Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

JEG VIL VæRE MAMMA!! FOR ET BARN SOM ER MITT!!!

 

og jeg vil ha det i magen i 9 mndr og oppleve alt det der.. selv om det sikkert er tungt mesteparten av tida.. og avslutningen er sykt vond! men det driter jeg i... jeg VIL OG!!!

 

orker snart ikke mer faktisk!! vet ikke hvor mye lenger jeg holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så enig så enig ..... KOffer kan ikkje det være min tur nå.. Har ventet lenge nok nå.. Ble så brått tatt fra meg sist gang etter bare 8 uker .....

 

Eg vil kjenne sparkene i magen , ul bilder , fødsel og ikkje minst tiden etterpå !!!!!

 

lengselen er så stor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ha så masse omsorg til det etterlengtede barnet vårt jenter !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet jobben min jeg.. Var sykemeldt en stund pga depresjonen... De sa meg opp etter 2 år i fast 75% stilling.. Var en ganske brutal sak, men jeg taklet ikke gjøre noe med det så svak som jeg var.. Siden da har jeg ikke klart å fungere ordentlig i jobb.. :( Men vi har penger så det holder, så det er ikke noe med det, men jeg har bestandig vært en aktiv jente, så... Dritt tider ja... Fortalt mye om meg selv på kort tid nå føler jeg, masse negativt.. Men jeg er også en gladlaks til tider altså ;) bare så det er sakt! ;)

 

Sangen er knall Metti, refrenget er herlig!!! Får en piff i meg når jeg hører den<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så enig så enig ..... KOffer kan ikkje det være min tur nå.. Har ventet lenge nok nå.. Ble så brått tatt fra meg sist gang etter bare 8 uker .....

 

Eg vil kjenne sparkene i magen , ul bilder , fødsel og ikkje minst tiden etterpå !!!!!

 

lengselen er så stor

 

her og metti... skulle vært i den beste tiden jeg nå.. halvveis med stor fin mage og bare masse lykke... Plager meg så sykt at jeg skulle miste sist da det endelig klaffet med ivf...

 

det vrir seg i halsen bare jeg tenker på det... og merker jeg bare vil gjemme meg i et hull nå søstra mi forteller at hun har vært på ultralyd, og sett den lille nydelige nye :(

 

JEG skulle vært gravid... jeg skulle hatt flere barn... jeg skulle hatt et skikkelig godt liv for faen!! ikke dette dritt livet med bare tårer og venting!! OG masse misunnelse!!

 

Babyn min <3

 

åh.. skriker enda av alt blodet som plasket i doen i november... det er skiekklig sårt å tenke på,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ha så masse omsorg til det etterlengtede barnet vårt jenter !!!

 

DET skal jeg LOVE deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde ikke de hadde lov til å si deg opp på den måten jeg Tussi.. Vurdere sterkt melde meg inn i fagforbund akkurat pga slike saker. Det er så brutalt..

Trist å høre om situasjonen din Tussi.. Håper du får spiren din snart det fortjener du....

Skal sende ut positive tanker til dere begge i kveld !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gidder ikke tenke så mye på det lengre :) så det går fint ja! Nå er det kun babyn vår som er i fokus..... <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet jobben min jeg.. Var sykemeldt en stund pga depresjonen... De sa meg opp etter 2 år i fast 75% stilling.. Var en ganske brutal sak, men jeg taklet ikke gjøre noe med det så svak som jeg var.. Siden da har jeg ikke klart å fungere ordentlig i jobb.. :( Men vi har penger så det holder, så det er ikke noe med det, men jeg har bestandig vært en aktiv jente, så... Dritt tider ja... Fortalt mye om meg selv på kort tid nå føler jeg, masse negativt.. Men jeg er også en gladlaks til tider altså ;) bare så det er sakt! ;)

 

Sangen er knall Metti, refrenget er herlig!!! Får en piff i meg når jeg hører den<3

 

uff da tussi <3 ikke lett det der kan jeg skjønne... min bestevenn har også vært i samme situasjonen... er glad jeg ikke har kommet dit... men ja.. jeg er jo deprimert...

 

men det som er litt hyggelig da er at hun venninda mi nå har fått 3 jobbtilbud på 2 mnd nå :) faste stillinger.. og det ser ut som det går bedre... men hun har jo meg som venn vettu :D hihi!!

 

vi skal komme oss opp av denne dritten og.. bare vent å se... den som ler sist ler best! og tenk jenter: VI skal LE VI!!! HøYT!! :D:P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle hatt babyen min her nå.. Den hadde vert 5 mnd allerede.. Det er veldig vanskelig å tenke på. Tenk det har gått et år siden eg var gravid...

 

Ingenting som er verre enn å se blodet fosse og vite hva det er.. Jeg visste jo det kom iogme at de satte det igang men var grusomt npr klompene kom.

 

Men vi skal klare det igjen alle tre og vi skal kjempe sammen til vi er i mål !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok deprimert jeg og !!! Griner meg i søvn minst en gang i uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi skal komme i mål og da er det andre som misunner oss og de perfekte babyene våre... Tenk det :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lyst å misunne noen... men har lyst å være gravid...

 

unner ingen denne fæle misunnelsen jeg har! Heller ikke skammen! eller sorgen!

 

men nå tar jeg nattan...

 

sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dixie chicks- so hard <3<3 deam, la min elsk på den!!!

 

Vi er egentlig sterke mennesker jenter, det er tydelig!! Ellers hadde vi ikke sittet her oppreist og hatt evnen til å backe opp hverandre... Dere er unike!

 

GOD NATT!!!

 

Nattaklem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lyst å misunne noen... men har lyst å være gravid...

 

unner ingen denne fæle misunnelsen jeg har! Heller ikke skammen! eller sorgen!

 

men nå tar jeg nattan...

 

sov godt!

 

 

Nei ønsker ikkje noen andre denne misunnelsen jeg heller... Tenkte helst at da var det endelig vår tur til å få vårt høyeste ønske og lensel oppfylt !

 

Natta Adine håper du får sove godt i natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dixie chicks- so hard <3<3 deam, la min elsk på den!!!

 

Vi er egentlig sterke mennesker jenter, det er tydelig!! Ellers hadde vi ikke sittet her oppreist og hatt evnen til å backe opp hverandre... Dere er unike!

 

GOD NATT!!!

 

Nattaklem <3

 

Natta Tussi

 

dere er fantastiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at eg føle meg litt bedre etter å ha snakket litt med dere jenter. Bare det å ikkje føle seg helt alene om disse tankene.

 

har følt meg så negativ i det siste at eg nesten ikkje tør skrive koss eg har det å tenke for føle eg bare klage hele tiden. Men i kveld fikk eg virkelig ut litt av det som har ligget der.. Takk for at dere hørte på meg og delte deres egne tanker. Setter utrolig pris på det

 

Natta nå ska eg gå å legge meg i armene på mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med dere litt på sidelinjen jeg!! Jeg er i AKKURAT samme situasjon som dere alle,.. dessverre!!! ;møkkaliv til tider:( Men jeg har bestemt meg jeg,.. jeg gir meg ikke før de kaster meg ut fra klinikken. Og jeg skal prøve ALt for å få denne babyen vår! Nå har jeg prøvd i 4,5 år og jeg SKAL komme i mål snart. Psyken min tåler heller ikke stort mer.....

Vi er verdens tapreste jenter!!! Og vi skal vinne kampen vår!!! Et nydelig lite nurk skal en dag kalle oss mamma og pappa!!!! Hvis ikke blir livet totalt meningsløst! HEIA HEIA OSS!!!!!!!Baby baby baby,.. nå må du se alle vi fine mammaene som bare venter på deg <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle søte vakkre tappre damer. Her sitter jeg og tårene triller.

Jeg har selv vært sliter i 4.5 år. Jeg har aldri vært gravid, og ikke sett så mye som snurten av en positiv graviditets test. Jeg vet nøyaktig hvordan dere har det. Mitt problem var at jeg ikke hadde eggløsning av meg selv. Så i stede for ivf, så har jeg gått på Puregon og avsluttet med Ovitrielle. For så og la naturmedtoden funke resten. Nå i Mars var jeg på en runde til med hormoner, og det var bestemt at dette var siste runde før vi havnet i ivf karusellen. Tankten var tung og nedslående, men jeg forberedte meg likefullt for og komme i gang. Første forsøk hadde ikke blitt før til høsten uansett, for jeg har noen kg og gå ned før jeg når bmi grensen.. Så tanken på en lang sommer var veldig nedslående.

 

Billigtestene slo ut pga ovititriellen, svakt hele tiden, og ble ikke borte. Adine snuppa overtalte meg til og brenne av en CB.. Har nemlig litt CB angst. hehe.. Føler de er så endelige. Men jeg gjorde det. Og krysset lyste sterkt og klart mot meg med en gang. jeg har tatt en cb dig med ukes indikator, og den viste 1-2 .. og har forrandret seg til 2-3.. I dag er jeg vist 5+0 uker på vei.. Det er helt uvirkelig!!!!

 

Jeg hadde aldri trudd det skulle skje meg. Men her sitter jeg da, termin 12.12.12... Jeg er helt himmelfallen, og jeg håper så inderlig at lille øllebølle klorer seg fast!

 

Jeg kjenner så inderlig godt igjen alt dere skriver, og jeg sitter merkelig nok med litt dårlig samvittighet for at det funket. Jeg vet det er teit, men sånn føler man det. Det er faktisk utrolig vanskelig og rart og ikke identifisere seg med å være ufrivillig barnløs lengre. Det har vært identiteten min i så mange år, jeg sitter fortsatt med sorgen og følsene jeg har bært med meg i så mange år... Men endelig, endelig kan jeg slippe taktet litt...

 

Jeg skriver ikke dette for og gni det opp i annskiktet deres.. Jeg fikk i hvertfall glede og opptimisme av og lese om andre som klarte det etter så lang tid.. Så jeg håper at dette innlegget kan gi dere noe. Og husk; Det blir deres tur også.. Og verdens vakreste små etterlengtede, nydelig, fine og elskelige baby ligger i armene dine når tiden er inne!

 

Lykke masse til alle sammen!!! Behold drømmen, se fremover, og tillat dere selv og kjenne på sorgen!

 

Følger med dere!!!

Mange gode klemmer fra en som er i mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle søte vakkre tappre damer. Her sitter jeg og tårene triller.

Jeg har selv vært sliter i 4.5 år. Jeg har aldri vært gravid, og ikke sett så mye som snurten av en positiv graviditets test. Jeg vet nøyaktig hvordan dere har det. Mitt problem var at jeg ikke hadde eggløsning av meg selv. Så i stede for ivf, så har jeg gått på Puregon og avsluttet med Ovitrielle. For så og la naturmedtoden funke resten. Nå i Mars var jeg på en runde til med hormoner, og det var bestemt at dette var siste runde før vi havnet i ivf karusellen. Tankten var tung og nedslående, men jeg forberedte meg likefullt for og komme i gang. Første forsøk hadde ikke blitt før til høsten uansett, for jeg har noen kg og gå ned før jeg når bmi grensen.. Så tanken på en lang sommer var veldig nedslående.

 

Billigtestene slo ut pga ovititriellen, svakt hele tiden, og ble ikke borte. Adine snuppa overtalte meg til og brenne av en CB.. Har nemlig litt CB angst. hehe.. Føler de er så endelige. Men jeg gjorde det. Og krysset lyste sterkt og klart mot meg med en gang. jeg har tatt en cb dig med ukes indikator, og den viste 1-2 .. og har forrandret seg til 2-3.. I dag er jeg vist 5+0 uker på vei.. Det er helt uvirkelig!!!!

 

Jeg hadde aldri trudd det skulle skje meg. Men her sitter jeg da, termin 12.12.12... Jeg er helt himmelfallen, og jeg håper så inderlig at lille øllebølle klorer seg fast!

 

Jeg kjenner så inderlig godt igjen alt dere skriver, og jeg sitter merkelig nok med litt dårlig samvittighet for at det funket. Jeg vet det er teit, men sånn føler man det. Det er faktisk utrolig vanskelig og rart og ikke identifisere seg med å være ufrivillig barnløs lengre. Det har vært identiteten min i så mange år, jeg sitter fortsatt med sorgen og følsene jeg har bært med meg i så mange år... Men endelig, endelig kan jeg slippe taktet litt...

 

Jeg skriver ikke dette for og gni det opp i annskiktet deres.. Jeg fikk i hvertfall glede og opptimisme av og lese om andre som klarte det etter så lang tid.. Så jeg håper at dette innlegget kan gi dere noe. Og husk; Det blir deres tur også.. Og verdens vakreste små etterlengtede, nydelig, fine og elskelige baby ligger i armene dine når tiden er inne!

 

Lykke masse til alle sammen!!! Behold drømmen, se fremover, og tillat dere selv og kjenne på sorgen!

 

Følger med dere!!!

Mange gode klemmer fra en som er i mål...

 

Masse lykke til :) Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer dere damer som endelig er gravide!!

Adine, Tussi og Metti jeg håper dagen er bedre idag! så godt å få blåst ut her inne til noen som forstår! deilig å "klage" litt uten at noen ber deg slutte å være negativ eller forteller deg hvordan du skal være. jeg mener at det er lov å være trist, frustrert og lei, det får være grenser for hvor sterke vi skal være!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda.. hjalp litt i går.. men føler meg veldig i tenkeboksen... og jeg vet at resultatet av blodprøva blir negativt.. selv om jeg fortsatt håper på et lite mirakel!

testen var negativ i dag.. og jeg føler at løpet er kjørt.. men da slipper jeg ihvetfall å beggynne å grine når telefonen kommer :(

 

ja.. vi skal få babyene våre.. men desverre skal vi oppleve masse dritt først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe gøy å ha det slik som dette, hver dag er en evig kamp syns jeg... men enig med Tussi, Adine du er veldig flink og sette ord på ting og det dere alle skriver her inne, kjenner meg sååå igjen at det er skremmende ... Du snakka om psykolog Adine, det har jeg og vurdert men har ikke råd til det, prioriterer heller ting som har med det å få barn og gjøre :) Hvor er min lille engel <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...