Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

en vakker dag.....<3

 

skjønner hva du mener med ensom eremitt ja!! etter all prøving og nedturer(av div andre grunner også) har jeg greid og utvikle enormt lav selvfølelse som da har utviklet seg til sosiale angster. så jeg har gått fra å være høyt og lavt med en helsikkes bra selvfølelse og selvbilde, til hjemmeværende, sårbar, grinete og et helt annet syn på meg selv.. Har virkelig mistet mange venner, men tenker at de er ikke verdt det, hvis de ikke kan ha tålmodighet med meg i mine tunge stunder... Fikk høre en gang at jeg måtte revurdere å bli mamma i nærmeste framtid, og heller får orden på meg selv. "orden på meg selv liksom??!!`" den dagen jeg går med struttende mage, skal de jammen få se hvem som har orden på seg selv!!

 

jeg er overhode ikke mentalt ustabil, aldri vært.. bare full av bekymringer og krisetanker...

 

Men noen ganger er jeg også ganske crazy og morsom og da :D

 

ble tatt litt ut av sammenheng, men godt og få sagt det :)

 

kjenner meg veldig igjen her.. Har trukket meg vekk fra mine nærmeste venner.. De er alle gravide eler akkurat født. SElvfølelsen min blir lavere og lavere og eg har nesten litt angst etter besøk pga at eg syns eg har sakt så mye dumt..

 

akkurat sånn det er her og.. pluss at det er sånn i familien min... så har liksom ikke noen "trygg base" for tiden... heldigvis tror folk at jeg bare er usosial... orker ikke tanken på om alle skulle hatt all verdens medfølelse for oss...

 

dere er gode jenter alle sammen!! skulle ønske vi kunne ¨vært ekte venner :D hadde vært godt å dele med noen "levende" innimellom.. hihi :P

 

Liker din crazy side Tussi mor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en vakker dag.....<3

 

skjønner hva du mener med ensom eremitt ja!! etter all prøving og nedturer(av div andre grunner også) har jeg greid og utvikle enormt lav selvfølelse som da har utviklet seg til sosiale angster. så jeg har gått fra å være høyt og lavt med en helsikkes bra selvfølelse og selvbilde, til hjemmeværende, sårbar, grinete og et helt annet syn på meg selv.. Har virkelig mistet mange venner, men tenker at de er ikke verdt det, hvis de ikke kan ha tålmodighet med meg i mine tunge stunder... Fikk høre en gang at jeg måtte revurdere å bli mamma i nærmeste framtid, og heller får orden på meg selv. "orden på meg selv liksom??!!`" den dagen jeg går med struttende mage, skal de jammen få se hvem som har orden på seg selv!!

 

jeg er overhode ikke mentalt ustabil, aldri vært.. bare full av bekymringer og krisetanker...

 

Men noen ganger er jeg også ganske crazy og morsom og da :D

 

ble tatt litt ut av sammenheng, men godt og få sagt det :)

 

kjenner meg veldig igjen her.. Har trukket meg vekk fra mine nærmeste venner.. De er alle gravide eler akkurat født. SElvfølelsen min blir lavere og lavere og eg har nesten litt angst etter besøk pga at eg syns eg har sakt så mye dumt..

 

akkurat sånn det er her og.. pluss at det er sånn i familien min... så har liksom ikke noen "trygg base" for tiden... heldigvis tror folk at jeg bare er usosial... orker ikke tanken på om alle skulle hatt all verdens medfølelse for oss...

 

Er ikke så gale i min egen familie men i svigerfamilien har jeg virkelig angst og føle meg egentlig bare mislykket både sosialt og fysisk !! Godt å høre at eg ikkje e alene om disse tankene men samtidig trist at vi er fler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt å høre at det ikke bare er meg.. er så deilig at noen faktisk forstår!!!!

 

Metti: AKKURAT slik har jeg det også, med svigerfamilien!!!!! føler de vurderer meg negativt HELE tiden. uansett!! jeg gruer meg hver gang det er bursdager og selskap, de fleste gangene blir jeg hjemme rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en vakker dag.....<3

 

skjønner hva du mener med ensom eremitt ja!! etter all prøving og nedturer(av div andre grunner også) har jeg greid og utvikle enormt lav selvfølelse som da har utviklet seg til sosiale angster. så jeg har gått fra å være høyt og lavt med en helsikkes bra selvfølelse og selvbilde, til hjemmeværende, sårbar, grinete og et helt annet syn på meg selv.. Har virkelig mistet mange venner, men tenker at de er ikke verdt det, hvis de ikke kan ha tålmodighet med meg i mine tunge stunder... Fikk høre en gang at jeg måtte revurdere å bli mamma i nærmeste framtid, og heller får orden på meg selv. "orden på meg selv liksom??!!`" den dagen jeg går med struttende mage, skal de jammen få se hvem som har orden på seg selv!!

 

jeg er overhode ikke mentalt ustabil, aldri vært.. bare full av bekymringer og krisetanker...

 

Men noen ganger er jeg også ganske crazy og morsom og da :D

 

ble tatt litt ut av sammenheng, men godt og få sagt det :)

 

kjenner meg veldig igjen her.. Har trukket meg vekk fra mine nærmeste venner.. De er alle gravide eler akkurat født. SElvfølelsen min blir lavere og lavere og eg har nesten litt angst etter besøk pga at eg syns eg har sakt så mye dumt..

 

akkurat sånn det er her og.. pluss at det er sånn i familien min... så har liksom ikke noen "trygg base" for tiden... heldigvis tror folk at jeg bare er usosial... orker ikke tanken på om alle skulle hatt all verdens medfølelse for oss...

 

dere er gode jenter alle sammen!! skulle ønske vi kunne ¨vært ekte venner :D hadde vært godt å dele med noen "levende" innimellom.. hihi :P

 

Liker din crazy side Tussi mor!

 

vi er da ekte venner <3 hihi. jeg liker den jeg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er litt godt å snakke litt om dette og... TENK På all skammen vi faktisk går og bærer ¨på... Vi føler oss ikke gode nok... og det er jo ikke riktig i denne situasjonen...

 

for det er ingen menneskerett åfå barn, og ingen her har valgt å være fast i denne situasjonen...

 

det hadde vært så deilig å bare endelig nå målet og våre lykkelig gravid i 2 /3 trimester og endelig klare å være meg selv igjen... føler jeg har mistet en god del av meg selv på veien her...

 

selv om jeg også har blitt sterkere... men har jo blitt mer trist og... LILLE babyen min!!! HVOR ER DU??????????? Mamma savner deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt å høre at det ikke bare er meg.. er så deilig at noen faktisk forstår!!!!

 

Metti: AKKURAT slik har jeg det også, med svigerfamilien!!!!! føler de vurderer meg negativt HELE tiden. uansett!! jeg gruer meg hver gang det er bursdager og selskap, de fleste gangene blir jeg hjemme rett og slett...

 

Mannen har 4 brødre og 1 søster der alle har følge utenom 1 . De har sin egen humor der eg e føle meg helt lost. De elske å spille noe som eg hate. Ikkje klare eg å bære frem barn. Føle eg bare sitter der å ser dum ut.... SElskaper er det hele tiden. Bare i påsken har de samlet seg 4 ganger men eg har heldigvis vert på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er godt å høre at det ikke bare er meg.. er så deilig at noen faktisk forstår!!!!

 

Metti: AKKURAT slik har jeg det også, med svigerfamilien!!!!! føler de vurderer meg negativt HELE tiden. uansett!! jeg gruer meg hver gang det er bursdager og selskap, de fleste gangene blir jeg hjemme rett og slett...

 

Mannen har 4 brødre og 1 søster der alle har følge utenom 1 . De har sin egen humor der eg e føle meg helt lost. De elske å spille noe som eg hate. Ikkje klare eg å bære frem barn. Føle eg bare sitter der å ser dum ut.... SElskaper er det hele tiden. Bare i påsken har de samlet seg 4 ganger men eg har heldigvis vert på jobb

 

ikke så langt fra hvordan det er i familien min.. bare at det er søskna mine som er så forskjellig fra meg.... Pluss at store søs har fått snart 2 barn på et år mindre enn vi har prøvd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er litt godt å snakke litt om dette og... TENK På all skammen vi faktisk går og bærer ¨på... Vi føler oss ikke gode nok... og det er jo ikke riktig i denne situasjonen...

 

for det er ingen menneskerett åfå barn, og ingen her har valgt å være fast i denne situasjonen...

 

det hadde vært så deilig å bare endelig nå målet og våre lykkelig gravid i 2 /3 trimester og endelig klare å være meg selv igjen... føler jeg har mistet en god del av meg selv på veien her...

 

selv om jeg også har blitt sterkere... men har jo blitt mer trist og... LILLE babyen min!!! HVOR ER DU??????????? Mamma savner deg <3

 

Vi har blitt sterkere som du sier men samtidig mistet en del. Hvertfall eg ... Like meg best alene med mannen som deg Adine... Bare en tur på kjøpsenter får meg te å krympe meg

 

Roper også på babyen min ... KOm til Mamma !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er litt godt å snakke litt om dette og... TENK På all skammen vi faktisk går og bærer ¨på... Vi føler oss ikke gode nok... og det er jo ikke riktig i denne situasjonen...

 

for det er ingen menneskerett åfå barn, og ingen her har valgt å være fast i denne situasjonen...

 

det hadde vært så deilig å bare endelig nå målet og våre lykkelig gravid i 2 /3 trimester og endelig klare å være meg selv igjen... føler jeg har mistet en god del av meg selv på veien her...

 

selv om jeg også har blitt sterkere... men har jo blitt mer trist og... LILLE babyen min!!! HVOR ER DU??????????? Mamma savner deg <3

 

du er så flink å ordlegge deg at jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. har bare lyst å skrive akkurat det du skrev!!! jeg har aldri vært gravid da, men vil gjerne se en positiv test først og fremst. ALDRI sett det.... :/

 

tårene triller jevnt til tussi nå....har så lyst å klemme dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil så gjerne ha tilbake meg selv!! Jeg vet at jeg er inni her et sted, men kommer nok ikke frem før jeg sitter med gullet i armene!

 

skulle ønske jeg hadde guts til å gå til psykolog...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, jeg blir helt satt ut.... kan vi ikke bare være i samme rom nå?? har ikke fått til å si noe, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er litt godt å snakke litt om dette og... TENK På all skammen vi faktisk går og bærer ¨på... Vi føler oss ikke gode nok... og det er jo ikke riktig i denne situasjonen...

 

for det er ingen menneskerett åfå barn, og ingen her har valgt å være fast i denne situasjonen...

 

det hadde vært så deilig å bare endelig nå målet og våre lykkelig gravid i 2 /3 trimester og endelig klare å være meg selv igjen... føler jeg har mistet en god del av meg selv på veien her...

 

selv om jeg også har blitt sterkere... men har jo blitt mer trist og... LILLE babyen min!!! HVOR ER DU??????????? Mamma savner deg <3

 

du er så flink å ordlegge deg at jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. har bare lyst å skrive akkurat det du skrev!!! jeg har aldri vært gravid da, men vil gjerne se en positiv test først og fremst. ALDRI sett det.... :/

 

tårene triller jevnt til tussi nå....har så lyst å klemme dere alle!!!

 

Tårene til mamman til adine triller også... syk at jeg har navnet klart allerede..

 

men sannheten er jo faktisk at det er trist!! Og selv om du ikke har v¨ært gravid tussi, så sitter du nok med en veldig stor skam... og vi har vel alle en god dose skyldfølelse over at vi ikke får det til!!

 

skjønner ikke at det skal være så vanskelig!! jeg ble gravid på ppiller!!! og så skal vi liksom ikke klare det igjen??

 

Nei nå er det nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja eg trodde seriøst det bare var meg som hadde det sånn... Har egentlig ikkje tenkt obver at det var en "bivirkning" av prøvingen men begynte å innse det denne uken faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt på if i die young med the band perry og so hard med dixie chicks i kveld

den siste går jo rett på prøvingen i teksten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adine er nydelig!

 

ja, det er skam, utålmodighet, lengsel, tomhet ++++ her... livet mitt er på vent egentlig... greier ikke ta tak i noe!!!

 

må være forferdelig å tenke at du en gang ble gravid på piller, men så lite å gjøre med nå (tydeligvis!!!:(()

men som sagt... en vakker dag... en vakker dag...

 

vi er nok flere metti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok en skikkelig møkkabivirkning metti :/

 

og den blir vanskeligere og avsnkeligere etter som tiden går.. det er den ihvertfall for meg... trodde serrøst jeg skulle hatt minst MINST ja... 2 barn nå... herrgud så urettferdig det skal være...

 

egentlig er jeg masse sint!! Men klarer liksom ikke helt åfå utløp for sinnet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt på if i die young med the band perry og so hard med dixie chicks i kveld

den siste går jo rett på prøvingen i teksten

 

ja jeg vet.. den har jeg hørt på mye i det siste og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har grene mye til den sangen :(

 

Ja Adine eg føle også at livet er på vent. Hver gang vi skal bestille reiser eller lignenede må vi tenke hvordan det passer med syklus. Jeg skal slutte i jobben etter permisjon tenkte eg for 2 år siden men venter fremdeles. Det er bare noen få eksempel.. Følesesmessig venter en bare på at det ska skje og prøver grave seg opp igjen og opp igjen... Tomheten blir større og større og hjerte får fler og flere skår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kelly clarkson - stronger.. refrenget der er digg!!!

kelly clarkson - stronger.. refrenget der er digg!!!

 

tester ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adine er nydelig!

 

ja, det er skam, utålmodighet, lengsel, tomhet ++++ her... livet mitt er på vent egentlig... greier ikke ta tak i noe!!!

 

må være forferdelig å tenke at du en gang ble gravid på piller, men så lite å gjøre med nå (tydeligvis!!! :(()

men som sagt... en vakker dag... en vakker dag...

 

vi er nok flere metti...

 

du og er søt tussi :)

 

metti har blitt veldig glad i deg og selv om vi ikke har skrala sååå mye <3

 

ja det er litt trist å tenke på... men det var rett valg... så det plager meg ikke voldsomt... bare tanken på hvor forbanna lett det var da jeg ikke ønska det som plager meg...

en dag som jeg bare "oi" glemte pilla...(har alltid vært en sånn "oi"-jente :D) og så vips var jeg 8 uker på vei og helt alene i verden... synes nå jeg da... det var forresten med samme mannen som nå...

 

jeg var ikke klar den gangen... men jeg er klar nååå!! det har jeg forøvrig vært i noen år nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt gla i dere begge og følger med på dere begge selv om jeg ikke er i April Gjengen.. Må liksom bare inn å se om det er noe nytt med Adine og Tussi ....

 

Vil så gjerne at vi skal få mirakelet vårt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha må nesten le litt jeg og... har tenkt i 3 år at jeg skal bytte jobb, "bare jeg blir ferdig med mammapermen"... herregud... så teit... men nå kan jeg jo ikke bytte jobb...er jo sykemeldt i ett kjør pga alle hormongreier og ruging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte laste ned sangen passet meg så bra akkurat i kveld.. Takk Tussi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...