jeg tilslutt. Han fikk flaske (leeenge siden han fikk mat på natt), så la jeg han i sengen vår ettersom gubben evakuerte. Men fikk ikke sove da jeg synes vi hadde denne egen seng greia sååå godt inne nå, dermed fikk jeg han over dit igjen og etter litt sovna han.

 

Synes også dette med sove på magen er skummelt ennå. Han er litt for dårlig til å snu seg synes jeg, men han gjør det. Men ofte ligger han på magen og småklynker i søvne. Derfor synes jeg det er ekkelt å tenke på å flytte han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååh i dag var det morgen 04.45.....!

 

I dag skal vi ta tak i det og tenker å vekke henne på andre duppen hvis den blir så lang igjen..må jo være fordi hun sover så mye på dag nå at nettene blir så korte.

 

Første dupp i dag ble bare en time, fra 9-10 så da planlegger vi å legge henne kl 13 igjen og da skal hun få lov til å sove til 15..Håper å likevel greie å holde henne våken til 19 - 19.30 i kveld, men får se hvordan det går. Da skal jeg avgårde på jobb, starter litt sent i dag :) ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan damer :) Her var natten grei helt til 02,endel oppvåkninger og 1t våkentid.. :P:o Men vi sov til 0730 da :)

 

nimas 01 er ikke morgen nei.. uff ikke enkelt med disse må og soving :P jeg synes faktisk det er det vanskeligste med baby :P

 

Ja det kan være lurt ja zazzy :) Her ser jeg at 1,5 t dupp til sammen på en dag er lite, tror det var derfor det ble uro i natt..

0445 er alt for tidlig ja :/

 

Her er det kjempe fint vær idag :) så vi må nåkk på trilletur :)

 

Hvordan har natten til dere andre vert??

 

Ha en fin dag ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zazzy: hva trener du? Det er veldig godt etter at man har trent, men veldig tungt å komme seg iveig ;) Hehe, hadde du like lyst på en til kl 04.45 i natt? ;) Det er så vanskelig dette duppestyret, akkurat nå føler jeg dagene dreier seg om å få til det riktig, slik at han kan få sove godt på natt.. Jeg synes også det er veldig godt med alenetid på kveld, så skal prøve å få han i seng senest kl 20.. :) Må bare løse dette duppestyret først ;)

 

Nimas: Godt det finnes flere slike husmødre ;) Det er ikke så greit når han er ferdig med natten kl 01 nei.. Håper det går bedre når dere får flyttet han på eget rom :) Her sover han mye bedre på magen, var litt ekkelt i starten, men nå vet jeg at han flytter på seg mange ganger i løpet av natten uansett :)

 

 

Beccisen: hehe, de er sikkert veldig søte når de skal spise opp hverandre ja :) De får nok mye glede av hverandre fremover :)

 

Harfåttprinsen: kjedelig med våkentid, men godt at dere fikk sove lenge da :)

 

Natten vår har vært ganske god :) Var våken 3 ganger, hvorav en smokkerunde, og 2 ganger måtte han roes, men klarte å roe han i senga, så er ganske stolt av meg selv ;) Vi har vært ute å trillet en tur i dag, så han sov rundt 1 time fra 10 til 11, så får vi prøve å ha andre duppen rundt kl 14, så får vi se hvordan det går i kveld :)

 

Det er nydelig vær her og, så håper alle får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frustrasjonsmelding på tur.. :/ skjønner virkelig ikke hvordan vi skal løse dette med søvn og soving på kveld.. gutten har sovet 1,5 time i løpet av dagen, siste dupp var fra 14-14.30.. Han viser tydelige tegn på at han er trøtt, men alikevell står han bare å hyler i senga si.. skjønner at vi har skjemt han bort med å bysse han å bære han i søvn, og at han hyler for at han ikke får det.. Men jeg kunne tenkt meg at han sovna uten at det ble så innmari uhyggelig.. Jeg sitter på rommet hans, om jeg ikke gjør det blir det helt ramaskrik.. Vet ikke helt hva jeg ønsker med dette, men måtte bare få ut min frustrasjon.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg blir gal av dette.. Denne søvnen har vært ett mareritt siden dag en, skulle bare ønske at det kunne ordne seg..

 

Det var dagens sutter fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Prinsen og mamma`n :)' timestamp='1337624624' post='144252315]

frustrasjonsmelding på tur.. :/ skjønner virkelig ikke hvordan vi skal løse dette med søvn og soving på kveld.. gutten har sovet 1,5 time i løpet av dagen, siste dupp var fra 14-14.30.. Han viser tydelige tegn på at han er trøtt, men alikevell står han bare å hyler i senga si.. skjønner at vi har skjemt han bort med å bysse han å bære han i søvn, og at han hyler for at han ikke får det.. Men jeg kunne tenkt meg at han sovna uten at det ble så innmari uhyggelig.. Jeg sitter på rommet hans, om jeg ikke gjør det blir det helt ramaskrik.. Vet ikke helt hva jeg ønsker med dette, men måtte bare få ut min frustrasjon.. Akkurat nå kjenner jeg at jeg blir gal av dette.. Denne søvnen har vært ett mareritt siden dag en, skulle bare ønske at det kunne ordne seg..

 

Det var dagens sutter fra meg..

 

Skjønner frustrasjonen din! Jeg syns også denne sovinga har vært det vanskeligste, hadde ikke trodd det skulle by på så mange utfordringer :( Han våknet altså fra siste dupp 14.30 sant? Når prøvde du da å legge han for kvelden? 20? Tenker at det kanskje er for seint? Har du prøvd å legge han tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Prinsen og mamman! Her er det akkurat det samme! Idag satt jeg ved siden av han i senga vår, hadde gitt opp! Tårene rant og jeg spurte lille hvorfor han gjorde dette mot meg! :P Huff, jeg gråt og gråt, så utrolig utslitt! Han svarte med å le av den pipete gråtestemmen min og jeg skjønte at har må jeg bare bite tenna sammen. Han stod opp 07.00 etter en natt med mye tull og nektet å sove før kl 11.00. Prøvde alt mulig fra kl 09.00..! Trilling, vugging, amming, kosing, holding, bæring, byssing, mer mat, leke litt mer osv osv.. Til slutt bar jeg han i bilen og kjørte en tur. DA sovnet han, men jeg fikk jo ikke hvilt meg... :o

Andre hvilen var også problematisk, men ikke like ille. Idag gikk heldigvis leggingen veldig greit, ammet og sovnet ved puppen. :D Her og har han blitt skjemt bort med bæring.... Men det er ikke så rart, vi blir jo slitne, og orker ikke se han skrike.. Det gjør naturlig vondt i mammahjertet! :(

 

Nå håper vi natten blir bra, for vi tror vi har skjønt hva han holder på med. Jeg er nå 100% sikker på at han ikke trenger mat om natten. Det er en måned til jeg skal begynne å jobbe igjen, og har ikke noe imot å nattavvenne. I helgen testet vi: jeg sov på gjesterommet to netter på rad og minsten ammet en gang, men det var fordi pappaen ikke fant smokken og han våknet ordentlig. Da han kom til puppen sovnet han på 1 min.

Inatt sov han sammen med meg og han sov utrolig urolig. Og stod oppreist og ville bare opp i senga til meg. Så nå har pappaen vært så snill og sier at jeg skal sove på gjesterommet fremover! :D Jeg foreslo å flytte han på eget rom fra idag, men han var ikke helt komfortabel med det, så da ble det slik. Gjør ikke noe for meg ;):D

 

Men prinsen og mamman, dere er ikke alene! Og jeg tror ingen har svaret for hva som fungerer for din prins, vi må nok bare ta tiden til hjelp og prøve og teste. Her fungerte alt veldig bra før han ble syk. Nå er han frisk og det virker som om det kommer tenner, så ingen dag blir vel noen gang lik! :o;)

Men håååååper for både din og min del at duppene og leggingen går fint imorgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1down: Prøver å legge han rundt 19, i dag la jeg han kl 19.10 og han sovnet kl 20.45..

Hadde noen sagt at det var så mye styr rundt søvnen til en baby for et år siden hadde jeg ikke trodd dem.. Men det er et evig styr..

 

Mamma i lykkerus: Man må nok bare bite i hop tennene ja, det er nok ingen sympati å få fra de små nei.. Men synes det er veldig vanskelig å bite i hop tennene...

Du har ikke akkurat hatt noen god dag du heller da.. Våre dagdupper går jo stort sett greit..

å, så snill mannen din er :) Kanskje blir nattesøvnen mye bedre av å nattavvenne, så kanskje dere kan flytte han på eget rom senere :)

Det er godt å høre at man ikke er alene om dette, føler at jeg er verdens mest elendige mor som faktisk ikke får sønnen min til å sove.. men som du sier man må nok bare ta tiden til hjelp..

 

Etter prinsen har sovnet har jeg bare sittet i sofaen, grått og syntes synd i meg selv, helt til pappaen i huset kom hjem.. han sendte meg ut på en løpetur for å klarne tankene og komme meg litt bort, og det gjorde godt :)

 

Håper alle får en god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og huff :( Prinsen og mamman og Mamma i lykkerus: dere er kjempeflinke!! Dere gjør en fantastisk jobb og det står det respekt av :) Det skal visst felles en del tårer i løpet av dette første året, hadde man bare visst det på forhånd...;) Kan vel ikke gjøre annet enn å tørke tårene og håpe på en bedre dag i morgen :) Her har jeg vært oppe med smokken 7 ganger allerede, ligger an til å bli en urolig natt.....Er veldig varmt i huset, 23 grader på rommet hennes selv med vinduet oppe så er kanskje det som gjør det. Jaja får vel krype til køys, ha en god natt alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært fullt kjør siden legging. Hun roet seg nå i 23 tiden;/. Men hun er veldig forkjølet så er jo en grunn hvertfall! Jeg er også syk så er slitsomme dager fortiden. Sove på dagen er også full nekt. Håper på bedre tider. Har startet i jobb også disse dager og pappaen klarer ikke helt å roe siden han er så mye borte så blir dobbel jobb på meg om dagen. Krysser fingrene hardt for en god natt!! Håper dere andre også får det! Og jeg kjenner til mareritt og legging. Ahh, bra 2 dager, syk, umulig 4 dager, bra 1 dag, osv. Mm. Ahhhh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, denne varmen!! Stakkars de små. Vi lurer på å flytte henne ned i kjellerstuen en stund. Er veldig godt å kjølig der nede. Vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Åh, altsÅ, vi hadde akkurat sammen legging som Prinsen og mamma'n, Mamma i Lykkerus og Pix igÅr. La han kl 20, snørrete som bare det. Gikk vel en halv time med vanlig prating - puppen ville han ikke ha - og sÅ var helvete løs. Da han hadde hylt i en time kapitulerte jeg og pappen, som akkurat hadde kommet hjem fra en 14 timers arbeidsdag, tok han ut i stua og ga han en paracet. Til slut fikk vi ogsÅ i han 80 ml morsmelk fra flaske, og han sovna kl 23. Hadde noen hylerunder i natt ogsÅ, men han roet seg ganske raskt med puppen - var nok bare sulten og tørst.... Men men, morgen kl 645 som vanlig!

 

Jaja, godt vi har balkonen idag - tror vi skal droppe trilleturen siden han er pottetett i nesen, stakkar.

 

Vi sover med helt Åpent vindu. Da blir et noenlunde til Å holde ut Å være pÅ soverommet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pix: Hold ut! Håper jenta di blir frisk fort! Det samme til gutten din Peacock!

 

Her har snørra fortsatt ikke gitt seg, men idag prøver vi shorts og langarmet body. Skal sitte mest i bilen og i vogna inne på senteret idag, siden vi skal ut og ordne til navnefesten.

 

Nå er det frokost-tid for oss! Pappaen stod opp med mini før jobb idag! :D Inatt gikk ikke sånn kjempebra, men helt greit til at det er 23 grader på rommet med vinduet oppe.

 

Sovnet 19.30, sov til 00.30, ammet. Så ammet han 02.00 og 04.00 og sov til 06.30.

 

Håper dere andre har hatt en super natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...