Tussi skalblimamma <3 Skrevet 4. april 2012 #276 Skrevet 4. april 2012 hahaha kreperer her jeg sitter.... GODNATT! <3
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #277 Skrevet 5. april 2012 Hahaha! Jeg ler fortsatt.. Dette er virkelig crazytown det!
monky Skrevet 5. april 2012 #278 Skrevet 5. april 2012 hahahaaaa godt dere kom på side 14 tilslutt:) monkypie var jo ett koselig navn:) og rugingen og spenningen fortsetter... dette er jo påskekrim;) jeg er sår i fingrene av all kryssingen;)
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #280 Skrevet 5. april 2012 hehe ler godt enda jeg og... skulle tro vi hadde drukket litt i går kveld OPTIMIST I DAG!!!!!! faktisk rd8
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #281 Skrevet 5. april 2012 Ja, det ser ut som vi har hatt en skikkelig fyllefest på forum JA! Eeeelsker at du er optimist snuppa! likerlikerliker! Dagene går unna!! Kjenner du noe nå da?
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #282 Skrevet 5. april 2012 haha, nå er vi faktisk på side 15
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #283 Skrevet 5. april 2012 kjenner litt til ogfra... matlyst og sult har forandret seg, og så har jeg litt forstoppelse hehe... føler meg litt ør liksom... også tisser jeg masse og fortsatt veeeldig tørst!! men må jo bare vente! dette forsøket er annerledes enn de andre pga forskjellig hormoner osv... hva med deg ? er du optimist? kjenner du noe?
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #284 Skrevet 5. april 2012 kjenner litt til ogfra... matlyst og sult har forandret seg, og så har jeg litt forstoppelse hehe... føler meg litt ør liksom... også tisser jeg masse og fortsatt veeeldig tørst!! men må jo bare vente! dette forsøket er annerledes enn de andre pga forskjellig hormoner osv... hva med deg ? er du optimist? kjenner du noe? jo, også står nederste del av magen min rett ut! klarer ikke holde den igjen.. sikkert for det er så mye luft
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #285 Skrevet 5. april 2012 Optimist? hmm.. Det varierer! Greier fortsatt ikke å se for meg en positiv test liksom! Men jeg slutter aldri å håpe da Har masse murringer... Minner meg såklart om de andre negative forsøkene...
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #286 Skrevet 5. april 2012 kjenner litt til ogfra... matlyst og sult har forandret seg, og så har jeg litt forstoppelse hehe... føler meg litt ør liksom... også tisser jeg masse og fortsatt veeeldig tørst!! men må jo bare vente! dette forsøket er annerledes enn de andre pga forskjellig hormoner osv... hva med deg ? er du optimist? kjenner du noe? jo, også står nederste del av magen min rett ut! klarer ikke holde den igjen.. sikkert for det er så mye luft Oi, kul på magen allerede?? hihi
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #287 Skrevet 5. april 2012 haha... er nok bare tjukk men glemte å si jeg er trøøøøøøøøøøøtt!! men stoler ikke på noe før blodprøva!! hvis ikke det plutselig lyser opp GRAVID 2-3 da... da må jo hcg være høyt... hehe i det store og det hele føler jeg meg gravid, men har tatt ekstra hcg denne runden, så kan jo hende jeg blir lurt av det!! Men håååååååååååååååååper!!!!!!! har jo fortjent det nå etter så mange nedturer!
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #288 Skrevet 5. april 2012 Men når skal du ta hjemmetest da? Tirsdag? JA, du fortjener det! Vi alle her inne fortjener det!! En vakker dag <3
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #289 Skrevet 5. april 2012 Men når skal du ta hjemmetest da? Tirsdag? JA, du fortjener det! Vi alle her inne fortjener det!! En vakker dag <3 skal ta blodprøve på tirsdag... så da få jeg jo et sikkert avr, men tenker jeg tester selv også, men stoler ikke på noe...
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #290 Skrevet 5. april 2012 Men når skal du ta hjemmetest da? Tirsdag? JA, du fortjener det! Vi alle her inne fortjener det!! En vakker dag <3 skal ta blodprøve på tirsdag... så da få jeg jo et sikkert avr, men tenker jeg tester selv også, men stoler ikke på noe... avr= svar
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 5. april 2012 #291 Skrevet 5. april 2012 Tirsdag er jo snart!! Åh, kan ikke helga komme og gÅ, og la det bli en ny uke! <3 Skjønner du ikke tror pÅ hjemmetester, men nÅr fÅr du vite svaret pÅ blodprøven da? Samme dagen ?
lise456 Skrevet 5. april 2012 #292 Skrevet 5. april 2012 Hei april damer:) Bare en kjapp tur innom da jeg fikk tilgang på nett et lite øyeblikk. Klarer ikke følge opp den posetive trenden:( negativt test og TR på besøk:( Lykke til videre alle april damer:) God påske.
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #293 Skrevet 5. april 2012 Tirsdag er jo snart!! Åh, kan ikke helga komme og gÅ, og la det bli en ny uke! <3 Skjønner du ikke tror pÅ hjemmetester, men nÅr fÅr du vite svaret pÅ blodprøven da? Samme dagen ? ja men føles som en evighet til!! blodprøva fÅ jeg nok ikke svar pÅ før onsdag/ torsdag blæ! lenge Å vente !! en uke til!! hehe... men jeg venter jo pÅ noe godt!! skal du ta blodprøve/ hjemmetest?
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #294 Skrevet 5. april 2012 Hei april damer:) Bare en kjapp tur innom da jeg fikk tilgang på nett et lite øyeblikk. Klarer ikke følge opp den posetive trenden:( negativt test og TR på besøk:( Lykke til videre alle april damer:) God påske. uff så trist LISE!!! Nå får du spise masse påskegodt, og bli klar for neste kamp! stooooooor klem
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #295 Skrevet 5. april 2012 Den trøttheten og uvellheten jeg har i dag er ikke normalt, så krysser alt for at det er en liten minibaby på plass
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #296 Skrevet 5. april 2012 Den trøttheten og uvellheten jeg har i dag er ikke normalt, så krysser alt for at det er en liten minibaby på plass hvordan går det med deg lurifax? har du fått positiv test enda?
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. april 2012 #297 Skrevet 5. april 2012 Dere har blitt klin gærne her inne...?! Ute å kjøre selv jeg. De sprøytene er ikke noe for sarte sjeler. Mest lyst til å forsvinne inn under en stein...
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #298 Skrevet 5. april 2012 Dere har blitt klin gærne her inne...?! Ute å kjøre selv jeg. De sprøytene er ikke noe for sarte sjeler. Mest lyst til å forsvinne inn under en stein... ja puma Lurer på hva det har vært i de sprøytene... kanskje er det noe i crinonen og... haha!! det tok litt av i går kan du si Tussi er værst da! haha Godt å ha noen å skylde på Koselig å se at du er i gang igjen!
Puma - sprekker snart! Skrevet 5. april 2012 #299 Skrevet 5. april 2012 Blir så sår og nedfor jeg. Og er ikke mye til kjæreste ovenfor mannen. Huff, håper tålmodigheten hans holder.. Hvordan er det hos dere, klarer dere å se lyst på tilværelsen hele tiden? Misunner dere latteren.
Tante_Esel Skrevet 5. april 2012 Forfatter #300 Skrevet 5. april 2012 her går det i bølgedaler, men stortsett er jeg optimist.. men kjenner pesimisten kommer frem hver gang jeg får vite om en ny som er gravid, eller en ny som har født, eller bare ser gravide, tenker på reuninon osv... hehe... ikke bra! mannen min er ikke spesielt snakkesalig... han holder stort sett munn, og hører på det jeg har å si, men han sier sjelden noe selv.. og han får meg ofte til å le av meg selv med dumme komentarer... hehe... han holder meg litt nede, og det er det jeg trenger i denne prosessen... jeg har jo også hatt episoder der jeg bare har tatt bilen, for å kjøre et sted å hyle skrike og gråte ut i all min makt! (for så sårbar vil jeg ikke han skal se meg... det er mange følelser i dette, og jeg tror at uansett er det veldig viktig å være ærlig med følelsene sine... uansett.. man må ikke være ærlig overfor andre ( selv om jeg og tror det er best) men vær ærlig ovenfor seg selv.... godta de følelsene som er der.. for de blir bare større om man fortenger dem... klem til PUMA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå