Gå til innhold

April gjengen? (A.gjengen ;)


Tante_Esel

Anbefalte innlegg

off, eg vett koss det er men eg krysse fingre og tær for deg :) håper dette går veien for dere :) vett koss det er når andre tester positivt og en ikkje får det til sjøl men håpet ditt er jo ikkje ute ennå då :) positive tanker vettu ;)

 

 

ååå ja me skal bli verdens beste mammaer alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ingenting før torsdag nei.. Men ser bare for meg den stygge negative testen...

Blæh nei, skal ikke sitte her å sutre.. Ut å gjøre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ingenting før torsdag nei.. Men ser bare for meg den stygge negative testen...

Blæh nei, skal ikke sitte her å sutre.. Ut å gjøre noe!

 

kjenner faktisk mange pco damer med 3 barn! så er nok store sjangser for deg TUSSI <3 hvis ikke så får vi deppe sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager te ferie nå !!'glede meg :) da ska eg prøve å bare nyte livet. Begynner på spray i gran canaria så blir tvungen til å tenke på det men kanskje kroppen slapper mer av :)

 

Ønsker alle fantastiske damer en god 2 påskekveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ingenting før torsdag nei.. Men ser bare for meg den stygge negative testen...

Blæh nei, skal ikke sitte her å sutre.. Ut å gjøre noe!

 

kjenner faktisk mange pco damer med 3 barn! så er nok store sjangser for deg TUSSI <3 hvis ikke så får vi deppe sammen!

Vet ingenting før torsdag nei.. Men ser bare for meg den stygge negative testen...

Blæh nei, skal ikke sitte her å sutre.. Ut å gjøre noe!

 

kjenner faktisk mange pco damer med 3 barn! så er nok store sjangser for deg TUSSI <3 hvis ikke så får vi deppe sammen!

 

Jammen de damene er ikke meg!! :( Greier ikke se de store sjangsene jeg! Men må vel bare komme meg litt først.. Har jo ikke testa enda, men hver gang jeg kjenner den berømte stikkinga neddi der begynner jeg å gråte for det minner meg bare om forrige frys hvor jeg faktisk trodde at dette var bare positivt.. Enda pappa'n min sa at det som er vondt er somregel ikke bra... :( Jeg er så sint!!! Kan ikke bare den jævla smerten pelle seg til fanden i voll!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.. <3 må bare beklage all den negative energien jeg kommer med nå, kunne vel heller latt være, men det må bare ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bedre å få det ut syns nå eg :) me tåler litt negativt og, eg har og ofte sånne dager kor det bare må ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.. <3 må bare beklage all den negative energien jeg kommer med nå, kunne vel heller latt være, men det må bare ut!

 

ja men det er jo liksom bare eggløsning som er hovedproblemet hos deg, og derfor så er jeg så sikker på at dere vil lykkes med ivf.. kanskje ikke denne gangen, men i løpet av ganske kort tid!

 

Håper den sitter hos deg søta mi! <3

 

du er jo på samma møkka dag som jeg var i går.. og dagen i morgen blir bedre for deg vettu <3

 

du får uansett ikke vite noe enda.. med mindre du tester da.. men det kan jo være for tidlig!

 

er lov å deppe og være frusteret! det er ikke lett det her assa! tenker på deg nå <3 hør litt på stronger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring <3

Jeg tørr ikke teste jeg! Rett og slett! :/

Nå skal jeg prøve og legge meg igjen.... Nattesøvnen er ikke på G nå... :/

 

Håper dere sover godt nå skjønnaser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring <3

Jeg tørr ikke teste jeg! Rett og slett! :/

Nå skal jeg prøve og legge meg igjen.... Nattesøvnen er ikke på G nå... :/

 

Håper dere sover godt nå skjønnaser!

 

negativ test i dag igjen, så her er det gått dritt nok en gang med egg av beste kvalitet.... hva er det vi gjør galt da?

Privat er dyrt :(

har et lite egg på frys, men det er jeg helt overbevist om at dør i tin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har og berre 1 egg på frys men de egget skal være min lille eskimo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nneeeeeeeeeei

 

hjelper visst ikke uansett hvor mange som drømmer at jeg er gravid nå :( Klikka i bilen på vei hjem fra legekontoret nå...

 

skjønner ikke hvor jeg skal hente styrken i fra...

 

føler meg som en fange i mitt eget liv akkurat nå... åh.. åssen komme seg videre nå da?

 

yasmin: er dette ditt siste forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om å slutte På medisinene å ringe inn mensen for nytt forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om å slutte På medisinene å ringe inn mensen for nytt forsøk:)

 

Skal du vente en Mnd på neste forsøk da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du smerter enda da?

 

slutta på crinone jeg og... vet det er litt tidlig, men nå vil jeg bare ha mensen!

 

kanskje vårt lille gullegg venter på oss på frysen ;)

 

er du langt nede?

 

her går det opp og ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke godt og si hva vi gjør galt, men det føles virkelig som om vår herre straffer oss for et eller annet til tider:-( jeg synes virkelig det skal bli deres tur snart adine!!! Håper du greier å finne styrke til å se litt fremover nå. For alt du vet er fryse-egget en større fighter enn deg, og DA:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heier på fryseegget ditt adine.... og du vet du er i tankene mine nesten hele tiden...... selv om natten.:)

Heier på deg ogå Tussi,... ikke lenge igjen til test nå!! Skjønner ikke at du ikke tør teste,.... jeg har tetet før hver enete gang,.. bortsett fra en gang,.. da ventet jeg til dag 13,. og da var jeg gravid( men mistet :(:(:())

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke taki test før i morgen, og jeg vil bruke morgenurin, eller så stoler jeg ikke på testen uansett..:P Så da blir det torsdag!

 

trist at du mistet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat et år siden jeg mistet i dag faktisk!!!! Da trodde jeg min siste time var kommet,.. kunne ikke fatte og begripe hvordan jeg skulle komme meg på beina igjen,.. men vips så stod jeg oppreist igjen. Og vært gjennom flere ivf dette året som har endt neg. Nå venter jeg på frys i naturlig syklus. Venter tr nå rundt 17, april,.. håååper jeg er ruger i begynnelsen av mai!!

 

Skulle gjerne sendt deg en test;) Men om to dager vet du kanskje svaret da,... krysser for at du skal bli LYKKELIG på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenne smerter hele tiden nå:/ men skal vel ha en vond uke forran meg. E ikke så lei meg, vett ikke koffor men e aldri heilt nede i slutten av forsøkene. Vil grine men får de ikke til. Sist så knakk eg plutselig i sammen når eg la meg i sengen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yasmin - tårene kommer når de kommer, det er helt i orden. Det er ingen riktig eller feil måte å reagere på, bare akkurat din måte å reagere på. Og den er helt riktig bestandig. Tårer eller ei. Stor klem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterk du er Yasmin... :)

 

Her sitter jeg og googler rugedag 12... Får litt blannede følelser, for mange skriver at de var sikker på at mensen var på tur. De har liksom samme smerten og murringen som ved negativ forsøk, og det har jo jeg også! Bare litt sjeldnere og kraftigere stikk liksom.... Er det håp... ?! Hodet mitt klarer ikke mer tenking nå, enda godt det er bare to dager igjen til dommen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...