Gå til innhold

Konkurranse - avsluttet


elin

Anbefalte innlegg

vogn med svingbare hjul sånn at til og med minstestoresøster (5år) kan trille vogna uten hjelp. Søsknene synes det er stor stas å få trille vogna når vi er på bytur, f.eks :)

ellers er moby wrap'en også uunnværlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være soveskinnet fra nøstebarn, mykt, varmt, stort og kan brukes hvor enn vi går. Gutten vår elsker skinnet sitt og faller til ro uansett hvor vi er så lenge han har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi kjører i gang med en ny konkurranse.

Denne gangen kan du vinne en Easygrow vinterpose med tilhørende lammeskinn til å ha inni. Premien er verdt hele 2649 kroner.

 

Vinterposen skal tåle det norske klimaet og skal være god og behagelig for barnet ditt.

Easygrow kommer med en forlengerfunksjon som kan gjøre posen opp til 130 cm, og passer derfor fra nyfødt til 5-års alderen.

 

For å være med i trekningen må du svare på følgende:

Hva er det smarteste/kjekkeste dere har kjøpt til babyen?

 

Vi trekker en vinner torsdag 15. mars. Husk også at du må svare med nick!

Lykke til!

2 bilstoler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er definitivt vognen, kunne ikke klart meg uten :) Den er utrolig godt brukt, vi triller lange turer hver dag i alt slags vær :) Heldigvis trives min datter på 16 mnd i den også.

 

Ellers er andre gode kjøp: Lekegrind og fruktnett. Angrer på at jeg ikke kjøpte vippestol med vibrering da jeg fikk kolikkbaby, men erfaringen tar man med seg til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adapter til å feste bilstolen på vognunderstellet! På den måten våkner ikke poden når vi skal ut og inn fra bilen :) Uunværlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odenwalder babynest dunpose til bilsete. Uten tvil den beste innvesteringen. Samt adaptere til barnevognen, så vi bare kan klikke sete på, genialt:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odenwalder babynest dunpose til bilsete. Uten tvil den beste innvesteringen. Samt adaptere til barnevognen, så vi bare kan klikke sete på, genialt:-).

Ergo carrier er også helt fantastisk, den vil jeg ha glede av i mange år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lammeskinn fra nøstebarn. Det desisdert beste kjøp jeg noensinne gjort til barna mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kolikkbaby og må nesten svare cd'en "Ikke gråt" - en cd med opptak av diverse hverdagslyder, støvsuger, bildur osv. Var det eneste som etterhvert kunne lokke frem søvnen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No more spills! Brett med sugekopper til å feste både i bordet og under tallerken - supert for småttiser som holder på å lære å spise selv og samtidig har en hel verden å utforske:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smarteste vi har kjøpt er vel baby björn sin bæresæle,

kjempe greit å smette på seg på dager som feks: 17 mai da man ikke kommer fram med vogn. også godt brukt på flyplassen når vi reiste til syden osv ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må uten tvil være bilstol og vognpose! Vi er mye ute og reiser, og på hyttetur fungerer vognposen utmerket som sovepose. Dessverre begynner den å bli veldig slitt, og vi ha to barn som krangler om å få bruke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogna var det viktigste vi kjøpte!

 

Men babysittern og soveposen var også kjekke og ha.

Etter at gutten ble større, er sykkelvogna også umulig å være foruten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne selvsagt sagt vogna, men føler det er en selvfølge å ha.

Men et av de smarteste kjøpene jeg har gjort til lillemor var en babykurv, da hun har vist seg å være rimlig allergisk mot sprinkelsenga :) Hun kan legges rett ned i kurven og sovner på et blunk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...