Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

er akkurat et år siden jeg mistet i dag faktisk!!!! Da trodde jeg min siste time var kommet,.. kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle komme meg på beina igjen,.. men vips så stod jeg oppreist igjen. Og vært gjennom flere ivf dette året som har endt neg. Nå venter jeg på frys i naturlig syklus. Venter tr nå rundt 17, april,.. håååper jeg er ruger i begynnelsen av mai!!

 

Skulle gjerne sendt deg en test;) Men om to dager vet du kanskje svaret da,... krysser for at du skal bli LYKKELIG på torsdag.

er akkurat et år siden jeg mistet i dag faktisk!!!! Da trodde jeg min siste time var kommet,.. kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle komme meg på beina igjen,.. men vips så stod jeg oppreist igjen. Og vært gjennom flere ivf dette året som har endt neg. Nå venter jeg på frys i naturlig syklus. Venter tr nå rundt 17, april,.. håååper jeg er ruger i begynnelsen av mai!!

 

Skulle gjerne sendt deg en test;) Men om to dager vet du kanskje svaret da,... krysser for at du skal bli LYKKELIG på torsdag.

 

Synes dere som har vært gjennom dette i mange år med opp og ned turer er helt utrolig sterke!!!! ... Skjønner ikke hvordan dere takler det, men dagene går jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, livet føles veldig urettferdig til tider! Jeg er innerst inne livredd for at vi aldri skal få det til,... men livet går uansett videre. men fy så meningsløst det er uten barn:(:(:( jeg er så dritt lei av det er jeg som er hovedpersonen i livet mitt. Jeg vil ha et lite nurk å passe på... Lengter,- lengter..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me lengter alle etter å innta morsrollen, ein dag e vår dag å den skal brukes godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng med flotte damer:)

Dette med støtten her inne på forum, med oppbakking av hverandre.

 

Dere er flotte:)

 

En kollega av meg sa en gang:

 

Det er i motbakkke det går oppover !

 

Stor klem fra Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjennom ALLE 24 sider her, og lever meg litt inn i det.. Blitt lei meg for Adine, følt Tussi sin galskap, og venter på torsdagen! ønsker dere alt det beste, masse lykke til fremover, eg heier på dere!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha ;) 24 sider og hundrevis av gale inlegg ;)

 

veien går bare oppover nå heldigvis ;) dette skal vi klare uansett! selv om jeg ikke tror det, så kanskje gullegget mitt ligger å venter på riksen...

 

føler meg litt bedre i dag, og vet jo at jeg aldri verden kommer til å gi opp!

 

Nå heier jeg masse på deg ussi jenta mi! Husk at jeg er her for deg uansett om du vil juble eller gråte <3 ikke vær redd :) vi skal alle klare det til slutt.. og med støtte fra alle her inne, så går det lett som en lek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, livet føles veldig urettferdig til tider! Jeg er innerst inne livredd for at vi aldri skal få det til,... men livet går uansett videre. men fy så meningsløst det er uten barn:( :(:( jeg er så dritt lei av det er jeg som er hovedpersonen i livet mitt. Jeg vil ha et lite nurk å passe på... Lengter,- lengter..........

 

ille glad i deg <3 vi har fulgt hverandre i alle år vi nå... helt fra jeg startet prøving et halvt år etter deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, m&c... Du vil nok skjønne hvorfor vi er på ferie i crazytown når du blir ruger :D

 

Tusen takk adine, du er veldig god støtte for meg, det skal du bare vite <3

Håper så inderlig du får ønsket oppfylt snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, livet føles veldig urettferdig til tider! Jeg er innerst inne livredd for at vi aldri skal få det til,... men livet går uansett videre. men fy så meningsløst det er uten barn:( :(:( jeg er så dritt lei av det er jeg som er hovedpersonen i livet mitt. Jeg vil ha et lite nurk å passe på... Lengter,- lengter..........

 

ille glad i deg <3 vi har fulgt hverandre i alle år vi nå... helt fra jeg startet prøving et halvt år etter deg...

ille glad i deg også snuppelure:) Fine jenta!! Og om vi skal klare det!!! YEEESS!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den som gir seg er en dritt! så det er ikke lov! <3

 

heia tussi <3

 

livet smiler <3 jeg er takknemmelig for alt jeg har i livet, og for alt jeg kommer til å få :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som nærmer seg uttak el innsett? Skal på UL fredag etter en aldri så herlig sprøyteperiode. Forhåpentligvis uttak og innsett tidlig neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her som nærmer seg uttak el innsett? Skal på UL fredag etter en aldri så herlig sprøyteperiode. Forhåpentligvis uttak og innsett tidlig neste uke.

 

så deilig Puma :) endelig i gang :) selv om rugina er den værste tida...

 

har sprøytene vært vanskelig denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då trur eg at eg havnet inn her igjen:) frem til testing i starten på mai:) dobbelt opp med progynova å allting :) 6 til dagen godt for magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke være negativ itte så mye arbeid:) ta en til du:) Hehe. Nei off:( like ikke disse teste greiene eg:/ fikk beskjed av familien at eg måtte prøve alt denne gang :) om di måtte hjelpe å betale fikk berre våge seg:) søte di e:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeah, fikk mensen idag, ganske uventet siden jeg er på dag 26. tidenes korte syklus, etter alt ivf styret har den vært på noen å 30 dager, før var den altid 28,. så jeg får sette det siste egget mitt inn. gull egget ligger å venter på meg:-) er så glaaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adine. :)

 

Greit å sette sprøyter, egentlig, men merker jeg er sårbar og trekker meg unna folk. Blir så hudløs, liksom.. Det gjelder vel hele forsøksperioden. :) Hva med deg, ser du framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adine. :)

 

Greit å sette sprøyter, egentlig, men merker jeg er sårbar og trekker meg unna folk. Blir så hudløs, liksom.. Det gjelder vel hele forsøksperioden. :) Hva med deg, ser du framover?

 

ser fremover, men depper over nåtiden.. det ser du på inlegget mitt under her :(

 

har sendt inn til helfo skrevet mailer osv ordnet litt i dag iforhold til dette.. men krysser alt jeg eier for at det lille sandkornet som er fryst på risken blir til en vakker baby i magen min snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeah, fikk mensen idag, ganske uventet siden jeg er på dag 26. tidenes korte syklus, etter alt ivf styret har den vært på noen å 30 dager, før var den altid 28,. så jeg får sette det siste egget mitt inn. gull egget ligger å venter på meg:-) er så glaaaaaa

heldig:) jeg venter på min, på dag 28 idag.... pleier være 26- 28, håper ikke d er lenge til den dukker opp!!

lykke til! så bra du har eskimoer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeah, fikk mensen idag, ganske uventet siden jeg er på dag 26. tidenes korte syklus, etter alt ivf styret har den vært på noen å 30 dager, før var den altid 28,. så jeg får sette det siste egget mitt inn. gull egget ligger å venter på meg:-) er så glaaaaaa

heldig:) jeg venter på min, på dag 28 idag.... pleier være 26- 28, håper ikke d er lenge til den dukker opp!!

lykke til! så bra du har eskimoer! :)

 

ah, er ikke gravid da?? :P ja, akter å bli gravid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe da skulle vi hatt tidenes flaks;) jeg hadde bare 1 egg etter ganske høy dose på sprøyter sist og han har få og trege svømmere... ooog vi hadde sex når eggløsning var over (tror jeg;))

jaja kan jo skje mirakler, men d hadde vært for godt til å være sant:)

har følt den skulle komme siden mandag så er utålmodig nå!!

ja bli gravid nå!!:):) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Adine. :)

 

Greit å sette sprøyter, egentlig, men merker jeg er sårbar og trekker meg unna folk. Blir så hudløs, liksom.. Det gjelder vel hele forsøksperioden. :) Hva med deg, ser du framover?

 

ser fremover, men depper over nåtiden.. det ser du på inlegget mitt under her :(

 

har sendt inn til helfo skrevet mailer osv ordnet litt i dag iforhold til dette.. men krysser alt jeg eier for at det lille sandkornet som er fryst på risken blir til en vakker baby i magen min snart <3

 

Huff, ser du har det vanskelig om dagen, Adine.. Det er denne forpulte (unnskyld utrykket, finnmarksvidda slår igjennom) uvissheten vi alle må leve i over tid!! Jeg hater det, å ikke vite om vi noensinne vil lykkes! Og jeg savner det lille mennesket vi allerede har et forhold til.

 

Men..dagene går og plutselig kommet en dag med mere krefter enn du visste du hadde...og sånn går det, litt etter litt, opp og ned, helt til vi kommer i mål..en vakker dag. For det tror vi på, både du og jeg, Adine... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt med negative tester. Håper magictown holder humøret oppe til dere lykkes nå neste gang. Jeg skal på UL i dag, kanskje uttak om få dager. Noen fler...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her blir det ikke fryseforsøk før i uke 27!! :( DET er lenge til det... åh! hvorfor må det være så mange som skal ta plassen min nå.. hehe...

 

vet ikke hva jeg tenker... tror nesten jeg lurer på privat i mellomtiden da.. men kjedelig å bruke masse penger når jeg ikke er ferdig på riksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di skryte veldigt av hausken:) har vurdert di

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...