Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei.. ingenting mer lekkasje. Heldigvis! Ivertfall ikke noe å snakke om som før idag :o Det gikk et lite støkk i meg da ja må jeg innrømme!

Jeg og mannen skulle levere eldste til pappaen sin for helgen, så da tok vi med bager og nødvendige papirer HVIS det skulle skje noe.

Nå har jeg hatt noen tak i magen igjen da.. typisk. Men det er jeg i grunn vant til, så er ganske sikker på at det går greit. Men baby i magen er ganske urolig nå, så hvem vet :mellow:

Mener ikke å skremme dere her altså :lol: , men tipper dere vil ha oppdatering på hva som skjer. Vil ikke la dere i uvisse heller, når jeg faktisk orker å skrive! Husker hvor spent jeg har vært på alle dere ved fødsel, så :)

Men nå er ivertfall bag både til meg og mannen pakket og klart og står i bilen, samt vesla sin sekk med kosebamse og egen pute er klart til barnevakten :)

God morgen :) Har sovet godt og fredelig. Det er sååå varmt på soverommet at vinduet måtte stå på vid gap. Er det slik hos dere også?

Her står halvstekte rundstykker i ovnen, vesla ser på barne-tv ved siden av meg, mannen purker og sover.. hihi, og da jeg stod opp så rant det litt mellom beina ;) what to do?!? Jeg vet neimen ikke om det er fostervann eller om det er urin siden babyen ligger så langt nede og trykker og trykker der og kanskje jeg rett og slett ikke kniper godt nok igjen. Jeg ser det an videre idag!

Idag skal vi bare kose oss og pusle litt rundt i huset. Et par kosedager med vesla før hun overleveres til barnevakt imorgen er ikke å forakte :) Jeg skal ta henne med på en liten tur ut så hun får valgt lørdagsgodiset sitt selv idag.

Oj, her har det vært action ser jeg. Skjønner godt du fikk deg en støkk, ønsker! Det er jo bare noen dager igjen til ks så prinsessen får nå holde seg i ro til da! Hadde faktisk en litt ekkel opplevelse selv i går etter at lille var levert i bhg. Fikk noen voldsomme kynnere som tok ordentlig tak i både mage g korsrygg da vi satt i bilen på vei til butikken. De varte ganske lenge og det kom flere på rad. Mens mannen var inne på big bite og kjøpte frokost til oss satt jeg i bilen og ventet for å slappe av litt. Heldigvis slapp de taket og ting roet seg, men hadde det kommet en til hadde jeg ringt. Ikke noe lekkasje her da.

Fikk tatt en tur på Barnas Hus etterpå og kjøpt madrass til sprinkelsengen guttene skal dele i starten. Håper bare det går greit å ha de i samme seng en god stund. Fant en sprinkelbeskytter jeg gjerne vil ha også. Min søster har sagt at hun vil kjøpe det i barselgave :)

Krølle, du er søren meg gal! Gå med rier for å få tak i mannen og så ha 9 cm åpning når du kommer frem? Hjelp! Tenk om prinsen hadde kommet på gaten da?

Camillok, kjedelig at bhg sender Leon hjem etter litt løs mage da. Tenner er jo ikke noe smittsom grunn til diaré. Vi sendte faktisk lille i bhg i går selv om hun kastet opp i bilen på vei ned der. Var jo fordi hun ble bilsyk og ikke fordi hun hadde noe omgangssyke... Deilig med bananyoghurtlukt i hele bilen, gitt. Hadde noe byttetøy med i sekken hennes, men skiftet bukse da vi kom til bhg. Jeg tror egentlig hun hadde spist litt lite (og bare yoghurt og noen druer er ikke noe å skryte av).

Huff, jeg er dårlig på skrivingen her inne. Orker så lite for tiden. Nå skal jeg lage meg litt lunsj før halsbrannen tar meg. Ha en flott helg, jenter!

Annonse

Huff, oppkast i bil er kanskje noe av det verste. Oppkast generelt! Jeg orker nesten ikke ta i det.. det samme gjelder mannen, så godt det ikke er mye av det her i huset! Får håpe det holder seg slik!!

Men jeg er enig.. det kommer jo helt an på hvorfor barna kaster opp! Mye er jo ikke smittsomt!

Nå har vi vært på storhandling. Fryseren er full av både middagsmat, grillmat, is i alle varianter( her liker alle forskjellig istyper)og litt kake-greier og nybakte boller.

Jippi! :) Ferdig med det! klapper meg selv på skulderen. Nå slipper jeg å tenke på mathandling sikkert 1 måned frem i tid.. og det passer meg fint ettersom jeg ikke får lov til å bære ift. keisersnittsår.

Kjøpte moreller også. Nam-nam. Jeg er totalt utslitt, med vondt i beina og lavt blodsukker, .. har ikke spist siden imorges og da ble det et halvt rundstykke.. det var det jeg orket.. så nå lager mannen pasta med bacon og creme fraiche + creme fraiche-dressing. DET er godt det!! :wub:

Ikveld skal vi lage oss ostegratinerte nachos med rømme og salsasaus.. når vesla er lagt. Så idag er en skikkellig kosedag! Kjøpt ferske rundstykker og halvstekte bagels også så det blir noen eta-gilde-dager før sykehus-mat nå! Vesla koser seg veldig ser vi. Nå har vi bare henne hjemme denne helgen, og tror hun setter pris på det å få masse oppmerksomhet. Hun og jeg tok turen innom lekebutikken og har kjøpt badeleker til henne og baby.

Huff Lollo... det er litt kjipe opplevelser disse harde kynnerne eller modningsrier. Nå vet ikke jeg om kanskje det var det du hadde og ikke kynnere ?! Jeg kjenner veldig godt forskjell ivertfall. Men vet ikke om det modningsrier eller maserier.. har aldri lært meg forskjellen på det jeg. Noen som vet?!?

Holder du på i hagen idag da Camillok? jeg er bare så grådig misunnelig på alle som har grønn plen og blomster i hagen om dagen. Det kommer nok til å ta en måneds tid før jeg får det. Har innsett at huset må males før jeg kan sette rosehekk opp mot rekkverket for eksempel ;)

Jeg har jobbet som bare det - inne på sykehuset... Såååå stusselig å være her inne hele helgen :( fikk bare 3,5 t søvn mellom sykehusrundene (Leon våknet kl 5 og jeg fikk ikke sovnet før 0130 siden jeg ikke kom meg unna sykehuset før 0030... I natt MÅ jeg sove, ellers blir det et h... I morgen.

I dag er det visst EL :) får se om jeg får tatt tidlig kvelden - med mannen ;)

Urk... Kjedelig med helgevakt Camillok! Jeg har ikke helgevakt før siste helgen i juni. Helgen etter Brimi :) Må se til å henge i med strikkingen nå. Blir ferdig med nr to av tre bølgeborder i dag, men det er fortsatt en igjen og ikke minst alle taggene til slutt. Blir kappløp med tiden det her!

Vi har brukt helgen til å kløyve ved på tomten. Måtte på akutthandel lørdagen da den gamle vedkløyveren tok kvelden. Så nå har vi en splitter ny en som står på stativ og klarer syv tonn :) perfekt for de enorme kubbene som skal deles opp. Mannen deler de i fire med slegge og kiler, så findeler jeg dem videre til passe størrelse for tørking og etter hvert fyring. Blir noen sekker med ved etter hvert. Begynner heldigvis å se en ende på det snart...

Ønsker - nyter du siste kvelden hjemme? Nå kan du snart telle timer og minutter til bittelille kommer :) Håper alt går supert og at dere får noen koselige dager før hverdagen kommer... Gudd løkk uansett!

Lollo - nærmer det seg ikke tid for din kontroll også? Blir en spennende uke på tråden her. Forresten, var det du som lurte på hvilken av heisekranene som hinter om plasseringen av vår tomt? I så fall kan jeg avsløre at det er heisekranen som er øverst oppe av de som er synlig fra fjøsangerveien. Eller lengst unna sentrum hvis høydemåling er vanskelig :) du får inspisere neste gang du kjører forbi :)

Lille keiser gikk tre skritt på egenhånd i dag, motivert av en godterismokk. Men han nektet å gjenta stuntet, så vi må nok smøre oss med mer tålmodighet før han kan kalles gående.

Nå skal jeg bunkre meg i sofaen med strikketøyet, film, eggerøre, fenalår og melon :) nammi!

Oooh, da må jeg se etter i morgen når jeg kjører forbi om jeg ser tomten deres, krølle! skal på verksted med bilen i sentrum så da må jeg forbi den veien. Så gøy at lille keiser har tatt noen skritt da! Stor stas! Ved er jo alltid greit å ha. Og vedkløyver er et must. Vi har pleid å låne svigerfar sin. En liten sak, men den gjør jobben ;)

Min kontroll er på onsdag. Dere skal nok få oppdatering på hva som skjer da :) i morgen er det urin- og bt-kontroll hos fastlegen. Jeg har fått en del mer vann i kroppen pga varmen den siste uken. Håper ikke det gir noe utslag på urinen eller blodtrykket....

Ønsker, skal du på ktr i morgen? Ks er vel tirsdag, eller?

Idag hadde jeg min siste permisjonsdag for denne gang. Snufs! Det har gått så utrolig fort!! Og så er det trist at samboer har ødelagt mye av den. Mini er jo en fantastisk snill liten gutt, men faren, tja dere vet jo. Nå skal samboer være hjemme og kose seg alene.

Har brukt dagen idag til å koooose meg med mini! Håper det går greit i morgen for samboer nekter å gi mme:-( håper mini klarer seg uten. Jeg skal nok ta ut 2 timer ammepermisjon, ihvertfall i begynnelsen.

Gruer meg litt til ny jobb også, men det går jo som regel bedre enn man tror. Håper jeg får en myk start:-)

Lykke til imorgen Ønsker! ! Håper du får oppdatert litt fra sykehus sengen i morgen. Blir nok en lang dag i morgen kan jeg tenke meg. Skal mannen værr der i morgen?

Nå må jeg legge meg så jeg er litt uthvilt til i morgen. Mini har grått noen ganger men jeg håper det bare er pga varmen. Han har begynt å våkne rundt 4 nå og siden det er så varmt klarer jeg ikke å nekte han pupp.

Ble ego dette, men hodet har vært hos mini idag:-)

God natt!

Oj som tiden flyr Babysyk! Permisjon slutt allerede?! Da må du ha lykke til med jobbstart i morgen :) gleder meg til å høre hvordan det har gått...

Var litt spesielt å bla om kalenderen til juni i går. I fjor var jo juni en katastrofe fra ende til annen for vår del, med to dødsfall, syk meg på sykehus og en bitteliten som ikke ville spise. Skal jo ikke så mye til at denne juni blir bedre enn den forrige... Livet går videre :)

Aaah, sitter med lillesnupp som ikke vil sove...Dvs, ligger på gulvet ved siden av sengen hennes og hysjer, i morgen setter jeg opp gjestesengen her inne! Blir gal av denne ikke-sove-perioden! Hun kjennes litt varm ut, og suuuutrer, tenner kanskje?

Uansett, lykke til på jobb i morgen babysyk:) kos deg med ammefri med god samvittighet! Gleder meg til å høre hvordan det går!

Lykke til med innleggelse og snart ks ønsker :) snart trebarnsmor :)

Au da krølle, høres ut som en særdeles dårlig juni-2012... Årets blir nok bedre :)

Håper Leon sover søtt Camillok! Hvordan har det gått med vakt i helgen?

Nå tror jeg trollungen sover her, prøver å liste meg tilbake til senga!

God natt :)

Annonse

Må bare innom å ønske deg lykke til med innleggelse imorgen Ønsker.

Jegogså begynner i jobb imorgen, huff, disse syv mnd har gått alt for fort. Vi får holde ut Babysyk, og glede oss til vi kommer hjem igjen til våre søte små. :) håper det går bra med samboeren din og lille, selv om han ikke får flaske (eller har du pumpet?).

Nei, nå er det natta! Vi tytes!

Jo, forresten, jeg har begynt på årets julegaver!!! Stolt av meg selv der altså. Holder påå strikke tovete ølvotter, pg har strikket to stk nå i helgen. Må prøve å tove de før jeg tør å strikke flere...skummelt med toving, har ikke gjort det før. Dere?

Tusen takk for lykkeønskninger dere :) Her sitter jeg midt i frokosten..våknet litt tidlig kan man si ;) halv sek, og stod opp seks. Litt kjekt også, så får jeg oversikt over alt før de andre våkner og jeg må styre med frokost, matpakker osv, osv.

Lollo- håper vann i kroppen forsvinner litt. Men det er jo også desverre tiden nå når det blir varmere (ja, skal bli det ivertfall ;) ifølge kalenderen)! Men joda, du har rett i at keisersnittet er imorgen. Vet ikke helt når i køen jeg er da. Men vi, jeg og mannen, skal være der klokka tolv idag for å ta blodprøver, svangerskapskontroll osv, osv. Sjekke at alt er bra tenker jeg :) Siden vi har halvannen time å kjøre til sykehuset så blir jeg værende der. Mannen vet ikke helt om blir over enda, kommer litt an på når jeg skal på operasjonsbordet imorgen. Man kan selv velge å bli lagt inn dagen før, eller om man vil reise hjem etter kontroll og så komme tilbake dagen etter.

Happy- huff, håper lille snuppa di får et godt sovesystem snart. Det er såå slitsomt med små som ikke vil sove! Er det mørkt nok på rommet hennes forresten? det har jo blitt endel lysere ute, og det påvirkes man jo av. Varmere også, og vi må ha vinduet til vesla på gløtt f.eks.

Jeg har forresten ikke noen gardiner på det nye soverommet jeg dere! Uuuæææ... det kommer vi til å merke! Det må i grunn fikses asap!.. ja, etter fødsel da, for vi rekker ikke det idag :D

Ojoj... ferdig med permisjon allerede Babysyk og FruLS?!? Det har jammen gått altfor fort! Skjønner godt hvis dere kunne tenke dere å være mer hjemme med de søte små!! Er det noen mulighet for at dere kan jobbe redusert etterhvert tror dere?

For vår del her så kommer jeg til å ha permisjon til midten av januar, så tar mannen sin permisjon frem til midten av april, og så tar jeg ulønnet fra april og ut til snuppeliten begynner i barnehage i august igjen. Det eneste som kommer til å bli litt hodebry er(ja, bortsett fra litt økonomi hvor jeg ikke har lønn da!) er at jeg begynner forhåpentligvis på skole i januar og fra april skal jeg jo fortsette med det et par dager i uka (tar opp ett fag) samt eksamen i juni. Men vi får se hvordan vi løser det.

Mannen og jeg snakket litt om ferie igår. Vi har jo snart fem barn og har så absolutt ikke råd til å reise til syden med alle sammen. Likevel ønsker jeg meg sol og varme, han er egentlig ikke for syden som jeg har fortalt før, men igår da jeg snakket om heller å kanskje tenke tanken på å kjøpe et feriehus i utlandet som bare er vårt med eget svømmebasseng (han eeelsker svømmebasseng og hengekøyer skjønner dere :D )litt vekk fra andre turister osv, med en rolig base og lite farting... ja, da ble han faktisk svært så interesert. Så interessert at jeg skal jammen bearbeide ham litt etterhvert som tiden går. Vi har så absolutt IKKE råd nå, men på de 7 årene som vi har delt lån og bodd sammen til nå så har vi vært kjempeflinke og betalt ned masse lån på huset.. som igjen gjorde at vi kunne bygge på. Så jeg ser en liten utvei der altså.

Utfordringen har hele tiden vært flere ting: 1) at mannen ikke vil ha knallvarme og MÅTTE ut på sightseeing eller ligge på en strand og hvis ikke han orker det.. kjede seg på et upersonlig hotell, 2) det er FOR dyrt å reise med alle fem, og dessuten litt urettferdig dersom bare noen skulle være med på tur mens andre ikke 3) Å ikke ha en fast base men å farte rundt med mange barn for å finne på noe fordi ungene kjeder seg osv,... som mannen sier " det er IKKE ferie med fem barn på slep"!!.. og jeg er faktisk helt enig med ham!

Men med et eget feriehus får vi da en fast base hvor vi kan komme og gå som vi selv vil. Det er vårt eget, med norske satelittkanaler, barne-tv osv, osv, eget basseng og vi handler egen mat stort sett på supermarked og kan lage /grille hjemme. Hans egen hengekøye..hahaha. Varme til mor og barn.. ikke MINST! og jo.. det koster å kjøpe, men ganske raskt rimeligere enn å reise rundt i stress og mas med fem barn. Jeg tror også ganske sikkert at hvis vi har basseng, trampoline, en liten hageflekk og norske tv-kanaler og internett, samt at barna får ha rom med sine egne ting, musikk, tegnesaker, lekekjøkken osv, osv.. så vil de slå seg ganske til ro i et slikt hus. Selvsagt da ha enten egen bil med ned eller leiebil og kjøre litt rundt.. men etterhvert er vi kanskje så godt kjent på vårt faste tilholdessted at det ikke er noe problem å ta en rask tur hit eller dit uten at begge oss voksne MÅ være med hele tiden.

Jeg drømmer skikkelig jeg da.. at jeg kan dyrke tomater uten problemer og kanskje ha eksotiske frukttrær i hagen. Drømme, drømme. Være der en måned på sommeren eller noe slikt,.. og leie ut rimelig til venner og familie de øvrige ukene om sommeren og ellers? Hva tror dere?

Hehe.. jaja, lov til å drømme da :)

I helgen satt jeg på den nye, umalte terrassen med gledestårer i øyekroken og tenkte.. "så utrolig heldige vi er som kunne gjøre dette!" . Da tenkte jeg på bygging og det å ha råd til alle disse barna vi ønsker oss. Å bo i Freia-land, som en venninne kaller det her vi bor. Huff, dere blir vel helt kvalme av denne lykken min.. og dersom alt går bra imorgen og snuppeliten er frisk og fin og alt er bra med meg, så blir sikkert denne lykke-kvalmen enda mer påtagelig er jeg redd ;) Dere får stålsette dere :D Jaja, som sagt.. lov å drømme. Jeg har så absolutt mine nedfor-og engstelig perioder jeg også. Sånn er det når man omgir seg med mye sykdom på nære familiemedlemmer :( Det skal være sikkert og visst. Det kan svinge ganske bra mye også det faktisk! Men jeg får nyte de gode øyeblikkene.

På tide å vekke mannen og vesla her :) Skal oppdatere så fort jeg har mulighet på sykehuset jeg :)

Halloen favorittjenterne på bim :) Her er jeg, godt installert på et familierom på føden. Flott rom. Svær tv, dobbeltseng + vanlig heve/senke-seng (lettere for dem å trille meg ned imorgen. Bedre for meg også da det er vanskelig å reise seg selv med en gang etter keisersnitt) Har tatt sparkeprøve, blodprøve og urinprøve.

Mannen og jeg har spist ute. Han har reist hjem nå. Fint for barna å se ham litt.. og hunden må luftes og koses litt med. Så kommer han imorgen tidlig. .. og gjett hva?.. jo, jeg er heelt først i køen på operasjon imorgen tidlig!! :) :) :) Det blir litt godt kjenner jeg!! Slippe å vente så fælt lenge, grue meg osv. Ikke minst at jeg blir så kvalm om morgenen hvis jeg ikke spiser om morgenen, så det betyr at jeg kan spise til iunsj!!.. ja, hvis jeg ikke sover søtt etter narkosen da.

Jeg er sliten etter dagen, kjeeempetrøtt, varm og tørst her. Kommer til å bikke tidlig ikveld. Men kommer sikkert til å våkne tidlig også kjenner jeg meg selv rett ;) Så da blir jeg vel liggende og vente på at de skal komme og gjøre meg klar ;)

Jaja, nå er jeg her ivertfall! Bare få timer unna å møte det tredje gullet mitt !!! :wub: Vi snakkes :)

Åååå, tenk at hun får fødselsdag i morgen :) herlig å stå først på operasjonsprogrammet! Lykke lykke til, kos deg med en god natts søvn om du klarer :) gleder meg til å lese om det nye nurket! Og du, blir bare glad av lykke-innleggene dine, fortsett med det :)

Spent på første arbeidsdag for babysyk og fruls! Håper mannfolka har holdt hodet over vannet i dag ;) Og er litt glad for at jeg fortsatt har nesten to måneder til i permisjon!

Å, masse lykke til i morgen Ønsker. Du får legge deg tidlig så tiden går litt fortere. Må være en rar følelse å vite at imorgen får dere møte henne. Spent på å høre om det første møte. Selv om hun selvfølgelig er nydelig og perfekt som alle andre babyer :) Hvorfor narkose? Trodde det bare var i akutte situasjoner de gå det? Når de må ha ut babyen NÅ og ikke rekker spinal. Men hvis du er forberedt på narkose så er jo sikkert det også greit.

Fortsett med lykke-innleggene dine. Hvorfor skal du dempe din egen lykke? Nei, vi må bare nyte det :) Og det må absolutt være lov å drømme!

Alt gikk veldig fint på jobb. De virker veldig hyggelige :) Tror jeg er en av de yngste, men det gjør jo absolutt ingen ting. Kjente ingen fra før, det var jeg litt spent på, for det hadde vært koselig å møtt evt gamle studievenner. Men det er et virvar av ganger!!! Det gjelder å følge godt med når jeg blir vist rundt! Hehe,hadde litt problemer med å finne fram, til garderoben på slutten av dagen f.eks. Her hjemme hadde det visst også gått greit. Mini hadde ikke vært grinete :) Men i bilen når jeg ble hentet ble han veldig grinete, så da ville han nok til mamman sin :) Koselig det da. Han hang ganske lenge på puppen når vi kom hjem. Håper han sover greit i natt.

Jeg fikk "bare" èn time ammefri. Ville ikke kverulere på det siden jeg er ny, men jeg tror egentlig jeg kunne fått to, med lønn. Jaja. Det går bra det også, men jeg hadde liksom innstilt meg på to :) Nå går jeg en time før. Så får jeg se etter den første uka om jeg kanskje bytter om til 1/2 time i hver ende. Tror det passer litt bedre med bussen....

Jeg har ca 3 måneder igjen av permisjonen som skal fordeles slik at jeg har permisjon en dag i uka fra september av. Egentlig ville jeg hatt de sammenhengende, ihvertfall noe av den, men pga ny jobb sa jeg at jeg kunne gjøre det på denne måten. (Jeg tenkte at jeg da sikkert ble litt mer aktuell). Hun som fikk den faste stillingen hadde faktisk ikke relevant erfaring, ikke fra forrige jobben hennes ihvertfall. Og hun så ikke så veldig gammel ut, så jeg tror egentlig ikke at hun har lenger erfaring enn meg. Litt kjipt det da, men jeg gidder ikke spørre noe mer om det.... Men når hun som er ny fikk fast stilling så kan det vel ikke være noen andre der som har vikariat, så da blir isåfall jeg den neste som får. Burde være ihvertfall!!!!!

Jaja, jeg gleder meg til i morgen. Selv om jeg gjerne skulle hatt med mini :)

Ønsker, jeg skal tenke masse på deg i morgen! Du får bare nyte den følelsen du har nå, såååå spent på hvordan hun ser ut og er. Nå er du så nære så nære!!! :) :)

Alltid bra å være først i køen Ønsker! Da kan du nok telle ned timer herfra... Kjempeartig! Du får nyte hvert sekund av babymagen i natt, og kose deg gløgg med bittelille i morgen. Du har jammen vært en flink og tålmodig ruger :)

Vel overstått arbeidsdag Babysyk! Godt at det gikk fint. Tror også at du har rett på to timer ammefri, eller det heter seg vel inntil to timer... Jeg får ikke et minutt en gang. Jaja, hvem kunne vite at det var kontorarbeider man burde blitt? Velger å tro at jeg har det morsommere på jobb likevel ;)

Dere gjetter aldri hva jeg har klart... Hahaha... Knekke et skrujern! Med en hånd! Nevner ikke med et ord at det kanskje kunne være et tretthetsbrudd... Den som knekker får æren ;) Siden jeg er en av kun to damer på jobben, blir jeg bittelitt mobbet nå videre. Skulle banke ned en protese i dag, og da delte de ut en liten hammer til meg først, så jeg kunne porsjonere ut kreftene som de sa. Holdt på å flire meg ihjel. Gleder meg til fortsettelsen da...

Lille keiser fortsetter ferden mot et gående vesen. Nå drister han seg til tre skritt mellom to sikre punkt som vegg, stol, bord, gardiner, vogn og sånn... Tipper han går før helgen hvis det fortsetter sånn ;)

Nå skal jeg leke sosial igjen, og strikke litt mer. Hadde mistet en maske i går så nå ligger jeg bak skjema... :(

Åååh, Ønsker, jeg kjenner jeg blir litt misunlig på deg. Sitter å skal finne frem bilder til album, og ser på de første bildene som ble tatt da Malin ble født...og tenk at du skal få oppleve det IMORGEN!!! *sukk*

Jeg var inne og leste på bloggen din også idag, og den døren...akk...nydelig!! Og jeg vil så gjerne ha hus med hage, terrasse, og hammock!!!! Har alldri hatt hammock, men alltid ønsket meg det. Jaja, jeg får nyte min 8kvm altan enn så lenge..

Så bra at det gikk fint på jobben Babysyk, og at alt hadde gått bra hjemme. Hva hadde mannen gjort med mating? Jeg forstår godt at nye steder kan være forvirrende ja. Jeg må fremdeles tenke meg om hvis jeg beveger meg nye steder på Haukeland. De korridorene går jo alle veier, og skiltingen er jo håpløs!

Med oss gikk det også ganske bra. Følte meg litt lost når jeg dukket opp på jobb da, for visste ikke hvilken enhet jeg skulle være på (Lab-avdelingen er delt opp i to), og ikke visste jeg hvor jeg skulle sitte. Men jeg fikk tilbake min gamle plass fra da jeg var på lab, og på samme enheten, så går vel kjapt å komme inn i ting igjen regner jeg med. Heldigvis begynner jeg ikke med prøvetaking før neste uke, så får litt innkjøring først. Og da skal jeg bare gå en liten uke, så blir det pause til uke 28.

Pumpet meg på jobb da.. har fått Syntocinon (?) nesespray som jeg har brukt litt hjemme, men tenkte jeg skulle prøve uten først. Holdt på i 25min og hadde fått ut 20-30ml..tydde til nesesprayen og plutselig hadde jeg 100.. Malin hadde bare spist 40-50ml hjemme, så det skal nok holde ja. Har fått kjøpt meg sterilisator til microbølgeovn så jeg slipper å ta pumpen hjem å koke hver dag...men microen på jobben var for liten!!! Så måtte undersøke i tre ulike etasjer før jeg fant en som var stor nok! Så nå må jeg opp i 8.etg hver dag og låne microen der for å sterilisere... (flaut og tungvint)

Imorgen kommer mannen innom med Malin da, så jeg får ammet på jobb. Han hadde et ærend på minde på formiddagen, så passet greit.

Nei, får fortsette med bildene... *mimre*

Ønsker: lykke til :) så fantastisk :) håper du drister deg til et babybilde på bloggen - vi er jo såååå spente på å se henne vi også :) og du: lykkelige innlegg er ikke kvalmt, de er herlige :) må si jeg er litt misunnelig på den utsikten deres, ellers synes jeg at vi har det ganske fint selv! Selv om mannen fortsatt er litt "ung" og trenger noen år på seg for å bli perfekt ;)

Krølle, hvorfor i all verden fikk du ikke ammetid? Jeg fikk ordnet meg det - riktignok valgte jeg å kun ha det på de lengste vaktene. Men vet om flere som har fast 2 timer... Måtte flire av styrken din :) hehe, merkelig nok frister ikke ortopediske operasjoner like mye som kirurgiske... Vet ikke hvorfor jeg - trives godt på skaden... Og har fått pluss i boka hos sykepleierne siden jeg gipser selv ;) kanskje det bare er fordi jeg ikke vil være i gjennomlysning når det kanskje er spire i magen?

Nå har vi fått maur på kjøkkenet :( fy flate, det startet med en saftflekk Leon søla på fredagen og de strømmet på... Fra hallen fant de rimelig kjapt ut at det var mere godsaker på kjøkkenet (jeg er nok ikke verdens flinkeste til å ha det strøkent til enhver tid)... Mannen hadde ikke gjort noe med dette i helga - og vips hadde vi det problemet etter jobb i dag. Måtte vaske rent alt og fikk lagt ut maurmiddel. Er så sliten at jeg er kvalm... Helt drøyt med arbeid etter en slik helg :( sovnet da jeg la Leon og ble vekket av mannen som hadde middag klar i stad :) skal strax tusle i seng igjen!

Babysyk og fruLS - så bra dere hadde det ok på jobb :) selv om savnet er stort etter de små nuddelige, så er det litt godt med voksenkontakt også ;)

Lollo, er spent på når du får møte gutta dine???! Krysser fingre for at veksten er ok og at de kan være i magen et par uker til :)

MaMi: fått pakket en del? Slitsomt med flytting - er så vanvittig glad vi planlegger å bo her hele livet! Men flytting er jo veldig positivt også, det føltes bra å flytte hit selv om det var slitsomt :) og lurt å flytte før du har enda flere barn som potensielt kan protestere ;)

Nei, nå er det nattata på meg dere!

Pakke-rydde-pakke-pakke-flytte esker-bære unna-vaske-rydde-pakke-pakke...... Ouææææææ :o :o :wacko: Er så sliiiiten nå og lei... Kommer til å kaste alle pappesker etterpå, klarer snart ikke synet av flere.

Så UTROLIG mye rart man samler seg opp i løpet av noen år..Og sove, det har jeg ikke gjort på noen uker nå..

På vei i seng nå, men ville bare si LYKKE TIL i morgen Ønsker.. Gleder meg til å høre alle lykkelige innlegg om yngste lille prinsessa di.. :wub:

Så fint at første arbeidsdag er vel overstått Babysyk og FruLS, det går nok veldig bra dette :)

Husker ikke mere, må ta en ordentlig oppsamlig etter helgen. I morgen kommer takstmann, fredag legger vi ut for salg og så blir det visning og forhåpentligvis SALG :P

God natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...